Echt verschrikkelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 11:22 schreef BVO het volgende:
Voor internationale vluchten zelfs 3 uur geloof ik.. Dus dat wordt geen slapen en een uur of 2 weg hier.
.
5 uur ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk![]()
En hoe lang vliegen?
Wat een foto.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:23 schreef Tania18 het volgende:
En deze mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Oh, dat valt nog meequote:Op zondag 17 juli 2005 11:25 schreef BVO het volgende:
[..]
5 uur ofzo.. Maaagoed, vakantie is vakantie.
.
Nicole Kidman was best leuk bij Oprah..
Ik zei Hoi!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:28 schreef Tania18 het volgende:
Wat zijn jullie toch gemeen, Dizer werd gewoon genegeerd in het vorige topic
Maar niemand heeft zijn vraag beantwoordquote:Op zondag 17 juli 2005 11:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei Hoi!.
.
Hoi dus weer trouwens.
Ja we weten ook niet alles heur.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft zijn vraag beantwoord
En Hoi![]()
Het waren er zelfs tweequote:Op zondag 17 juli 2005 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat was z'n vraag dan?
www.vakantiereiswijzer.nlquote:Op zondag 17 juli 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Tania! Wat was die hotelcijfergeefsite ook alweer?
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bob, Hind komt voorbij in m'n Winamp. Goed he?
Had ik al gedaan, en was okay.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
www.vakantiereiswijzer.nl
Het is beter om daar te kijken voordat je gaat boeken trouwens![]()
Ja, nu is ie al wegquote:Op zondag 17 juli 2005 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Dizer, we hebben je gemist.
En je moet echt. Irreversible.
. kijken.
Walkin'.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:37 schreef BVO het volgende:. Welk nummer?
.
Die nieuwe cd duurt nou wel erg lang..
Na m'n vakantie is 'ie er..
Ik hou van jullie allemaal.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Liefde? En Buup en ik dan? Ik bedoel............BUPIE!?!?!
Thanks to mequote:Op zondag 17 juli 2005 11:17 schreef BVO het volgende:
Heb je http://rapidshare.de/files/3110590/6pack_-_Flierefluiter.mp3.html al?.
Koud?!?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef Tania18 het volgende:
Nou, ik ga zo m'n lange broek maar eens aandoen, koud
*op horloge kijk*quote:Op zondag 17 juli 2005 12:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Koud?!?
*kijkt naar buiten*
De zon schijnt al de hele morgen en de lucht is strak blauw, wat nou koud?
Ik ben net wakker man.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*op horloge kijk*
Hoor jij nu niet te drijven?
Ben je gek ofzo, ik heb nog geen zon gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 12:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Koud?!?
*kijkt naar buiten*
De zon schijnt al de hele morgen en de lucht is strak blauw, wat nou koud?
Het is hier echt prachtig weer. Zon, geen wolkje te zien, bijna geen wind.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, ik heb nog geen zon gezien![]()
Waar woon jij dan? Dan kom ik daarheenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is hier echt prachtig weer. Zon, geen wolkje te zien, bijna geen wind.
Zit je daar in Utrecht zonder zon. Christine van de Horst had het er ook al over.![]()
O ja, Rotterdamquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Dan kom ik daarheen
Kijk eens in zijn profielquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Dan kom ik daarheen
Slaapkopquote:Op zondag 17 juli 2005 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben net wakker man.![]()
We hebben om half twee afgesproken.
Waar ging je ook al weer naar toe?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:22 schreef BVO het volgende:
Voor internationale vluchten zelfs 3 uur geloof ik.. Dus dat wordt geen slapen en een uur of 2 weg hier.
.
Egypte!quote:
Vraag je dit in het algemeen of aan een specifiek persoon?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
Was hier gister nog iemand in Rotjeknor?
Ik gisterochtend even ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
Was hier gister nog iemand in Rotjeknor?
Je moet wel snel zijn hoor, want over een half uur lig ik te bakken.quote:
Bij die grote bios was er iets van een soort van skate event he, ene Nederlandse rapper stond daar te draaien. Hij deed dat op zich best leuk.quote:
Op Schouwburgplein of bij de Kuip?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij die grote bios was er iets van een soort van skate event he, ene Nederlandse rapper stond daar te draaien. Hij deed dat op zich best leuk.![]()
Are you fucking kidding mequote:
Ah nee, tuurlijk, het is volkomen toevallig dat zij het geworden is en élk 14-jarig kind kan hier mod worden.quote:
So what? Als zij het forum gewoon goed in handen heeft zie ik het probleem ervan niet in.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah nee, tuurlijk, het is volkomen toevallig dat zij het geworden is en élk 14-jarig kind kan hier mod worden.![]()
.
Er zijn pubers zat Bupa please ga nu niet zo doenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Wie zou het anders moeten worden voor dat subforum?
Ze zit hier al 4, 5 jaar op Fok!.
Wat 'ga nu niet zo doen'?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn pubers zat Bupa please ga nu niet zo doen![]()
Kom eens met een goede naam?quote:Wie zou het anders moeten worden voor dat subforum?
Zo gaan slijmenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat 'ga nu niet zo doen'?
Zoals ik al zei:
[..]
Kom eens met een goede naam?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo gaan slijmen
Niks kwaads over Brechtje trouwens maar je moet niet doen alsof ze de enige en de beste voor de job is.
En mensen van die leeftijd met een goeie kijk op dingen en met een beetje verstand?
Airelle ?
Nitespeed?
En zo zijn er nog wel genoeg.
De keuze is nou eenmaal op haar gevallen, er zullen heus andere zijn die het ook kunnnen. Zo kan je dat over iedere mod hier op FOK zeggen, maar er moet nou eenmaal een keuze gemaakt wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niks kwaads over Brechtje trouwens maar je moet niet doen alsof ze de enige en de beste voor de job is.
quote:
quote:2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job.
Die heb ik al een tijd terug vaarwel gezegdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb m'n sikje afgeschoren.
Zie editquote:Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Maar het klopt wel wat je zegt.
Maar Brechtje wil het subforum modden. En dat is bij de andere opties (Airelle, Nitespeed) nog niet eens zeker.
En ze heeft enige ervaring, vanwege haar ouders.
Jij vroeg om namen ja dan ga ik opnoemen wie als eerst in me op komenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Ik slijm niet. Is het zó raar om het met iets of iemand eens te zijn? Leer eerst eens de definitie van 'slijmen'.. En besides, waarom zou ik slijmen?
2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job. Dat is mijn mening. Dat jij dat duidelijk niet vindt, tsja...leuk voor je
3) Brechtje heeft heus wel een goede kijk op dit soort dingen. En daarbij komt het feit dat haar ouders ook al hartstikke bekend zijn met Fok!, waardoor zij weet wat wel en wat niet kan.
4) Airelle? Zou ze het willen? Zou ze het aankunnen? Dáár moet je naar kijken. En niet naar iemand met een leuke leeftijd en verstand.
5) Nitespeed? Die is al meer dan een half jaar 19
Ik vond die megaflippo versie van Taz altijd zo stoerquote:
Ze zijn wel zuinig met de zon daar.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hier in het midden wel, maar nu is het weer zonloos
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Wat jammer voor jullie. Dan maar liever het Wilde Westen, daar genieten mensen al de hele dag van een stralend zonnetje.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Niks ervan! Ik wil morgen ook nog naar het strand.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???
mogen jullie morgen de zon oke?! [moet ik toch weer werken......]![]()
nee, mijn papa is jarig dus heb hier [bij pa dus] zo'n beetje de hele middag in de tuin gezetenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef LeBeau het volgende:
Babette, ben je nog naar het strand geweest? Daar was het helemaal lekker.
Heb vanmiddag Fight Club gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
ohja, gisteren dus naar de sneak geweest......
geen Brad P. geen chocoladefabriek, geen enge film
nee, we kregen zingende dolfijnen!!!!!!
bleek iets als eh "the hitchhikers guide to the galaxy" te zijn [never heard of]
en tot onze verrassing erg grappig
en nu weet ik eindelijk wie dat leuke robotje uit Zhenars avatar is: Marvin!!!![]()
stoer welquote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Heb vanmiddag Fight Club gezienMet Brad P. ... had 'm nog nooit gezien
Vreemde film eigenlijk
Huis en strand liggen beiden in Hoek van Holland. Westelijker kan bijna niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, mijn papa is jarig dus heb hier [bij pa dus] zo'n beetje de hele middag in de tuin gezeten
waar is jouw huisje/strandje ongeveer?!?!
't feit dat je uit 't Westen komt maakt je uiteraard nog cooler.... [wist ik niet eens!!]
Nietquote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe gaat het met werk zoeken?
Gun mij ook eens watquote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks ervan! Ik wil morgen ook nog naar het strand.
maar, maar..... dan wonen we heel vlak bij elkaar!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:36 schreef LeBeau het volgende:
Huis en strand liggen beiden in Hoek van Holland. Westelijker kan bijna niet.
Je weet waar het clubhuis staat.quote:
Mei ? en die heb jij nu pas bij de preview gezien?quote:
Ja, wist ik veelquote:Op zondag 17 juli 2005 20:03 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Jij moet eerder sms'n. Stomme neger. Groetjes.
Ik ben anders heel goed in mannenkleding kopen. Vraag maar naquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel
Ik wou eerst even zelf rondkijken zonder jou winkel in winkel uit mee te sleuren
Nou het was eerder dat ik jou daarmee niet wou vervelenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed in mannenkleding kopen. Vraag maar na![]()
Als ik het had gedaan, wat ik echt zou willen, als ik had geweten dat het vandaag je verjaardag was! Dan had ik er 16 kaarsjes meer bij gedaan.quote:
Ja ik ga toch niet in mn eentje tussen al die mannen lopen. Of is het zusterlijke aanhang? Dan verandert de zaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou het was eerder dat ik jou daarmee niet wou vervelenNah volgende week ben ik weer in Rotjeknor alleen dan wel met aanhang
M'n verjaardag is morgen.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef PeRi het volgende:
Als ik het had gedaan, wat ik echt zou willen, als ik had geweten dat het vandaag je verjaardag was! Dan had ik er 16 kaarsjes meer bij gedaan.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfelde even ja!
Weet je wat, je krijgt 18 kusjes bij Rufus.
Weet nog niet, maar ik denk zussiesquote:Op zondag 17 juli 2005 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet in mn eentje tussen al die mannen lopen. Of is het zusterlijke aanhang? Dan verandert de zaak.
ohja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]. Ghost World.
.
Zometeen (20.30) op Yorin..
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
Ken ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
een trailer kan vaak een heel verkeerd beeld geven over een film, meestal omdat directors en mensen die de film maken niks te maken hebben met trailers, die worden gedaan door een hele andere divisie die gewoon de film moet verkopen. vandaar dat de sfeer in trailers vaak compleet anders is dan in de film.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.
het mensen neerschieten is misschien 1/10 van de film. als het al niet minder isquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
De trailer bestaat alleen uit Brad en Angie die mensen neerschieten.
Zit er wel een beetje verhaal in, verder..
Hij was erg goed.quote:
quote:
Joe ar le timbob.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef timbob het volgende:
i am le tired..
En zwabber-haar.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
ik luister naar the Cure
dat zijn mannen met make-up
Mijn avatar is eindelijk ontknoopt: alle puzzelstukjes vallen in elkaar!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
nee, we kregen zingende dolfijnen!!!!!!
bleek iets als eh "the hitchhikers guide to the galaxy" te zijn [never heard of]
en tot onze verrassing erg grappig
en nu weet ik eindelijk wie dat leuke robotje uit Zhenars avatar is: Marvin!!!![]()
ik kende 'm niet en dacht in het begin: wat is dít nou????quote:Op maandag 18 juli 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Hoe was de film?! Ik ben er zelf erg benieuwd naar namelijk. Ga hem binnenkort wel zien denk ik... heb het boek in ieder geval razendsnel verslonden!
mijne moet nog beginnen......quote:Mijn vakantie is alweer voorbij.![]()
![]()
![]()
zit jij daarop ofzo? op verhuizen.....?!??!quote:Maar nog maar 1 maandje en dan verhuis ik
ik heb hem niet weggestuurd, ik heb hem uitgeleend aan Bupa...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:02 schreef LeBeau het volgende:
Erg zonnig is het niet. Komt zeker doordat Babette de zon heeft weggestuurd.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb hem uitgeleend aan Bupa...
WHY??quote:
omdat hij een beetje zielig was gisteren, zo zonder zon...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
zit jij daarop ofzo? op verhuizen.....?!??!
Erg heh? Mijn strandplannen zijn al afgelast dankzij Babette.quote:
zeg, ik heb net nog beloofd dat je hem morgen weer terugkrijgt!!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Erg heh? Mijn strandplannen zijn al afgelast dankzij Babette.
Vandaag is voorlopig de laatste warme dag, dus daar heb ik weinig aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, ik heb net nog beloofd dat je hem morgen weer terugkrijgt!!
terwijl ik dan óók gewoon moet werken - hoe onrechtvaardig
als ik zeg dat jij morgen zon krijgt, dan krijg jij morgen zon....quote:Op maandag 18 juli 2005 11:53 schreef LeBeau het volgende:
Vandaag is voorlopig de laatste warme dag, dus daar heb ik weinig aan.
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:16 schreef Nano het volgende:
Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueelquote:Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer ga jij op vakantie, Beev?
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
19/07 05:30 TFL 0281 Sharm El Sh..
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef timbob het volgende:
kan iemand me nog 1 keer uitleggen waarom wil & grace leuk is?
Dan zal het wel héél rustig worden hier.quote:
Vroeg naar bed.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan zal het wel héél rustig worden hier..
Hm ja, een uur of 02:00 hier weg, dus wordt weer een kutnacht..
ohja, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dankjulliewel voor jullie felicitaties..
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
[..]
. Helemaal niet naar bed denk ik.
. Ik bedoel.. moet er 01:30 ofzo uit dan, nou, normaal gesproken ga ik deze vakantie dan slapen.
. Om 8 uur kan ik echt niet slapen hoor.
.
Omdat het allemaal lekker onsympathieke mensen zijn. Enquote:Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef timbob het volgende:
kan iemand me nog 1 keer uitleggen waarom wil & grace leuk is?
daarom kijk ik AbFabquote:Op maandag 18 juli 2005 13:42 schreef Zhenar het volgende:
Omdat het allemaal lekker onsympathieke mensen zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]MB, een uur en 23 minuten verschil.
Babette heeft de zon weggejaagd.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:00 schreef mark_03 het volgende:
Nee, ik ook niet
En de zon is ook al wegZou toch heel warm worden vandaag
Nee hoor, die heeft ze hier naar toe gestuurd.quote:
En zij maar zeggen dat hij naar Bupatih was.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft ze hier naar toe gestuurd..
Jaquote:Op maandag 18 juli 2005 14:00 schreef mark_03 het volgende:
Nee, ik ook niet
En de zon is ook al wegZou toch heel warm worden vandaag
Ow ja, de groetjes van Buup.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En zij maar zeggen dat hij naar Bupatih was.
Uhuhquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Maarre.. ben jij nu onze 3e ShowChat-homo?
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
4e dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Het wordt een echte nichtentent hier.
.
quote:
Je bent een roddelnicht of je bent het niet, Beevje.quote:
Oh, gelukkig. voor heel even dacht ik dat ik dood was en dat ik een spook ben geworden en steeds maar genegeerd wordquote:
Hey Bet! Hoe is het? Wanneer heb je nou vakantie??quote:
Tss, had het niet tegen jou hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. voor heel even dacht ik dat ik dood was en dat ik een spook ben geworden en steeds maar genegeerd word
* Benjamin Borges trauma...
quote:
Ehm?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef Nano het volgende:
BVO
Uhquote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef Nano het volgende:
Hoeveel homo`s hebben we hier nou wel niet?![]()
Mark..![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef Nano het volgende:
Mark, BVO, Zhenar..![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Daarom vlucht ik naar een ander SubForum.. ze zijn met zijn allen te sterk.. Weinig hetero's hierquote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef Nano het volgende:
Mark, BVO, Zhenar..![]()
Hup, snel wegwezen dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom vlucht ik naar een ander SubForum.. ze zijn met zijn allen te sterk.. Weinig hetero's hier
Alleen Sven, Tom en ik
Uhquote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom vlucht ik naar een ander SubForum.. ze zijn met zijn allen te sterk.. Weinig hetero's hier
Alleen Sven, Tom en ik
Bupa, jij en ik schijnen het uit te stralen.quote:
Sinds wanneer vlucht jij naar een ander SubForum?!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen Sven, Tom en ik
[dramatisch doet]quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer vlucht jij naar een ander SubForum?!![]()
Op je twaalfde weet je echt wel wat je doet hoorquote:Meisje bekent ophanging vijfjarig jongetje
LONDEN - Een twaalfjarig Brits meisje heeft maandag voor een rechtbank in Dewsbury bekend dat zij een jongetje van vijf heeft opgehangen in de bossen van die plaats op 31 mei, meldde de BBC. "Het jongetje liep achter me aan, ik vroeg hem niet om mee te komen. Ik was boos op hem. Ik deed een touw om zijn nek en bond dat aan een boom", aldus het meisje.
De kleuter was verdwenen uit de tuin van zijn ouderlijk huis en werd later met zware verwondingen aan zijn hals in het bos teruggevonden. Een patholoog verklaarde tegen de rechtbank dat het jongetje zou zijn gestorven als hij een paar seconden langer aan het touw had gehangen.
De zaak tegen het meisje is nu geschorst tot 5 september. Eerst moet onderzoek uitwijzen of de tiener als gevaarlijk moet worden beschouwd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat??? dat was toch grappig..............
volgens mij ben je hier gewoon door de vrouwen heen.....quote:Op maandag 18 juli 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
Sinds ik niet meer gewild ben hier en zwaar word genegeerd![]()
Dus heb ik maar vrienden gemaakt bij TV
Ach, Dizer, al je dramatische vertoon kan niet verhullen dat mijn afwezigheid van de laatste tijd de werkelijke reden is voor jouw migratie. Geef het maar toe, zonder mij is er niets meer aan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
[dramatisch doet]
Sinds ik niet meer gewild ben hier en zwaar word genegeerd![]()
Dus heb ik maar vrienden gemaakt bij TV
Ik heb toch nooit van jullie gehouden... en alsof jullie ooit van mij hebben gehouden![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer aan het werk... lekker saai weer
Ik ben gewoon aan het "pauzeren" (quote:Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij ben je hier gewoon door de vrouwen heen.....
Je hebt volkomen gelijk. Ik mis jequote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, Dizer, al je dramatische vertoon kan niet verhullen dat mijn afwezigheid van de laatste tijd de werkelijke reden is voor jouw migratie. Geef het maar toe, zonder mij is er niets meer aan!![]()
TV is best tof trouwens. Hebben ze daar ook een slowchat?
Whihihi, dit soort posts heb ik gemistquote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer vlucht jij naar een ander SubForum?!![]()
Natuurlijk zijn wij ‘andersgeaarden’ inderdaad oppermachtig en zijn onze mysterieuze assimilatie-krachten niet gering, dus je maakt je terecht zorgen, MUHAHWHAHAHAHAHA! [insert maniakaal lachende smiley]
Zijn keygen doet het tegenwoordig alleen nog maar bij mannenquote:
Oh edele MB, wat is deze wonderlijke “keygen” waar u over spreekt? (Ik probeer mijn onwetendheid te verbloemen met overdreven theatrale woorden; lukt dit?)quote:Op maandag 18 juli 2005 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whihihi, dit soort posts heb ik gemist![]()
Bupa? De Keygen doet het niet...
Heb ik Bupatihs coming out gemist?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn keygen doet het tegenwoordig alleen nog maar bij mannen![]()
![]()
![]()
Ok, bupatih...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb ik Bupatihs coming out gemist?![]()
Daar had ik me juist zo op verheugd!!!
![]()
![]()
![]()
lekker standvastig ben je weer...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er nog....
Zeker ende vast dat dit lukt oh edele Zhenar.. Die keygen is voor een ogg-convertprogramma.. ik kan nu maar 10 liedjes omzetten naar mp3 en er staan er 12 op het albumquote:Op maandag 18 juli 2005 16:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh edele MB, wat is deze wonderlijke “keygen” waar u over spreekt? (Ik probeer mijn onwetendheid te verbloemen met overdreven theatrale woorden; lukt dit?)
Itunesquote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker ende vast dat dit lukt oh edele Zhenar.. Die keygen is voor een ogg-convertprogramma.. ik kan nu maar 10 liedjes omzetten naar mp3 en er staan er 12 op het albumMaar de keygen (om te registreren) doet het dus niet
Ik heb toch geen Applequote:
Ik toch ook nietquote:
Ach so...quote:
Aha, dus dát is de betekenis!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker ende vast dat dit lukt oh edele Zhenar.. Die keygen is voor een ogg-convertprogramma.. ik kan nu maar 10 liedjes omzetten naar mp3 en er staan er 12 op het albumMaar de keygen (om te registreren) doet het dus niet
Het is toch altijd jouw schuldquote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeikwijf??!??!?!?!?
we lijken wel getrouwd, zoals we altijd kibbelen....
Ja maar... is dat dus een ogg-converter?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik toch ook niet
Maar je kan het dus wel gebruiken! Het is een superprogramma en ik wil niks meer anders!
Mijn mp3-speler speelt het niet afquote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef mark_03 het volgende:
Ogg zuigt toch enorm?
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef Zhenar het volgende:
Aha, dus dát is de betekenis!Die naarling van een Bupa ook, dat hij je een niet werkende keygen geeft. Een "keygeen" eigenlijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
HIHIHAHAHWIHWIAHAHAHAHAHAHAHA!
![]()
quote:
Ooh je hebt het over een ogg bestand. Zegt me helemaal niks. Dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar... is dat dus een ogg-converter?
[..]
Mijn mp3-speler speelt het niet af
Ja, wat is dat nou precies iTunes ?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar... is dat dus een ogg-converter?
[..]
je zit in de ban-gevaartequote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Hmm.
2 nummers moest je nog omzetten, zei je?
Waarom mail je ze niet naar mij, zodat ik ze omzet?
Die andere losers durven hun echte gevoelens niet te uiten en daarom maken ze ons maar uit voor homo.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Bupa, jij en ik schijnen het uit te stralen..
Dat lijkt mij ook, met zo'n briljant grappige opmerking!quote:
Muziekafspeel en rip programma van Apple voor o.a gewone computers en Ipod! SUPER programma! Lekker makkelijk!!!quote:
't komt door de zwangerschapquote:
straks.... ben nog even te druk met werkquote:Zullen we het goedmaken![]()
![]()
Dus je hebt geen bezwaar als ik dit even meld bij CC?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
So what
Voor MB heb ik dat best over.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
straks.... ben nog even te druk met werk
Maar ook een "mp3-sorteer/organize-programma-voor-je-ID3-tags" ?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Muziekafspeel en rip programma van Apple voor o.a gewone computers en Ipod! SUPER programma! Lekker makkelijk!!!
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar ook een "mp3-sorteer/organize-programma-voor-je-ID3-tags" ?
Dan ga ik dat gelijk ff downloadenquote:
Tsja, als jij je daardoor beter voelt, moet je het vooral niet laten.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bezwaar als ik dit even meld bij CC?![]()
Ok, kan ik slijmen bij CCquote:Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, als jij je daardoor beter voelt, moet je het vooral niet laten.
Oh ja, dat slijmen maakte mij ook al meteen homo.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, kan ik slijmen bij CC![]()
Ooh wacht.. das jou taak natuurlijk... slijmen bij mods
En weer moest ik lachenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, met zo'n briljant grappige opmerking!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, dat slijmen maakte mij ook al meteen homo.
Niet gaan baggeren.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Dizer het volgende:
spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |