Dat zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Of via Skype.
Maar ik ben zo speciaal dat ze me in de studio willen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het over browsers gaat
Ach, misschien vinden ze al die valse geruchten ooit een keer interessant.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen.. Maar gewoon via telefoon, ach ja, waarom niet.
Maar mij vragen ze toch niet..
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij. Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
Zei iemand drank?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij.
Waarom wachten ze tot vrijdagavondquote:Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.
Dit weekend heb ik maar 1 persoon zat zien postenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er wordt veel over gepraat, maar daar blijft het wel bij. Tot vrijdagavond, als de helft weer zat is.
Ze kloppen altijd!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, misschien vinden ze al die valse geruchten ooit een keer interessant.
Dit weekend heb ik maar 1 persoon niet gezien omdat ze twee dagen lang te zat was om überhaupt te posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik maar 1 persoon zat zien posten![]()
Dat doen niet-alcoholisten wel vaker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Waarom wachten ze tot vrijdagavond
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.quote:
Ze laat ze wel erg hangen heh?quote:
En als er iets is waar ik een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.
Maar deze keer vast niet.quote:
Ja. Leuk. LiLo.quote:
Wees gerust... Zij weet ook niet wat ze van jou moet vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Ze ziet er lekker uit, maar volgens mij is het een ongelovelijke breezer-slet.
Rare jongens, die gelegenheidsdrinkers.quote:
Ik ben gewoon een topgozert, dat vindt zij ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wees gerust... Zij weet ook niet wat ze van jou moet vinden.
Gisteravond hoorde ik haar toch écht een andere username schreeuwenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een topgozert, dat vindt zij ook.
2 avonden/nachten te zat jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik maar 1 persoon niet gezien omdat ze twee dagen lang te zat was om überhaupt te posten.
Wellicht één van mijn klonen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik haar toch écht een andere username schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |