Ja, ik kan wel een plaatje posten nu, maar dan word ik nooit SHO-mod meer.quote:
Nokken, sukkel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef JimCarrey het volgende:
*ladidiadiadaa*
Hier, lul.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef JimCarrey het volgende:
Where's everybody?
When I'm 40 and single yesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Oh darling, I'm feeling wonderful!
You still want to marry me?
Doe maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een plaatje posten nu, maar dan word ik nooit SHO-mod meer.
Wooo....take it easy, lady.quote:
Que?quote:
Je kan er van alles mee uitschakelen, zoals afbeeldingen, java, CSS styles. Daarnaast kan je vanalles doen met afbeeldingen, forms, kan je je browser scherm aanpassen aan een 800x600 formaat, kan je (X)HTML en CSS valideren, etcetera.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, een webdeveloperstoolbar!
wat doet dat?
Gadverdamme, hoe ziek kunnen mensen zijnquote:Vijf jaar cel geëist voor misbruik stiefzusje
ROTTERDAM - Een 29-jarige vrouw uit Rotterdam die twee jaar lang haar stiefzusje ernstig mishandelde en seksueel misbruikte, moet volgens justitie vijf jaar achter de tralies. Officier van Justitie, J. van Aken, stelde dinsdag voor de rechtbank in Rotterdam dat de vrouw en haar man het stiefzusje als een moderne Assepoester gebruikt hebben om op de kinderen te passen en te sloven.
De officier van justitie eiste zeven jaar cel tegen de 32-jarige man, M. van S. uit Rotterdam. Hij sprak alle beschuldigingen tegen. Justitie eiste tegen hem een hogere straf dan tegen de vrouw, omdat zij verminderd toerekeningsvatbaar wordt geacht. De vrouw bekende gedeeltelijk. Een andere zus van het slachtoffer, die ten tijde van het misbruik ook in het huis op Rotterdam-Zuid woonde, moet volgens justitie twee jaar jeugddetentie ondergaan.
Het stiefzusje (toen 16 jaar oud) moest in het bijzijn van anderen seksuele handelingen verrichten bij zichzelf en bij een hond. Daarnaast moest zij volgens het Openbaar Ministerie uitwerpselen van de honden eten en drinken, deden de verdachten wiet en krekels door haar eten en moest ze gedwongen werken voor een sekslijn.
De officier vond het gepast om een hoge celstraf te eisen, omdat de verdachten geen berouw toonden. "Zij suggereren zelfs dat het slachtoffer de mishandelingen aan zichzelf te danken heeft. Ze spelen elkaar de zwarte piet toe, zonder verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen aandeel", aldus Van Aken. De rechtbank doet 19 juli uitspraak.
Oh, I'm sorry... I thought you were Bupatihquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Wooo....take it easy, lady.
My best friend (Bupatih, he's such a great guy) told me he was going to marry you, when you're 40?
![]()
Offcourse not.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, I'm sorry... I thought you were Bupatih
Then I'm not gonna marry you...
En waar haal ik die superfantastische toolbar vandaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan er van alles mee uitschakelen, zoals afbeeldingen, java, CSS styles. Daarnaast kan je vanalles doen met afbeeldingen, forms, kan je je browser scherm aanpassen aan een 800x600 formaat, kan je (X)HTML en CSS valideren, etcetera.
Thank youquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Offcourse not.
I'm not Bupatih.Yeah, in my dreams
But I'm happy you're not gonna marry me ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |