Precies. Dido is walgelijk. Een zeer fout mens wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind Dido en Roel niet leuk samen, omdat ik Dido een ongelofelijke doos vind
Gewoon relativeren zou Ralph zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent een held dat je nog naar die stream durft te luisteren![]()
Ik zou het alleen leuk vinden als Dido dr uitgaat, ik heb helemaal geen zin in dat Roel-Dido gedoequote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn als Roel deze rond gaat overleven hij kan het Dido nog wel moeilijk maken![]()
Ook zou het erg prettig zijn als Menno naast Tanja op de bank zou moeten zitten![]()
Ach .. kvind dr wel een poppie zoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dido is walgelijk. Een zeer fout mens wat mij betreft.
Relatieveer.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent het al 2x met me eensquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik vind didoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat jouw gedachte of zei ze dat zelfquote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik ben geen papegaai of een vastgelopen pickup"
sorry kan het niet laten ..vanaf volgende week in de winkels verkrijgbaar ..Barbie Didoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. kvind dr wel een poppie zo
Alles tussen " " is wat zij nu zegtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is dat jouw gedachte of zei ze dat zelfWas ook mijn idee. Haar gedachten wereldje ik zo klein en bekrompen. Ze kan het maar over 2 of 3 dingen hebben Maar vooral IK IK IK IK IK IK
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze volgens sommigen zo mooi is snap ik al helemaal niet. Okee, ze heeft een redelijk koppie (ook niet bijzonder), maar ik kijk naar het hele plaatje en Dido heeft een lichaam van niets.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. kvind dr wel een poppie zo
Tanja is gewoon verknipt, ik heb alleen nog maar medelijden met haar (en dr kindje)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Relatieveer.Niet zo fout als Tanja.
Wil Tanja niet met Menno. Wil geen groepsgevoel enzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:05 schreef mijn23 het volgende:
ZOENUH ZOENUH
hahaha, Ralph stijgt steeds hogerquote:Op donderdag 29 september 2005 03:03 schreef style het volgende:
[..]
Gewoon relativeren zou Ralph zeggen
Daarom zei k ook: kvind dr wel een poppie zoquote:Op donderdag 29 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze volgens sommigen zo mooi is snap ik al helemaal niet. Okee, ze heeft een redelijk koppie (ook niet bijzonder), maar ik kijk naar het hele plaatje en Dido heeft een lichaam van niets.
Op welke stream hoor jij dan de mannenkamer ???quote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, Ralph stijgt steeds hoger![]()
Ik kan het echt niet aan horen na 2 minuten luisteren kan ik zelfs het zingen van Rob en het lachen van Chantal verdragen![]()
Blijft raar dat iemand zulke gevoelens bij me kunnen boven halen![]()
haha,quote:Op donderdag 29 september 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wil Tanja niet met Menno. Wil geen groepsgevoel enzo.
Okquote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef Speedski het volgende:
[..]
Daarom zei k ook: kvind dr wel een poppie zo
Ziet alleen dr koppie en das![]()
Ik hoop t nietquote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Gooit DIdo nu al haar principes al overboord?
Ze was niet verliefd, ze wil niet zoenen in het huis. Allemaal verleden tijd??
Dido hoeft van mij ook niet lang te blijven maar er lopen er een aantal rond die ik veel eerder zie vertrekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zou het alleen leuk vinden als Dido dr uitgaat, ik heb helemaal geen zin in dat Roel-Dido gedoe
Verder mogen Menno en Tanja natuurlijk ook opzouten![]()
ik zag volgensmij ook iets van een zoen irrikies dat je het geluid van de dames slaapkamer hoorquote:
Waarom ben je icoon-loosquote:Op donderdag 29 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido hoeft van mij ook niet lang te blijven maar er lopen er een aantal rond die ik veel eerder zie vertrekken![]()
![]()
Menno hoort nog wel bij de groep, alleen hij's af en toe een beetje een slijmballetjequote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Tanja verwacht wel veel de anderen he?
en Menno hoort ineens niet meer bij 'de groep'?
dagquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef latevogel het volgende:
ik ga nestje opzoeken![]()
wekker loopt weer vroeg af helaas![]()
veel plezier nog allemaal![]()
Ik ook... Je zou er bijna wat van gaan denken...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef latevogel het volgende:
ik ga nestje opzoeken![]()
wekker loopt weer vroeg af helaas![]()
veel plezier nog allemaal![]()
kom gaan we weer eens lekker samenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja op de ene stream... Dido in bed met Roel op de andere...
Tijd om af te nokken...
en nog eenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja op de ene stream... Dido in bed met Roel op de andere...
Tijd om af te nokken...
Op 4quote:Op donderdag 29 september 2005 03:07 schreef Speedski het volgende:
[..]
Op welke stream hoor jij dan de mannenkamer ???
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal anders geld isquote:nee joh ze werkt in een wietshop the glory
Volgens mij werkte ze daar, dus al niet meer voordat ze BB inging .quote:Op donderdag 29 september 2005 03:11 schreef merlin693 het volgende:
oude quote
[..]
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal anders geld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |