Sukkelquote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Kan een mod # 346 maken?
2x godver, ben te vroeg
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?quote:
Soms he, heel soms irriteert Tanja me een beetje met dit soort uitsprakenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is niet aan het leren, zegt ze. Ze heeft er geen zin aan.
Ze wil niets meer voor de groep doen, zegt ze nu.
nee ze heeft geen zin om in die kamer te slapen omdat ze dan de hele tijd herinnert wordt aan 'dat ik weet wat het is'.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:32 schreef Speedski het volgende:
Tanja: Ik kan nou niet zeggen dat ik goed heb zitten leren. Ik had er geen zin an. Ik had al een weekje geen zin meer om dingen voor de goed te doen, zeker een halve week. Menno: misschien in een andere kamer slapen. Tanja: ik heb helemaal geen zin meer in die kamer te slapen.
Ralph was een tijd terug tegen Rob erg duidelijk en pertinent over wat hij nog van Nathalie denkt en voor haar voelt en wat hij wil, en of een en ander verwerkt is, en dat was het, zei hij dus, verwerkt, over , klaar, gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Ralph geeft zeker nog om Nathalie en Nathalie gaat nu ook loslaten dat ze ook nog om hem geeft, maar toch krijg ik t gevoel dat er bij Ralph misschien nog iets meer is als bij Nathalie. Dat kan ook komen doordat hij geen vriendin heeft en Nathalie wel een vriend waar ze rekening mee moet houden.
Ik weet t niet hoor, maar ben dr wel zeker van dat er nooit meer wat gebeurd tussen Ralph en Nathalie (in BB dan), dus Ralph kan naar huis (helaas)
ik vind het allang knap dat er steeds titels verzonnen wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?
Dido mag niet bij Roel in bed, daar is ze te goed voor hoor, beetje bij de ghetto gast in bedquote:Op donderdag 29 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nee he.. ze gooien nu Dido bij Roel in bed
Dido durfde het zelf niet waarschijnlijk.
Done...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Kan een mod # 346 maken?
ik denk dat Dido dit niet zo leuk vindt?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nee he.. ze gooien nu Dido bij Roel in bed
Dido durfde het zelf niet waarschijnlijk.
Join the clubquote:Op donderdag 29 september 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
oke ik heb het geprobeerd met Tanja, echt waar! Me geprobeerd in te leven en zo.....laatste weken zwangerschap, met vreemde mensen (waarom?) maar sjee zeg wat een verwend nest-die-haar-zin-niet-krijgt!! Hoop dat het gezond is met alles eropen eraan muts!!!
jawel, die geniet echt volop nu.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Dido dit niet zo leuk vindt?
Nee, bij een man heet dat een kanjer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel de sloerie heeft nu al 3 meiden bij hem in bed gehad.
Sop sopquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jawel, die geniet echt volop nu.
Anders zeikt ze ff dr eigen vriend afquote:Op donderdag 29 september 2005 02:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Trouwens, Nathalie zei vanmiddag dat zij uit principe dus noooooooit een ex van een vriendin zou daten... not done, vond ze
Steek die maar in je zak dan, Joost (haar vriend dus)
Mag ik voorzitter zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
**Meld bij de voorzitter**quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
Roel is een ordinaire sletquote:Op donderdag 29 september 2005 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, bij een man heet dat een kanjer.
Vrouwen zijn sloeries.
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja in Big Brother:
"Daarom heb ik ook een hekel aan groepen"
Je wilt nog niet eens mod zijn johquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
"Ik moet naar mamma luisteren, want ik kan niet voor mezelf denken".quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?
Wel een mooi mengelmoesje in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat 't een heel mooie baby zal worden."
![]()
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je wilt nog niet eens mod zijn joh![]()
Ja Menno mag de eerste bus terug naar huis nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
ik dacht dat Tanja dat inmiddels ook door had:(quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
Nee, ze is de held, want ze heeft voor koffie en chocola gezorgdquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Mogge Allemaal! Is Tanja nou nog steeds niet naar huis?
Je wilt het niet zijn, dus dan moet je ook niet zeuren dat ze je niet vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.
ai, sterkte Milagro...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
Nu weer Tanja's gezeik word me teveel
En dan dat geslijm van Menno er ook nog eens bij
Ik lees het morgen wel, na een gezellige kanaalwortel behandeling
Ah joh, das gewoon Tanja's vreemde tactiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja over Lieske: "Schatje"
wtfSchatjes nomineer je niet drie keer achter elkaar
succes!! weltrustquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
So ?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
maar ze heeft haar wel genomineerd vorige week
Misschien als de mannen besluiten om gezamelijk naar de wc te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef wickie het volgende:
Roel wil Dido nemen vannacht misschien is t wel zn laatste kans, ik wens m veel geluk..........
haha, het leest wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat als mensen hier dus brauwel mompel blaat blaat bla die bla"
Menno: "Ja, je moet de baby dablodhgk brommelbrom blaaat"
Ligt 't nou aan mij, ik versta 'm af en toe gewoon helemaal niet?
Heb het van afstand allemaal wel een beetje gevolgd laatste uurtje gemist. Wat een drama allemaal weer! SOFT BB gedoe, ik nomineer Hummiequote:Op donderdag 29 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze is de held, want ze heeft voor koffie en chocola gezorgd![]()
![]()
Sterkte danquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
wortelkanaal mag ook, milagro![]()
Ik probeer het ook maar kan me de hormonen niet voorstellen maar dan nogquote:Op donderdag 29 september 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
oke ik heb het geprobeerd met Tanja, echt waar! Me geprobeerd in te leven en zo.....laatste weken zwangerschap, met vreemde mensen (waarom?) maar sjee zeg wat een verwend nest-die-haar-zin-niet-krijgt!! Hoop dat het gezond is met alles eropen eraan muts!!!
Bij BB1 was ik niet op fok. Pas vanaf BB2.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens mij ken ik Scanman al van BB99 toen ik nog lurkte en niet postteEn zo nog meer namen hier herken, maar mijzelf pas hier heb geregistreerd maar mij wel als een trouwe BB fan reken
![]()
wat heeft dat voor nut dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik ga morgen wel weer proberen om niet te roken ja"
Mail ontvangen en beantwoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef latevogel het volgende:
hee scanman01 er is mail onderweg naar je![]()
Truste en veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
wortelkanaal mag ook, milagro![]()
Nathalie Ralph toch ookquote:Op donderdag 29 september 2005 02:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
So ?
Roel nomineerde Linda ook en lag er een paar dagen geleden weer mee in bed te friemelen...
tuurlijk ga ik kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mail ontvangen en beantwoord.
Ga je morgen nog naar de exit van Lieske kijken?
Hummie wil vast graag 6 vrouwen en 5 mannen na morgen. Niet 7 vrouwen en 4 mannen.
Hummie kan me gestolen worden, ik wil gewoon graag Lieske int huis!!quote:Op donderdag 29 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mail ontvangen en beantwoord.
Ga je morgen nog naar de exit van Lieske kijken?
Hummie wil vast graag 6 vrouwen en 5 mannen na morgen. Niet 7 vrouwen en 4 mannen.
maar begrijp het nou, Liesje is een egoist, ze koos voor zichzelf en niet voor de GROEPquote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nathalie Ralph toch ook
Het gaat erom dat Tanja Lieske nu de hemel inprijst en zegt dat zij de enige is die zich goed in haar zwangerschap kan verplaatsen, Lieske voor en Lieske na maar haar vorige week dan wel nomineren, dat vind ik gewoon vreemd
Roel heeft Linda voor de 2e keer genomineerd omdat het hem nog steeds dwarszat dat ze niet mee wou doen aan de fietsopdracht en dat kan ik me goed voorstellen...
En gaat er dan een paar dagen later mee zitten tongen en nomineert haar daarna net zo vrolijk weer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Roel heeft Linda voor de 2e keer genomineerd omdat het hem nog steeds dwarszat dat ze niet mee wou doen aan de fietsopdracht en dat kan ik me goed voorstellen...
Dat was een tactische stemquote:Op donderdag 29 september 2005 02:51 schreef style het volgende:
[..]
En gaat er dan een paar dagen later mee zitten tongen en nomineert haar daarna net zo vrolijk weer.
Dat begrijp ik dus niet
ga daaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!! zo dat moest er ff uit na deze avond/secu nachtquote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "ooooooh ik wou dat ik thuis was. Geen gezeik meer aan m'n kop over groepsgebeuren"
Ach ja, dat nomineren moeten ze ook los zien van de rest. Maar dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat was een tactische stemIk denk dat Roel had gehoopt dat er meer op Linda zouden stemmen, zodat zij ook genomineerd zou staan en Roel had dan ws. gedacht van haar wel te kunnen winnen.
Yep,nomineer hem maar bewoners....de rest doet Fok! dan welquote:Op donderdag 29 september 2005 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Menno
Feel the wrath of the streamers
gaat niks gebeuren denkquote:Op donderdag 29 september 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
Ik stort in en ga naar bedje toeLees het morgen wel tussen Dido en Roel he?
![]()
Dat weet ik bijna wel zekerquote:
Tuurlijk zal er niets gebeuren ken geen beter voorbehoedsmiddel dan slapen op dezelfde kamer met Robquote:
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er niets gebeuren ken geen beter voorbehoedsmiddel dan slapen op dezelfde kamer met Rob![]()
![]()
ik vind dido en roel ook niet leuk samen ,nier om dido ,maar roel en linda,zou meer feest geven ofzo ... (en dan heb ik het niet alleen over sex)quote:Op donderdag 29 september 2005 02:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkig
Omdat de groep (helaas) weer aan haar voeten ging liggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Greetings het volgende:
Maar Tanja blijft dus toch? Waarom is ze nu alweer (voor de 20e keer) van gedachten veranderd?
Go Hummiequote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
en omdat ze blij waren dat ze koffie en chocola kregen
Zou erg leuk zijn als Roel deze rond gaat overleven hij kan het Dido nog wel moeilijk makenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkig
ik snap het niet, als Tanja alles hoort & ziet waarom kijkt ze dan niet door deze gluiperd heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie wel een pluspuntje. Menno knikt gewoon nu ja en amen waardoor Tanja denkt dat ze gelijk heeft en daardoor nog arroganter wordt en nog meer op de zenuwen werkt van de andere bewoners waardoor de volgende uitbarsting nog veel groter wordt
Ralph exit helaas dus. Die voegt helaas kijkcijfergewijs niet veel toe...
Zielig he? Allebei slachtoffers van de overige grote boze bewoners.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
ach, Menno kreeg op zij kop dat hij het teveel voor Tanja opnam:(
Ik vind Dido en Roel niet leuk samen, omdat ik Dido een ongelofelijke doos vindquote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind dido en roel ook niet leuk samen ,nier om dido ,maar roel en linda,zou meer feest geven ofzo ... (en dan heb ik het niet alleen over sex)
Je bent een held dat je nog naar die stream durft te luisterenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie wel een pluspuntje. Menno knikt gewoon nu ja en amen waardoor Tanja denkt dat ze gelijk heeft en daardoor nog arroganter wordt en nog meer op de zenuwen werkt van de andere bewoners waardoor de volgende uitbarsting nog veel groter wordt
Ralph exit helaas dus. Die voegt helaas kijkcijfergewijs niet veel toe...
En de regie (nachtploeg) ff wakkerschudenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Kan iemand naar Aalsmeer rijden, het BB huis binnenstormen, en Tanja een enorme hengst tegen haar hoofd geven en oppassen dat de baby niet geraakt wordt want ik trek het niet meer![]()
![]()
Precies. Dido is walgelijk. Een zeer fout mens wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind Dido en Roel niet leuk samen, omdat ik Dido een ongelofelijke doos vind
Gewoon relativeren zou Ralph zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent een held dat je nog naar die stream durft te luisteren![]()
Ik zou het alleen leuk vinden als Dido dr uitgaat, ik heb helemaal geen zin in dat Roel-Dido gedoequote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn als Roel deze rond gaat overleven hij kan het Dido nog wel moeilijk maken![]()
Ook zou het erg prettig zijn als Menno naast Tanja op de bank zou moeten zitten![]()
Ach .. kvind dr wel een poppie zoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dido is walgelijk. Een zeer fout mens wat mij betreft.
Relatieveer.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent het al 2x met me eensquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik vind didoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat jouw gedachte of zei ze dat zelfquote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik ben geen papegaai of een vastgelopen pickup"
sorry kan het niet laten ..vanaf volgende week in de winkels verkrijgbaar ..Barbie Didoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. kvind dr wel een poppie zo
Alles tussen " " is wat zij nu zegtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is dat jouw gedachte of zei ze dat zelfWas ook mijn idee. Haar gedachten wereldje ik zo klein en bekrompen. Ze kan het maar over 2 of 3 dingen hebben Maar vooral IK IK IK IK IK IK
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze volgens sommigen zo mooi is snap ik al helemaal niet. Okee, ze heeft een redelijk koppie (ook niet bijzonder), maar ik kijk naar het hele plaatje en Dido heeft een lichaam van niets.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. kvind dr wel een poppie zo
Tanja is gewoon verknipt, ik heb alleen nog maar medelijden met haar (en dr kindje)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Relatieveer.Niet zo fout als Tanja.
Wil Tanja niet met Menno. Wil geen groepsgevoel enzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:05 schreef mijn23 het volgende:
ZOENUH ZOENUH
hahaha, Ralph stijgt steeds hogerquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef style het volgende:
[..]
Gewoon relativeren zou Ralph zeggen
Daarom zei k ook: kvind dr wel een poppie zoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze volgens sommigen zo mooi is snap ik al helemaal niet. Okee, ze heeft een redelijk koppie (ook niet bijzonder), maar ik kijk naar het hele plaatje en Dido heeft een lichaam van niets.
Op welke stream hoor jij dan de mannenkamer ???quote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, Ralph stijgt steeds hoger![]()
Ik kan het echt niet aan horen na 2 minuten luisteren kan ik zelfs het zingen van Rob en het lachen van Chantal verdragen![]()
Blijft raar dat iemand zulke gevoelens bij me kunnen boven halen![]()
haha,quote:Op donderdag 29 september 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wil Tanja niet met Menno. Wil geen groepsgevoel enzo.
Okquote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef Speedski het volgende:
[..]
Daarom zei k ook: kvind dr wel een poppie zo
Ziet alleen dr koppie en das![]()
Ik hoop t nietquote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Gooit DIdo nu al haar principes al overboord?
Ze was niet verliefd, ze wil niet zoenen in het huis. Allemaal verleden tijd??
Dido hoeft van mij ook niet lang te blijven maar er lopen er een aantal rond die ik veel eerder zie vertrekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zou het alleen leuk vinden als Dido dr uitgaat, ik heb helemaal geen zin in dat Roel-Dido gedoe
Verder mogen Menno en Tanja natuurlijk ook opzouten![]()
ik zag volgensmij ook iets van een zoen irrikies dat je het geluid van de dames slaapkamer hoorquote:
Waarom ben je icoon-loosquote:Op donderdag 29 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido hoeft van mij ook niet lang te blijven maar er lopen er een aantal rond die ik veel eerder zie vertrekken![]()
![]()
Menno hoort nog wel bij de groep, alleen hij's af en toe een beetje een slijmballetjequote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Tanja verwacht wel veel de anderen he?
en Menno hoort ineens niet meer bij 'de groep'?
dagquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef latevogel het volgende:
ik ga nestje opzoeken![]()
wekker loopt weer vroeg af helaas![]()
veel plezier nog allemaal![]()
Ik ook... Je zou er bijna wat van gaan denken...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef latevogel het volgende:
ik ga nestje opzoeken![]()
wekker loopt weer vroeg af helaas![]()
veel plezier nog allemaal![]()
kom gaan we weer eens lekker samenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja op de ene stream... Dido in bed met Roel op de andere...
Tijd om af te nokken...
en nog eenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja op de ene stream... Dido in bed met Roel op de andere...
Tijd om af te nokken...
Op 4quote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream hoor jij dan de mannenkamer ???
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal anders geld isquote:nee joh ze werkt in een wietshop the glory
Volgens mij werkte ze daar, dus al niet meer voordat ze BB inging .quote:Op donderdag 29 september 2005 03:11 schreef merlin693 het volgende:
oude quote
[..]
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal anders geld is
Sprookje aant vertellenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zeg je Rob?
Het geluid staat te zacht...
quote:
Heel snugger hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het mailtje van mijn vrouw verwijderd waar er nog een stuk of 20 nieuwe instonden
![]()
Zal morgen een nieuwe plaatsen![]()
BBstream2005quote:
Ze zat in de ziektewet en gaat in januari de ww in, gelijk na haar zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 29 september 2005 03:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij werkte ze daar, dus al niet meer voordat ze BB inging .
Dat lijkt me fijnquote:Op donderdag 29 september 2005 03:18 schreef wickie het volgende:
Roel ligt in de veilige armen van Roel die hem tegen de enge Rob beschermd
Morgen zal alles beter zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel snugger hoor
Ik herkende je al de hele tijd niet met al die nieuwe iconen, maar zo zonder icoon ist nog erger
Pimpelpaars met goud, roze en groenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen zal alles beter zijnHeb je nog een voorkeur voor een bepaalde kleur
![]()
Zoals ik haar bezig heb gezien de afgelopen dagen met die rookpolitiequote:Op donderdag 29 september 2005 03:15 schreef style het volgende:
Tanja heeft een hekel aan Duitsers vanwege WOII
Waarschijnlijk heeft ze in het verzet gezeten![]()
Ik zal het doorgeven, ze is gek met PSP dus dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Pimpelpaars met goud, roze en groenHeb je dat toevallig
![]()
Wreedquote:Op donderdag 29 september 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, ze is gek met PSP dus dat moet wel lukken![]()
Kon me al niet voorstellen dat ze het meendequote:
Ik zie niet genoeg naakt voor een groepsorgasmequote:Op donderdag 29 september 2005 03:23 schreef wickie het volgende:
ff lekker alle spanning van de afgelopen avond er uit slaan, therapeutisch zeg. Een soort van groeps orgasme....
ik schrok me dood, allemaal gillende vrouwen ineens:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:22 schreef style het volgende:
En Tanja is van de streams verdreven![]()
Erg safe!quote:Op donderdag 29 september 2005 03:23 schreef wickie het volgende:
ff lekker alle spanning van de afgelopen avond er uit slaan, therapeutisch zeg. Een soort van groeps orgasme....
De studie tot advocaat is ook een eitje, fladder je zo doorheenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:25 schreef wickie het volgende:
Om de achternaam gaat Tanja in de advocatuur. Ook denkt ze dat ze dan niet veel hoeft te werken. Ik dacht altijd dat advocaat een zwaar beroep was wat veel tijd vreet.... maar ja het kan aan mij liggen.....
Ik BB en voetbal, zij werken en PSPenquote:
O je bent zo typische man die van voetbal houdtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik BB en voetbal, zij werken en PSPen![]()
soms heeft dat popje toch wel humorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:26 schreef Speedski het volgende:
Rofl .. Roel gaat ff naar de wc, dido wisselt met Joost
Tanja is heel hoog opgeleid hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:25 schreef wickie het volgende:
Om de achternaam gaat Tanja in de advocatuur. Ook denkt ze dat ze dan niet veel hoeft te werken. Ik dacht altijd dat advocaat een zwaar beroep was wat veel tijd vreet.... maar ja het kan aan mij liggen.....
Komt allemaal door ex-vriend(en), niet door haarzelf.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
ow kijk Tanja gaat nu vertellen hoe ze aan haar schuld komt
Persoonlijke leningquote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een PLletje?
dat weet ik ook niet... maar jij was slapen:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een PLletje?
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet... maar jij was slapen:)
ow wat wijs.....quote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Speedski het volgende:
Persoonlijke lening
volgens mij heb ik super vertraging op de streams ,want dat hoor ik net pas en dat van roel las ik ook al eerder dan dat het bij mijn gebeurdequote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt allemaal door ex-vriend(en), niet door haarzelf.
Leuke naam krijg je Savannahquote:Op donderdag 29 september 2005 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:Leuke moeder krijg je Savannah...
Absoluutquote:Op donderdag 29 september 2005 03:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O je bent zo typische man die van voetbal houdt
NNquote:Op donderdag 29 september 2005 03:34 schreef wickie het volgende:
Nou mensen ik ga naar bed want het Tanja levensverhaal hangt me de keel uit. "Het is mn eigen fout, maar andere mensen hebben het gedaan hoor".........
Als het een jochie was geweest had ie Shurendy geheten, de Antilliaanse verwekker van het nicotinemonstertje (na 4 beurten)quote:
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ahquote:Op donderdag 29 september 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als het een jochie was geweest had ie Shurendy geheten, de Antilliaanse verwekker van het nicotinemonstertje (na 4 beurten)
En die verwekker zal het kind nooit zien want hij heeft Tanja bedrogen maar ik denk eerder dat zij hem heeft bedrogen met haar ziekelijke gedrag, nu ook weer
Ik snap niet dat Menno niet gaat slapen, hij zal wel nieuwsgierig zijn de rat...
ja maar ze moet in het kamertje slapen waar ze steeds herinnert wordt aan dat 'ze weet wat het is'quote:Op donderdag 29 september 2005 03:37 schreef Speedski het volgende:
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ah
Ze moet gewoon slapen !quote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar ze moet in het kamertje slapen waar ze steeds herinnert wordt aan dat 'ze weet wat het is'
75¤quote:Op donderdag 29 september 2005 03:39 schreef Coraatje het volgende:
hoeveel krijgen ze nou ook al weer per dag?
dag wickyquote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef wickie het volgende:
oja mog 1 geweldige Tanja logica voor het slapen gaan.......
"Ik maak er niet druk om.... maar ik heb er wel veel zorgen om en ik onthoud alles"
truste mensjes
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef wickie het volgende:
oja mog 1 geweldige Tanja logica voor het slapen gaan.......
"Ik maak er niet druk om.... maar ik heb er wel veel zorgen om en ik onthoud alles"
truste mensjes
Ja, die zat ook aan de harddrugs, en Tanja sloeg natuurlijk terug, ik wordt echt misselijk van die crackhoer, steek er nog 1 op Tan, is goed voor dat nicotinemonstertje in je geasfalteerde bolle buik...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:33 schreef Wup het volgende:
volgens mij heeft Tanja het nu over die ex die haar in elkaar mepte?
Ach tis haar laatste nachtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ah
ja, en Tanja af en toe vertellen dat ze moedig is enzo:(quote:Op donderdag 29 september 2005 03:41 schreef svann het volgende:
Waarom zit Menno in godsnaam nog steeds Tanja's verhalen aan te horen?
Zich inlikken om een nominatie minder op te lopen van iemand die mogelijk nog heel lang blijft?
Was het maar waar...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ach tis haar laatste nacht![]()
Morgen mag ze weer heerlijk in haar eigen bedje![]()
dan zit ze goed daar:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:43 schreef Speedski het volgende:
Tanja: ik zou die kleine NOOOOIT een seconde uit het oog verliezen. Ik zou het ook nooit goed vinden als in de eerste 2 weken iemand anders hem oppakt.
Sindsdien is het alweer 4 peuken laterquote:Op donderdag 29 september 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een uur geleden zei ze; nog 1 shaggie, en nu is de volgende aan het draaien
Speciaal voor dat nicotinemonstertje, lief hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |