Sukkelquote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Kan een mod # 346 maken?
2x godver, ben te vroeg
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?quote:
Soms he, heel soms irriteert Tanja me een beetje met dit soort uitsprakenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is niet aan het leren, zegt ze. Ze heeft er geen zin aan.
Ze wil niets meer voor de groep doen, zegt ze nu.
nee ze heeft geen zin om in die kamer te slapen omdat ze dan de hele tijd herinnert wordt aan 'dat ik weet wat het is'.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:32 schreef Speedski het volgende:
Tanja: Ik kan nou niet zeggen dat ik goed heb zitten leren. Ik had er geen zin an. Ik had al een weekje geen zin meer om dingen voor de goed te doen, zeker een halve week. Menno: misschien in een andere kamer slapen. Tanja: ik heb helemaal geen zin meer in die kamer te slapen.
Ralph was een tijd terug tegen Rob erg duidelijk en pertinent over wat hij nog van Nathalie denkt en voor haar voelt en wat hij wil, en of een en ander verwerkt is, en dat was het, zei hij dus, verwerkt, over , klaar, gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Ralph geeft zeker nog om Nathalie en Nathalie gaat nu ook loslaten dat ze ook nog om hem geeft, maar toch krijg ik t gevoel dat er bij Ralph misschien nog iets meer is als bij Nathalie. Dat kan ook komen doordat hij geen vriendin heeft en Nathalie wel een vriend waar ze rekening mee moet houden.
Ik weet t niet hoor, maar ben dr wel zeker van dat er nooit meer wat gebeurd tussen Ralph en Nathalie (in BB dan), dus Ralph kan naar huis (helaas)
ik vind het allang knap dat er steeds titels verzonnen wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja,ik had geen zin om voor jullie het juiste nummertje te plaatsen. Jullie kunnen allemaal stikken. Ik hou niet van forums, daarom zit ik ook op fok. Snappen jullie dat nou? Aaai?
Dido mag niet bij Roel in bed, daar is ze te goed voor hoor, beetje bij de ghetto gast in bedquote:Op donderdag 29 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nee he.. ze gooien nu Dido bij Roel in bed
Dido durfde het zelf niet waarschijnlijk.
Done...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Kan een mod # 346 maken?
ik denk dat Dido dit niet zo leuk vindt?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nee he.. ze gooien nu Dido bij Roel in bed
Dido durfde het zelf niet waarschijnlijk.
Join the clubquote:Op donderdag 29 september 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
oke ik heb het geprobeerd met Tanja, echt waar! Me geprobeerd in te leven en zo.....laatste weken zwangerschap, met vreemde mensen (waarom?) maar sjee zeg wat een verwend nest-die-haar-zin-niet-krijgt!! Hoop dat het gezond is met alles eropen eraan muts!!!
jawel, die geniet echt volop nu.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Dido dit niet zo leuk vindt?
Nee, bij een man heet dat een kanjer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel de sloerie heeft nu al 3 meiden bij hem in bed gehad.
Sop sopquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jawel, die geniet echt volop nu.
Anders zeikt ze ff dr eigen vriend afquote:Op donderdag 29 september 2005 02:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Trouwens, Nathalie zei vanmiddag dat zij uit principe dus noooooooit een ex van een vriendin zou daten... not done, vond ze
Steek die maar in je zak dan, Joost (haar vriend dus)
Mag ik voorzitter zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
**Meld bij de voorzitter**quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
Roel is een ordinaire sletquote:Op donderdag 29 september 2005 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, bij een man heet dat een kanjer.
Vrouwen zijn sloeries.
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja in Big Brother:
"Daarom heb ik ook een hekel aan groepen"
Je wilt nog niet eens mod zijn johquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
"Ik moet naar mamma luisteren, want ik kan niet voor mezelf denken".quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?
Wel een mooi mengelmoesje in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat 't een heel mooie baby zal worden."
![]()
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je wilt nog niet eens mod zijn joh![]()
Ja Menno mag de eerste bus terug naar huis nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
ik dacht dat Tanja dat inmiddels ook door had:(quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
Nee, ze is de held, want ze heeft voor koffie en chocola gezorgdquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Mogge Allemaal! Is Tanja nou nog steeds niet naar huis?
Je wilt het niet zijn, dus dan moet je ook niet zeuren dat ze je niet vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.
ai, sterkte Milagro...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
Nu weer Tanja's gezeik word me teveel
En dan dat geslijm van Menno er ook nog eens bij
Ik lees het morgen wel, na een gezellige kanaalwortel behandeling
Ah joh, das gewoon Tanja's vreemde tactiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja over Lieske: "Schatje"
wtfSchatjes nomineer je niet drie keer achter elkaar
succes!! weltrustquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
So ?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
maar ze heeft haar wel genomineerd vorige week
Misschien als de mannen besluiten om gezamelijk naar de wc te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef wickie het volgende:
Roel wil Dido nemen vannacht misschien is t wel zn laatste kans, ik wens m veel geluk..........
haha, het leest wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat als mensen hier dus brauwel mompel blaat blaat bla die bla"
Menno: "Ja, je moet de baby dablodhgk brommelbrom blaaat"
Ligt 't nou aan mij, ik versta 'm af en toe gewoon helemaal niet?
Heb het van afstand allemaal wel een beetje gevolgd laatste uurtje gemist. Wat een drama allemaal weer! SOFT BB gedoe, ik nomineer Hummiequote:Op donderdag 29 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze is de held, want ze heeft voor koffie en chocola gezorgd![]()
![]()
Sterkte danquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
wortelkanaal mag ook, milagro![]()
Ik probeer het ook maar kan me de hormonen niet voorstellen maar dan nogquote:Op donderdag 29 september 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
oke ik heb het geprobeerd met Tanja, echt waar! Me geprobeerd in te leven en zo.....laatste weken zwangerschap, met vreemde mensen (waarom?) maar sjee zeg wat een verwend nest-die-haar-zin-niet-krijgt!! Hoop dat het gezond is met alles eropen eraan muts!!!
Bij BB1 was ik niet op fok. Pas vanaf BB2.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens mij ken ik Scanman al van BB99 toen ik nog lurkte en niet postteEn zo nog meer namen hier herken, maar mijzelf pas hier heb geregistreerd maar mij wel als een trouwe BB fan reken
![]()
wat heeft dat voor nut dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik ga morgen wel weer proberen om niet te roken ja"
Mail ontvangen en beantwoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef latevogel het volgende:
hee scanman01 er is mail onderweg naar je![]()
Truste en veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
wortelkanaal mag ook, milagro![]()
Nathalie Ralph toch ookquote:Op donderdag 29 september 2005 02:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
So ?
Roel nomineerde Linda ook en lag er een paar dagen geleden weer mee in bed te friemelen...
tuurlijk ga ik kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mail ontvangen en beantwoord.
Ga je morgen nog naar de exit van Lieske kijken?
Hummie wil vast graag 6 vrouwen en 5 mannen na morgen. Niet 7 vrouwen en 4 mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |