Dat is het probleem niet, maar Iris en Ilyas opzich, het is Iris & Niels !!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Waarom? Mag ze het niet met een Moslim doen?
Je bedoelt Claire en Niels. Iris is en blijft de prins(es) van Hillard!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef -Marlii- het volgende:
Dat is het probleem niet, maar Iris en Ilyas opzich, het is Iris & Niels !!
quote:Sabine op zoek naar haar vader!
Sabine de Koning gaat op zoek naar haar echte vader in het buitenland. Eind oktober is deze documentaire te zien bij het programma 'Spoorloos!' op de KRO. Sabine speelde bijna jaren lang de rol van Anita Dendermonde in GTST. Nu is ze al een aantal maanden in de jeugdsoap 'Zoop' te zien op Nickelodeon.
bron
Ik wist wel dat er iets kleefde aan de handen van onze bloedbroeder.quote:Ilyas Yilmaz wordt ervan verdacht zijn zus te hebben vermoord. Bij het verhoor zwijgt hij hierover in alle talen, zelfs tegen zijn advocaat. Ook tijdens een psychiatrisch onderzoek hult hij zich in stilzwijgen. De vader van Ilyas vertelt Pim dat zijn dochter de naam van de familie te grabbel gooide. Eerwraak lijkt het motief voor Ilyas. Nina krijgt te maken met Remco. Hij is zaaddonor geweest voor twee vrouwen die een kind wilden. Ondanks het feit dat hij geen aanspraak kan maken op een omgangsregeling, meent Remco toch dat hij er recht op heeft, gezien de oppasactiviteiten die hij verricht.
bron
Bron?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist wel dat er iets kleefde aan de handen van onze bloedbroeder.
EDIT: En dan bedoel ik niet zaaddonor Remco.![]()
en baby Simon!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bedoelt Claire en Niels.
tot in de eeuwigheidquote:Iris is en blijft de prins(es) van Hillard!![]()
Amenquote:
Stelde idd niet veel voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Heet dit een cliff? Wat een troep. En is is nog het weekend-cliff ook.
Kira die neerplofte op een bedquote:
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Heet dit een cliff? Wat een troep. En is is nog het weekend-cliff ook.
Dat was het enige grappige moment vandaag.quote:
Die wedstrijden zijn dik van te voren bekend toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.![]()
Houdt BNN daar niet rekening mee dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dankzij al dat voetbal van de laatste tijd is de weekend-cliff al/pas op dinsdag te zien.![]()
Tegen 2 "Mokkels" zou je dat niet snel zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was het enige grappige moment vandaag..
Bedacht ik me ook al, maar vind het niet leuk nu krijg je de leukste clifss op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Houdt BNN daar niet rekening mee dan?
Op dinsdag... en dat is doorgaans ook de best bekeken dag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
Bedacht ik me ook al, maar vind het niet leuk nu krijg je de leukste clifss op een doordeweekse dag![]()
En als die afl op vrijdag zou zijn, zou het minder goed bekeken zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op dinsdag... en dat is doorgaans ook de best bekeken dag.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En als die afl op vrijdag zou zijn, zou het minder goed bekeken zijnwant vrijdag is toch vaak de minste dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |