Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen makenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:48 schreef Dagonet het volgende:
Gooi jij de OP erin of zal ik dat doen?
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:49 schreef Speedski het volgende:
Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen maken
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)
volgens mij deed ze chantal na???quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Ingrid zit Dido belachelijk te maken
Nee, maar zo bedoel ik dat niet, dat zegt Dido dus vaak
Maar die denken dat het een uur of 2 is, zullen wel lekker brak wakker worden morgen
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooienquote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwequote:Op donderdag 29 september 2005 03:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooien
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........quote:Op donderdag 29 september 2005 03:53 schreef Coraatje het volgende:
tanja heeft het ook gehad met Chantal ,want ze gaat weg??
Dat was een compleet forum.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwe
Zo, het nachtelijk roddeluurtje is begonnen!
Doe niet zo engquote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?quote:Op donderdag 29 september 2005 03:55 schreef Speedski het volgende:
WTF was dat voorn telefoondeuntje ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
[..]
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal s...oww amtwoord was is NORMAAL !quote:nee joh ze werkt in een wietshop the glory
wb, helaas, geen meer pitquote:Op donderdag 29 september 2005 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapen
Chantal, Ingrid zitten er nu ook bij, hopelijk wat meer pit dan Menno alleen.
Stoelendans rond Roel, en dan moet je Roel zien als de stoel, zegt Chantal netquote:Op donderdag 29 september 2005 03:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was een compleet forum.
En hou me op de hoogte, ik krijg de streams niet aan de praat op m'n werk.
1e kindje.....live.....de bevalling komt óók nog eens op televisie nml...quote:Op donderdag 29 september 2005 04:05 schreef Wup het volgende:
waarom is Tanja toch zo bang voor die bevalling?
ja dat tweede begrijp ik, maar dat eerste.....nou ja, ik heb er ook geen verstand van.....quote:Op donderdag 29 september 2005 04:06 schreef Loedertje het volgende:
1e kindje.....live.....de bevalling komt óók nog eens op televisie nml...
Nope, totaal nietsquote:Op donderdag 29 september 2005 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
En deze doet het dus niet? http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera2.html
ik hoorde doos ipv lieve schat?quote:Op donderdag 29 september 2005 04:07 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * ik ben gewoon op...*
Chantal * ja je had ook allang in bed moeten liggen lieve schat *
Ik krijg bij Chantal altijd een acute vorm van doofheid lieverdquote:
Truste beebquote:Op donderdag 29 september 2005 04:08 schreef Loedertje het volgende:
http://vkmag.com/media/indexbigbrother.html dan.
* Loedertje gaat ook slapen
ik ga met je meequote:Op donderdag 29 september 2005 04:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook slapen, maar nu echt hoor, ja, en niemand kan me ervan weerhouden!
Deze ook niet? http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 29 september 2005 04:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, totaal niets
Slaap lekker
Jaquote:
Fok! Dat heb ik gemist!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:32 schreef Rica het volgende:
Ze hebben elkaar afgelopen avond de liefde verklaard.![]()
Nou ongeveer dan, met de nodige reserves en mitsen en misschiens.
Heb je de hele avond gemist?quote:
Ja ho! Blijven en woord voor woord doortypen wat er gebeurt!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:47 schreef Kimsomnia het volgende:
Zei Dido nou: "Roel, weet je waarom ik niet kan slapen? Het is heel erg.... ik zit te denken om sex met je te hebben." ???
Oh men, ik ben al 3 uur bezig met naar bed gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |