O je bent zo typische man die van voetbal houdtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik BB en voetbal, zij werken en PSPen![]()
soms heeft dat popje toch wel humorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:26 schreef Speedski het volgende:
Rofl .. Roel gaat ff naar de wc, dido wisselt met Joost
Tanja is heel hoog opgeleid hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:25 schreef wickie het volgende:
Om de achternaam gaat Tanja in de advocatuur. Ook denkt ze dat ze dan niet veel hoeft te werken. Ik dacht altijd dat advocaat een zwaar beroep was wat veel tijd vreet.... maar ja het kan aan mij liggen.....
Komt allemaal door ex-vriend(en), niet door haarzelf.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
ow kijk Tanja gaat nu vertellen hoe ze aan haar schuld komt
Persoonlijke leningquote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een PLletje?
dat weet ik ook niet... maar jij was slapen:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een PLletje?
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet... maar jij was slapen:)
ow wat wijs.....quote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Speedski het volgende:
Persoonlijke lening
volgens mij heb ik super vertraging op de streams ,want dat hoor ik net pas en dat van roel las ik ook al eerder dan dat het bij mijn gebeurdequote:Op donderdag 29 september 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt allemaal door ex-vriend(en), niet door haarzelf.
Leuke naam krijg je Savannahquote:Op donderdag 29 september 2005 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:Leuke moeder krijg je Savannah...
Absoluutquote:Op donderdag 29 september 2005 03:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O je bent zo typische man die van voetbal houdt
NNquote:Op donderdag 29 september 2005 03:34 schreef wickie het volgende:
Nou mensen ik ga naar bed want het Tanja levensverhaal hangt me de keel uit. "Het is mn eigen fout, maar andere mensen hebben het gedaan hoor".........
Als het een jochie was geweest had ie Shurendy geheten, de Antilliaanse verwekker van het nicotinemonstertje (na 4 beurten)quote:
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ahquote:Op donderdag 29 september 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als het een jochie was geweest had ie Shurendy geheten, de Antilliaanse verwekker van het nicotinemonstertje (na 4 beurten)
En die verwekker zal het kind nooit zien want hij heeft Tanja bedrogen maar ik denk eerder dat zij hem heeft bedrogen met haar ziekelijke gedrag, nu ook weer
Ik snap niet dat Menno niet gaat slapen, hij zal wel nieuwsgierig zijn de rat...
ja maar ze moet in het kamertje slapen waar ze steeds herinnert wordt aan dat 'ze weet wat het is'quote:Op donderdag 29 september 2005 03:37 schreef Speedski het volgende:
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ah
Ze moet gewoon slapen !quote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar ze moet in het kamertje slapen waar ze steeds herinnert wordt aan dat 'ze weet wat het is'
75¤quote:Op donderdag 29 september 2005 03:39 schreef Coraatje het volgende:
hoeveel krijgen ze nou ook al weer per dag?
dag wickyquote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef wickie het volgende:
oja mog 1 geweldige Tanja logica voor het slapen gaan.......
"Ik maak er niet druk om.... maar ik heb er wel veel zorgen om en ik onthoud alles"
truste mensjes
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:38 schreef wickie het volgende:
oja mog 1 geweldige Tanja logica voor het slapen gaan.......
"Ik maak er niet druk om.... maar ik heb er wel veel zorgen om en ik onthoud alles"
truste mensjes
Ja, die zat ook aan de harddrugs, en Tanja sloeg natuurlijk terug, ik wordt echt misselijk van die crackhoer, steek er nog 1 op Tan, is goed voor dat nicotinemonstertje in je geasfalteerde bolle buik...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:33 schreef Wup het volgende:
volgens mij heeft Tanja het nu over die ex die haar in elkaar mepte?
Ach tis haar laatste nachtquote:Op donderdag 29 september 2005 03:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Sterker nog .. ik snap niet dat Tanja niet gaat slapen. Hoogzwangere vrouwen die dagen van zoveel uur maken ?? Nah-ah
ja, en Tanja af en toe vertellen dat ze moedig is enzo:(quote:Op donderdag 29 september 2005 03:41 schreef svann het volgende:
Waarom zit Menno in godsnaam nog steeds Tanja's verhalen aan te horen?
Zich inlikken om een nominatie minder op te lopen van iemand die mogelijk nog heel lang blijft?
Was het maar waar...quote:Op donderdag 29 september 2005 03:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ach tis haar laatste nacht![]()
Morgen mag ze weer heerlijk in haar eigen bedje![]()
dan zit ze goed daar:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:43 schreef Speedski het volgende:
Tanja: ik zou die kleine NOOOOIT een seconde uit het oog verliezen. Ik zou het ook nooit goed vinden als in de eerste 2 weken iemand anders hem oppakt.
Sindsdien is het alweer 4 peuken laterquote:Op donderdag 29 september 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een uur geleden zei ze; nog 1 shaggie, en nu is de volgende aan het draaien
Speciaal voor dat nicotinemonstertje, lief hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |