Stom stom stom stom stom stom van die Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef kwakveense het volgende:
pfff ik kijk en lees een avondje niks en ik mis meteen een heel drama, een mislkte weekopdracht en roel en dido...tsjongejonge...
ik denk dat roel trouwens gewoon weer is gaan roken omdat hij dentk dat hij zijn geld toch neit zou krijgen nu tanja de weekopdracht heeft laten mislukken...daarom had hij het ook over op wat voor goeie manier hij gerookt had...
DAt vind ik nou weer een wat vreemde opmerking ... in de geld-aan-pappie-vragen competitie speelt toch ook Lieske mee in Eredivisie ...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef teun911 het volgende:
[..]
Arme Lieske. Die is toch veel leuker dan die lege huls uit Heemstede-Aerdenhout.. Waarom zit Dildo uberhaupt in dat huis, geld kan ze toch aan pappie vragen
Heemstede-Aerdenhout wonen de meeste miljonairs van Nederland. Go figure zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
DAt vind ik nou weer een wat vreemde opmerking ... in de geld-aan-pappie-vragen competitie speelt toch ook Lieske mee in Eredivisie ...
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Heemstede-Aerdenhout wonen de meeste miljonairs van Nederland. Go figure zou ik zeggen
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zo werkt dat bij bijvoorbeeld Idols ook niet, uiteindelijk bepaalt de beller/ sms-ser.
Je hebt misschien wel een punt. Ik heb ergens ooit een link gezien naar het huis van de ouders Lieske, was wel aardig. maar zo huge nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.
2. Ik hoor Lieske vaker over wat ze allemaal van mammie/pappie heeft gekregen dan Dido.
Dat gezegd hebbende: ik heb 10x liever Lieske dan Dido. De zilveren lepel lijkt me echter niet een punt waarop je de een kunt aanvallen zonder impliciet ook de ander schade te doen ...
ik ken het wel een beetje en het is inderdaad redelijk elitair, maar de bewonders zijn wat meer van het kunstzinnige (zie Dido's moeder) soort dan het echte poenerige, PC-Hoofttractorrijdende, parelkettingdragende volk in bv Bloemendaal ...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Darklight het volgende:
Ben 1x door Aerdehout gereden, staan leuke huisjes
Tsja, als je niet wilt geloven dat die tellingen gewoon kloppen houdt het gewoon op natuurlijk.quote:
Natuurlijk kloppen die tellingen! Een notaris checkt de uitslag toch!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, als je niet wilt geloven dat die tellingen gewoon kloppen houdt het gewoon op natuurlijk.
Nee dat geloof ik ook niet. Het is meer make it up as you go along en dan heb ik het zowel over de zogenaamde 'regels' die zo rigide zijn als een elastiekje, als de manipulatie. Het is allemaal niet met voorbedachte rade gericht op het laten winnen van een specifieke bewoner, maar wel op het halen van kijkcijfers en niet op het eerlijk laten verlopen van het proces.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Peter6000 het volgende:Wat mij op Fok verbaast, zijn die opmerkingen dat Hummie zo`n grote invloed heeft op wie er vertrekt en wie er niet vertrekt.
Hoe moet ik dat zien. Iedereen die een aanname van elkaar aanpraat, naar mijn mening. Er is wel enige invloed in selectie wat men uitzendt in de reguliere uitzendingen natuurlijk, en ook de inhoud van de altijd suggestieve commentaarstem. Maar ik geloof echt niet dat men een vaste winnaar in het oog heeft, die koste wat het kost moet winnen.
Er zit veel oud-geld daar...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik ken het wel een beetje en het is inderdaad redelijk elitair, maar de bewonders zijn wat meer van het kunstzinnige (zie Dido's moeder) soort dan het echte poenerige, PC-Hoofttractorrijdende, parelkettingdragende volk in bv Bloemendaal ...
Welke stream zit je te kijken?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef Falco het volgende:
Hoorden we even Dido kreunen zeg, poepoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |