quote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfelde even ja!
Weet je wat, je krijgt 18 kusjes bij Rufus.
Weet nog niet, maar ik denk zussiesquote:Op zondag 17 juli 2005 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet in mn eentje tussen al die mannen lopen. Of is het zusterlijke aanhang? Dan verandert de zaak.
ohja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]. Ghost World.
.
Zometeen (20.30) op Yorin..
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
Ken ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
nouja, ik heb vanochtend (lees: 2 uur vanmiddag) Mr & mrs jones gezien. die was ook wel leuk
een trailer kan vaak een heel verkeerd beeld geven over een film, meestal omdat directors en mensen die de film maken niks te maken hebben met trailers, die worden gedaan door een hele andere divisie die gewoon de film moet verkopen. vandaar dat de sfeer in trailers vaak compleet anders is dan in de film.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij leek me heel leuk, maar als ik nu de trailer op TV zie denk ik toch van: nee.
het mensen neerschieten is misschien 1/10 van de film. als het al niet minder isquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
De trailer bestaat alleen uit Brad en Angie die mensen neerschieten.
Zit er wel een beetje verhaal in, verder..
Hij was erg goed.quote:
quote:
Joe ar le timbob.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef timbob het volgende:
i am le tired..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |