Dit klinkt meer als Marnix.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hij zet zijn verstand op 0, eigenlijk staat het er altijd op, en neukt gewoon verder. Een gat is een gat.
Ben ik de enige die denkt dat de ex van Marnix en de 'overleden' moeder van Chris één en dezelfde persoon is? Ach ja, ouwe rimpeltaart of afgelikte boterham, Marnix zal het worst wezen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, die popt ouwe rimpeltaarten.
Onder het motto 'oog om oog, tand om tand' wordt Arjo door Estelle vergiftigd m.b.v. de stof Efedrine, een bestanddeel van het illegale 'geneesmiddel' Opax (niet te verwarren met het door Victor geslikte Parsiplex, een middel dat door Parkinson-patiënten wordt gebruikt), dezelfde stof die Chris in het bloed van Estelle heeft aangetroffen. Je zou het ook cosmetische euthanasie kunnen noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waaraan gaat Frommel Sr. kapot?
Dat is, naast de coma-epidemie en de golf van criminele pubers, de 'nieuwe' trend in soapland.quote:-- Dan heeft Frommel Jr. dus incest gepleegd, want hij had iets met Sanne.
het terughalen van oude bekende mogen ze wat dat betreft nog wat meer doorvoeren bij onmquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is, naast de coma-epidemie en de golf van criminele pubers, de 'nieuwe' trend in soapland.
Cor de Zeeuwquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
het terughalen van oude bekende mogen ze wat dat betreft nog wat meer doorvoeren bij onm
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waaraan gaat Frommel Sr. kapot?
-- Dan heeft Frommel Jr. dus incest gepleegd, want hij had iets met Sanne.
Sanne is het afvalputje van ONMquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broer
...en een one night stand met een wildvreemde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ach zo heeft sanne wel alles gehad, een psycho een kneus, haar eigen broer
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
...en een one night stand met een wildvreemde.
Hij had 'r wel gepakt .quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!
of was het een mislukte poging daartoe? ik weet het niet meer zo goed
o ja die was ik ff weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
...en een one night stand met een wildvreemde.
ze heeft het wel met hem gedaan.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die schopte ze toch op het laatste moment de deur uit?!
of was het een mislukte poging daartoe? ik weet het niet meer zo goed
ze heeft het met em gedaan, achteraf had ze spijt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze heeft het wel met hem gedaan.....
dacht ik...Iwan???
ja ik weet het weer, ze ging uithuilen bij Marnixquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
ze heeft het met em gedaan, achteraf had ze spijt.
Dank je, de beelden van een jankende Sanne had ik net verdrongen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet het weer, ze ging uithuilen bij Marnix
wou je zeggen dat je daar niet meer wekelijks mee geconfronteerd wordt?!??quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Dank je, de beelden van een jankende Sanne had ik net verdrongen.
*zucht*quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vond Joyce's expressie vandaag niet echt bijzonder.
Hij wil het maar niet snappen hequote:
Schoojz is afgedankt......quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
Hij wil het maar niet snappen he![]()
Joyce is wel leuk![]()
quote:
Waarom flikkeren ze Bettina en JP er uit en Joyce niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
Neeheee,, maar jij houdt dr gewoon een andere mening op na
Is het al zeker dan dat ze dr uit moetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom flikkeren ze Bettina en JP er uit en Joyce niet?
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef -Marlii- het volgende:
Is het al zeker dan dat ze dr uit moetenMaar Joyce hoort dr ook bij !! Net als JP en Bettina !! Dus die mag dr ook niet uit
Klinkt wel logisch,, maar hij hoort dr gewoon bij !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.
Hij vertrekt zeker met het vertraagde vliegtuig van Aafke.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
JP gaat er binnenkort al uit, omdat hij DOK in de soep laat draaien.
Nee, het is moeilijk voor hemquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hij wil het maar niet snappen he![]()
Joyce is wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij vertrekt zeker met het vertraagde vliegtuig van Aafke.![]()
Joyce is ook gewoon goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nee, het is moeilijk voor hem![]()
Jij, daarin tegen, snapt het wel![]()
ik had 't geluidloos & op de achtergrond aanstaan, maar dacht haar al te herkennenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren zat er weer een ONM-er in 'Parels & Zwijnen': Mimi Ferrer. Ze speelde ene Carmen.
Geen idee, ik heb alleen de aftiteling gekeken... ben na aflevering 1 afgehaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef babette21 het volgende:
ik had 't geluidloos & op de achtergrond aanstaan, maar dacht haar al te herkennen
misschien ga ik vanavond nog even kijken.... was het de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |