oh kut, is dat nu???? thank you so much!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:.
Babette ga je naar de Bridget Triangle kijken?
Quequote:
Als je genoeg alcohol op hebt is ' :erERe:;E:e;:e::R:r;:rquote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, dan waren er allemaal: 'Godverdomme!!!!11!1!1 :erERe:;E:e;:e::R:r;:r:r'-posts geweest. Dat doe ik jullie niet aan
![]()
Over 10 minuutjesquote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh kut, is dat nu???? thank you so much!!!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je genoeg op alcohol op hebt is ' :erERe:;E:e;:e::R:r;:r:r' wel realistisch.
ja ik wist dat zij erin zitten, maar was zoals gewoon weer 's vergeten dat dat vandaag is...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Over 10 minuutjes.
Met twee van MvdW.
Eva Duijvestein en Caro Lenssen.
Niet kastanova!quote:
Ja, die had ik een half uur geleden aangevraagdquote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Miss, Bliss nu!
Nee mên, MB wordt het.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #402: Tania18 for SHO-mod!
Nog best leuke muziek ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die had ik een half uur geleden aangevraagd
quote:Hind - Weak BVO 1 Stem!
Hahahhahaha, nou ik heb ook nog geen mailtje gahad hoorquote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
he MB was je ook weer zat van 't weekend?!?!?
ik ben nu nog aan 't bijkomen....
Grow up, Babette.... grow up.....
Je komt er eindelijk achter?quote:
= kutquote:
Omdat jij het bent, lamlulquote:
quote:Hind - Weak Bupatih 2 Stem!
Dat is toch van Musequote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Miss, Bliss nu!
Mja, had achteraf wel weer spijt..quote:
Jaquote:
Katertje?quote:
Dan houd ik mijn mond.quote:
Jij bent je vandaag wel aan het openbaren zegquote:
Wat ik hiermee bedoel. Is dat jij zo een lief/leuke uitstraling hebt waardoor je zeg maar het plaatje compleet maakt. De perfecte meid in opzicht van, daarmee zou je je hele leven mee willen spenderen. Niet zoals een soapster of zo iets. Poef.. moeilijk uit te leggen. neem het maar als ene complimentquote:Nu ga je weer een beetje te veel de andere kant op
Maar thanks
Naja, viel bij mij wel mee nogquote:
Dit is het 4e nieuwe topic alweer vandaag.quote:
Doe dat maar ja.quote:
Hihiquote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
MissBliss:
[..]
Wat ik hiermee bedoel. Is dat jij zo een lief/leuke uitstraling hebt waardoor je zeg maar het plaatje compleet maakt. De perfecte meid in opzicht van, daarmee zou je je hele leven mee willen spenderen. Niet zoals een soapster of zo iets. Poef.. moeilijk uit te leggen. neem het maar als ene compliment
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen metquote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi
Thanks
Wat me wel opvalt bijvoorbeeld (bijvoorbeeld in US) is dat users vaak overspoeld worden met![]()
en
en dat soapsterren enzo juist op elk minpuntje worden aangerekend.. 'Die neus
'
Ik klaag niet hoor, maar viel me op![]()
Ja inderdaad. Daarom heb ik vrijdag maar gelijk voor twee dagen gedronken.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, viel bij mij wel mee nogMaar 2 avonden achter elkaar is misschien iets teveel van het goede
Wat Bupa zegt is inderdaad waar. Omdat je als User "bereikbaar" om het zo te zegggen, gaan ze niet op alles letten en zo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi
Thanks
Wat me wel opvalt bijvoorbeeld (bijvoorbeeld in US) is dat users vaak overspoeld worden met![]()
en
'
Dat komt omdat het in US meer persoonlijk is enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi
Thanks
en
'
You have a pointquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen met![]()
en
.
Dat zie ik jou anders ook veel doen Bupaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen met![]()
en
.
Mja, of dát nou wel zo slim isquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom heb ik vrijdag maar gelijk voor twee dagen gedronken.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
"Jouw linkertiet is groeter dan de rechter"
quote:
Het voormalige B&H Fok nogwat.quote:
Ah, zo. Ik was al in de war, en zocht naar een forum wat ik niet kon vinden.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK!UserFoto's
Dus FUF zou een betere afkorting zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |