Bram doet ook mee.quote:
Eindelijk... ik neem aan dat ze ook de serie uit gaat?quote:Op maandag 19 september 2005 09:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, hij is langzamerhand aan het flippen ja, en Renee is bijna dood.
Ja, Renée en Lisette gaan binnenkort de serie uit.quote:Op maandag 19 september 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eindelijk... ik neem aan dat ze ook de serie uit gaat?![]()
![]()
Ze heeft ongeluk gehad met de auto, en toen had ze geheugenverliesquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Sandraugiga het volgende:
Iets met een hersentumor of zo? Er is in ieder geval iets mis met haar hoofd...Toch?
Lisettequote:Op maandag 19 september 2005 10:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Renée en Lisette gaan binnenkort de serie uit..
Nee, maar ze hoort bij het meubilair.quote:Op maandag 19 september 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
LisetteDie heeft nooit echt een "verhaallijn" gehad.....
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ze hoort bij het meubilair..
Ze was een belangrijke schakel in de cryo-verhaallijn... en de paperjam is een classic geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
LisetteDie heeft nooit echt een "verhaallijn" gehad.....
![]()
Annemarie de Graaf is de ex van Marnix Klein.quote:Monique Rosier
Zeg je haar naam, dan denk je meteen aan Pien uit ‘Zeg ‘ns AAA’. Maar Monique Rosier heeft nog veel meer gedaan, zowel voor als achter de schermen. Vanaf half oktober is ze te zien als Annemarie de Graaf in ONM.
bron: lijn 4
dat zal ik niet te hard roepen......quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog wat lelijkers dan MR konden ze niet vinden?
ik ben in staat om complimenten te gaan geven voor de sterkste verzinselsquote:Ingrid in ONM
Bronnen melden aan ONM DE BESTe dat BB bewoonster Ingrid in maart wel eens haar opwachting in ONM kan maken! zelf wil ze het erg graag, nu zou ONM ingrid ook wel willen! Om wat voor rol het gaat is nog niet bekend. eerder deed ze auditie voor GTST! voor de rol van kim
Ik heb me altijd rot geergerd aan dat mens.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog wat lelijkers dan MR konden ze niet vinden?
Die leugens zijn nog erger dan de mijne.quote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
ik ben in staat om complimenten te gaan geven voor de sterkste verzinsels![]()
MET DE ASSISTENTE VAN DR. VAN NIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
Nog ff dan komt ook Mien Dobbelsteen in ONM!!!
Er is de laatste tijd een ware 'Zeg 'ns Aaa'-invasie gaande in Aalsmeer.quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
dat zou wel gaaf zijn!!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
quote:
Same here! Wat een jetsers!quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef haagse_elfje het volgende:
wow mijn mening over annelieke's uiterlijk is ff bijgesteld
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoeveelduizend volt staat er op die stimulator?
Waarom geen derde? Een ex-advocaatje?quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef soapie het volgende:
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....![]()
quote:
die kop van dat ouwe lijk, geweldigquote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Genoeg voor de exit van die twee ouwetjes....![]()
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
die kop van dat ouwe lijk, geweldig
We zullen wel zien hoe straight Niels is als puntje bij paaltje komt.quote:IRIS OVERBEEK:
"Ik weet dat het soms hard is, maar je maakt je nou eenmaal niet altijd populair met straight zijn. Wat niet wil zeggen dat je niet straight moet blijven. Ik hou van je." (tegen Niels Richter)
Ze willen niet happen vandaag. Misschien is dat nieuwe visprogramma van Jop Joris iets voor jou.quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.
Dacht je dat hij een flikker is?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
We zullen wel zien hoe straight Niels is als puntje bij paaltje komt.![]()
Mag ik zijn pickleface dan in het water sodemieteren zodat hij verzuipt?quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze willen niet happen vandaag. Misschien is dat nieuwe visprogramma van Jop Joris iets voor jou.
Het is eerder de vraag of Niels het kan handelen dat Iris ooit een jongetje was.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dacht je dat hij een flikker is?
Van mij mag je.quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Mag ik zijn pickleface dan in het water sodemieteren zodat hij verzuipt?
Hij zet zijn verstand op 0, eigenlijk staat het er altijd op, en neukt gewoon verder. Een gat is een gat.quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is eerder de vraag of Niels het kan handelen dat Iris ooit een jongetje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |