Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Boze Sjors.
Wat een acteertalent.
.
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de bedoeling. Dat ze "verliefd" boos was...
Jef is liefquote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeff is ook zo'n brompotHoor hem nou
![]()
Dan slaat haar stem niet over.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met wanneer ze "normaal" boos was.
van Nick?!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
hoe komt ludo nu opeens weer aan het geld om een schuld van 7 miljoen inclusief een bedrijf over te nemen?
Dat is al jaaaaaren geleden, die heeft ie allang afbetaaldquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Jawelquote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
Sophia??
Sophia was toch niet de moeder van Nick of wel
of toch? mm
Ludo verdient in korte tijd veel geld en heeft bovendien ook alles van Martine overgenomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Nick?!
normaal gesproken zou hij nu nog steeds zijn eigen faillisement moeten betalen,
maar dat zijn ze voor het gemak geloof ik maar even vergeten....
heerlijk geloofwaardig personage altijd, die Ludo
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
Ludo's faillissement was toch voor 100 miljoen euro ofzo
dat kan ie nooit afbetaald hebben
bovendien hij woont nog steeds in een hotelkamer
80 miljoen kwam van hem.... en toen was hij failliet [da's een jaar geleden nu]quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Frey het volgende:
Die 100 miljoen kwam niet alleen van hem en was toch ook niet de schuld? Hij heeft alles wat hij had verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |