quote:
quote:2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job.
Die heb ik al een tijd terug vaarwel gezegdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb m'n sikje afgeschoren.
Zie editquote:Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Maar het klopt wel wat je zegt.
Maar Brechtje wil het subforum modden. En dat is bij de andere opties (Airelle, Nitespeed) nog niet eens zeker.
En ze heeft enige ervaring, vanwege haar ouders.
Jij vroeg om namen ja dan ga ik opnoemen wie als eerst in me op komenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Ik slijm niet. Is het zó raar om het met iets of iemand eens te zijn? Leer eerst eens de definitie van 'slijmen'.. En besides, waarom zou ik slijmen?
2) Ik vind haar wél de enige en de beste voor de job. Dat is mijn mening. Dat jij dat duidelijk niet vindt, tsja...leuk voor je
3) Brechtje heeft heus wel een goede kijk op dit soort dingen. En daarbij komt het feit dat haar ouders ook al hartstikke bekend zijn met Fok!, waardoor zij weet wat wel en wat niet kan.
4) Airelle? Zou ze het willen? Zou ze het aankunnen? Dáár moet je naar kijken. En niet naar iemand met een leuke leeftijd en verstand.
5) Nitespeed? Die is al meer dan een half jaar 19
Ik vond die megaflippo versie van Taz altijd zo stoerquote:
Ze zijn wel zuinig met de zon daar.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hier in het midden wel, maar nu is het weer zonloos
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Wat jammer voor jullie. Dan maar liever het Wilde Westen, daar genieten mensen al de hele dag van een stralend zonnetje.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
En niet zo prachtig weer hier in het Verre Oosten
Geen regen ofzo, maar ook niet echt veel zon.
Niks ervan! Ik wil morgen ook nog naar het strand.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel sneu.... hebben wij alles ingepikt???
mogen jullie morgen de zon oke?! [moet ik toch weer werken......]![]()
nee, mijn papa is jarig dus heb hier [bij pa dus] zo'n beetje de hele middag in de tuin gezetenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef LeBeau het volgende:
Babette, ben je nog naar het strand geweest? Daar was het helemaal lekker.
Heb vanmiddag Fight Club gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
ohja, gisteren dus naar de sneak geweest......
geen Brad P. geen chocoladefabriek, geen enge film
nee, we kregen zingende dolfijnen!!!!!!
bleek iets als eh "the hitchhikers guide to the galaxy" te zijn [never heard of]
en tot onze verrassing erg grappig
en nu weet ik eindelijk wie dat leuke robotje uit Zhenars avatar is: Marvin!!!![]()
stoer welquote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Heb vanmiddag Fight Club gezienMet Brad P. ... had 'm nog nooit gezien
Vreemde film eigenlijk
Huis en strand liggen beiden in Hoek van Holland. Westelijker kan bijna niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, mijn papa is jarig dus heb hier [bij pa dus] zo'n beetje de hele middag in de tuin gezeten
waar is jouw huisje/strandje ongeveer?!?!
't feit dat je uit 't Westen komt maakt je uiteraard nog cooler.... [wist ik niet eens!!]
Nietquote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe gaat het met werk zoeken?
Gun mij ook eens watquote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks ervan! Ik wil morgen ook nog naar het strand.
maar, maar..... dan wonen we heel vlak bij elkaar!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:36 schreef LeBeau het volgende:
Huis en strand liggen beiden in Hoek van Holland. Westelijker kan bijna niet.
Je weet waar het clubhuis staat.quote:
Mei ? en die heb jij nu pas bij de preview gezien?quote:
Ja, wist ik veelquote:Op zondag 17 juli 2005 20:03 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Jij moet eerder sms'n. Stomme neger. Groetjes.
Ik ben anders heel goed in mannenkleding kopen. Vraag maar naquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel
Ik wou eerst even zelf rondkijken zonder jou winkel in winkel uit mee te sleuren
Nou het was eerder dat ik jou daarmee niet wou vervelenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed in mannenkleding kopen. Vraag maar na![]()
Als ik het had gedaan, wat ik echt zou willen, als ik had geweten dat het vandaag je verjaardag was! Dan had ik er 16 kaarsjes meer bij gedaan.quote:
Ja ik ga toch niet in mn eentje tussen al die mannen lopen. Of is het zusterlijke aanhang? Dan verandert de zaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou het was eerder dat ik jou daarmee niet wou vervelenNah volgende week ben ik weer in Rotjeknor alleen dan wel met aanhang
M'n verjaardag is morgen.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef PeRi het volgende:
Als ik het had gedaan, wat ik echt zou willen, als ik had geweten dat het vandaag je verjaardag was! Dan had ik er 16 kaarsjes meer bij gedaan.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfelde even ja!
Weet je wat, je krijgt 18 kusjes bij Rufus.
Weet nog niet, maar ik denk zussiesquote:Op zondag 17 juli 2005 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet in mn eentje tussen al die mannen lopen. Of is het zusterlijke aanhang? Dan verandert de zaak.
ohja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]. Ghost World.
.
Zometeen (20.30) op Yorin..
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
Ken ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
een trailer kan vaak een heel verkeerd beeld geven over een film, meestal omdat directors en mensen die de film maken niks te maken hebben met trailers, die worden gedaan door een hele andere divisie die gewoon de film moet verkopen. vandaar dat de sfeer in trailers vaak compleet anders is dan in de film.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.
het mensen neerschieten is misschien 1/10 van de film. als het al niet minder isquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
De trailer bestaat alleen uit Brad en Angie die mensen neerschieten.
Zit er wel een beetje verhaal in, verder..
Hij was erg goed.quote:
quote:
Joe ar le timbob.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef timbob het volgende:
i am le tired..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |