Ik heb al een pop-upstopper, die werkt uitstekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hij opent niet zomaar popups.W Minder kwetsbaarheden dan IE ook, dus spyware en virussen horen grotendeels tot het verleden.
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
En je kunt afbeeldingen blokken! Dus als ik weer eens een foto van een schijtende baby post kun je die zeg maar gewoon deleten!
Ik voor het tabbed browsen. Veel beter zonder al die rotvenstertjes onderin m'n taakbalk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Svensational het volgende:
Maar ik gebruik FF dus vooral om QuickPI en QuickQuote.
Whehe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
Nicci French heb ik nog nooit eentje van (uit)gelezen.
Ik zit hier opgescheept met een flippende moeder... dat ik te weinig opruim enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
fuck man, ik heb zo een 2 uur durende supersaaie shitvergadering met teveel mensen....
ruilen, iemand????
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuur
de enige echt goeie zijn "Onderhuids" en "De bewoonde wereld"
dat zijn dan ook wel echt aanraders [vind ik]
die zijn niet zo tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef Airelle het volgende:
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.
Whahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee toch?? jij?? teveel internetten????? wat 'n flauwekul......
quote:
Ik zal even voor je waarnemenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
Christine kan 't Haagse stokje van me overnemen, ik moet vergaderen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |