Hummie beslist en Lieske heeft al een paar keer aangegeven dat het haar niet veel uitmaakt als ze morgen zou moeten vertrekken en dat is voor Hummie een goed excuus om haar te laten vertrekken, en het zou zomaar nog iets kunnen worden tussen Roel en Dido, en Nathalie zou weer verliefd kunnen worden op Ralph, en dat levert weer leuke plaatjesquote:Op donderdag 29 september 2005 01:02 schreef b0ng het volgende:
laat tanja maar vrijwillig oprotten dan kunnen lieske, roel en ralph blijven.
Ik snap er ook geen zak van, maar blijkbaar heeft ze wel iets met Tanja. God mag weten wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ongelofelijk dat Lieske zoveel aandacht besteed aan Tanja die haar notabene slet noemt en haar constant nomineert. Vaag. Ik zou het niet doen, al die aandacht naar dat mens.
Ik kom niet bijquote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef Marrije het volgende:
Mij wat te druk in dat bad.
Als dit zo is nooit geen BB meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hummie beslist en Lieske heeft al een paar keer aangegeven dat het haar niet veel uitmaakt als ze morgen zou moeten vertrekken en dat is voor Hummie een goed excuus om haar te laten vertrekken, en het zou zomaar nog iets kunnen worden tussen Roel en Dido, en Nathalie zou weer verliefd kunnen worden op Ralph, en dat levert weer leuke plaatjes
1 grote manipulatie, zal je zien morgenavond dat Roel er het slechtst voor staat want dan wordt er massal gesmst en dat levert weer duizenden euro´s op
Het is gewoon doorgestoken kaart, Hummie beslist wie het huis verlaat en ik vrees dat dat Lieske wordt...
dat is eigenlijk al zo sinds Tanja een beetje aardiger tegen haar gaan doen isquote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ongelofelijk dat Lieske zoveel aandacht besteed aan Tanja die haar notabene slet noemt en haar constant nomineert. Vaag. Ik zou het niet doen, al die aandacht naar dat mens.
Ja hoor...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
en Nathalie zou weer verliefd kunnen worden op Ralph,
Vraag of ze wat opschuivuhquote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef Marrije het volgende:
Mij wat te druk in dat bad.
Ik denk dat Lieske wel oprecht met Tanja te doen heeft (niet kritiekloos trouwens).quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van, maar blijkbaar heeft ze wel iets met Tanja. God mag weten wat.
Ik had liever gezien dat ze haar de huid had vol gescholden, maar helaas.
nee, niet echt, maar jaaaaaaaaa, je weet het niet, hè, ms is het toch die Vindicat dreutel welquote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie je het nog een beetje zitten voor Ralph?
Aangezien ze op hem zit in het bubbelbadquote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
en het zou zomaar nog iets kunnen worden tussen Roel en Dido,
Daarnet zat Dido al tussen de benen van Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aangezien ze op hem zit in het bubbelbadzou dat zomaar eens kunnen
![]()
Als de hormonen maar niet te hoog opspelen bij Dido, Roel stopt ´m d´r zo in hoor...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Daar kun je wel eens gelijk in hebben... het schept toch een 'band'quote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze te doen heeft met Tanja dat ze buiten de groep valt....
dat doet ze zelf namelijk ook nogal.....
Dan moet Lieske helemaal blijven. Lekker kroelen met Roel en Dido gek makenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
klopt, ze is gewoon dom, ongeachtquote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
Lieske is niet dom voor haar leeftijd, blijkt maar weer.
ik heb ook geen geduld met die vertelstijl van haar..... als ze haar daar nou eens op wijzenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Als Lieske nou wat minder "zeg maar" zou zeggen, zeg maar, dan zou ik haar zeg maar misschien ooit nog eens zeg maar leuk gaan vinden.
Zeg maar.![]()
Het komt vaak wat beroerd haar strot uit inderdaad, maardat zal wel onzekerheid zijn. En wat ze zegt snijdt ook meestal wel hout.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Als Lieske nou wat minder "zeg maar" zou zeggen, zeg maar, dan zou ik haar zeg maar misschien ooit nog eens zeg maar leuk gaan vinden.
Zeg maar.![]()
Je vergeet bijna weet je wel, roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Zeg maar.![]()
Heb zo'n idee dat Dido hem wel lekker vind maar ze dat niet kan maken tegenover haar achterban? Ze vindt hem beneden haar niveau zeg maar? (denk ik)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als de hormonen maar niet te hoog opspelen bij Dido, Roel stopt ´m d´r zo in hoor...
Aaaah, lief!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Bij BB1 ging mijn jongste zoon, toen 6 jaar, huilen toen Bart genomineerd werd
heb jij weleens naar ralph geluisterd dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze is gewoon dom, ongeacht
Nou ook in het bubbelbad nu .. ik hoor Ralph bijna nooit !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt hier ook zo veel over Lieske geluld... en ook over Roel...
Waarom zou in godsnaam Ralph er dan in moeten blijven, waar eigenlijk geen mens over praat?
En je hebt het intro/voorfimpje gezien toen BB begon, wat Naat vertelde?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor...
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen![]()
Ik vind haar eerder naief. Maar ze heeft wel wat aandoenlijks. Ik hoop dat ze nog lang blijftquote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
Lieske is niet dom voor haar leeftijd, blijkt maar weer.
Dat was dus wekelijks huilenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Juist, dat zeg ik vanaf het nomineren al.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zou in godsnaam Ralph er dan in moeten blijven, waar eigenlijk geen mens over praat?
Daar snap ik dus ook geen zak van. Bij mij had zo iemand voor altijd afgedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
Lieske , vergeet je niet, dat Tanja je gewoon weer nomineert de volgende keer
Zo 'in peace' is ze namelijk
Omdat Ralph en Nathalie nog leuke plaatjes kan opleveren, ze heeft nog steeds een speciaal gevoel voor hem en dat kan de komende weken zomaar overslaan in een soort van verliefdheidquote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Grrrrr, wanneer houdt Lieske nou eens op met die stomme Engelse woorden om de paar zinnen!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
heb jij weleens PI's gelezen dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef b0ng het volgende:
[..]
heb jij weleens naar ralph geluisterd dan?
of doe je bij hem extra het geluid uit?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dus wekelijks huilen
Ralph hoor je pas goed als hij 1 op 1 gesprekken voert (en die vond ik tot dusver bijna altijd interessant, voornamelijk omdat hij de gave heeft oprechte belangstelling in een ander te hebben en daar ontbreekt het bij de meeste andere bewoners aan...).quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou ook in het bubbelbad nu .. ik hoor Ralph bijna nooit !
Hummie is slim genoeg om ook door te hebben dat die opmerkingen duidelijk uit zelfbescherming was. Natuurlijk wil Lieske graag blijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat zou voor Hummieeen reden kunnen zijn om Lieske naar huis te sturen, des te meer omdat Lieske zelf al meerdere keren heeft aangegeven het niet zo erg vinden om naar huis te moeten
Tja, that´s BB...
dat vergeet ze welquote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
Je bent teveel dagen afwezig geweest hier, de Lieske fans groeien als koolquote:Op donderdag 29 september 2005 01:19 schreef milagro het volgende:
[..]
heb jij weleens PI's gelezen dan?
of doe je alleen bij mijn posts extra de bril af?
Ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat dat over Ralph ging.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je hebt het intro/voorfimpje gezien toen BB begon, wat Naat vertelde?
Die grijns van oor tot oor en "nooit meer zoiets voor een jongen gevoeld".
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben nu behoorlijk moe en moet ook nodig even een bezoekje brengen aan het toilet, ik kan bijna niet stoppen maar tis al 1:19 dus de hoogste tijdHet was iig een van de meest spraakmakende momenten van BB vanavond tot nu toe
Dus......toedeledoki!
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben nu behoorlijk moe en moet ook nodig even een bezoekje brengen aan het toilet, ik kan bijna niet stoppen maar tis al 1:19 dus de hoogste tijdHet was iig een van de meest spraakmakende momenten van BB vanavond tot nu toe
Dus......toedeledoki!
Tja .. maar tis nu eenmaal zo dat de meer lawaaierige mensen meer aandacht trekken (lees: de uitzendingen op TV) en hoogstwaarschijnlijk minder stemmen krijgenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:19 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ralph hoor je pas goed als hij 1 op 1 gesprekken voert (en die vond ik tot dusver bijna altijd interessant, voornamelijk omdat hij de gave heeft oprechte belangstelling in een ander te hebben en daar ontbreekt het bij de meeste andere bewoners aan...).
INou ja, god, weet je , gewoon extreem slechte mensenkennis, ja, god ik weet niet of intense behoefte er maar bij te mogen horen, zo van 'hou van me in Godsnaam, nou ja, god, ik weetniet, hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook geen zak van. Bij mij had zo iemand voor altijd afgedaan.
Omdat mensen posten over irritaties, kijk naar het aantal Tanja reacties.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Aaaahhquote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet echt, maar jaaaaaaaaa, je weet het niet, hè, ms is het toch die Vindicat dreutel wel![]()
het maakt me eerlijk gezegd niet echt uit
kan me ook niet voorstellen dat iemand er ook maar echt mee zit als zijn favoriet eruit gaat, behalve familie dan en vrienden enzo
Wat???quote:Op donderdag 29 september 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
"Als de kleine vraagt wie is mijn Pappa, zal ik hem niet zwart gaan praten"
ja, op 1 dus:)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
Wat???Ik zit stream 3 en 4 te volgen, zei Tanja dat???
Yups.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat???Ik zit stream 3 en 4 te volgen, zei Tanja dat???
Zou heel goed kunnen. Dat heb ik zelf ook wel, maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
INou ja, god, weet je , gewoon extreem slechte mensenkennis, ja, god ik weet niet of intense behoefte er maar bij te mogen horen, zo van 'hou van me in Godsnaam, nou ja, god, ik weetniet, hoor![]()
Ach, Hummie´s wil is wetquote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie is slim genoeg om ook door te hebben dat die opmerkingen duidelijk uit zelfbescherming was. Natuurlijk wil Lieske graag blijven.
Als het doorgestoken kaart is en Lieske moet eruit, dan is dat om de mannen / vrouwens enigszins in evenwicht te houden. Als Ralph eruit moet is het 4 mannen tegen 7 vrouwen. Dat kunnen ze bij BB wel eens niet zo geweldig vinnden.
quote:Omdat Ralph en Nathalie nog leuke plaatjes kan opleveren, ze heeft nog steeds een speciaal gevoel voor hem en dat kan de komende weken zomaar overslaan in een soort van verliefdheid
Hoog niveauquote:Op donderdag 29 september 2005 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joost heeft Menno inmiddels terug in het gezicht gespuugd...![]()
Die moet dan dus juist blijven, getuige ook de vele posts over haar. Over Ralph post bijna niemand, dus die is niet interessant voor het programma.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Aaaahh
Bij BB1 kon ik me trouwens ook behoorlijk opwinden met die nominaties.
Het is nu meer dat ik hoop dat de meest interessante figuren zo lang mogelijk blijven.
Dus Vindicat huppelkutje morgen maar.
Hier nog éénquote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef newsman het volgende:
Ik ga me wijn kelder in, slaap lekker mensen.
Dus dat iedereen de helft van de dag over Dido praat, betekent dat ze moet blijven?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moet dan dus juist blijven, getuige ook de vele posts over haar. Over Ralph post bijna niemand, dus die is niet interessant voor het programma.
Dus Ralph, helaas jongen ...
Precies ja. Ik vind Ralph ook vooral interessant voor de streams (als er toch alleen maar gesprekken zijn kies ik toch het eerst voor eentje waarbij hij betrokken is...)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tja .. maar tis nu eenmaal zo dat de meer lawaaierige mensen meer aandacht trekken (lees: de uitzendingen op TV) en hoogstwaarschijnlijk minder stemmen krijgen
Helaas moet die ook nog even blijven ja... Maar zoveel wordt er niet meer over Dido gepraat trouwens.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus dat iedereen de helft van de dag over Dido praat, betekent dat ze moet blijven?
Oke duidelijk![]()
vind ik eerlijk gezegd welquote:Op donderdag 29 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
Dus dat iedereen de helft van de dag over Dido praat, betekent dat ze moet blijven?
Oke duidelijk![]()
Wat voer jij toch uit in die kelder?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef newsman het volgende:
Ik ga me wijn kelder in, slaap lekker mensen.
Als hij wint van Roel of Lieske, dan staat hij al met 1 been in de finale.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:28 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Precies ja. Ik vind Ralph ook vooral interessant voor de streams (als er toch alleen maar gesprekken zijn kies ik toch het eerst voor eentje waarbij hij betrokken is...)
Maar voor leuke TV heb je meer aan een Roel ofzo.. da's wel jammer. Ik vermoed wel dat Ralph losser zal worden als de groep kleiner wordt, maar ja, tegen die tijd zal hij wel weer thuis op de bank zitten.
eng is hij he?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:29 schreef Rica het volgende:
Brrrr.. dat weke witte lijf van Joost in het bad. *ril*
Hij roept iig een zware antipathie op.quote:
Nee, weet je, het is meer van, zeg maar, nee... ja, het is ook zo'n motherfucking mooie avond, zeg maar, en ik heb zoveel geleerd, dat is echt niet minor meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
INou ja, god, weet je , gewoon extreem slechte mensenkennis, ja, god ik weet niet of intense behoefte er maar bij te mogen horen, zo van 'hou van me in Godsnaam, nou ja, god, ik weetniet, hoor![]()
ja wat is dat nou voor vraag?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Rob: "Heb je het wel eens gedaan?"
Lies: "Overgeven? Natuurlijk."
Rob: "Spontaan bedoel ik"
Lies: "Eeeh..."
jij bent 40 +, zij 19 dus dat maakt het verschil toch dan, hè, lijkt mequote:Op donderdag 29 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Dat heb ik zelf ook wel, maar er zijn grenzen.
Da's waar jaquote:Op donderdag 29 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij wint van Roel of Lieske, dan staat hij al met 1 been in de finale.
Ja man en dan heb ik van die Triple A merken, zeg maar, daar level ik dan zo goed meequote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, weet je, het is meer van, zeg maar, nee... ja, het is ook zo'n motherfucking mooie avond, zeg maar, en ik heb zoveel geleerd, dat is echt niet minor meer.
En dan heb ik zoiets van, het is gewoon awkard, maar ik weet het niet, zeg maar. Eigenlijk weet ik het niet, zeg maar. En dat is major, weet je. Ik weet het zeg maar gewoon niet, zeg maar.
getver, waar gaat dat nou weer over?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:
Menno spuugt een rochel in Joost's gezicht.
Roel is daarop maar uit het bubbelbad gegaan ...
Volgens Roel was Menno er zelf ook beduusd van.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
getver, waar gaat dat nou weer over?
Die kunnen wat mij betreft nu allebei wieberen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Marrije het volgende:
Bah, Menno die Joost in het gezicht spuugt en Joost spuugt terug![]()
Allemaal cover-upsquote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu grijpt Joost Dido...
Of Dido grijpt Joost
edit: al weer voorbij
Je had erbij moeten zijn .. ehh zienquote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kunnen wat mij betreft nu allebei wieberen.
En dan ook nog de schuld van "dat meisje"......... dat moet echt heftig besmettelijk geweest zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja maskeert een SOA als eczeem
Of gewoon een ordinaire schimmelinfectie zoals ringworm.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja maskeert een SOA als eczeem
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Korte samenvatting van het gesprek van Tanja:
"Ik,ik,ik,ik.ik.ik"
Kung-Fuquote:Op donderdag 29 september 2005 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
Tanja heeft het over open plekken waar vocht uit kwam???? Op haar armen en zo..??? Overdraagzaam tijdens een les..?|Welke les?
En dat maakt heeeeel veel goed ...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Marrije het volgende:
Aha, Tanja heeft 2 jaar op een internaat gezeten, toen was ze 16 ofzo.
Thanksssssssssssquote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kung-Fu
Een meisje had allemaal plekken
Artsen wisten niet wat het was
Tanja kreeg het ook na een training
Meisje zei dat haar artsen niet wisten wat het was maar dat het volgens haa niet besmettelijk was
Tanja twijfelde hieraan omdat ze ook van die plekken had gekregen
Tanja is nogal schoon op zichzelf en besloot niet meer naar KungFu te gaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
![]()
Ikke ikke ikke en de rest kan
Eerst luisterde meerdere bewoners, toen weer Lieske, toen Rob en nu gezamelijk het luister-stokje aangenomen...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
![]()
Ikke ikke ikke en de rest kan
Rob's reactie: "hmmm"quote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik raak nogal snel van dingen uitgekeken"
Mijn mooiste vakanties heb ik in Oekraine beleefdquote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
gaat Tanja met het internaat een weekje skien
'maar goed dat was in Tsjechië en niet in Zwitserland waar je van die mooie skipistes hebt'
Ja net zoiets oneerlijks als dat ze niet haar favoriete kinderwagen kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
'maar goed dat was in Tsjechië en niet in Zwitserland waar je van die mooie skipistes hebt'
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
1 jaar in Drenthe en 1 jaar in Groningen stad.( Ze was toen 16/17)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja heeft 2 jaar op een internaat gezeten
Tja... er is maar één oplossing om die vreselijke waterval te stoppen (eentje die Scanman onwelgevallig zal zijn)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja man en dan heb ik van die Triple A merken, zeg maar, daar level ik dan zo goed mee![]()
dat mens is echt chronisch ontevreden met alles.... onvoorstelbaarquote:Op donderdag 29 september 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Ja net zoiets oneerlijks als dat ze niet haar favoriete kinderwagen kreeg.
Onbegrijpelijk dat er niet naar je wensen geluisterd wordt![]()
![]()
Tanja's moeder kreeg Tanja toen ze 18 was, was een ongelukje.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Misschien wilden Tanja's ouders ook maar 1 kind.
Nadat ze Tanja kregen en ze zo verdomd moeilijk was, bedachten ze dat 1 eik wel genoeg was![]()
Dat valt echt nog maar te bekijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
dat Roel 10.000 EUR heeft gewonnen!
Aaah .. midnight swinging !!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Wordt een beetje saai nu.
Ik knal er nog maar even een muziekje in
http://www.xs4all.nl/~sieger/
Weddenschapjequote:Op donderdag 29 september 2005 01:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat valt echt nog maar te bekijken.
Oh runs in the family dusquote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja's moeder kreeg Tanja toen ze 18 was, was een ongelukje.
ik heb eerder iemand horen klagen over win2K... hij gebruikt nu Mediaspy, dat schijnt wel te werken.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Speedski het volgende:
Trouwens .. k run hier de boel op Win2K met WMP 9 ... kan ik nog wat doen aan die vervelende foute kleuren ?? Een of andere codec ??
Aaaha ... ff googlenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb eerder iemand horen klagen over win2K... hij gebruikt nu Mediaspy, dat schijnt wel te werken.
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschapje
Ik win, ik open een topic: "Stereotomy is een kneus en koppiger dan Tanja"
Jij wint, jij opent een topic: "Rica is een kneus en koppiger dan Tanja"
Totdat een modje het topic sluit, uiteraard, deal?:Y
slaap ze Deltaquote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later
Nou, d'r heeft nog geen 1 (van de 2) gereageerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?
Ttrustenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later
Ooooh, jij bent dat meisje met die leuke oortjesquote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?
Zondequote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, d'r heeft nog geen 1 (van de 2) gereageerd.
Om die roggel van Joost - Mennoquote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
ingrid is pissed ergens om
ik zie haar nergens?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
ingrid is pissed ergens om
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent dat meisje met die leuke oortjes![]()
![]()
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloersquote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef Speedski het volgende:
[..]
Om die roggel van Joost - Menno
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschapje
Ik win, ik open een topic: "Stereotomy is een kneus en koppiger dan Tanja"
Jij wint, jij opent een topic: "Rica is een kneus en koppiger dan Tanja"
Totdat een modje het topic sluit, uiteraard, deal?:Y
De dag dat iemand dát nu eens tegen haar zegt......quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eerst luisterde meerdere bewoners, toen weer Lieske, toen Rob en nu gezamelijk het luister-stokje aangenomen...
Maar Lieske wat vind jij eigenlijk, en Rob wat dacht jij er toen over?
Tanja, wat leuk dat je het vraagt joh meid![]()
![]()
Ohhhquote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloers
en stapte meteen uiit badquote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloers
Heb ook W2k en WmP9 met k-Lite Codec, werkt perfectquote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Speedski het volgende:
Trouwens .. k run hier de boel op Win2K met WMP 9 ... kan ik nog wat doen aan die vervelende foute kleuren ?? Een of andere codec ??
Ik begrijp het niet. Jaloers op de aandacht die Menno geeft aan Dido ook al gaat het over Roel..?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gut ja, ze heeft hem in het washok [toen fok op zijn gat lag] ook vreselijk zitten ophemelen......quote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
dat eerstequote:Op donderdag 29 september 2005 01:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Jaloers op de aandacht die Menno geeft aan Dido ook al gaat het over Roel..?
* Speedski kijkt met glinsterende oogjes en een pruil naar area51 .... waaaaaar kan ik die halenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:50 schreef area51 het volgende:
[..]
Heb ook W2k en WmP9 met k-Lite Codec, werkt perfect
uit zelfbeschermingquote:Op donderdag 29 september 2005 01:51 schreef Wup het volgende:
[..]
gut ja, ze heeft hem in het washok [toen fok op zijn gat lag] ook vreselijk zitten ophemelen......
Schande !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Oei.. bijna blote tieten van Linda. Gelukkig was de regie net op tijd om weg te zappen.
Nee, dat dacht ik ook, maar was haar witte bikini met bloemetjes precies op de plekken waar de tepels horen te zitten.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Oei.. bijna blote tieten van Linda. Gelukkig was de regie net op tijd om weg te zappen.
Paar weken geleden stond ergens een link in een topic, weet niet meer precies waar, effe googelen???????quote:Op donderdag 29 september 2005 01:52 schreef Speedski het volgende:
[..]
* Speedski kijkt met glinsterende oogjes en een pruil naar area51 .... waaaaaar kan ik die halen
Hebbus !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:54 schreef area51 het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond ergens een link in een topic, weet niet meer precies waar, effe googelen???????
ja, maar die trok ze dus uit... en toen zapte de regie gelukkig net op tijd weg.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, maar was haar witte bikini met bloemetjes precies op de plekken waar de tepels horen te zitten.
denk je?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:53 schreef mijn23 het volgende:
uit zelfbescherming
Dat wassum idd .. maar daar moet je voor dokkenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
http://www.k-litecodecpack.com/
zoiets?
haha wat is flakkie toch een heldquote:Op donderdag 29 september 2005 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Tanja
Parodie op BB
hahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Tanja
Parodie op BB
Heb even voor je gezocht http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htmquote:Op donderdag 29 september 2005 01:52 schreef Speedski het volgende:
[..]
* Speedski kijkt met glinsterende oogjes en een pruil naar area51 .... waaaaaar kan ik die halen
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:00 schreef area51 het volgende:
[..]
Heb even voor je gezocht http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
Suc6
Terwijl heel NL gewoon kan meekijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Toch ook grappig dat de meiden niet naakt willen als de jongens erbij zijn, terwijl er altijd meerdere kerels (waarschijnlijk) naar hun staan te kijken vanachter de spiegels/ramen
ook de mannen niet ff naakt nu danquote:Op donderdag 29 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Toch ook grappig dat de meiden niet naakt willen als de jongens erbij zijn, terwijl er altijd meerdere kerels (waarschijnlijk) naar hun staan te kijken vanachter de spiegels/ramen
voorheen niet, nu weet ik het nietquote:Op donderdag 29 september 2005 01:59 schreef Speedski het volgende:
Dat wassum idd .. maar daar moet je voor dokken
Ze denken dat de badkamer streams niet op internet zijn te volgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Terwijl heel NL gewoon kan meekijken
Hahaha dat verbaast mij ook altijd! Niets geleerd vanaf BB1999 of zijn het niet van die fanatieke BB kijkers zoals wij hier op het Fok!?? Je verdiept je toch wel een beetje voordat je je opgeeft voor een programma? (of denk ik te simpel?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
"Tanja, we hebben je bed in het babykamertje gezet voor je"quote:Op donderdag 29 september 2005 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, mag Tanja nou slapen in haar nieuwe bed, afgezonderd?
Tanja: "Ik WIL niet in een voorkeurspositie zitten, weeeeeeeeh"
Doe maar weer uit. Ook geen jongens die lak hebben aan de anderen. alleen Linda trok net wel gewoon haar bikini uit in de badkamer met de jongens erbij.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:02 schreef latevogel het volgende:
[..]
ook de mannen niet ff naakt nu dan![]()
*snel streams aanzet
jeetje wat een domme kerels weerquote:Op donderdag 29 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar weet uit. Ook geen jongens die lak hebben aan de anderen. alleen Linda trok net wel gewoon haar bikini uit in de badkamer met de jongens erbij.
was het nou weer niet goed?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
"Tanja, we hebben je bed in het babykamertje gezet voor je"
"Oh, nou, het is duidelijk waar ik sta dan voor jullie![]()
"
Vanavond maar een keer geen drank voor mij. Ik word er helemaal hyper van.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:05 schreef latevogel het volgende:
[..]
jeetje wat een domme kerels weer
*drank huis ingooit
jah ,maar zowiezo, je bent toch altijd momenten half naakt of naakt? wc, omkleden daar kan je toch niet omheen?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hahaha dat verbaast mij ook altijd! Niets geleerd vanaf BB1999 of zijn het niet van die fanatieke BB kijkers zoals wij hier op het Fok!?? Je verdiept je toch wel een beetje voordat je je opgeeft voor een programma? (of denk ik te simpel?)
ik deed slechts een gokje op haar reactiequote:
Dankquote:Op donderdag 29 september 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
[..]
voorheen niet, nu weet ik het niet
kijk anders hier even http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond maar een keer geen drank voor mij. Ik word er helemaal hyper van.
Ik neem nog een bakkie koffie
Ze zei inderdaad vanavond dat ze nu weer niet apart wilde slapen, toen Rob met dat aanbod kwam.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik deed slechts een gokje op haar reactie![]()
bij Tanja kan je niet winnen namelijk![]()
ow, oke, ja ik dacht dat ik weer iets gemist had....quote:Op donderdag 29 september 2005 02:06 schreef milagro het volgende:
ik deed slechts een gokje op haar reactie![]()
bij Tanja kan je niet winnen namelijk![]()
niet echt bloot hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie stond daar toch wel bloot met Ralph erachter
Tja wat is niet goed?quote:
Ze trok haar bikinibroekje uit en Ralph stond er achter. Ik zag hem ook kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:09 schreef latevogel het volgende:
[..]
niet echt bloot hoor
was stiekem![]()
omgquote:Op donderdag 29 september 2005 02:08 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad vanavond dat ze nu weer niet apart wilde slapen, toen Rob met dat aanbod kwam.
dan zag jij weer meer dan ikkequote:Op donderdag 29 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze trok haar bikinibroekje uit en Ralph stond er achter. Ik zag hem ook kijken
succes ermeequote:Op donderdag 29 september 2005 02:11 schreef Speedski het volgende:
Hmn .. t werkt nog niet helemaal, maar dat fix ik morgen vast wel
Waarschijnlijk maakt het haar weinig uit omdat Ralph het toch al vaak genoeg gezien heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier trekt Nathalie haar broekje uit. Ralph kijkt hier nog niet, maar een seconde later zag hij ook wat er gaande was.
Waarom zal ze dat gedaan hebben. Voer voor psychologen
Voor hun maak t toch niks uit, ze hebben elkaar toch allang naakt gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze trok haar bikinibroekje uit en Ralph stond er achter. Ik zag hem ook kijken
Maar Nat weet ook hoe Ralph haar nog steeds ziet en moet zich realiseren dat zo'n actie het er niet makkelijker voor hem op maakt. Ook hij zal zich afvragen waarom ze dat deed.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:12 schreef style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt het haar weinig uit omdat Ralph het toch al vaak genoeg gezien heeft.
Elke keer is mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 02:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor hun maak t toch niks uit, ze hebben elkaar toch allang naakt gezien
net zoals haar vraag aan hem bij hun etentje toen "zou je nog op mij kunnen vallen nu?"quote:Op donderdag 29 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier trekt Nathalie haar broekje uit. Ralph kijkt hier nog niet, maar een seconde later zag hij ook wat er gaande was.
Waarom zal ze dat gedaan hebben. Voer voor psychologen
[afbeelding]
Talpa is Tanja vast wel zat, maar ze willen toch die eerste BB baby, dus dat is even doorbijten. Geloof mij, Tanja gaat voorlopig niet hoor, helaasquote:Op donderdag 29 september 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Zo, ben weer een beetje bij gelezen, moet ik een keer weg en breekt de pleuris uit![]()
De volgende BB: Regel 1, zodra een bewoner zegt dat hij of zij naar huis gaat...............
WEG MET DIE PERSOON![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen beter weten in hoopte ik dat ik vannacht van Tanja verlost zou zijn maar nee hoor, ze zullen wel weer wat gegeven hebben en dat kind mag weer blijven.
Hoop nu dat bij de volgende nominatie ze eindelijk Tanja op die bank knallen, Talpa zal haar nu toch ook wel zat zijn![]()
Volgens mij vragen alleen mannen af waarom ze dat deed en zoeken daar meer achter.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Nat weet ook hoe Ralph haar nog steeds ziet en moet zich realiseren dat zo'n actie het er niet makkelijker voor hem op maakt. Ook hij zal zich afvragen waarom ze dat deed.
Beetje vreemde actie vind ik het.
Dido gedrag:)quote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
jawel, milagro, ze wil Ralph niet, maar ze wil wel dat Ralph haar nog wil
Typisch vrouw toch? Niet bijzonder.quote:awel, milagro, ze wil Ralph niet, maar ze wil wel dat Ralph haar nog wil
Jawel Milagro je heb gelijk!quote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
net zoals haar vraag aan hem bij hun etentje toen "zou je nog op mij kunnen vallen nu?"
waarom wil ze dat weten
doet dat er nog toe dan? nee.
Inderdaad ja. Zoiets is het.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
net zoals haar vraag aan hem bij hun etentje toen "zou je nog op mij kunnen vallen nu?"
Precies ! Toen Tanja zei dat het haar niets kon schelen dat van die weekopdracht, en Joost begon als een idioot door het huis te stampen .. kon ik het wel voorstellen. Ik had het daarentegen heel anders gedaan .. ik was < CENSUUR .................. >quote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
Het leuke is, bedacht ik me net, van het volgen van streams is dat je er zelf bij bent. Je zit gewoon tussen Lieske, Linda, Roel, Tanja, en de anderen. Je hoort wat ze zeggen, hoort de grappen, voelt je eigenlijk half een deel van de groep.
Het leuke is, alles wat we hier aan bedreigingen, doodsverwensingen,![]()
![]()
, etc. opschrijven, is wat we in ons hoofd hebben. We uiten het omdat dat KAN hier op fok, in de anonimiteit. Maar als je even een stapje verder nadenkt, moeten de bewoners zelf in principe precies dezelfde dingen in hun hoofd hebben, maar zij kunnen, durven of mogen het niet uiten.
Tanja gaat nog schrikken denk ik als ze thuis al die afzeik afleveringen terug ziet........quote:Op donderdag 29 september 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
Talpa is Tanja vast wel zat, maar ze willen toch die eerste BB baby, dus dat is even doorbijten. Geloof mij, Tanja gaat voorlopig niet hoor, helaas![]()
mwoah, ik ken ook mannen die zo zijn, hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Typisch vrouw toch? Niet bijzonder.
Volgens mij vroeg Nathalie dat, omdat ze zeker wilde weten dat Ralph niet in BB is gekomen om haar terug te winnenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom wil ze dat weten
doet dat er nog toe dan? nee.
Ik dacht dat je schreef: "Schikken"quote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja gaat nog schrikken denk ik als ze thuis al die afzeik afleveringen terug ziet........
Misschien leert ze er wel wat vanquote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja gaat nog schrikken denk ik als ze thuis al die afzeik afleveringen terug ziet........
Ook een leuk planquote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef: "Schikken"Wegens privacy schending ofzo
breng haar nou niet op ideeen:)quote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat je schreef: "Schikken"Wegens privacy schending ofzo
Twas haar baan toch ?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, ik ken ook mannen die zo zijn, hoor
gewoon een teken van verwendheid wat betreft aandacht van de andere sexe, denk ik
Ralph heeft dat gezegd om het verblijf in het huis niet moeilijker te maken. Ik geloof dat hij Nathalie zeker weten nog wel terug wil. En deze actie maakt hem alleen maar meer verward denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:15 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij vragen alleen mannen af waarom ze dat deed en zoeken daar meer achter.![]()
Ralph heeft trouwens zelf gezegd dat hij geen relatie meer wil met Nathalie dus ook dat valt wel mee.
Zoiets is ook best moeilijk te beantwoorden denk ik. Ik kreeg meer het idee dat hij bang was om haar te kwetsen en er daarom wat omheen draaide.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Nathalie dat, omdat ze zeker wilde weten dat Ralph niet in BB is gekomen om haar terug te winnen
Ik vind het trouwens nog steeds hoe "vreemd" Ralph toen reageerde, hij was helemaal aangedaan.
Tanja kennende zegt ze : Boeienquote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Typisch, ik krijg helemaal niet het idee dat Ralph Nathalie terug zou willen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph heeft dat gezegd om het verblijf in het huis niet moeilijker te maken. Ik geloof dat hij Nathalie zeker weten nog wel terug wil. En deze actie maakt hem alleen maar meer verward denk ik.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef style het volgende:
[..]
Typisch, ik krijg helemaal niet het idee dat Ralph Nathalie terug zou willen.
iedere positieve aandacht streelt toch je ego of je nu een man of vrouw bent?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, ik ken ook mannen die zo zijn, hoor
gewoon een teken van verwendheid wat betreft aandacht van de andere sexe, denk ik
Ik weet het zo net nog niet, hij draaide dr omheen, waardoor ik juist de indruk kreeg dat hij nog wel gevoelens had voor Nathalie.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:19 schreef style het volgende:
[..]
Zoiets is ook best moeilijk te beantwoorden denk ik. Ik kreeg meer het idee dat hij bang was om haar te kwetsen en er daarom wat omheen draaide.
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef style het volgende:
[..]
Ik wel. Iedere keer als iemand hem daarna vraagt, wordt hij meteen behoorlijk zenuwachtig.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef style het volgende:
[..]
Hij zit zn zonden te overdenkenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef mijn23 het volgende:
waarom is roel zo stil???
Misschien realiseert hij zichzelf dat hij zijn eigen opdracht mogelijk verpest heeft?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef mijn23 het volgende:
waarom is roel zo stil???
Precies. Hij is nog altijd zeer gecharmeerd van Nathalie. Hij weet alleen dat de situatie hopeloos is, daarom dekt hij zich in. Zonder die nieuwe vriend van Nathalie was het een hele andere zaak geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet, hij draaide dr omheen, waardoor ik juist de indruk kreeg dat hij nog wel gevoelens had voor Nathalie.
Lijkt me niet vreemd als iedereen bij je binnenkomst al een vooroordeel heeft dat je in huis komt om je ex te pestenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Iedere keer als iemand hem daarna vraagt, wordt hij meteen behoorlijk zenuwachtig.
Net als toen van die vraag van Nathalie.
hij werd in een hoek gedreven door haar, zij was nu niet bepaald vriendelijk over hem, naar hem toe, en hij kon nog steeds niet anders dan haar een wereldwijf vinden... ik geloof niet dat hij nog hoop had in deze, of zo, hij wenst haar volgens mij gewoon echt alle geluk van de wereld toe, met een ander, omdat hij nog steeds om haar geeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Nathalie dat, omdat ze zeker wilde weten dat Ralph niet in BB is gekomen om haar terug te winnen
Ik vind het trouwens nog steeds hoe "vreemd" Ralph toen reageerde, hij was helemaal aangedaan.
waarom heeft hij dan zijn opdracht verpest denk je?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:21 schreef style het volgende:
[..]
Misschien realiseert hij zichzelf dat hij zijn eigen opdracht mogelijk verpest heeft?
Of heeft hij daarover wat gehoord in de dagboekkamer?
quote:Koffie met koekjes!
Tanja laat zich van haar goede kant zien.
quote:Na enige tijd gaat de deur van de Dagboekkamer dan toch nog open. In de Dagboekkamer vindt Tanja een mand met koffie en chocoladerepen. Er zit een briefje bij:
Beste Tanja,
Een goed gesprek voelt goed, en je hebt gelijk, samen delen doet dat ook.
nou, van een ex die ik liever nu dan morgen zie verdwijnen niet, hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 02:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
iedere positieve aandacht streelt toch je ego of je nu een man of vrouw bent?
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Hij is nog altijd zeer gecharmeerd van Nathalie. Hij weet alleen dat de situatie hopeloos is, daarom dekt hij zich in. Zonder die nieuwe vriend van Nathalie was het een hele andere zaak geweest.
Ik hoop het voor hem. Maar ik denk echt dat hij heel graag een nieuw begin met haar zou willen maken. Hij weet echter dat dat er niet in zit. Helaas zullen we het nooit te weten komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
helaas kunnen sommige mensen niet begrijpen dat dat niet betekent dat de ander je dan terug wil, of van slag is omdat het niet kan, en gaan dan raar geforceerd reageren.
ik hou bv ook nog van mijn ex, maar ben wel blij dat hij mijn ex is, het is de beste ex die je hebben kan
Prachtig geschreven en ik ben het er ook helemaal mee eens. Mijn ex is onze (mijn man en ik dus) beste vriend en vwb gevoelens: die zijn ongeveer vergelijkbaar als de gevoelens voor een broer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
hij werd in een hoek gedreven door haar, zij was nu niet bepaald vriendelijk over hem, naar hem toe, en hij kon nog steeds niet anders dan haar een wereldwijf vinden... ik geloof niet dat hij nog hoop had in deze, of zo, hij wenst haar volgens mij gewoon echt alle geluk van de wereld toe, met een ander, omdat hij nog steeds om haar geeft.
helaas kunnen sommige mensen niet begrijpen dat dat niet betekent dat de ander je dan terug wil, of van slag is omdat het niet kan, en gaan dan raar geforceerd reageren.
ik hou bv ook nog van mijn ex, maar ben wel blij dat hij mijn ex is, het is de beste ex die je hebben kan
Bahquote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Dat denk ik ook niet, nee. Zo is hij niet, omdat ze een nieuwe vriend heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef BlaBlub het volgende:
Denk trouwens niet dat Ralph in BB is gegaan om Nathalie terug te winnen, ook al heeft hij nog gevoelens voor haar.
Ik weet niet of Joost daar ook zo over denkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor hun maak t toch niks uit, ze hebben elkaar toch allang naakt gezien
Waar haal je dat toch allemaal vandaan? Jij ziet dingen die ik helemaal niet ziequote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Maar ik denk echt dat hij heel graag een nieuw begin met haar zou willen maken. Hij weet echter dat dat er niet in zit. Helaas zullen we het nooit te weten komen.
Anders gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
Precies ! Toen Tanja zei dat het haar niets kon schelen dat van die weekopdracht, en Joost begon als een idioot door het huis te stampen .. kon ik het wel voorstellen. Ik had het daarentegen heel anders gedaan .. ik was < CENSUUR .................. >
Ik ga dromen dat er wel gerechtigheid bestaat in het BBhuisquote:Op donderdag 29 september 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Talpa is Tanja vast wel zat, maar ze willen toch die eerste BB baby, dus dat is even doorbijten. Geloof mij, Tanja gaat voorlopig niet hoor, helaas![]()
ik zou daar geen problemen mee hebben,niet dat het wat zou veranderen aan de situatie ,maar zou me wel gevleid voelenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, van een ex die ik liever nu dan morgen zie verdwijnen niet, hoor
dat snap ik dus niet zo van haar
Ik heb Lieske idd dat niet zien krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Bah.. dat hadden ze echt niet gedaan voor een andere bewoner
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Anders gedaan?
Greepje uit de hysterische reacties van de BB deelnemers lezen?
* Wat is het toch een teringwijf*
* Wat een kutwijf*
* Die vuile *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* dát mééééén je niet???*
ect ect
Dat ging ruim 5 minuten zo door
Ja Ralph geeft zeker nog om Nathalie en Nathalie gaat nu ook loslaten dat ze ook nog om hem geeft, maar toch krijg ik t gevoel dat er bij Ralph misschien nog iets meer is als bij Nathalie. Dat kan ook komen doordat hij geen vriendin heeft en Nathalie wel een vriend waar ze rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
hij werd in een hoek gedreven door haar, zij was nu niet bepaald vriendelijk over hem, naar hem toe, en hij kon nog steeds niet anders dan haar een wereldwijf vinden... ik geloof niet dat hij nog hoop had in deze, of zo, hij wenst haar volgens mij gewoon echt alle geluk van de wereld toe, met een ander, omdat hij nog steeds om haar geeft.
Door een paar reacties van Ralph. Ik heb de streams vrij goed gevolgd de laatste weken en ben tot de conclusie gekomen dat hij nog wel gek op haar is. Hij heeft het alleen wel weggedrukt en heeft het opgegeven.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef style het volgende:
[..]
Waar haal je dat toch allemaal vandaan? Jij ziet dingen die ik helemaal niet zie
Heh ?? Hoe en wanneer weten ze dat dan ??quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef Coraatje het volgende:
zoals ik ze nu hoor weten ze roels opdracht?
Wat is die Ralph toch een lieverd hequote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, nee. Zo is hij niet, omdat ze een nieuwe vriend heeft.
van Roel?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:27 schreef milagro het volgende:
Oh God hoor, Tanja vindt de tegenopdracht niet eerlijk
ik niet, hij boeit me niet dan, dus ook niet wat hij vindtquote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zou daar geen problemen mee hebben,niet dat het wat zou veranderen aan de situatie ,maar zou me wel gevleid voelen
Joost moet niet zeikenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost daar ook zo over denkt.
geen idee maar als ze het giste zat ze wel heel erg dicht bij de waarheidquote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef Coraatje het volgende:
zoals ik ze nu hoor weten ze roels opdracht?
volgens mij niet...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
geen idee maar als ze het giste zat ze wel heel erg dicht bij de waarheid
aangezien ik een tijdje niet gekeken heb vroeg ik me dus af of roel verteld had van zijn opdracht
Dat hij nog om haar geeft lijkt me logisch en ook Nathalie zal op haar manier best nog om hem geven. Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij haar weer terug wil?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door een paar reacties van Ralph. Ik heb de streams vrij goed gevolgd de laatste weken en ben tot de conclusie gekomen dat hij nog wel gek op haar is. Hij heeft het alleen wel weggedrukt en heeft het opgegeven.
Je kan lekker je frustraties op Tanja botvierenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga dromen dat er wel gerechtigheid bestaat in het BBhuisen dat Tanja morgen er nog steeds zo over denkt
![]()
Oke, ze komt er elke keer op terug, ze geven ook elke keer toe en heeft veel te veel macht (haar baby dan)
Maar ik kan me nu absoluut niet meer voorstellen dat als Tanja op de bank komt te zitten (het zal toch wel een keer) de mensen thuis haar er ook uit willen hebben
![]()
Dit is absoluut geen normaal gedrag en het is dat ik me vanmiddag al even heb laten gaan met schelden op Tanja maar anders zou ik er nog even mee doorgaan![]()
![]()
(eigenlijk ongelovelijk dat een zwanger BB bewoner zulke dingen los kunnen maken in mensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |