Sprookje aant vertellenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zeg je Rob?
Het geluid staat te zacht...
quote:
Heel snugger hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het mailtje van mijn vrouw verwijderd waar er nog een stuk of 20 nieuwe instonden
![]()
Zal morgen een nieuwe plaatsen![]()
BBstream2005quote:
Ze zat in de ziektewet en gaat in januari de ww in, gelijk na haar zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 29 september 2005 03:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij werkte ze daar, dus al niet meer voordat ze BB inging .
Dat lijkt me fijnquote:Op donderdag 29 september 2005 03:18 schreef wickie het volgende:
Roel ligt in de veilige armen van Roel die hem tegen de enge Rob beschermd
Morgen zal alles beter zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heel snugger hoor
Ik herkende je al de hele tijd niet met al die nieuwe iconen, maar zo zonder icoon ist nog erger
Pimpelpaars met goud, roze en groenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen zal alles beter zijnHeb je nog een voorkeur voor een bepaalde kleur
![]()
Zoals ik haar bezig heb gezien de afgelopen dagen met die rookpolitiequote:Op donderdag 29 september 2005 03:15 schreef style het volgende:
Tanja heeft een hekel aan Duitsers vanwege WOII
Waarschijnlijk heeft ze in het verzet gezeten![]()
Ik zal het doorgeven, ze is gek met PSP dus dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Pimpelpaars met goud, roze en groenHeb je dat toevallig
![]()
Wreedquote:Op donderdag 29 september 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, ze is gek met PSP dus dat moet wel lukken![]()
Kon me al niet voorstellen dat ze het meendequote:
Ik zie niet genoeg naakt voor een groepsorgasmequote:Op donderdag 29 september 2005 03:23 schreef wickie het volgende:
ff lekker alle spanning van de afgelopen avond er uit slaan, therapeutisch zeg. Een soort van groeps orgasme....
ik schrok me dood, allemaal gillende vrouwen ineens:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:22 schreef style het volgende:
En Tanja is van de streams verdreven![]()
Erg safe!quote:Op donderdag 29 september 2005 03:23 schreef wickie het volgende:
ff lekker alle spanning van de afgelopen avond er uit slaan, therapeutisch zeg. Een soort van groeps orgasme....
De studie tot advocaat is ook een eitje, fladder je zo doorheenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:25 schreef wickie het volgende:
Om de achternaam gaat Tanja in de advocatuur. Ook denkt ze dat ze dan niet veel hoeft te werken. Ik dacht altijd dat advocaat een zwaar beroep was wat veel tijd vreet.... maar ja het kan aan mij liggen.....
Ik BB en voetbal, zij werken en PSPenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |