quote:Op donderdag 29 september 2005 04:47 schreef Kimsomnia het volgende:
Zei Dido nou: "Roel, weet je waarom ik niet kan slapen? Het is heel erg.... ik zit te denken om sex met je te hebben." ???
Oh men, ik ben al 3 uur bezig met naar bed gaan....
Volgens mij hoorde ik het echt, maar de reactie van Roel doet anders vermoeden. Die heeft het dekbed namelijk wat verder over zich heen getrokken en lijkt nu te slapen. Of het komt door Ralf die seconden na Dido's opmerking begon te snurken... partypooper.quote:Op donderdag 29 september 2005 04:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja ho! Blijven en woord voor woord doortypen wat er gebeurt!
En dit was nog maar een klein stukje. Hij brak echt volledig. Heeft daarna nog een kwartier in de badkamer staan grienen en toen nog een tijdje zitten snikken in de slaapkamer voor hij zichzelf weer wat in de hand kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 04:52 schreef ChantalC het volgende:
Ah thanks! Dat had ik dus gemist... Best heftig moment voor Rob...
Ja toen viel ik er weer in...quote:Op donderdag 29 september 2005 04:53 schreef Rica het volgende:
En dit was nog maar een klein stukje. Hij brak echt volledig. Heeft daarna nog een kwartier in de badkamer staan grienen en toen nog een tijdje zitten snikken in de slaapkamer voor hij zichzelf weer wat in de hand kreeg.
quote:Op donderdag 29 september 2005 04:53 schreef ChantalC het volgende:
Nah Roel begon wel Dido te wrijven enzo... mja Ralluf weer he?
Streamverslag!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:52 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik het echt, maar de reactie van Roel doet anders vermoeden. Die heeft het dekbed namelijk wat verder over zich heen getrokken en lijkt nu te slapen. Of het komt door Ralf die seconden na Dido's opmerking begon te snurken... partypooper.
Uhhhhhhhhh?quote:Op donderdag 29 september 2005 05:21 schreef riri het volgende:
ooooooh...mijn hemel....Tanja met een groot mes in d'r hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |