Mocht het je interesseren, we zitten in SHO hier.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik was al in de war, en zocht naar een forum wat ik niet kon vinden.
Beavje, u ook weer hier?quote:
voornamelijk lurkendquote:
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Mocht het je interesseren, we zitten in SHO hier..
Doe maar voorzichtig aan, ik ben er zeker van dat er hier één of twee rondlopen die bijten.quote:
Dat valt me dan weer mee.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.
Ik ben nog niet helemaal simpel. Net niet.
Zelfkennis is okayquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.
Ik ben nog niet helemaal simpel. Net niet.
Echt?!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig aan, ik ben er zeker van dat er hier één of twee rondlopen die bijten.
Vertrouwlijke informatie.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt?!.
Wie? En vooral waar bijten ze?.
Omdar Herbie van Disney is, en Linsey Lohan ook min of meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Herbie was vroeger een toffe film. Waarom moet Lindsay Lohan daar met haar tengels aankomen??
ik stoor me vooral aan.. of het gebrek aan, de typografische opmaakquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
De foto in de inlay is niet zo mooi he?
Nou maak maar een mooi avatar voor me danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik stoor me vooral aan.. of het gebrek aan, de typografische opmaak
quote:
Ik vond Herbie vroeger al niks. LiLo zal daar weinig aan veranderen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Herbie was vroeger een toffe film. Waarom moet Lindsay Lohan daar met haar tengels aankomen??
Herbie was vroeger ook al een kut film.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Die was toch aan het beginquote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
mensen weten de waarde van een aftiteling niet te waarderen daar
Net 5 knipt graag waar het maar kan knippen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
Man on the moon was trouwens een mooie film
jammer dat net5 je niet even een rustpuntje geeft na een film, nee, meteen VOLGENDE WEEK! DE MAN DIE DE WERELD OPBLIES en zulke dingen..
mensen weten de waarde van een aftiteling niet te waarderen daar
En toch is het kutquote:Op maandag 4 juli 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdar Herbie van Disney is, en Linsey Lohan ook min of meer.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net 5 knipt graag waar het maar kan knippen..
Ach nee die is net naar AZquote:
Jijquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Oei, ik weet al wie de nieuwe SHO-mod wordt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Is dat niet een tijdje naar Veronica verhuisd? Samen met Angel en Buffy toen?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met name in de programmering.
Weet iemand wat er met Alias is gebeurd op de Nederlandse televisie? Ik ben het halverwege seizoen 1 kwijtgeraakt op Net5.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef niksan het volgende:
Heeft BVO dat ene nummer van the Bridget Triangle al gevonden??
welk nummer??quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef niksan het volgende:
Heeft BVO dat ene nummer van the Bridget Triangle al gevonden??
Wie dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Nee.quote:
Shok!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie dan?
En niet weer aankomen met: Dat mag ik niet zeggen maar ik heb een bron..
Ja, dat bedoelde ik.quote:
That's the freaking problemquote:
Shok. PM. Nu. Thanks.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Maar ik weet wie het wordt.. Als we PM hadden hier had ik het gestuurd.
.
Email staat in mijn profielquote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Maar ik weet wie het wordt.. Als we PM hadden hier had ik het gestuurd.
.
Jij hebt vast weer ergens iets gelezen en daaruit je eigen conclusies getrokkenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Ik heb geen idee. Het was gewoon opeens *poef* weg op de Woensdag bij Net5 en ik heb het daarna niet meer gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet een tijdje naar Veronica verhuisd? Samen met Angel en Buffy toen?
ja duh....quote:
*flashback naar IDO*quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet weer aankomen met: Dat mag ik niet zeggen maar ik heb een bron..
Ja tuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |