quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik begin een Charisma Carpenter-associatie te krijgen met al die Wytske-plaatjes steeds..
quote:
Jees, ... alsof ik iemand anders dan Wytske zou postenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, ... alsof ik iemand anders dan Wytske zou postenDuh, tuurlijk is dat Wytske
Samen met d'r zus
quote:
Herformulering:quote:
Een Charisma Carpenter-associatie? Que?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herformulering:
Ik begin een Carisma Carpenter-associatie te krijgen met al die belspelmutsen-plaatjes de hele tijd...
Nou goed, speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herformulering:
Ik begin een Carisma Carpenter-associatie te krijgen met al die belspelmutsen-plaatjes de hele tijd...
Ik vind ze allebei stomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, die Hilary Duff is zo.............................. duf
Dan vind ik Lindsay Lohan juist wel leuk
Dankequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou goed, speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een Charisma Carpenter-associatie? Que?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topic
Nouquote:
Dat vond ik ook wel apart ja, met hartjes en alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:22 schreef Dada het volgende:
[..]
En toen werd hij uiteindelijk verliefd op zijn avatar vol met stoere mannenmannen
Ik heb in elk geval d'r telefoonnummerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wytske gaat nu toch met die ONM acteur jammer voor je Mark
Zul je zien, krijg je net die indo aan de lijnquote:
Die had ik geeneens herkend als Charisma.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer die altijd hetzelfde plaatje van Carisma Carpenter post met dr blote tieten en dan vermeldt dat dit toch echt de perfecte vrouw is... Vroeger wel eens meerdere keren per topic
Waarom dan ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Iedereen zou het nummer 'Metalingus' van Alter Bridge eens moeten luisteren![]()
Omdat het een lekker nummer isquote:
Oke hij gaat door de downloadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat het een lekker nummer is
Hey, jij was toch op zoek naar rock-muziek?? Nou dan is dit een aanrader![]()
quote:
atoet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
toet!
Ik voed je wel opquote:
daarom hebben ze videobanden uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het leven is niet eerlijk
Staat As the world turns recht tegen over Paradise hotel wat moet ik nu![]()
Ooh bedankt maar ga hem toch weer veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voed je wel op
Er staat trouwens een fout in je sig, life moet live zijn![]()
Paradise Hotelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het leven is niet eerlijk
Staat As the world turns recht tegen over Paradise hotel wat moet ik nu![]()
Voor mij is het Taraquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Paradise Hotel
Alhoewel:
[afbeelding]
Chris
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik begin een Charisma Carpenter-associatie te krijgen met al die Wytske-plaatjes steeds..
Zijn nekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Paradise Hotel
Alhoewel:
[afbeelding]
Chris
Dat ding wat door moet gaan voor nek bedoel ikquote:
Oprah hoef ik niet te zijn.quote:
Zo eng vind ik hem niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ding wat door moet gaan voor nek bedoel ik
Heel Erg Eng Tania![]()
Ik word wel bang van 'mquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo eng vind ik hem niet hoor.
[afbeelding]
Zo lang je die nek niet ziet, in ieder geval.
Dat heb ik ook al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat trouwens een fout in je sig, life moet live zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |