ze heeft wel 'n beetje een mannenkop jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
Ze lijkt meer op Iris dan op Claire vind ik.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
Ik vind haar wel lijken op Claire, maar ze heeft ook wel iets weg van meisje Klomp.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
meisje Klomp heeft ook een mannenkop dus da's wel een logische linkquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind haar wel lijken op Claire, maar ze heeft ook wel iets weg van meisje Klomp.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
meisje Klomp heeft ook een mannenkop dus da's wel een logische link
hier vind ik haar niet op Claire lijken, maar ze trekt hier ook 'n rare smoel [midden in een zin ofzo?]
in het kader van vergelijkend warenonderzoek: hebbie er niet nog één??
Stond je langs de weg?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
zag net nog even de laatste 5 minuten van Loverboy....
geen beste film, maar het blijft fascinerend om je eigen straat te zien
Dat had je gedacht... maar je bent niet de enige hoor, want op het BNN forum zitten ze ook nog in de ontkenningsfase.quote:
Om dezelfde reden kijk ik ook nog wel eens naar Sesamstraat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
zag net nog even de laatste 5 minuten van Loverboy....
geen beste film, maar het blijft fascinerend om je eigen straat te zien
Marli, ga jij nog stemmen in het tournamentquote:
Ik kijk nog niet zo lang, dus dan stem ik bij veel rondes nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Marli, ga jij nog stemmen in het tournament?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tietennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
Zie plaatje boven jouw post.quote:
Hij had heel wat meer N-en dan er nu staat, daardoor werd de layout verneuktquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja, dat snap ik, maar waarom heeft zo'n mod LeefbaarFok's reactie aangepast?
Wat je bedoelt is natuurlijk: ons script deugt niet en daardoor stonden die tietennnnnn er te groot.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
Hij had heel wat meer N-en dan er nu staat, daardoor werd de layout verneukt
Aha!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij had heel wat meer N-en dan er nu staat, daardoor werd de layout verneukt
De kussens op der bed bedoel je?quote:Op zondag 25 september 2005 18:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Er is er maar eentje met mooie kussens: dat is Nikkie.
Het enige dat ik kon vinden was dat ze in drie musicals heeft gespeeld...quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef pberends het volgende:
tvp
Nieuwe claire, is er al een imdb bio?
Wat heb jij toch met je tvp's? Wat vind je hier dan terug?quote:Op maandag 26 september 2005 17:59 schreef DeTolk het volgende:
heel klein tvp.tje
JP, Bettina en Renée, heb ik begrepen.....quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
er valt tegenwoordig wel meer uit in ONM
en er gaat ook heel veel uit
Om dit topic even in m'n MyAT te zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je tvp's? Wat vind je hier dan terug?
JPquote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
JP, Bettina en Renée, heb ik begrepen.....
Ja, dat vind ik dus ook volslagen kut en debiel en alles tegelijk! JP is de steunbeer die het bolwerk niet kan missen.quote:
wat is dit?quote:Robin Rienstra .... Hugo van Walsum (2002-2006)
Frits Jansma .... J.P. (1994-2006)
Pamela Teves .... Bettina Wertheimer (1994-2006)/Annemarie
http://www.hebbes.nl/new/index.php?page=detail&id=6121quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Caroline Beuth als Floor Wagenaar (ONM #2344, VR. 23-09-2005)
Renee en Hugo mogen wel weg, maar waarom de rest weg moet... gaan ze dan weer van die jonkies aannemen die totaal geen karakter hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik snap dat niet, hè? Ze halen er een stel goede acteurs/actrices uit en dan komt er kreupelhout voor in de plaats.
Totaal onvoorspelbaarquote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
En blij dat er eindelijk eens wat actie zit in die verhaallijn met Kyra en Daan...
Je hebt niet veel bijzonders gemistquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef haagse_elfje het volgende:
damnit ik ben het vergeten te kijken...
Hoezo? Voor ONM-begrippen was hij best aardig.quote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt niet veel bijzonders gemist![]()
Renee mag wel eens zelfmoord plegen.... begin me te irriteren aan haar.quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
JP, Bettina en Renée, heb ik begrepen.....
In elk geval heeft Shirina al een deel van de problemen opgelost......quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Renee mag wel eens zelfmoord plegen.... begin me te irriteren aan haar.
Ze zal het Tara in de schoenen schuiven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Hoe zal Shirina het Koffiepoeder incident oplossen?
Gaan de twee idealisten samen naar Burundi?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
oh en uit de previews: zowel Niels als Lizzy vertrekken volgende week [voor onbepaalde tijd]
Niels mag gaan! Liz moet blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
Gaan de twee idealisten samen naar Burundi?
quote:Exclusief op ONM DE BESTE, grote primeurs!! OVERNEMEN VERBODEN!!Waarom wordt Gyman nu opeens weer Junior genoemd? Het is toch geen Goudkust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© ONM DE BESTE!!!! NIET OVERNEMEN!!!
Junior = Gyman
bron
LOL @ overnemen verbodenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
spoiler
het is iig niet zomaar verzonnen, officieel heet ie wel Gyman Jr.quote:Waarom wordt Gyman nu opeens weer Junior genoemd? Het is toch geen Goudkust.
De naam Junior vind ik niet echt stoer klinken voor tha G-man. Ik ben benieuwd wie hem gaat spelen. In IC zat ooit iemand die qua uiterlijk wel voor Gyman door zou kunnen gaan... Herman Boerman zat ook in die aflevering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
idd wel vaag. Junior klinkt natuurlijk wel stoerder dan Gyman
Martin Schwabquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wie hem gaat spelen. In IC zat ooit iemand die qua uiterlijk wel voor Gyman door zou kunnen gaan... Herman Boerman zat ook in die aflevering.
Iris stort zich na zijn vertrek op Hugo, die ook verlaten is door zijn lief...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Waarom maakt Niels het niet gewoon uit met Iris.... Zal wel weer maanden duren
.
En Lizzy gaat terug naar Joost?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
Iris stort zich na zijn vertrek op Hugo, die ook verlaten is door zijn lief...
leuk voor Robin ook, weer zo'n lange vrouw aan zijn zij
Joost wordt weer steeds minder vervelendquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En Lizzy gaat terug naar Joost?
de "site" die mijn pc standaard op hol laat staan..... die heb ik dus maar gebloktquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef Snake2005 het volgende:
bron van spoilers : www.onmdebeste.web-log.nl , die zet nu net weer wat online
ja haar op haar tandenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Heeft Evrim Akyigit al een vriend trouwens? Die meid heeft iets[afbeelding]
dat is ook maar een kwestie van tijd voordat de schrijvers haar hele karakter gaan verkrachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:58 schreef pberends het volgende:
Elif is slim en lief, in tegenstelling tot zo'n beetje de hele ONM-crew.
Junior gaat zich bezighouden met allerlei illegale handeltjes... dus het is slechts een kwestie van tijd voor die jongen weer achter de tralies belandt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Junior
ik hoop dat de komst van Gyman ook weer snel zijn exit zal zijn
jij uit schilderswijk komen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Snake2005 het volgende:
ahaen jij keken niet op weblogs (A)
Laat die kogel dan gelijk doorschieten naar Tha Bitch Kyraquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Shirina kan beter alsnog een kogel door der kop krijgen met der gezeik.
Dat is het zeker, word behoorlijk moe van dat gezeikquote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Inderdaad dat gemiep van shirina is nu wel genoeg geweest.
same herequote:Op woensdag 28 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg ook schijtgenoeg van Kyra-Daan-Shirina.
Deze ouwe klootzak komt er niet.....quote:Op donderdag 29 september 2005 05:30 schreef Snake2005 het volgende:
ik wil wel dit ff kwijt : ik ben een klootzak volgens jullie, maar als ik primeurs heb op mn site komen jullie snel(begrijp ik ook wel)
Je bedoelt primeurs die je meestal van ons gejat hebt hier?quote:Op donderdag 29 september 2005 05:30 schreef Snake2005 het volgende:
ik wil wel dit ff kwijt : ik ben een klootzak volgens jullie, maar als ik primeurs heb op mn site komen jullie snel(begrijp ik ook wel)
of die gewoon in de tv-bladen staan?!quote:Op donderdag 29 september 2005 08:28 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt primeurs die je meestal van ons gejat hebt hier?
sorry hor, maar die primeurs die wij allemaal hebben geplaatst, zij egt niet van julliequote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
of die gewoon in de tv-bladen staan?!
je bent geen klootzak hoor... webloggers vallen hier alleen in de categorie "sneu"
nu ff iets aan je nederlands doenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Snake2005 het volgende:
en sneu dat webloggers in n hokje worden geplaatster is btw el intresse voor : gsiteren 700 uneieke bezoekers
sorry hoor, ik typ heel vaak zoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
sorty hoor, ik typ heel vaak zowvoor nederlands heb ik altijd n 8, en btw lul er niet omheen!! die priemurs die onm de beste had, stonden nergens!!!!!!!
Je heb het vertaald, met een typfoutjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry hoor, ik typ heekl vaak zovoor het vak nederlands heb ik altijd een 8 wat ik moeilijk kan geloven zeker op VBO niveau en trouwens lul er niet omheen. ONM de beste had die primeurs, die stonden nergens
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je heb het vertaald, met een typfoutje
Als jij zin hebt om 155 topics terug te lezen voor primeursquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Snake2005 het volgende:
oke, nu ontoppic! waar stonden die primeurs dan hier...?
trouwens wat maakt jouw web-log zo officieël dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
sorty hoor, ik typ heel vaak zowvoor nederlands heb ik altijd n 8, en btw lul er niet omheen!! die priemurs die onm de beste had, stonden nergens!!!!!!!
Das ook niet allesquote:
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
In 2004-2005 werden we overspoeld met nieuwkomers,
maar in 2001-2002 konden ze er ook wat van:
Jannes, Duuk, Lizzy, Kyra, Claire, Hugo, Bram, Ariël, Suzy en Sid
en grote gastrollen als Bobby, Melchior, Vladimir en Wouter
Ondanks de miskleumen die we zo cadeau kregen was het inhoudelijk toch een mooi seizoen:
Seizoen 9 in woord en beeld...
primeurs, screens om 20:00 onlinequote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
trouwens wat maakt jouw web-log zo officieël dan?
Dat jij nog eens foutloos Nederlands zou typen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry hoor, ik typ heel vaak zovoor het vak nederlands heb ik altijd een 8 wat ik moeilijk kan geloven zeker op VBO niveau en trouwens lul er niet omheen. ONM de beste had die primeurs, die stonden nergens
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
primeurs, screens om 20:00 online
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
lul er niet omheen!!
ik heb er echt mijn best opgedaan, rustig mijn tijd genomenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij nog eens foutloos Nederlands zou typen.!
quote:krijg ik nu strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens, ik denk dat je dit allemaal uit je duim loopt te zuigen, qua woordenschat en zinsopbouw klink je als een 10 jarige
don't give me that fucking bullshit
Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef haagse_elfje het volgende:
nou nou wat een primeur!!!
en je nederlands is nog steeds kut, je zou verwachten op een officiële web-log dat je correcte spelling toe past, dat je het hier verkloot oké....maar daaro das wel een btje slordig he....
[..]
krijg ik nu straftrouwens, ik denk dat je dit allemaal uit je duim loopt te zuigen, qua woordenschat en zinsopbouw klink je als een 10 jarige
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 05:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?
thanx... it was a hell of a jobquote:
weet je nog, ooit......quote:BTW: Wat een intriges hier.![]()
gek he, maar het zal me echt aan m'n kont roesten wat Victor allemaal van plan isquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef haagse_elfje het volgende:
maar ja ik wil wel zien wat Victor gaat doen....maybe heel maybe kan het nog beter worden......
Het is nog even afwachten of crimi Gyman, nymfo Esmée en de ex van Marnix de kijkvreugde kunnen verhogen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
[staan er nog leukertjes in de startblokken??]
Die gaan nog wel meer samen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
Hup, Chris en Estelle moeten gaan samenwerken.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Kijk, nu gaan we de invloed van de NMO voelen.
En dat post-modern verbaasd kijken van 'm slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Daan-komt-toevallig-binnen kunnen ze ook wel weer mee stoppen...
Volgens mij kijk jij anders elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Miguel heeft zich ook al tot Talpa verlaagd....
Waarschijnlijk staan de deuren vaak losquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Nee hoor, ik lees alleen maar de onderwerpen van Barend & van Dorp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij kijk jij anders elke dag..
Nee, ze wordt voor vivisectie gebruikt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
Hoe gaat het nu met estelle aflopen ? Volgende week wordt ze met de chemobak meegegeven?
ze hebben allemaal stront in hun orenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Is dat een uitloopsel van de stront die ze in de hersens hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben allemaal stront in hun oren
Esmee klinkt als een 16-jarige, dus ze zullen wel 'n pubertje uit de Hema hebben getrokkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het al bekend wie de rol van Esmée Klein gaat spelen? Het zou Céline Purcell wel eens kunnen zijn.
een 17 jarige gaat de ex vrouw van Marnix spelen.....???quote:Op zondag 2 oktober 2005 07:03 schreef Snake2005 het volgende:
Esmee is de 17 Jarige Ilana stond al 2 maanden geleden op mn site
jouw site is allemaal giswerk, niets betrouwbaarsquote:Op zondag 2 oktober 2005 07:03 schreef Snake2005 het volgende:
Esmee is de 17 Jarige Ilana stond al 2 maanden geleden op mn site
Esmee is de dochter van Marnix...quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een 17 jarige gaat de ex vrouw van Marnix spelen.....???
hoe kon Sanne in hemelsnaam geboren worden?
ahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Esmee is de dochter van Marnix...
Annemarie is zijn exvrouw
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef Snake2005 het volgende:
Als een ilana het speelt, dan ga jij hier weg
trouwens hoe heet Ilana van haar achternaam??quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef Snake2005 het volgende:
Als een ilana het speelt, dan ga jij hier weg
Achja, al die namen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ahazie je ik hou mijn niet zo bezig met die namen
al die namen lijken opelkaar, esmee,estelle, smsmee
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsersquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Esmee is de dochter van Marnix...
Annemarie is zijn exvrouw
Ah, thanx voor info.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsers
smsmee was een typetje van Paul de Leeuw
zie je wel, ik wist het dat ze eerst andere namen hadden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsers
smsmee was een typetje van Paul de Leeuw
een jood?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Hadden ze eerst andere namen?!![]()
![]()
Volgens de web-logjes wordt de nieuwe Gyman door ene Levi gespeeld, niet te verwarren met Levy Duynstee, die werd gespeeld door Guido van Hulzen.
Nee, dat zou te mooi wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef soapie het volgende:
Een dooie Estelle??
Iele Jas is inderdaad erg erg! Geef mij maar een portie Petra of Nikkie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Ik kan er nog wel om lachen. In tegenstelling tot een Ilyas bv.
Verrassend....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Iele Jas is inderdaad erg erg! Geef mij maar een portie Petra of Nikkie.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Ik kan er nog wel om lachen. In tegenstelling tot een Ilyas bv.
Wat ben je weer aardig....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij mag ook langskomen. Er moet toch iemand zijn die een kopje koffie brengt.
Ik snap het niet. Kan hij zo'n lekker wijf als Lizzy hebben, neemt ie die ouwe mislukte.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Hugo en estelle, is die hugo helemaal gek geworden.
Was dat maar waar... Hugo verbeterde vandaag het sufheidsrecord.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Was dat die tape van 5 jaar geleden?
En toch sneuvelde er gisteren weer een record. De aflevering van gisteren werd bekeken door niet minder dan 762.000 kijkers, het hoogste aantal kijkers dit seizoen. En dat allemaal dankzij (of ondanks:) Hugo.quote:
you've got to be kidding me???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En toch sneuvelde er gisteren weer een record. De aflevering van gisteren werd bekeken door niet minder dan 762.000 kijkers, het hoogste aantal kijkers dit seizoen. En dat allemaal dankzij (of ondanks:) Hugo.![]()
Probeer je me te beledigen???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
you've got to be kidding me???
dan kan je ook we; het gemiddelde niveau bedenken van de onm kijker![]()
Lager dan jouw niveau kan toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:46 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Probeer je me te beledigen???![]()
Oh jewel hoor....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lager dan jouw niveau kan toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle vrouwen zijn beter dan een man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Oh jewel hoor....
Ik ben altijd nog beter dan sommige mannen....![]()
Het ene gezeik inruilen voor het andere gezeik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als Dr. Plofkop nou weer met Kyra gaat vozen zijn we van dat gezeik met Daan verlost.
in de reclame van BBquote:
Volgens mij is dat een leugentje om bestwil. Ze moet Arjo nog om zeep helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
zag ook een stukje met Estelle, die naar Zweden zei te gaan....
gaat ze echt alweer?! ik vond dat Alwien het wel leuk deed & Estelle had wel potentie
oehhhhhh heeft Chris haar ingehuurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij is dat een leugentje om bestwil. Ze moet Arjo nog om zeep helpen.![]()
je bent al uitgenodigd om vanaf november mee GTST te gaan kijken Sven.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ze was 2 seconden in beeld, de moeite niet waard. En dat "fans" is ietwat overschat..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ze was 2 seconden in beeld, de moeite niet waard. En dat "fans" is ietwat overschat..
Elke seconde telt, zeker op de SEH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
De echte reden waarom mevrouw Janssen dood moest...
Kim nog maar 26?????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
er is er [weer eens] één jarig:Kim Pieters is vandaag 26 jaar geworden
[afbeelding]
ben blij dat 26 hier als "nog maar" wordt bestempeld.... *mompelt iets over hetzelfde lot*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Kim nog maar 26?????
En morgen moet ie worden ontslagen. Er is maar één Frommelmans en dat is Aram-John.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Edgar Wurfbain mag vanavond aan de bak als Chris Vroman #2.
De tekst onder in beeld gemist?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Mis ik wat of is die goudkustlul opeens Chris?
Is het tijdelijk??? Ik mag het toch hopen, hij heeft niks gezegd en is nu al waardeloos!
stond er later pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tekst onder in beeld gemist?
Kijk morgen maar naar de herhaling. Dan zie je 't.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef Esto het volgende:
Ik heb gemist wat er stond! Wat stond er danWaarom is de echte Chris weg?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef Esto het volgende:
Ik heb gemist wat er stond! Wat stond er danWaarom is de echte Chris weg?
quote:"De rol van Chris Vroman wordt de komende drie weken gespeeld door Edgar Wurfbain."
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://people.freenet.de/thestig/pictures/StiG%20-%20De%20Grot(tentscene).jpg]afbeelding][/url]
Dat idee had ik ook al !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of is de belichting veranderd? Het lijkt geler dan normaal.
Is Chris een broer van Morris uit GTST? Allebei achterbakse hondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk betekent dit het einde van die saaie Renee-lijn.
Wel een strakke actie van nieuwe Chris.
Costa heeft hij ook gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Nee, erg geloofwaardig om die gast na Goudkust, GTST en ZOOP (?) ook nog eens in ONM te laten spelen.
De echte Chris is tien keer beter.
En hij speelde ook gastrollen in:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Costa heeft hij ook gedaan.
En dan nog kan hij niet acteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En hij speelde ook gastrollen in:Blauw Blauw Bon Bini Beach Hij en Julia
Hopelijk heeft hij met z'n productie bedrijfje meer succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
En dan nog kan hij niet acteren.
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef DeTolk het volgende:
Is Chris een broer van Morris uit GTST? Allebei achterbakse honden![]()
Tygo heeft GTST gedaan, geen ONM...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.
"Hoi, welkom op mijn site. Op deze pagina (news) hou ik jullie op hoogte van alles waar ik mee bezig ben. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je me altijd een mailtje sturen via de "contact" button."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij met z'n productie bedrijfje meer succes.![]()
dat was als edelfigurant [hij stond op de credits als cafébezoeker] dus die link zal men niet snel leggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Hij zat trouwens in 1995 al eens eerder in ONM. Lekker geloofwaardig weer.
Die film heb ik op originele video.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.
Dat is het probleem niet, maar Iris en Ilyas opzich, het is Iris & Niels !!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Waarom? Mag ze het niet met een Moslim doen?
Je bedoelt Claire en Niels. Iris is en blijft de prins(es) van Hillard!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef -Marlii- het volgende:
Dat is het probleem niet, maar Iris en Ilyas opzich, het is Iris & Niels !!
quote:Sabine op zoek naar haar vader!
Sabine de Koning gaat op zoek naar haar echte vader in het buitenland. Eind oktober is deze documentaire te zien bij het programma 'Spoorloos!' op de KRO. Sabine speelde bijna jaren lang de rol van Anita Dendermonde in GTST. Nu is ze al een aantal maanden in de jeugdsoap 'Zoop' te zien op Nickelodeon.
bron
Ik wist wel dat er iets kleefde aan de handen van onze bloedbroeder.quote:Ilyas Yilmaz wordt ervan verdacht zijn zus te hebben vermoord. Bij het verhoor zwijgt hij hierover in alle talen, zelfs tegen zijn advocaat. Ook tijdens een psychiatrisch onderzoek hult hij zich in stilzwijgen. De vader van Ilyas vertelt Pim dat zijn dochter de naam van de familie te grabbel gooide. Eerwraak lijkt het motief voor Ilyas. Nina krijgt te maken met Remco. Hij is zaaddonor geweest voor twee vrouwen die een kind wilden. Ondanks het feit dat hij geen aanspraak kan maken op een omgangsregeling, meent Remco toch dat hij er recht op heeft, gezien de oppasactiviteiten die hij verricht.
bron
Bron?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist wel dat er iets kleefde aan de handen van onze bloedbroeder.
EDIT: En dan bedoel ik niet zaaddonor Remco.![]()
en baby Simon!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bedoelt Claire en Niels.
tot in de eeuwigheidquote:Iris is en blijft de prins(es) van Hillard!![]()
Amenquote:
Stelde idd niet veel voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Heet dit een cliff? Wat een troep. En is is nog het weekend-cliff ook.
Kira die neerplofte op een bedquote:
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Heet dit een cliff? Wat een troep. En is is nog het weekend-cliff ook.
Dat was het enige grappige moment vandaag.quote:
Die wedstrijden zijn dik van te voren bekend toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.![]()
Houdt BNN daar niet rekening mee dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.![]()
Tegen 2 "Mokkels" zou je dat niet snel zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was het enige grappige moment vandaag..
Bedacht ik me ook al, maar vind het niet leuk nu krijg je de leukste clifss op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Houdt BNN daar niet rekening mee dan?
Op dinsdag... en dat is doorgaans ook de best bekeken dag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
Bedacht ik me ook al, maar vind het niet leuk nu krijg je de leukste clifss op een doordeweekse dag![]()
En als die afl op vrijdag zou zijn, zou het minder goed bekeken zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op dinsdag... en dat is doorgaans ook de best bekeken dag.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En als die afl op vrijdag zou zijn, zou het minder goed bekeken zijnwant vrijdag is toch vaak de minste dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |