sorry, next time mag jij het nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met die leuke woordgrapjes..
Ik zie in de TT geen woordgrap hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry, next time mag jij het nieuwe topic openen.
[afbeelding]
ik kon niets anders verzinnen, ik kon het stiekem toch niet laten
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie in de TT geen woordgrap hoor
Ik had het over dat Frommel de hele tijd.
Dat toen JP het zei het leuk was, maar dat het hier gewoon irritant begint te worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met de naam frommel voor vroman?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Komen al die breezersletjes van het ONM-forum hier nu heen?
Hé!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Komen al die breezersletjes van het ONM-forum hier nu heen?
INdd schat!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Pluisje is geen sletje. Nou ja .... in mijn ogen niet.
Het was gewoon een open vraag, ik beschuldigde niemandquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Hé!
Marli is geen breezerslet!!!
Jij? Jij bent hier gewoonlijk de hoofdaanklager.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
Het was gewoon een open vraag, ik beschuldigde niemand.
I knowquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: Elfje: wat een stoute taal van jou!
ik vind alles best zolang er maar normaal abn wordt geschreven niet teveel breezer-taal mijn dank is grootquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:58 schreef KimmiieJ het volgende:
Ik ga mezelf ff voorstellen,
Ik ben Kimberly en kom hier mee postenIk is fan van Sander Foppeledus jah dat weten jullie dan ook weer
![]()
"Ik is" is Calimerotaal. Dat moet jij toch weten, kuikentje!?quote:Op zondag 18 september 2005 02:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind alles best zolang er maar normaal abn wordt geschreven niet teveel breezer-taal mijn dank is groot![]()
Ach, zolang je minderjarig bent en van Sander Poffertjes houdt, ben je bij ons van harte welkom. En als ik niet zo bezopen ben als nu mag je ook nog meerderjarig zijn ..... of is het andersom? ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:58 schreef KimmiieJ het volgende:
Ik ga mezelf ff voorstellen,
Ik ben Kimberly en kom hier mee postenIk is fan van Sander Foppeledus jah dat weten jullie dan ook weer
![]()
voor de rest alles goed met je?quote:Op zondag 18 september 2005 08:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Burrrrrpppp!
-- Ik begin Haagse Hopjes ... ehhh ... Twaalfjes .... ehhhh .... Tientjes .... ehhh ... Elfjes te zien en dubbel ook nog ---- uit Voorburg ofzo ....
Ik denk binnenkort. Volgens mij zijn ze al begonnen met dat theaterstuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik bedoelde dus Vroman jr. wanneer hij wordt vervangen
quote:Op zondag 18 september 2005 14:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk binnenkort. Volgens mij zijn ze al begonnen met dat theaterstuk.
Doe je goed, om 8 uur 's ochtends al bezopen zijnquote:Op zondag 18 september 2005 07:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
En als ik niet zo bezopen ben als nu
Niet al, maar nogquote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Doe je goed, om 8 uur 's ochtends al bezopen zijn![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Doe je goed, om 8 uur 's ochtends al bezopen zijn![]()
Ken mij dat verrotte? Als ik zuipen wil, zuip ik!quote:Op zondag 18 september 2005 19:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
![]()
![]()
Schaam je!
Wat moeten de kinderen wel niet denken???
Groot gelijk, doe ik ookquote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als ik zuipen wil, zuip ik!
quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ken mij dat verrotte? Als ik zuipen wil, zuip ik!
Jij bent nog te jong om te zuipen, Pluisje.quote:Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
Groot gelijk, doe ik ooktenminste,, met uitgaan
Vind je???quote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om te zuipen, Pluisje.
Ja!!!quote:Op zondag 18 september 2005 20:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alsof zuipen en vreemdgaan voor jou vreemde begrippen zijn!?
Ja, maar dan spreek jij mij ook altijd aan. Dus dan ben ik niet te beroerd om dat een keer terug te doen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ach, de Maestro van de offtopics doet van zich spreken!
Bram doet ook mee.quote:
Eindelijk... ik neem aan dat ze ook de serie uit gaat?quote:Op maandag 19 september 2005 09:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, hij is langzamerhand aan het flippen ja, en Renee is bijna dood.
Ja, Renée en Lisette gaan binnenkort de serie uit.quote:Op maandag 19 september 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eindelijk... ik neem aan dat ze ook de serie uit gaat?![]()
![]()
Ze heeft ongeluk gehad met de auto, en toen had ze geheugenverliesquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Sandraugiga het volgende:
Iets met een hersentumor of zo? Er is in ieder geval iets mis met haar hoofd...Toch?
Lisettequote:Op maandag 19 september 2005 10:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Renée en Lisette gaan binnenkort de serie uit..
Nee, maar ze hoort bij het meubilair.quote:Op maandag 19 september 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
LisetteDie heeft nooit echt een "verhaallijn" gehad.....
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ze hoort bij het meubilair..
Ze was een belangrijke schakel in de cryo-verhaallijn... en de paperjam is een classic geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
LisetteDie heeft nooit echt een "verhaallijn" gehad.....
![]()
Annemarie de Graaf is de ex van Marnix Klein.quote:Monique Rosier
Zeg je haar naam, dan denk je meteen aan Pien uit ‘Zeg ‘ns AAA’. Maar Monique Rosier heeft nog veel meer gedaan, zowel voor als achter de schermen. Vanaf half oktober is ze te zien als Annemarie de Graaf in ONM.
bron: lijn 4
dat zal ik niet te hard roepen......quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog wat lelijkers dan MR konden ze niet vinden?
ik ben in staat om complimenten te gaan geven voor de sterkste verzinselsquote:Ingrid in ONM
Bronnen melden aan ONM DE BESTe dat BB bewoonster Ingrid in maart wel eens haar opwachting in ONM kan maken! zelf wil ze het erg graag, nu zou ONM ingrid ook wel willen! Om wat voor rol het gaat is nog niet bekend. eerder deed ze auditie voor GTST! voor de rol van kim
Ik heb me altijd rot geergerd aan dat mens.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog wat lelijkers dan MR konden ze niet vinden?
Die leugens zijn nog erger dan de mijne.quote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
ik ben in staat om complimenten te gaan geven voor de sterkste verzinsels![]()
MET DE ASSISTENTE VAN DR. VAN NIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
Nog ff dan komt ook Mien Dobbelsteen in ONM!!!
Er is de laatste tijd een ware 'Zeg 'ns Aaa'-invasie gaande in Aalsmeer.quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
dat zou wel gaaf zijn!!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
quote:
Same here! Wat een jetsers!quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef haagse_elfje het volgende:
wow mijn mening over annelieke's uiterlijk is ff bijgesteld
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoeveelduizend volt staat er op die stimulator?
Waarom geen derde? Een ex-advocaatje?quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef soapie het volgende:
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....![]()
quote:
die kop van dat ouwe lijk, geweldigquote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....![]()
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
die kop van dat ouwe lijk, geweldig
We zullen wel zien hoe straight Niels is als puntje bij paaltje komt.quote:IRIS OVERBEEK:
"Ik weet dat het soms hard is, maar je maakt je nou eenmaal niet altijd populair met straight zijn. Wat niet wil zeggen dat je niet straight moet blijven. Ik hou van je." (tegen Niels Richter)
Ze willen niet happen vandaag. Misschien is dat nieuwe visprogramma van Jop Joris iets voor jou.quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.
Dacht je dat hij een flikker is?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
We zullen wel zien hoe straight Niels is als puntje bij paaltje komt.![]()
Mag ik zijn pickleface dan in het water sodemieteren zodat hij verzuipt?quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze willen niet happen vandaag. Misschien is dat nieuwe visprogramma van Jop Joris iets voor jou.
Het is eerder de vraag of Niels het kan handelen dat Iris ooit een jongetje was.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dacht je dat hij een flikker is?
Van mij mag je.quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Mag ik zijn pickleface dan in het water sodemieteren zodat hij verzuipt?
Hij zet zijn verstand op 0, eigenlijk staat het er altijd op, en neukt gewoon verder. Een gat is een gat.quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is eerder de vraag of Niels het kan handelen dat Iris ooit een jongetje was.
Dit klinkt meer als Marnix.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hij zet zijn verstand op 0, eigenlijk staat het er altijd op, en neukt gewoon verder. Een gat is een gat.
Ben ik de enige die denkt dat de ex van Marnix en de 'overleden' moeder van Chris één en dezelfde persoon is? Ach ja, ouwe rimpeltaart of afgelikte boterham, Marnix zal het worst wezen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, die popt ouwe rimpeltaarten.
Onder het motto 'oog om oog, tand om tand' wordt Arjo door Estelle vergiftigd m.b.v. de stof Efedrine, een bestanddeel van het illegale 'geneesmiddel' Opax (niet te verwarren met het door Victor geslikte Parsiplex, een middel dat door Parkinson-patiënten wordt gebruikt), dezelfde stof die Chris in het bloed van Estelle heeft aangetroffen. Je zou het ook cosmetische euthanasie kunnen noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waaraan gaat Frommel Sr. kapot?
Dat is, naast de coma-epidemie en de golf van criminele pubers, de 'nieuwe' trend in soapland.quote:-- Dan heeft Frommel Jr. dus incest gepleegd, want hij had iets met Sanne.
het terughalen van oude bekende mogen ze wat dat betreft nog wat meer doorvoeren bij onmquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is, naast de coma-epidemie en de golf van criminele pubers, de 'nieuwe' trend in soapland.
Cor de Zeeuwquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
het terughalen van oude bekende mogen ze wat dat betreft nog wat meer doorvoeren bij onm
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waaraan gaat Frommel Sr. kapot?
-- Dan heeft Frommel Jr. dus incest gepleegd, want hij had iets met Sanne.
Sanne is het afvalputje van ONMquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broer
...en een one night stand met een wildvreemde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broer
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
...en een one night stand met een wildvreemde.
Hij had 'r wel gepakt .quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!
of was het een mislukte poging daartoe? ik weet het niet meer zo goed
o ja die was ik ff weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
...en een one night stand met een wildvreemde.
ze heeft het wel met hem gedaan.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!
of was het een mislukte poging daartoe? ik weet het niet meer zo goed
ze heeft het met em gedaan, achteraf had ze spijt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze heeft het wel met hem gedaan.....
dacht ik...Iwan???
ja ik weet het weer, ze ging uithuilen bij Marnixquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
ze heeft het met em gedaan, achteraf had ze spijt.
Dank je, de beelden van een jankende Sanne had ik net verdrongen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet het weer, ze ging uithuilen bij Marnix
wou je zeggen dat je daar niet meer wekelijks mee geconfronteerd wordt?!??quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Dank je, de beelden van een jankende Sanne had ik net verdrongen.
*zucht*quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.
Hij wil het maar niet snappen hequote:
Schoojz is afgedankt......quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
Hij wil het maar niet snappen he![]()
Joyce is wel leuk![]()
quote:
Waarom flikkeren ze Bettina en JP er uit en Joyce niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
Neeheee,, maar jij houdt dr gewoon een andere mening op na
Is het al zeker dan dat ze dr uit moetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom flikkeren ze Bettina en JP er uit en Joyce niet?
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef -Marlii- het volgende:
Is het al zeker dan dat ze dr uit moetenMaar Joyce hoort dr ook bij !! Net als JP en Bettina !! Dus die mag dr ook niet uit
Klinkt wel logisch,, maar hij hoort dr gewoon bij !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.
Hij vertrekt zeker met het vertraagde vliegtuig van Aafke.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.
Nee, het is moeilijk voor hemquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hij wil het maar niet snappen he![]()
Joyce is wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij vertrekt zeker met het vertraagde vliegtuig van Aafke.![]()
Joyce is ook gewoon goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nee, het is moeilijk voor hem![]()
Jij, daarin tegen, snapt het wel![]()
ik had 't geluidloos & op de achtergrond aanstaan, maar dacht haar al te herkennenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren zat er weer een ONM-er in 'Parels & Zwijnen': Mimi Ferrer. Ze speelde ene Carmen.
Geen idee, ik heb alleen de aftiteling gekeken... ben na aflevering 1 afgehaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef babette21 het volgende:
ik had 't geluidloos & op de achtergrond aanstaan, maar dacht haar al te herkennen
misschien ga ik vanavond nog even kijken.... was het de moeite waard?
Daan ook.quote:
En Shirina is een stomme jaloerse muts...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Daan is een saaie lul die alleen maar met potten en pannen kan omgaan.
Shirina is liefde, vriendschap, erotiek en sex in één persoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
En Shirina is een stomme jaloerse muts...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
En Shirina is een stomme jaloerse muts...
Kom je hier nu ook al die vervelende reclame maken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Snake2005 het volgende:
ONM was wel leuk vandaag
[afbeelding]
Sanne ist lekker?![]()
Mevrouw "anti-erectie" JP runt een sexshop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat doet Dennis in 'Lieve Lust' ?
Lokkertje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
is dit een Babette-lokkertje?
Marina de Graaf... Ik zag het op de aftiteling, want ik was intussen al weggezapt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
Mevrouw "anti-erectie" JP runt een sexshop.![]()
Sanne pesten,,quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef Snake2005 het volgende:
jezus doek helemaal niet! is gewoon om sanne te peste !
net even gekeken, Carmen bleek ontvoerd gangsterliefje te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Geen idee, ik heb alleen de aftiteling gekeken... ben na aflevering 1 afgehaakt.![]()
Ze zat in de film "Laat de dokter maar schuiven" met een oude bekende: Hidde Maas (als taxichauffeur).quote:Monique Rosier
Monique Rosier presenteert het programma "Van Huis Uit" bij BVN-TV, het satelliet-kanaal van de Wereldomroep.
Monique werd op 23 maart 1963 geboren in Bergen (NH). Haar carrière begon in 1979 op vijftienjarige leeftijd met een rol in Jan Keja’s "Lessen in de liefde" van de TROS. In de tien jaar die volgden kwamen rollen in films van Nikolai van der Heyde; "Laat de dokter maar schuiven" en Nitwits, T.V. dramaproductie "Spiegel aan de wand" (VARA) en ook de populaire VARA comedy "Zeg ‘ns AAA" (1982 - 1986).
Tussendoor was Monique te zien in korte films, bedrijfsfilms, commercials en videoclips. Als fotomodel verbleef Monique veel in Amerika (tot 1990), en ze volgde daar acteerlessen en deed ervaring op in theater en film.
In 1990 ging Monique achter de schermen werken. Het begon met een regisseursopleiding, Monique werd styliste en castingdirector voor diverse commercials, bedrijfsfilms en fotoproducties. Af en toe stond ze nog voor de camera, zoals bijvoorbeeld een Nederlandse aflevering van Derrick (25 jaar TROS), een commercial of een mooie bedrijfsfilm. (Agfa’s "Portraits"). Daarnaast kreeg ze het druk met opleidingen en cursussen en paranormale/spirituele geneeskunde.
Monique is gek op autoracen. Na het behalen van haar race- en rallylicentie reed ze als enige vrouw het Nederlands rallykampioenschap en later de Citroën AX cup. Sinds 1994 scheurt Monique met een Ferrari op circuits in binnen- en buitenland.
In 1995 ging Monique aan de slag als autojournaliste voor het blad ELLE en werd moeder van een dochtertje. In 1997 presenteerde ze het autoprogramma "De 6de Versnelling" bij SBS 6. Ook werd ze dat jaar moeder van een zoontje.
Tussendoor hield MOnique zich bezig met haar eigen therapiepraktijk (sinds 1993).
Beroep: Actrice, Presentatrice, Castingdirector, Styliste, therapeut
Sport: autosport, skiën, snowboarden, paardrijden
Hobby’s: film, reizen, paranormale/spirituele geneeskunde, psychologie
bron
Dat is toch al wat meer tekst dan in die telefilm.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:
net even gekeken, Carmen bleek ontvoerd gangsterliefje te zijn.
teksen gingen niet verder dan "Frànkie!!!!" en "laat me gaaaaan" maar Mimi deed het toch heel aardig
dat was wel een beetje een trieste bedoeling jaquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is toch al wat meer tekst dan in die telefilm.
tjezus wat eenpaardquote:Op woensdag 21 september 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat achtergrondinfo:
[..]
Ze zat in de film "Laat de dokter maar schuiven" met een oude bekende: Hidde Maas (als taxichauffeur).
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
HET IS TENENKROMMEND SLECHT VANDAAG!!!
Helemaal geen Viktorquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sorry dat ik moet huilen
![]()
Maar Joost was weer goedquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sorry dat ik moet huilen
![]()
Dat zijn die biertieten van Joost anders ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Waarom zitten ze bij ONM altijd met hun schoenen op het bed... lijkt me niet bepaald fris.
Hij zit toch nog steeds aan de chemo... waarom valt z'n haar dan niet weer uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is Daans haar trouwens opeens snel gegroeid(gister ook al trouwens.
)
Sander zal die kale kop wel zat zijn....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zit toch nog steeds aan de chemo... waarom valt z'n haar dan niet weer uit?
Zwak hoor, maakt het niet echt realistischquote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Sander zal die kale kop wel zat zijn....
Dat komt door de speciale obscure lichaamssappen die Shirina heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is Daans haar trouwens opeens snel gegroeid(gister ook al trouwens.
)
Nee, deze hier snapte het ook alles behalvequote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik d8 al, ben ik de enige die het niet snapt?
Dat was het zekerquote:
Kan ook maar iemand dat Kyra/Daan/Shirina-zeikverhaal boeienquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Kan ook maar iemand dat Burundiverhaal van Niels boeien?
Je hebt het wel over de jeugddroom van onze gebelgde bokser heh!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Kan ook maar iemand dat Burundiverhaal van Niels boeien?
Het is slechts voor een paar maanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
gaat Robert eindelijk weg?
net als India!? al bleek dat uiteindelijk maar 3 weken te zijn....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is slechts voor een paar maanden.
Dat waren webloggeruchten. Robert gaat er een tijdje uit om de geboorte van z'n kind mee te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
net als India!? al bleek dat uiteindelijk maar 3 weken te zijn....
maar Robert zou toch helemaal stoppen?! of zijn dat weer eens geruchten?
Ik dacht dat die echt trg kwam, Niels ziet iig een mysterieuze vrouw morgen volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt Floor terug of is dat een webloggeintje?
Niels krijgt te maken met ene Floor, maar ik weet niet of het de 1st Floor of de 2nd Floor is.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt Floor terug of is dat een webloggeintje?
semi-falsequote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens dat nieuws-feitje over een rukkende joost was dat nou true or false?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
1st Floor of de 2nd Floor
Gister niet gekeken.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens dat nieuws-feitje over een rukkende joost was dat nou true or false?
Nog geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:![]()
Waarom pas je trouwens dat filmpje uit je sig niet aan?
tijdje geleden was er een bericht van BNN, dat ze ONM echter wouden maken, als "voorbeeld" gebruikte ze een rukkende joost. Ik hoop tenzeerstens dat het een voorbeeld was....quote:
ex-neukertje van Irisquote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Marnix heeft ook niet meer zoveel tekst
Nee, van Peter Faber van Max Havelaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Mevrouw Faber (de vrouw van meneer Faber uit Jiskefet)?
Ff denken,, maar weet het nu weerquote:
En Victor was ook leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Mevrouw Faber.. Voor de rest uitermate
. Oh, en Chris was wel leuk.
.
Neuh, zijn rol valt me zwaar tegen...quote:
Ze viel alles behalve in de herhaling vandaagquote:Op donderdag 22 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
"Als ik 10 jaar jonger was geweest"
Soms issie minder, maar aan het einde Chris bedreigen was wel weer leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Neuh, zijn rol valt me zwaar tegen...
Ze was al niet meer bij haar positieven toen ze Wouter Lansink niet herkende.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:03 schreef -Marlii- het volgende:
Ze viel alles behalve in de herhaling vandaag![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengelequote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ff denken,, maar weet het nu weerDie gek die van armen ging wisselen in WO2
Ja ik weet, stond wel ergens in mn geschiedenis boekquote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
Sinds wanneer kun jij lezen, Pluisje?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef -Marlii- het volgende:
Ja ik weet, stond wel ergens in mn geschiedenis boek
Sinds groep 3quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sinds wanneer kun jij lezen, Pluisje?![]()
Nou en, Chris kan wel voor de rechter verschijnen alssie een arm of wat dan ook mistquote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vic mag niet in Frommel Jr. snijden, want die moet zijn pa nog verarschen en hij moet nog voor de moord op Ouwe Isarin worden gepakt.
Als hij 'm de hals afsnijdt kan Frommel Jr. niets meer zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef -Marlii- het volgende:
Nou en, Chris kan wel voor de rechter verschijnen alssie een arm of wat dan ook mist
Daarom moeten zn armen dr afquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als hij 'm de hals afsnijdt kan Frommel Jr. niets meer zeggen.
Oh ja, dat was toen Greet op de "doe maar langzaam aan hulp" zat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Toen Joyce over de lekkere kibbeling van Kees begon moest ik meteen denken aan wat Niels in seizoen 11 zei: "Haring van Greet, dan weet je wat je eet."
jup, maar heel misschien is ze wel een goeie vervangingquote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Floor 'Claire' Wagenaar wordt gespeeld door Caroline Beuth. Ze zat samen met Dominique van Vliet in de musical 'Mamma Mia'.
Toch jammer dat ze Kim Pieters niet hebben weten te strikken voor die rol.![]()
quote:Televizier-Ring voor ONM?
Feest bij ONM! De leukste soap van Nederland is genomineerd voor de Televizier-Ring. Genomineerd. We zijn er dus nog niet, maar we zijn wel goed op weg. Jij kunt ons helpen die geweldige prijs op 21 oktober in de wacht te slepen.
Op 21 oktober worden tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala de televisiepublieksprijzen uitgereikt. Op www.televizierring.nl kun jij ONM helpen om de Gouden Televizier-Ring te winnen. Het werkt heel simpel: je klikt op die site op 'Gouden Televizier-Ring' (het meest rechtse plaatje) en dan kun je op ONM stemmen. That’s it. Dus, gun jij je favoriete soap deze geweldige waardering, dan stem je hier!
bron
quote:
Roelie Westerbeek als Dientje Faber
Wel stemmen heh!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Wat een prestatie zeg, volgens mij zijn alle programma's genomineerd..
Dan moet ik zelf het vuile werk maar weer opknappen... even een paar honderd accounts aanmaken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Veel te veel werk, moet je eerst een account gaan aanmaken...
Tuurlijkquote:
Het is voor het goede doelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Veel te veel werk, moet je eerst een account gaan aanmaken...
op msn is (A) de code van engeltje, maar ik vind [a] mooierquote:
Ik ookquote:
wat zeg je me nou?! maar da's dan een nepperd zeker?!quote:
yep, 't is een hele waslijst en zelfs dan mag je nog zelf 'vergeten' programma's inbrengenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Wat een prestatie zeg, volgens mij zijn alle programma's genomineerd..
Floor is een Claire-lookalike die het hart van Niels zodanig op hol doet slaan dat zijn relatie met Iris op een laag pitje komt te staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
wat zeg je me nou?! maar da's dan een nepperd zeker?!
aangezien Kim Pieters veel te druk is met filmpjes enzo...
edit: oeps ik had even door moeten lezen...
wat houdt Floor 'Claire' Wagenaar in? zoiets als toen met Bobby en Nikki ofzo??
Caroline Beuth ken ik geloof ik niet
oh alleen een look-alike...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Floor is een Claire-lookalike die het hart van Niels zodanig op hol doet slaan dat zijn relatie met Iris op een laag pitje komt te staan.![]()
LOL las ik hier nou overheen of heb je dit er net bij ge-edit?!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze een verloren Simons-dochter blijkt te zijn.
Dat is er met een minuutje vertraging bijgekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
LOL las ik hier nou overheen of heb je dit er net bij ge-edit?!?
dan blijken we dus gewoon weer heerlijk op 1 lijn te zitten.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is er met een minuutje vertraging bijgekomen.
quote:neem anders nog een pilletje, misschien word je daar nog eens rustig van
sorryquote:
Ik vond haar eigenlijk veel meer op Iris lijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van Horatioquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
thanks, die is wat lichterquote:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van HoratioVind dr met de keer minder op Claire lijken in ieder geval
Ergens lijkt ze dr wel opquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...
[afbeelding]
sofia Milos is echt![]()
Nee, Estelle vind ik ook wel OK.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
ik moet wel zeggen hulde aan Chris
Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ergens lijkt ze dr wel opSpijt me voor je
![]()
Estelle is grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
[quote]
Nou, die overeenkomst zie ik dan net weer niet, toch zo maar even gaan vergelijken
[quote]Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
Toch maar even doen hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
maybe moet je morgen ff langs de opticiën fietsen, ik herken wel een mooie vrouw als ik die zie![]()
Ik voel dr niet veel voor om als proefkonijn te worden gebruikt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef haagse_elfje het volgende:
victor kan je ook wel helpen hoor, een paar flinke stroomstoten door je hoofdje en je bent zo weer genezen...
en agent Bart?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zag gister een opnmame met Frank, Julia, Bob, Cor, Melle, Pim, Ed, Wanda.!
Zie volgend topic!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
heeft iemand een foto van die nep-Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |