Weddenschapjequote:Op donderdag 29 september 2005 01:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat valt echt nog maar te bekijken.
Oh runs in the family dusquote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja's moeder kreeg Tanja toen ze 18 was, was een ongelukje.
ik heb eerder iemand horen klagen over win2K... hij gebruikt nu Mediaspy, dat schijnt wel te werken.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Speedski het volgende:
Trouwens .. k run hier de boel op Win2K met WMP 9 ... kan ik nog wat doen aan die vervelende foute kleuren ?? Een of andere codec ??
Aaaha ... ff googlenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb eerder iemand horen klagen over win2K... hij gebruikt nu Mediaspy, dat schijnt wel te werken.
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschapje
Ik win, ik open een topic: "Stereotomy is een kneus en koppiger dan Tanja"
Jij wint, jij opent een topic: "Rica is een kneus en koppiger dan Tanja"
Totdat een modje het topic sluit, uiteraard, deal?:Y
slaap ze Deltaquote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later
Nou, d'r heeft nog geen 1 (van de 2) gereageerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?
Ttrustenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later
Ooooh, jij bent dat meisje met die leuke oortjesquote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoeveel weddenschappen heb je nu al afgesloten?
Zondequote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, d'r heeft nog geen 1 (van de 2) gereageerd.
Om die roggel van Joost - Mennoquote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
ingrid is pissed ergens om
ik zie haar nergens?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
ingrid is pissed ergens om
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent dat meisje met die leuke oortjes![]()
![]()
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloersquote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef Speedski het volgende:
[..]
Om die roggel van Joost - Menno
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschapje
Ik win, ik open een topic: "Stereotomy is een kneus en koppiger dan Tanja"
Jij wint, jij opent een topic: "Rica is een kneus en koppiger dan Tanja"
Totdat een modje het topic sluit, uiteraard, deal?:Y
De dag dat iemand dát nu eens tegen haar zegt......quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eerst luisterde meerdere bewoners, toen weer Lieske, toen Rob en nu gezamelijk het luister-stokje aangenomen...
Maar Lieske wat vind jij eigenlijk, en Rob wat dacht jij er toen over?
Tanja, wat leuk dat je het vraagt joh meid![]()
![]()
Ohhhquote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloers
en stapte meteen uiit badquote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee meer omdat menno net maar aan dido bleef vragen wat haar gevoelens voor roel waren,ingrid werd beetje jaloers
Heb ook W2k en WmP9 met k-Lite Codec, werkt perfectquote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Speedski het volgende:
Trouwens .. k run hier de boel op Win2K met WMP 9 ... kan ik nog wat doen aan die vervelende foute kleuren ?? Een of andere codec ??
Ik begrijp het niet. Jaloers op de aandacht die Menno geeft aan Dido ook al gaat het over Roel..?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gut ja, ze heeft hem in het washok [toen fok op zijn gat lag] ook vreselijk zitten ophemelen......quote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mijn23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |