De tekst onder in beeld gemist?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Mis ik wat of is die goudkustlul opeens Chris?
Is het tijdelijk??? Ik mag het toch hopen, hij heeft niks gezegd en is nu al waardeloos!
stond er later pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tekst onder in beeld gemist?
Kijk morgen maar naar de herhaling. Dan zie je 't.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef Esto het volgende:
Ik heb gemist wat er stond! Wat stond er danWaarom is de echte Chris weg?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef Esto het volgende:
Ik heb gemist wat er stond! Wat stond er danWaarom is de echte Chris weg?
quote:"De rol van Chris Vroman wordt de komende drie weken gespeeld door Edgar Wurfbain."
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://people.freenet.de/thestig/pictures/StiG%20-%20De%20Grot(tentscene).jpg]afbeelding][/url]
Dat idee had ik ook al !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of is de belichting veranderd? Het lijkt geler dan normaal.
Is Chris een broer van Morris uit GTST? Allebei achterbakse hondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk betekent dit het einde van die saaie Renee-lijn.
Wel een strakke actie van nieuwe Chris.
Costa heeft hij ook gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Nee, erg geloofwaardig om die gast na Goudkust, GTST en ZOOP (?) ook nog eens in ONM te laten spelen.
De echte Chris is tien keer beter.
En hij speelde ook gastrollen in:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Costa heeft hij ook gedaan.
En dan nog kan hij niet acteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En hij speelde ook gastrollen in:Blauw Blauw Bon Bini Beach Hij en Julia
Hopelijk heeft hij met z'n productie bedrijfje meer succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
En dan nog kan hij niet acteren.
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef DeTolk het volgende:
Is Chris een broer van Morris uit GTST? Allebei achterbakse honden![]()
Tygo heeft GTST gedaan, geen ONM...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.
"Hoi, welkom op mijn site. Op deze pagina (news) hou ik jullie op hoogte van alles waar ik mee bezig ben. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je me altijd een mailtje sturen via de "contact" button."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij met z'n productie bedrijfje meer succes.![]()
dat was als edelfigurant [hij stond op de credits als cafébezoeker] dus die link zal men niet snel leggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Hij zat trouwens in 1995 al eens eerder in ONM. Lekker geloofwaardig weer.
Die film heb ik op originele video.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
LOL... Ze zaten samen in de korte film Emergency Exit (2001). Andere ex-ONM-ers in die film zijn: Viviënne van den Assem, Filip Bolluyt, Tygo Gernandt en Joep Sertons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |