Vraag je dit in het algemeen of aan een specifiek persoon?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
Was hier gister nog iemand in Rotjeknor?
Ik gisterochtend even ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
Was hier gister nog iemand in Rotjeknor?
Je moet wel snel zijn hoor, want over een half uur lig ik te bakken.quote:
Bij die grote bios was er iets van een soort van skate event he, ene Nederlandse rapper stond daar te draaien. Hij deed dat op zich best leuk.quote:
Op Schouwburgplein of bij de Kuip?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij die grote bios was er iets van een soort van skate event he, ene Nederlandse rapper stond daar te draaien. Hij deed dat op zich best leuk.![]()
Are you fucking kidding mequote:
Ah nee, tuurlijk, het is volkomen toevallig dat zij het geworden is en élk 14-jarig kind kan hier mod worden.quote:
So what? Als zij het forum gewoon goed in handen heeft zie ik het probleem ervan niet in.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah nee, tuurlijk, het is volkomen toevallig dat zij het geworden is en élk 14-jarig kind kan hier mod worden.![]()
.
Er zijn pubers zat Bupa please ga nu niet zo doenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Wie zou het anders moeten worden voor dat subforum?
Ze zit hier al 4, 5 jaar op Fok!.
Wat 'ga nu niet zo doen'?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn pubers zat Bupa please ga nu niet zo doen![]()
Kom eens met een goede naam?quote:Wie zou het anders moeten worden voor dat subforum?
Zo gaan slijmenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat 'ga nu niet zo doen'?
Zoals ik al zei:
[..]
Kom eens met een goede naam?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo gaan slijmen
Niks kwaads over Brechtje trouwens maar je moet niet doen alsof ze de enige en de beste voor de job is.
En mensen van die leeftijd met een goeie kijk op dingen en met een beetje verstand?
Airelle ?
Nitespeed?
En zo zijn er nog wel genoeg.
De keuze is nou eenmaal op haar gevallen, er zullen heus andere zijn die het ook kunnnen. Zo kan je dat over iedere mod hier op FOK zeggen, maar er moet nou eenmaal een keuze gemaakt wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niks kwaads over Brechtje trouwens maar je moet niet doen alsof ze de enige en de beste voor de job is.
quote:
quote:2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job.
Die heb ik al een tijd terug vaarwel gezegdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb m'n sikje afgeschoren.
Zie editquote:Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Maar het klopt wel wat je zegt.
Maar Brechtje wil het subforum modden. En dat is bij de andere opties (Airelle, Nitespeed) nog niet eens zeker.
En ze heeft enige ervaring, vanwege haar ouders.
Jij vroeg om namen ja dan ga ik opnoemen wie als eerst in me op komenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Ik slijm niet. Is het zó raar om het met iets of iemand eens te zijn? Leer eerst eens de definitie van 'slijmen'.. En besides, waarom zou ik slijmen?
2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job. Dat is mijn mening. Dat jij dat duidelijk niet vindt, tsja...leuk voor je
3) Brechtje heeft heus wel een goede kijk op dit soort dingen. En daarbij komt het feit dat haar ouders ook al hartstikke bekend zijn met Fok!, waardoor zij weet wat wel en wat niet kan.
4) Airelle? Zou ze het willen? Zou ze het aankunnen? Dáár moet je naar kijken. En niet naar iemand met een leuke leeftijd en verstand.
5) Nitespeed? Die is al meer dan een half jaar 19
Ik vond die megaflippo versie van Taz altijd zo stoerquote:
Ze zijn wel zuinig met de zon daar.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hier in het midden wel, maar nu is het weer zonloos
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Wat jammer voor jullie. Dan maar liever het Wilde Westen, daar genieten mensen al de hele dag van een stralend zonnetje.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Niks ervan! Ik wil morgen ook nog naar het strand.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???
mogen jullie morgen de zon oke?! [moet ik toch weer werken......]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |