Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef haagse_elfje het volgende:
nou nou wat een primeur!!!
en je nederlands is nog steeds kut, je zou verwachten op een officiële web-log dat je correcte spelling toe past, dat je het hier verkloot oké....maar daaro das wel een btje slordig he....
[..]
krijg ik nu straftrouwens, ik denk dat je dit allemaal uit je duim loopt te zuigen, qua woordenschat en zinsopbouw klink je als een 10 jarige
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 05:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?
thanx... it was a hell of a jobquote:
weet je nog, ooit......quote:BTW: Wat een intriges hier.![]()
gek he, maar het zal me echt aan m'n kont roesten wat Victor allemaal van plan isquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef haagse_elfje het volgende:
maar ja ik wil wel zien wat Victor gaat doen....maybe heel maybe kan het nog beter worden......
Het is nog even afwachten of crimi Gyman, nymfo Esmée en de ex van Marnix de kijkvreugde kunnen verhogen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
[staan er nog leukertjes in de startblokken??]
Die gaan nog wel meer samen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
Hup, Chris en Estelle moeten gaan samenwerken.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Kijk, nu gaan we de invloed van de NMO voelen.
En dat post-modern verbaasd kijken van 'm slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Daan-komt-toevallig-binnen kunnen ze ook wel weer mee stoppen...
Volgens mij kijk jij anders elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Miguel heeft zich ook al tot Talpa verlaagd....
Waarschijnlijk staan de deuren vaak losquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Nee hoor, ik lees alleen maar de onderwerpen van Barend & van Dorp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij kijk jij anders elke dag..
Nee, ze wordt voor vivisectie gebruikt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
Hoe gaat het nu met estelle aflopen ? Volgende week wordt ze met de chemobak meegegeven?
ze hebben allemaal stront in hun orenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Is dat een uitloopsel van de stront die ze in de hersens hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben allemaal stront in hun oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |