quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor, Diez.
Babette kijkt geen ONM meer..
.
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Waarom moet spannend altijd iemand met een pistool en dat er iemand dood gaat vanwege Ludo?
Ik vind de verhallijn van Dennis en Laura erg spannend. En ik kan niet wachten op de reactie van Robert! Of te wel.. SPANNEND
Ik welquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:
een hoop gelul in de ruimte, maar uiteindelijk komen we geen stap verder
en da's niet alleen vandaag, maar áltijd met die twee.... ik zie er de humor en/of spanning niet van in
Die verhaallijn zou leuk kunnen zijn, alleen een beetje jammer van Laura & Robert. EN ik ben ook we benieuwd naar Roberts en Dennis' reactie, maar dat maakt het verhaal tot nu toe nog niet spannend hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Ik vind de verhallijn van Dennis en Laura erg spannend. En ik kan niet wachten op de reactie van Robert! Of te wel.. SPANNEND
Welke dipquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch fijn dat we weer vriendjes zijn hena onze dip, zeg maar
lopen we weer achter de feiten aan?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:*krijgt hartaanval... WAT??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
![]()
Mooi, dus hier ben je voorlopig nog niet wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
lopen we weer achter de feiten aan?![
]
het lijkt onmogelijk, maar onm is nóg triester dan gtst op het moment...
het is dat we in gtst binnenkort Miss Dekker terugkrijgen, anders was ik daarbij ook afgehaakt
Ga nou geen oude koeien uit de sloot halen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL weet je dat niet meer?! [mompel]van toen we mekaar stom vonden enzo[/mompel]
Nou, das niet van de laatste tijd tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL weet je dat niet meer?! [mompel]van toen we mekaar stom vonden enzo[/mompel]
Birgit klaar laten komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat doet Dennis in 'Lieve Lust' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag weer een leuke aflevering
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Grappig dat je dat net vandaag zegt, want in B&B kreeg Ridge vandaag van Massimo te horen dat niet Eric maar Massimo z'n echte vader is. Ik had even de hoop dat Laura ook uit de kast kwam, maar nee, het moet weer eindeloos gerekt worden... en als Dennis het eindelijk te horen krijgt, krijgen we weer hetzelfde verhaal met Robert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
dat hoeft helemaal niet, maar de dialoog van Dennis en Laura was er één zoals in the Bold:
en da's niet alleen vandaag, maar áltijd met die twee.... ik zie er de humor en/of spanning niet van in
hij en alle andere mogen weg.... [ ja óók Harmsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Mag Morris weg? AAAAUUUUUBBBB.... hij is zooo
mja dat....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
Nou, das niet van de laatste tijd toch???
Of bedoel je dat met die logo's toen
Nee.... maar het zou fijn zijn als ze het dan iig voor míj wel goed doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Neuralnet het volgende:
Ze kunnen het nooit voor iedereen goed doen.
Je slaat de spijker op z'n kop, vond ik ook een beetje met die Barbara-Charlie-Valerie scene in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ben je dan zo belangrijk?quote:Nee.... maar het zou fijn zijn als ze het dan iig voor míj wel goed doen
Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Boze Sjors.
Wat een acteertalent.
.
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...
Jef is liefquote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeff is ook zo'n brompotHoor hem nou
![]()
Dan slaat haar stem niet over.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.
van Nick?!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
hoe komt ludo nu opeens weer aan het geld om een schuld van 7 miljoen inclusief een bedrijf over te nemen?
Dat is al jaaaaaren geleden, die heeft ie allang afbetaaldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Jawelquote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
Sophia??
Sophia was toch niet de moeder van Nick of wel
of toch? mm
Ludo verdient in korte tijd veel geld en heeft bovendien ook alles van Martine overgenomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
Ludo's faillissement was toch voor 100 miljoen euro ofzo
dat kan ie nooit afbetaald hebben
bovendien hij woont nog steeds in een hotelkamer
80 miljoen kwam van hem.... en toen was hij failliet [da's een jaar geleden nu]quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Frey het volgende:
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |