Doe ik ook.quote:ik wissel 't simpele werk en de literaire hoogstandjes meestal aardig af...
heb laatst weer 'n hele voorraad voor de zomer ingeslagen... lekker hoor
ikke lekker wel......quote:Ik ben nog geeneens buiten Europa geweest.
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]quote:http://www.boomspeed.com/passs/babettegeheimtaal.JPG
Ik zie er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ikke lekker wel......
[..]
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Airelle het volgende:
Maar heb je nog tips babette ( voor leuke zomerboekjes, 1 a 2 dagen uitlezen? ).
Das lastigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:59 schreef Airelle het volgende:
(zoals je in de cap kon zien).
Not Foundquote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /passs/babettegeheimtaal.JPG was not found on this server.
Hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zie trouwens vraagtekens in babsie's posts..
Jack en Amy, bekend uit de vorige roman van dit schrijverkoppel Heb mij lief, hebben besloten te gaan trouwen. De vier beste vrienden zijn belast met de voorbereidingen van het huwelijk. Niks aan de hand, zo lijkt het, want hoe moeilijk kan het zijn om een trouwerij te organiseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Je moet ook geen boomspeed gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.
Dat doe ik boomspeed niet aan.
FireFox vond ik kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier ook.
Airelle gebruiktInternet Explorer.
Dat dacht ik ook altijd, maar Firefox is toch toffer.quote:
Dat dacht is alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
Ow kijk, ik bedoel dus “heb mij lief”…
“blijf bij mij” heb ik nog niet gelezen….
Volgens m’n zus, die ze allebei al heeft gelezen, is die ook leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:12 schreef Airelle het volgende:
Maakt niet uit... ga ik eerst heb mij lief lezen.
Kijken hoe het bevalt.
stoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo ziet Babette's taal er trouwens uit in FF.
http://photobucket.com/albums/b146/bolebeau/babettetaal.jpg
Bij mij was het meer een oude, saaie geliefde verlaten voor een strak jong ding wat tot veel meer in staat is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel firefox gedownload, maar nog niet geïnstalleerd...
Het voelt als vreemdgaan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij was het meer een oude, saaie geliefde verlaten voor een strak jong ding wat tot veel meer in staat is.![]()
ja... dat vroeg ik dus ook haha...quote:
Ja ik zag het al.... een minuutje eerderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja... dat vroeg ik dus ook haha...
btw, ik vond "De Eetclub" van Saskia Noord ook niet onaardig
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!quote:
Oh, dat is nog toffer dan bij mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo ziet Babette's taal er trouwens uit in FF.
http://photobucket.com/albums/b146/bolebeau/babettetaal.jpg
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
.
Nou uh... handigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!!
Stel die vraag maar in DIG, die kunnen dat vast veel beter uitleggen.quote:
En met FF kun je FOK!Tools installeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld tabbladen, dus niet meer 20 vensters in je taakbalk. Ehm, als je een plaatje wilt plaatsen kun je rechtstreeks de URL kopieren zonder rechtermuisknop, eigenschappen, selecteren, CTRL+C. En nog veul meer!!
’t Neigt wel wat naar soap ja, vanwege onderliggende relaties ed. maar ik vind ‘t net iets hoogstaander…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:25 schreef Airelle het volgende:
Ja die titel heb ik vaker gehoord... sommige noemen het een 'soap' anderen kunnen het wel weer waarderen.
Ik ben blij met mijn oude, vertrouwde IE.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stel die vraag maar in DIG, die kunnen dat vast veel beter uitleggen.
Okéquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
’t Neigt wel wat naar soap ja, vanwege onderliggende relaties ed. maar ik vind ‘t net iets hoogstaander…
ik vond de sfeer wel leuk, zo’n yuppengroep waarin iedereen eigenlijjk alleen maar bezig is met doen of ze gelukkig en blij zijn enzo
het leest gewoon lekker weg, beetje Nicci French-niveau [simpel dus]
En hij opent niet zomaar popups.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met FF kun je FOK!Tools installeren.!
Ik heb al een pop-upstopper, die werkt uitstekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hij opent niet zomaar popups.W Minder kwetsbaarheden dan IE ook, dus spyware en virussen horen grotendeels tot het verleden.
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
En je kunt afbeeldingen blokken! Dus als ik weer eens een foto van een schijtende baby post kun je die zeg maar gewoon deleten!
Ik voor het tabbed browsen. Veel beter zonder al die rotvenstertjes onderin m'n taakbalk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Svensational het volgende:
Maar ik gebruik FF dus vooral om QuickPI en QuickQuote.
Whehe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dat geval: waar kan ik het downloaden?
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
Nicci French heb ik nog nooit eentje van (uit)gelezen.
Ik zit hier opgescheept met een flippende moeder... dat ik te weinig opruim enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
fuck man, ik heb zo een 2 uur durende supersaaie shitvergadering met teveel mensen....
ruilen, iemand????
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's bijna allemaal hetzelfde, echt van die strand-literatuur
de enige echt goeie zijn "Onderhuids" en "De bewoonde wereld"
dat zijn dan ook wel echt aanraders [vind ik]
die zijn niet zo tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef Airelle het volgende:
Wij thuis hebben alleen.... Vang me als ik val en..... Het veilige huis ofzo.
Whahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee toch?? jij?? teveel internetten????? wat 'n flauwekul......
quote:
Ik zal even voor je waarnemenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
Christine kan 't Haagse stokje van me overnemen, ik moet vergaderen.....
Wanneer je maar wilt, schatquote:
Dan heb je Safari nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn oude, vertrouwde IE.
Ooit probeerde een of andere vriend (computerfreak) me OPERA aan te smeren.
Daar kun je helemaal niet mee werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |