Doe ik ook.quote:ik wissel 't simpele werk en de literaire hoogstandjes meestal aardig af...
heb laatst weer 'n hele voorraad voor de zomer ingeslagen... lekker hoor
ikke lekker wel......quote:Ik ben nog geeneens buiten Europa geweest.
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]quote:http://www.boomspeed.com/passs/babettegeheimtaal.JPG
Ik zie er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ikke lekker wel......
[..]
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Airelle het volgende:
Maar heb je nog tips babette ( voor leuke zomerboekjes, 1 a 2 dagen uitlezen? ).
Das lastigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:59 schreef Airelle het volgende:
(zoals je in de cap kon zien).
Not Foundquote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /passs/babettegeheimtaal.JPG was not found on this server.
Hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zie trouwens vraagtekens in babsie's posts..
Jack en Amy, bekend uit de vorige roman van dit schrijverkoppel Heb mij lief, hebben besloten te gaan trouwen. De vier beste vrienden zijn belast met de voorbereidingen van het huwelijk. Niks aan de hand, zo lijkt het, want hoe moeilijk kan het zijn om een trouwerij te organiseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Je moet ook geen boomspeed gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.
Dat doe ik boomspeed niet aan.
FireFox vond ik kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier ook.
Airelle gebruiktInternet Explorer.
Dat dacht ik ook altijd, maar Firefox is toch toffer.quote:
Dat dacht is alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
Ow kijk, ik bedoel dus “heb mij lief”…
“blijf bij mij” heb ik nog niet gelezen….
Volgens m’n zus, die ze allebei al heeft gelezen, is die ook leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:12 schreef Airelle het volgende:
Maakt niet uit... ga ik eerst heb mij lief lezen.
Kijken hoe het bevalt.
stoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo ziet Babette's taal er trouwens uit in FF.
http://photobucket.com/albums/b146/bolebeau/babettetaal.jpg
Bij mij was het meer een oude, saaie geliefde verlaten voor een strak jong ding wat tot veel meer in staat is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel firefox gedownload, maar nog niet geïnstalleerd...
Het voelt als vreemdgaan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij was het meer een oude, saaie geliefde verlaten voor een strak jong ding wat tot veel meer in staat is.![]()
ja... dat vroeg ik dus ook haha...quote:
Ja ik zag het al.... een minuutje eerderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja... dat vroeg ik dus ook haha...
btw, ik vond "De Eetclub" van Saskia Noord ook niet onaardig
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!quote:
Oh, dat is nog toffer dan bij mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo ziet Babette's taal er trouwens uit in FF.
http://photobucket.com/albums/b146/bolebeau/babettetaal.jpg
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
.
Nou uh... handigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!!
Stel die vraag maar in DIG, die kunnen dat vast veel beter uitleggen.quote:
En met FF kun je FOK!Tools installeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!!
’t Neigt wel wat naar soap ja, vanwege onderliggende relaties ed. maar ik vind ‘t net iets hoogstaander…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:25 schreef Airelle het volgende:
Ja die titel heb ik vaker gehoord... sommige noemen het een 'soap' anderen kunnen het wel weer waarderen.
Ik ben blij met mijn oude, vertrouwde IE.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stel die vraag maar in DIG, die kunnen dat vast veel beter uitleggen.
Okéquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
’t Neigt wel wat naar soap ja, vanwege onderliggende relaties ed. maar ik vind ‘t net iets hoogstaander…
ik vond de sfeer wel leuk, zo’n yuppengroep waarin iedereen eigenlijjk alleen maar bezig is met doen of ze gelukkig en blij zijn enzo
het leest gewoon lekker weg, beetje Nicci French-niveau [simpel dus]
En hij opent niet zomaar popups.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met FF kun je FOK!Tools installeren.!
Ik heb al een pop-upstopper, die werkt uitstekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hij opent niet zomaar popups.W Minder kwetsbaarheden dan IE ook, dus spyware en virussen horen grotendeels tot het verleden.
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
En je kunt afbeeldingen blokken! Dus als ik weer eens een foto van een schijtende baby post kun je die zeg maar gewoon deleten!
Ik voor het tabbed browsen. Veel beter zonder al die rotvenstertjes onderin m'n taakbalk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Svensational het volgende:
Maar ik gebruik FF dus vooral om QuickPI en QuickQuote.
Whehe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
Nicci French heb ik nog nooit eentje van (uit)gelezen.
Ik zit hier opgescheept met een flippende moeder... dat ik te weinig opruim enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
fuck man, ik heb zo een 2 uur durende supersaaie shitvergadering met teveel mensen....
ruilen, iemand????
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuur
de enige echt goeie zijn "Onderhuids" en "De bewoonde wereld"
dat zijn dan ook wel echt aanraders [vind ik]
die zijn niet zo tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef Airelle het volgende:
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.
Whahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee toch?? jij?? teveel internetten????? wat 'n flauwekul......
quote:
Ik zal even voor je waarnemenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
Christine kan 't Haagse stokje van me overnemen, ik moet vergaderen.....
Wanneer je maar wilt, schatquote:
Dan heb je Safari nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn oude, vertrouwde IE.
Ooit probeerde een of andere vriend (computerfreak) me OPERA aan te smeren.
Daar kun je helemaal niet mee werken.
Was dat een spontane actie van Blinky of heb je ook echt gezegd dat je een keer zou komen daar?quote:
Ow Safari vind ik best lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb je Safari nog nooit geprobeerd! Dat is pas kut..
Maar ik neem aan dat je FF gewoon naast IE kan laten draaien dus zal het zo even proberen![]()
quote:
Euh... neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was dat een spontane actie van Blinky of heb je ook echt gezegd dat je een keer zou komen daar?
Safari op de Mac bedoel ikquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh... nee!
Blinky en Nolius (van Fok!Radio) zitten al maanden te zeuren dat ik naar Fok!Radio moet komen.!
Ik zou in ieder geval eerder aan Safari denken dan aan Mac computersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Safari op de Mac bedoel ik
Sommige mensen kunnen alleen aan drank denken
En niet MacDonalds dus he.. voor de slimmeriken
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alleen aan drank denken
Dat één van de SC dames gelijk aan drank denkt.quote:
Ja, maar niet als het over browsers gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval eerder aan Safari denken dan aan Mac computers.
Jij ook, denk ik.
Duhquote:
Wel meerdere.... ik noem een babettequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat één van de SC dames gelijk aan drank denkt.
Ik ben de komende dagen weer helemaal nuchter hoorquote:
Daaromquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh
Dat weet ik ook wel.
Daarom zeg ik het ook.
Jep. Of via Skype.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
Dat FOK! Radio kan toch gewoon via de telefoon?!.
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Of via Skype.
Maar ik ben zo speciaal dat ze me in de studio willen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het over browsers gaat
Ach, misschien vinden ze al die valse geruchten ooit een keer interessant.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen.. Maar gewoon via telefoon, ach ja, waarom niet.
Maar mij vragen ze toch niet..
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij. Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
Zei iemand drank?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij.
Waarom wachten ze tot vrijdagavondquote:Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.
Dit weekend heb ik maar 1 persoon zat zien postenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij. Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.
Ze kloppen altijd!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, misschien vinden ze al die valse geruchten ooit een keer interessant.
Dit weekend heb ik maar 1 persoon niet gezien omdat ze twee dagen lang te zat was om überhaupt te posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik maar 1 persoon zat zien posten![]()
Dat doen niet-alcoholisten wel vaker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Waarom wachten ze tot vrijdagavond
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.quote:
Ze laat ze wel erg hangen heh?quote:
En als er iets is waar ik een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.
Maar deze keer vast niet.quote:
Ja. Leuk. LiLo.quote:
Wees gerust... Zij weet ook niet wat ze van jou moet vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.
Rare jongens, die gelegenheidsdrinkers.quote:
Ik ben gewoon een topgozert, dat vindt zij ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wees gerust... Zij weet ook niet wat ze van jou moet vinden.
Gisteravond hoorde ik haar toch écht een andere username schreeuwenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een topgozert, dat vindt zij ook.
2 avonden/nachten te zat jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik maar 1 persoon niet gezien omdat ze twee dagen lang te zat was om überhaupt te posten.
Wellicht één van mijn klonen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik haar toch écht een andere username schreeuwen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik haar toch écht een andere username schreeuwen
Weet Kristin dat ook?quote:
Ze komt er toch wel een keer achter!quote:
Ik en Kristin zijn een stelletjequote:
Nogmaals, weet Kristin dat ook?quote:
quote:
Zo wordt het een beetje een eentonig verhaal.quote:
Ah, dus net zoals Katie zóó verliefd is op Tom.quote:
Tuurlijk weet ze datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Zo wordt het een beetje een eentonig verhaal.
Tom gedroeg zich als een debiel bij Oprahquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, dus net zoals Katie zóó verliefd is op Tom..
Is dat niks voor jou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tom gedroeg zich als een debiel bij Oprah
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tom gedroeg zich als een debiel bij Oprah
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat
Ze schreeuwt het zelfs van de daken.
"I LOVE BUPIEEEEEE"
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, dus net zoals Katie zóó verliefd is op Tom..
Bleef het daar maar bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij sprong een paar keer op de bank enzo.
Omg, die Hilary Duff is zo.............................. dufquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
*kamer opruimings alert.
Lindsay Lolan...stomme Hillary Duff de tweede.
Zus van Georgina Verbaan ofzo?quote:
Ik zei het toch. Een breezahsletje.quote:
Dat is Wystke toch nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik begin een Charisma Carpenter-associatie te krijgen met al die Wytske-plaatjes steeds..
quote:
Jees, ... alsof ik iemand anders dan Wytske zou postenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, ... alsof ik iemand anders dan Wytske zou postenDuh, tuurlijk is dat Wytske
Samen met d'r zus
quote:
Herformulering:quote:
Een Charisma Carpenter-associatie? Que?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herformulering:
Ik begin een Carisma Carpenter-associatie te krijgen met al die belspelmutsen-plaatjes de hele tijd...
Nou goed, speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herformulering:
Ik begin een Carisma Carpenter-associatie te krijgen met al die belspelmutsen-plaatjes de hele tijd...
Ik vind ze allebei stomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, die Hilary Duff is zo.............................. duf
Dan vind ik Lindsay Lohan juist wel leuk
Dankequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou goed, speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een Charisma Carpenter-associatie? Que?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topic
Nouquote:
Dat vond ik ook wel apart ja, met hartjes en alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:22 schreef Dada het volgende:
[..]
En toen werd hij uiteindelijk verliefd op zijn avatar vol met stoere mannenmannen
Ik heb in elk geval d'r telefoonnummerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wytske gaat nu toch met die ONM acteur jammer voor je Mark
Zul je zien, krijg je net die indo aan de lijnquote:
Die had ik geeneens herkend als Charisma.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topic
Waarom dan ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Iedereen zou het nummer 'Metalingus' van Alter Bridge eens moeten luisteren![]()
Omdat het een lekker nummer isquote:
Oke hij gaat door de downloadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat het een lekker nummer is
Hey, jij was toch op zoek naar rock-muziek?? Nou dan is dit een aanrader![]()
quote:
atoet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
toet!
Ik voed je wel opquote:
daarom hebben ze videobanden uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het leven is niet eerlijk
Staat As the world turns recht tegen over Paradise hotel wat moet ik nu![]()
Ooh bedankt maar ga hem toch weer veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voed je wel op
Er staat trouwens een fout in je sig, life moet live zijn![]()
Paradise Hotelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het leven is niet eerlijk
Staat As the world turns recht tegen over Paradise hotel wat moet ik nu![]()
Voor mij is het Taraquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Paradise Hotel
Alhoewel:
[afbeelding]
Chris
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik begin een Charisma Carpenter-associatie te krijgen met al die Wytske-plaatjes steeds..
Zijn nekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Paradise Hotel
Alhoewel:
[afbeelding]
Chris
Dat ding wat door moet gaan voor nek bedoel ikquote:
Oprah hoef ik niet te zijn.quote:
Zo eng vind ik hem niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ding wat door moet gaan voor nek bedoel ik
Heel Erg Eng Tania![]()
Ik word wel bang van 'mquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo eng vind ik hem niet hoor.
[afbeelding]
Zo lang je die nek niet ziet, in ieder geval.
Dat heb ik ook al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat trouwens een fout in je sig, life moet live zijn![]()
Zonder die nek is beter ja, maar dan nog vind ik er niks aan hoor.. Niet mijn type manquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo eng vind ik hem niet hoor.
[afbeelding]
Zo lang je die nek niet ziet, in ieder geval.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jat mijn koosnaampje voor MB niet, lul
Nope, ik zal hem gelijk eens installerenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, ik zal hem gelijk eens installeren
Kan toch gewoon naast IE?
Poepatih, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar....maar....maar...
MBabe heb ik verzonnen
Botox heb ik verzonnen!!
Puh! [afbeelding]
MBabe is leuk jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar....maar....maar...
MBabe heb ik verzonnen
Botox heb ik verzonnen!!
Puh! [afbeelding]
Nou en.quote:
Waar tellen we naar af?quote:
30000 posts.quote:
Zat jij niet net op 20000?quote:
Zei ik dat ik 30000 posts had dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik?
Wees dan ook wat duidelijker de volgende keer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zei ik dat ik 30000 posts had dan?
CTRL+Tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Hmm ik heb nog geen tab gezien hier in FF
En wel een hele nerveuse cursor
De meesten snappen het gewoon meteen ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wees dan ook wat duidelijker de volgende keer.
Of met de scrollknop van je muis op een link klikken (als je die hebt).quote:
Ja, maar er is altijd wel een dombo bij die het allemaal niet volgt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
De meesten snappen het gewoon meteen ja.!!
Een lege tabquote:
Klik eens met je scrollwieltje op een linkquote:
Dan doe je CTRL+muisklik op een link, dat werkt ook nog.quote:
Nou dan klik je toch met je scrollknop op deze link!quote:
Scrollwiel is handigerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan doe je CTRL+muisklik op een link, dat werkt ook nog.
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens met je scrollwieltje op een link
deze link bedoel jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou dan klik je toch met je scrollknop op deze link!
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Maarrrr: bij het verversen kom je aan het begin van de pagina uit ipv op het punt waar je was...
Hmm, ik weet het nog niet hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of met de scrollknop van je muis op een link klikken (als je die hebt).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens met je scrollwieltje op een link
Ja, steel mijn advies maar weer, heren!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou dan klik je toch met je scrollknop op deze link!
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef MissBliss het volgende:
Werkt dit ook?
Dit even installeren en je bent verkocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Maarrrr: bij het verversen kom je aan het begin van de pagina uit ipv op het punt waar je was...
Hmm, ik weet het nog niet hoor
Ik heb maar op mn eigen fotoboek gekliktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
deze link bedoel je
29992 (gemiddeld 49 per dag)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of met de scrollknop van je muis op een link klikken (als je die hebt).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Scrollwiel is handiger
29991 (gemiddeld 49 per dag)
Of jezelf aanbieden op marktplaats.nl.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit even installeren en je bent verkocht.!
Had ik niet gezien.quote:
Dat opent niet in een tabquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit even installeren en je bent verkocht.!
En doet het dus helemaal nietquote:
Ben jij nog een beetje FF-geil, timbob?quote:
Even adres kopieren en in een tab plakkenquote:
Zie je een geel balkje verschijnen bovenaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En doet het dus helemaal niet
Lege pagina.
neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij nog een beetje FF-geil, timbob?![]()
Ik denk niet dat ik meer zonder m'n tab-browsen en webdevelopers' toolbar zou kunnen.quote:
Nope, (geen titel) en onderaan staat 'Klaar'.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie je een geel balkje verschijnen bovenaan?
29997 (gemiddeld 49 per dag)
Que?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef LeBeau het volgende:
webdevelopers' toolbar
oeh, een webdeveloperstoolbar!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik meer zonder m'n tab-browsen en webdevelopers' toolbar zou kunnen.![]()
dat beloofde je ook al bij 20.000quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Nog eentje!!!
Boehoehoe, wat moet ik nou!!
Ik weet het.
Ik stop gewoon bij 30.000
Stoppen op mijn hoogtepunt
Doei Fok!![]()
29999 (gemiddeld 49 per dag)
Mijn vriend Bupatih zegt dat dat niet per se hoeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef timbob het volgende:
zal ik deze maar even volposten.. bupa wil vast het nieuwe topic openen met z'n 30.000
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, (geen titel) en onderaan staat 'Klaar'.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Even adres kopieren en in een tab plakken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Nog eentje!!!
Boehoehoe, wat moet ik nou!!
Ik weet het.
Ik stop gewoon bij 30.000
Stoppen op mijn hoogtepunt
Doei Fok!![]()
29999 (gemiddeld 49 per dag)
Je kán antwoord geven op mijn prangende vraag waarom die site van de FokTools het niet doet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, (geen titel) en onderaan staat 'Klaar'.
en toch doe ik het!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:53 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Mijn vriend Bupatih zegt dat dat niet per se hoeft.
Ah okquote:
Nope, sorry MBquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Je kán antwoord geven op mijn prangende vraag waarom die site van de FokTools het niet doet...
Link plakken werkt ook nietquote:
I'm good Jim, and you?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Nope, sorry MB
My friend Bupa is too busy right now
How are you doing, sweetheart?
Nou, bij mij werkte dat wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Link plakken werkt ook niet
Is er geen andere link?
Ja, ik kan wel een plaatje posten nu, maar dan word ik nooit SHO-mod meer.quote:
Nokken, sukkel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef JimCarrey het volgende:
*ladidiadiadaa*
Hier, lul.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef JimCarrey het volgende:
Where's everybody?
When I'm 40 and single yesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Oh darling, I'm feeling wonderful!
You still want to marry me?
Doe maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een plaatje posten nu, maar dan word ik nooit SHO-mod meer.
Wooo....take it easy, lady.quote:
Que?quote:
Je kan er van alles mee uitschakelen, zoals afbeeldingen, java, CSS styles. Daarnaast kan je vanalles doen met afbeeldingen, forms, kan je je browser scherm aanpassen aan een 800x600 formaat, kan je (X)HTML en CSS valideren, etcetera.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, een webdeveloperstoolbar!
wat doet dat?
Gadverdamme, hoe ziek kunnen mensen zijnquote:Vijf jaar cel geëist voor misbruik stiefzusje
ROTTERDAM - Een 29-jarige vrouw uit Rotterdam die twee jaar lang haar stiefzusje ernstig mishandelde en seksueel misbruikte, moet volgens justitie vijf jaar achter de tralies. Officier van Justitie, J. van Aken, stelde dinsdag voor de rechtbank in Rotterdam dat de vrouw en haar man het stiefzusje als een moderne Assepoester gebruikt hebben om op de kinderen te passen en te sloven.
De officier van justitie eiste zeven jaar cel tegen de 32-jarige man, M. van S. uit Rotterdam. Hij sprak alle beschuldigingen tegen. Justitie eiste tegen hem een hogere straf dan tegen de vrouw, omdat zij verminderd toerekeningsvatbaar wordt geacht. De vrouw bekende gedeeltelijk. Een andere zus van het slachtoffer, die ten tijde van het misbruik ook in het huis op Rotterdam-Zuid woonde, moet volgens justitie twee jaar jeugddetentie ondergaan.
Het stiefzusje (toen 16 jaar oud) moest in het bijzijn van anderen seksuele handelingen verrichten bij zichzelf en bij een hond. Daarnaast moest zij volgens het Openbaar Ministerie uitwerpselen van de honden eten en drinken, deden de verdachten wiet en krekels door haar eten en moest ze gedwongen werken voor een sekslijn.
De officier vond het gepast om een hoge celstraf te eisen, omdat de verdachten geen berouw toonden. "Zij suggereren zelfs dat het slachtoffer de mishandelingen aan zichzelf te danken heeft. Ze spelen elkaar de zwarte piet toe, zonder verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen aandeel", aldus Van Aken. De rechtbank doet 19 juli uitspraak.
Oh, I'm sorry... I thought you were Bupatihquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Wooo....take it easy, lady.
My best friend (Bupatih, he's such a great guy) told me he was going to marry you, when you're 40?
![]()
Offcourse not.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, I'm sorry... I thought you were Bupatih
Then I'm not gonna marry you...
En waar haal ik die superfantastische toolbar vandaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan er van alles mee uitschakelen, zoals afbeeldingen, java, CSS styles. Daarnaast kan je vanalles doen met afbeeldingen, forms, kan je je browser scherm aanpassen aan een 800x600 formaat, kan je (X)HTML en CSS valideren, etcetera.
Thank youquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Offcourse not.
I'm not Bupatih.Yeah, in my dreams
But I'm happy you're not gonna marry me ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |