Hummie kan me gestolen worden, ik wil gewoon graag Lieske int huis!!quote:Op donderdag 29 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mail ontvangen en beantwoord.
Ga je morgen nog naar de exit van Lieske kijken?
Hummie wil vast graag 6 vrouwen en 5 mannen na morgen. Niet 7 vrouwen en 4 mannen.
maar begrijp het nou, Liesje is een egoist, ze koos voor zichzelf en niet voor de GROEPquote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nathalie Ralph toch ook
Het gaat erom dat Tanja Lieske nu de hemel inprijst en zegt dat zij de enige is die zich goed in haar zwangerschap kan verplaatsen, Lieske voor en Lieske na maar haar vorige week dan wel nomineren, dat vind ik gewoon vreemd
Roel heeft Linda voor de 2e keer genomineerd omdat het hem nog steeds dwarszat dat ze niet mee wou doen aan de fietsopdracht en dat kan ik me goed voorstellen...
En gaat er dan een paar dagen later mee zitten tongen en nomineert haar daarna net zo vrolijk weer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Roel heeft Linda voor de 2e keer genomineerd omdat het hem nog steeds dwarszat dat ze niet mee wou doen aan de fietsopdracht en dat kan ik me goed voorstellen...
Dat was een tactische stemquote:Op donderdag 29 september 2005 02:51 schreef style het volgende:
[..]
En gaat er dan een paar dagen later mee zitten tongen en nomineert haar daarna net zo vrolijk weer.
Dat begrijp ik dus niet
ga daaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!! zo dat moest er ff uit na deze avond/secu nachtquote:Op donderdag 29 september 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "ooooooh ik wou dat ik thuis was. Geen gezeik meer aan m'n kop over groepsgebeuren"
Ach ja, dat nomineren moeten ze ook los zien van de rest. Maar dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat was een tactische stemIk denk dat Roel had gehoopt dat er meer op Linda zouden stemmen, zodat zij ook genomineerd zou staan en Roel had dan ws. gedacht van haar wel te kunnen winnen.
Yep,nomineer hem maar bewoners....de rest doet Fok! dan welquote:Op donderdag 29 september 2005 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Menno
Feel the wrath of the streamers
gaat niks gebeuren denkquote:Op donderdag 29 september 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
Ik stort in en ga naar bedje toeLees het morgen wel tussen Dido en Roel he?
![]()
Dat weet ik bijna wel zekerquote:
Tuurlijk zal er niets gebeuren ken geen beter voorbehoedsmiddel dan slapen op dezelfde kamer met Robquote:
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er niets gebeuren ken geen beter voorbehoedsmiddel dan slapen op dezelfde kamer met Rob![]()
![]()
ik vind dido en roel ook niet leuk samen ,nier om dido ,maar roel en linda,zou meer feest geven ofzo ... (en dan heb ik het niet alleen over sex)quote:Op donderdag 29 september 2005 02:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkig
Omdat de groep (helaas) weer aan haar voeten ging liggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Greetings het volgende:
Maar Tanja blijft dus toch? Waarom is ze nu alweer (voor de 20e keer) van gedachten veranderd?
Go Hummiequote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
en omdat ze blij waren dat ze koffie en chocola kregen
Zou erg leuk zijn als Roel deze rond gaat overleven hij kan het Dido nog wel moeilijk makenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zelfs als Rob dr niet sliep zou er niks gebeuren, Dido is veelste bang dat ze verliefd wordt op Roel, dus die probeert wanhopig afstand te houden, gelukkig
ik snap het niet, als Tanja alles hoort & ziet waarom kijkt ze dan niet door deze gluiperd heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie wel een pluspuntje. Menno knikt gewoon nu ja en amen waardoor Tanja denkt dat ze gelijk heeft en daardoor nog arroganter wordt en nog meer op de zenuwen werkt van de andere bewoners waardoor de volgende uitbarsting nog veel groter wordt
Ralph exit helaas dus. Die voegt helaas kijkcijfergewijs niet veel toe...
Zielig he? Allebei slachtoffers van de overige grote boze bewoners.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
ach, Menno kreeg op zij kop dat hij het teveel voor Tanja opnam:(
Ik vind Dido en Roel niet leuk samen, omdat ik Dido een ongelofelijke doos vindquote:Op donderdag 29 september 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind dido en roel ook niet leuk samen ,nier om dido ,maar roel en linda,zou meer feest geven ofzo ... (en dan heb ik het niet alleen over sex)
Je bent een held dat je nog naar die stream durft te luisterenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie wel een pluspuntje. Menno knikt gewoon nu ja en amen waardoor Tanja denkt dat ze gelijk heeft en daardoor nog arroganter wordt en nog meer op de zenuwen werkt van de andere bewoners waardoor de volgende uitbarsting nog veel groter wordt
Ralph exit helaas dus. Die voegt helaas kijkcijfergewijs niet veel toe...
En de regie (nachtploeg) ff wakkerschudenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Kan iemand naar Aalsmeer rijden, het BB huis binnenstormen, en Tanja een enorme hengst tegen haar hoofd geven en oppassen dat de baby niet geraakt wordt want ik trek het niet meer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |