Ja, maar dit heeft hij automatisch gepakt. Ben aan het kijken of ik het kan veranderen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Moet dit topic niet nummer 302 zijn
Hmm zit de titel ook in dat bestand van Frey? Die moet je toch zelf invoeren? Ik had overigens niet eens door dat ik de laatste post had, dus dat maakt verder niet uit hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dit heeft hij automatisch gepakt. Ben aan het kijken of ik het kan veranderen.
Ik kan niet bij de titel komen, zal het aan de modjes vragen.
Het is irritant want ik kan de url ook niet toevoegen aan de lijst.
N.B. Ik zie dat jij de laatste post had. Weet niet of je van plan was een nieuwe te maken. Had gezien dat hij dicht was, toen ik iets wilde posten, keek of er al een nieuwe was, nee, dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Als jij er al mee bezig was, sorry, want ik zie dat het nog maar iets dan 10 minuten gesloten was.
Geen idee, maar ik klikte op 'nieuw topic' en ik kreeg meteen de hele bubs meteen ingevoerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm zit de titel ook in dat bestand van Frey? Die moet je toch zelf invoeren? Ik had overigens niet eens door dat ik de laatste post had, dus dat maakt verder niet uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, dan moet het wel mogelijk zijn om die te wijzigen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Frey het volgende:
Alleen nog een andere titel voor het topic.
Morgen wordt het leuk.
Ja dat vroeg ik me ook al af.. waarschijnlijk alleen maar voor de plot dat er nog ff een trouwdag moet komen..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Rutger niet al eerder vlucht. Hij heeft het geld toch al?
Die stond er al lang in hoor.quote:
Ow. ja ik heb denk ik niet de "OP" onderaan de tekst gecopieerd, maar de inhoud van de vorige OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Die stond er al lang in hoor.
Geen idee waarom je die niet mee hebt gekopieerd. Onderaan staat "De OP" en dat linkt naar het bestand.
oh ik vond het wel een typisch Ludo moment, kon er wel om glimlachenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef James1988 het volgende:
wat een saaie verhaaltjes vandaag... met dat wijngeneuzel aan het einde met Ludo en Noud moest ik aan die Ziggo-reclame denken: Jakkiebah!
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik ook, het was een goede scene, maar ik zie Noud niet echt als een wijn-persoon. Ik zie hem eerder met bier of sterkere drank.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh ik vond het wel een typisch Ludo moment, kon er wel om glimlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk de bestaande fles opnieuw gevuld.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:13 schreef Maartel het volgende:
Lag het trouwens aan mij of was die fles wijn ineens heel snel 'terug'?
Noud wilde op internet etiketten gaan bestellen en het volgende moment staat de fles al bij Nina in huis?
Lijkt op een cliffhangerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Fucking goed weer vandaag, ben benieuwd naar morgen, het is weer bijna het gevoel dat het een *000e aflevering is zo goed
Woah heel goed, ik vond het eigenlijk wel weer voorspelbaar: Ludo die het vriendje van zijn dochter niet ziet zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Fucking goed weer vandaag, ben benieuwd naar morgen, het is weer bijna het gevoel dat het een *000e aflevering is zo goed
Hebben wij het wel over dezelfde aflevering? Die van seizoen 1 was in mijn ogen nog spannenderquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond word het heel erg spannend
Niet lezen als je het nog moet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Weg, deze schrijvers Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk zijn persoonlijk verantwoordelijk voor het geniepig en geleidelijk afschaffen van het complete zakenleven in Meerdijk. Zo een 4-5 jaar geleden bestonden er nog verschillende bedrijven in Meerdijk: A&A, Catch&Match, Stefano met PubArt/Starties, Hafworks en Sanders Art Consultancy.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar is Ludo's torenhoge kantorencomplex nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond word het heel erg spannend
Niet lezen als je het nog moet zien!Zolang het maar geen 2de rangs is waar daar houden de Sandertjes niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang het maar geen 2de rangs is waar daar houden de Sandertjes niet van.
De enige keer dat ik Ludo echt een goeie gast vond, was toen hij Daniël meenam van dat eiland en achter hem aansprong toen Daniël probeerde te vluchten door uit die helikopter te springen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.
Toch wel jammer weer dit, Ludo was altijd wel een beetje hautain en had altijd al een verfijnde smaak, maar hij keek niet overdreven neer op mensen. Ik bedoel Jessica Harmsen, Daniël en dergelijke, hij had dan wel niet altijd een goede band met, hij zag ze niet als te min in ieder geval.
Ja maar dat was meer op haar op d'r plaats te zetten, niet omdat ie haar als minder zag of iets dergelijks. Althans hij zag haar wel als zwakker, maar niet als minderwaardig.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige keer dat ik Ludo echt een goeie gast vond, was toen hij Daniël meenam van dat eiland en achter hem aansprong toen Daniël probeerde te vluchten door uit die helikopter te springen.
Maar hij had Jessica toch opgesloten in de paardenstallen oid? Had ik ergens gelezen tenminste.
Maar waarom had hij dat eigenlijk gedaan? En hij had toch ook een affaire met haar gehad?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat was meer op haar op d'r plaats te zetten, niet omdat ie haar als minder zag of iets dergelijks. Althans hij zag haar wel als zwakker, maar niet als minderwaardig.
Het zakenleven was interessant als je kijkt naar seizoen 1 en 2. Seizoen 3 lijkt me het beste seizoen, als ik het zo in spoilersvorm leest. Klanten wegkapen, bedrijven opkopen, deals dwarsbommen en oplichting. Dat soort dingen moeten gewoon terug. De serie was toen heel anders: je had meer badguys, psycopaten, criminele(Onno met zijn bende). Het leek gewoon het echte leven. Niet als nu heletijd in de koning een drankje drinken ofzo. Nee gewoon keihard werken, succes maken in het leven.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weg, deze schrijvers Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk zijn persoonlijk verantwoordelijk voor het geniepig en geleidelijk afschaffen van het complete zakenleven in Meerdijk. Zo een 4-5 jaar geleden bestonden er nog verschillende bedrijven in Meerdijk: A&A, Catch&Match, Stefano met PubArt/Starties, Hafworks en Sanders Art Consultancy.
Nadat Ludo weer terug was nam ie alles over, na een paar mislukte verhaallijntjes (waarschijnlijk door gebrek aan fantasie van de schrijvers) haakte ook Jack die zijn tegenstrever had moeten worden met Van Houten International af (de schrijvers wisten zich totaal geen raad met zakenleven). Sanders Inc. bestaat nu alleen nog in naam, je ziet Ludo nu nog weleens vertrekken en thuiskomen van zijn werk, het maken van zakelijke deals en de tal van verhaallijnen die daatuit voortvloeiden, ja schrijvers ook die liefdes of ouder-kind lijntjes waar jullie zo op geilen, zijn nu dus helaas verleden tijd.
Zeker alleen voor hem betekende het niks en was ze bedoeld om Janine te vergeten, Jessica wilde meer, ze wilde serieus de geliefde van Ludo zijn en eistte onvoorwaardelijk dat ie voor haar koos en niet voor Janine. Ludo zei dit toe waarop Jessica een foto van Janine in de prullenbak wierp, hierop verloor Ludo zijn zelfbeheersing en sloeg haar een hoofdwond, iets waar hij wel spijt van had. Jessica vetrok naar haar oom en vertelde hem niks over die klap.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar waarom had hij dat eigenlijk gedaan? En hij had toch ook een affaire met haar gehad?
Hier hadden ze dus echt wat van kunnen maken hè, niet te geloven dat ze het verpest hebben. Jack raakte meer klanten kwijt en Ludo kocht zijn bedrijf op voor een hoge prijs, einde verhaallijnquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Lucas15 het volgende:
Dit vond ik ook wel wat hebben:(Jammer dat ze het hierna zo verkloot hebben)
De schrijvers beginnen goed maar eindigen slecht. Het kon zo'n mooie strijd worden maar helaas. Er mag wel 3 nieuwe personage geintroduceerd worden: Een Frits, een Rien, Een Herman. Veel en veel leuker..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier hadden ze dus echt wat van kunnen maken hè, niet te geloven dat ze het verpest hebben. Jack raakte meer klanten kwijt en Ludo kocht zijn bedrijf op voor een hoge prijs, einde verhaallijn![]()
Dit sterkte me dus in mijn speculatie dat de makers gewoon niet wisten hoe ze die Sanders vs Van Houten-oorlog van de grond moesten krijgen. Nu Jack bij de politie zit en Ludo geen zaken meer doet onscreen, kunnen we dit wel helemaal vergeten.
Uit welke jaartal is het afkomstig ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op het huwelijk tussen Ludo en Janine, waren Jessica en Julian als goede vrienden van Janine. Toen Julian Ludo feliciteerde deed hij tweemaal net of iets in de lucht hem een klap in zijn gezicht gaf![]()
(Dat fragment probeer ik al jaren te vinden overigens)
Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Uit welke jaartal is het afkomstig ?
dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Charie het volgende:
Zometeen wordt dat janine mens natuurlijk knock out geslagen of vastgehouden oid
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.
Toch wel jammer weer dit, Ludo was altijd wel een beetje hautain en had altijd al een verfijnde smaak, maar hij keek niet overdreven neer op mensen. Ik bedoel Jessica Harmsen, Daniël en dergelijke, hij had dan wel niet altijd een goede band met, hij zag ze niet als te min in ieder geval.
Het slaat ook nergens op want Ludo heeft nooit iets tegen Noud gehad, ze konden het altijd wel redelijk met elkaar vinden zelfs.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.
Rutger kwam wel goed weg met dat ticket gedoeJanine.. Die komt er natuurlijk weer op tijd achter waardoor er wat met haar gebeurd. Het wordt nog spannend!
Niek stond voor een onmogelijke opgave toen ja. Niemand kon Wik Jongsma vervangen. Ik snap ook niet waarom ze Harmsen er toen terug in wilden, want ze hadden toch gewoon nog even op Wik kunnen wachten? En de verhaallijn was ook niet veel soeps toen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm hij zette de rol van meneer Harmsen best komisch neer eigenlijk, niemand beter dan Wik natuurlijk, maar aan hem kon je je niet ergeren. Aan Hans "B100" Beijer deed ik dat wel omdat ik hem te jong vond voor die rol.
Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat Nina haar pyjama nog aan had toen ze de kamer binnen kwam wandelen. Met zo'n ooglapje over haar hoofd
Ze zag er niet uit!
Als je niet kan wachten kan je mijn spoiler lezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
En ook Janine krijgt een broodje poep in de mond geschoven. Zal ze op tijd weten te ontsnappen om het huwelijk tegen te houden ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondheb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel héél spannend in ieder geval!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zal 'ie wel gezien hebben via RTL lounge.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?
Wel héél spannend in ieder geval!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel weer dom van Rutger.. Hij had natuurlijk allang Meerdijk moeten verlaten.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Mmm.. Ik zal eens kijken of ik dat heb. Je merkt het welquote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef Liquidist het volgende:
wahaha Ome Willem is weer goedecht een kat in het nauw. Blijft raar dat hij er niet gewoon vandoor is gegaan toen het geld binnen was. Jammer dt hij eruit gaat. Zou goed zijn als de serie eens een slecht personage kreeg dat er ook in BLEEF.
Al gooien ze de gehele Nederlandse acteer-top in de serie, het wordt niets doordat die schrijvertjes niets weten te verzinnen. Ze recycelen dat het hun lief is, iets origineels komt er jaren niet meer vandaan. En daarbij zijn de verhaallijnen veel te voorspelbaar geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.
meen je dat echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Miam het volgende:
OMG, ik vind die verhaallijn rondom EEPASA serieus goed en spannend,
vanavond weer kijken
serieus. geen geintjes.quote:
Jack is heel multi-functioneel. Van kleine vechtpartijtjes tot het opsporen van internationale criminelen. Hij doet het allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Jack is er meteen achteraan gegaan" Nee, Jack stond in de kerk.
Ik vind het wel bijzonder dat je dat allemaal onthouden hebt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker alleen voor hem betekende het niks en was ze bedoeld om Janine te vergeten, Jessica wilde meer, ze wilde serieus de geliefde van Ludo zijn en eistte onvoorwaardelijk dat ie voor haar koos en niet voor Janine. Ludo zei dit toe waarop Jessica een foto van Janine in de prullenbak wierp, hierop verloor Ludo zijn zelfbeheersing en sloeg haar een hoofdwond, iets waar hij wel spijt van had. Jessica vetrok naar haar oom en vertelde hem niks over die klap.
Ludo kwam excuses maken, deels omdat hij haar nodig had voor werk en representativiteit, deels omdat het hem oprecht speet. Er veranderde niet veel, Ludo sliep met haar wanneer het hem uitkwam en negeerde haar daarna als hij belangrijkere dingen te doen had. Uit onvrede wilde ze weer vertrekken, maar nu wilde Ludo haar niet meer laten gaan en hield haar gevangen en bewaken door "Willem" (voorganger van Bloemers, een mannetje van Ludo alhoewel geen detective). In een onbewaakt moment toen Ludo weg was vernielde ze een duur kunstwerk met een briefje erbij waarom ze het gedaan had en ontsnapte en kwam verwilderd aan bij Variety (waar Janine werkte) en stortte haar hard uit bij Janine.
Ludo hield Jessica een miljoenenclaim boven het hoofd en wilde verder gaan met haar het leven zuur maakte. Julian Verduyn, haar nieuwe vriendje, stormde de Rozenboom in toen Ludo met Janine zat te lunchen en greep Ludo beet en sloeg hem een bloedneus, waarop Ludo droog reageerde ''aangenaam kennis te maken". Janine eistte dat ie van de claim af zou zien. Hiervoor bezweek hij.
Op het huwelijk tussen Ludo en Janine, waren Jessica en Julian als goede vrienden van Janine. Toen Julian Ludo feliciteerde deed hij tweemaal net of iets in de lucht hem een klap in zijn gezicht gaf![]()
(Dat fragment probeer ik al jaren te vinden overigens)
In sommige kerkjes kun je ook voor de wet trouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef sherezade het volgende:
hoe is het mogelijk dat Laura alsnog in de kerk trouwt? hoevaak is ze al niet voor de kerk getrouwd??? Ik dacht dat je maar 1x voor de kerk kon trouwen?
Idd iets te veel eyelinerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Djokotron het volgende:
Laura mooi opgemaakt? Zou die visagiste ontslaan. Vond haar graflelijk met die make-up, lol
50.000 geleend van de bank, (zou toch met winst terug komen) 20.000 ofzo rikki's spaargeld, en de rest gewoon gespaard ofzo..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even niet gevolgd, maar hoe komt Rik aan 80duizend euro?
en die jurk er nog bijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Idd iets te veel eyelinerEn haar kapsel was iets te punk achtig..
Hij heeft mijn moeder geslagen met een wijnfles.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het een anticlimax, ik had het leuker gevonden als Ome Willem helemaal psychopaat was geworden na janine's confrontatie, dan een lullig verhaaltje van ik hou van jou en wil juist daarom niet met je trouwen.
Wat zijn dit voor flutschrijvers. Hij heeft niet eens met broodje poep gedreigd![]()
Ja , maar dat is maar een dingetje, ik had graag gewild dat die zwaaiend met pistool de kerk in was gegaan en dreigend had gezegd, voor ik de bak inga wil ik dat jullie er allemaal aan gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Hij heeft mijn moeder geslagen met een wijnfles.
Gelukkig net niet die ene die Noud en ik eergister opengebroken hadden. Anders had hij wel met mijn vader Ludo aan de stok gehad...hi hi
En. De inhoud?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:19 schreef Zehra het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen Jeff bij Rutger aan de deur klopte was: "Waar is al dat gebroken glas van die fles gebleven?"
dat ja, ik had wel verwacht dat Rutger Laura wel de waarheid zou vertellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het een anticlimax, ik had het leuker gevonden als Ome Willem helemaal psychopaat was geworden na janine's confrontatie, dan een lullig verhaaltje van ik hou van jou en wil juist daarom niet met je trouwen.
Wat zijn dit voor flutschrijvers. Hij heeft niet eens met broodje poep gedreigd![]()
QFT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Hopelijk beseffen ze nu dat een badguy de serie spannend maakt.
Ik vind hem echt niet zo goed. Veel te oud voor deze verhaallijn. Hij lijkt soms wel retarded.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Frey het volgende:
Ik vond het een goeie aflevering vandaag met eindelijk weer eens een typische weekendcliff.![]()
Jammer dat Rutger er nu bijna uit gaat.
Zou ik ook willen zien. Ik denk wel dat het zo'n ongelijke strijd zou zijn met Goedhart, dat ik het zielig voor hem zou vinden. Hij is totaal geen match voor Ludo. Zo'n gast trap je gewoon dood, zegmaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als Ludo niet nog minstens 1 scène met Rutger krijgt wordt ik boos. In de shortie zien we in elk geval dat Ludo zelf naar hem op zoek is maar ik heb zo'n gevoel dat ze geen scène krijgen.
Op zich ook wel goed, Martin en Ludo die elkaar kenden was sowieso al redelijk intrigerend. Daarna ging Ludo Martin chanteren, wat erin uitmondde dat hij zowel Helen als Martin ging terroriseren. (Flessen bloed voor de deur en dergelijke.)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bartolhoven wat vond jij trouwens van de verhaallijn tussen Ludo en de broer van Helen Helmink ?
Rutger heeft dit heel snel weggeveegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dattie dat nog kan is een wonderquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rutger heeft dit heel snel weggeveegd
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schepquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dattie dat nog kan is een wonder
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schep
Ja, eigenlijk wel, maar Rutger is ook een spierbundelquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Nina-Sanders het volgende:
Je moet toch echt verdomd hard met een fles op iemands hoofd rammen om de fles kapot te kunnen krijgen in kleine scherven.
Blijft een leuke filmklassieker waarin velen geloven.
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem nou juist van de jongeren 1 van de minst vervelende ...
Pleur dan Wiet of Lucas er uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan in de tussentijd toch schoongemaakt zijn?!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.
Jeff kwam eerst aan de deur en toen lag er ook al niets meer op de vloer.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat het niet waar isArme LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem nou juist van de jongeren 1 van de minst vervelende ...
Pleur dan Wiet of Lucas er uit.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Welke zijn het precies?quote:Op zondag 21 november 2010 11:31 schreef Hogendoorn het volgende:
Ha, geweldige vondst! Dit zijn inderdaad de Rozenboommuziekjes uit de eerste seizoenen. Ze doen me meteen aan de gesprekken tussen Herman en Rien denken. Geweldig dit! Dus een bevestiging van mijn vermoeden dat er in het begin de nodige standaard productiemzuiek werd gebruikt. Dus dan is er meer muziek uit de eerste seizoenen te vinden!
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138quote:
Ha, bedankt. Scheelt weer een hoop luisterwerk!quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138
- Growing Together (a) - debuut van Herman Hogendoorn
- Chance Meeting (a) - Herman en Menno
- Fragrance (a) - Herman en Rien (Linda blijkt zwanger)
- One to One (a) - Herman chanteert David Harkema
- In Love (a) - Herman en Linda
Dankje:)quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138
- Growing Together (a) - debuut van Herman Hogendoorn
- Chance Meeting (a) - Herman en Menno
- Fragrance (a) - Herman en Rien (Linda blijkt zwanger)
- One to One (a) - Herman chanteert David Harkema
- In Love (a) - Herman en Linda
Je zal niet zeggen dat ze bijna 50 is, nee..quote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik toch zo mooi oud mocht worden als Caroline de Bruijn
bijna 50?!quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Je zal niet zeggen dat ze bijna 50 is, nee..
toen ze de serie in kwam was ze ongeveer 30quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
bijna 50?!
Ik dacht dat ze begin 40 ofzo was
Het klopt zeker, zij is echter vooral aantrekkelijk geworden naarmate de jaren vorderden. Wel grappig, iemand vroeg zich af hoe knap ze wel niet moest zijn geweest in de eerdere gtst-jaren, toen was ze namelijk nog jonger, toen liet ik deze foto zien:quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
toen ze de serie in kwam was ze ongeveer 30
, dus dat klopt wel
T'is maar net wat je smaak is. Ik vind haar nu niets meer. Veel te veel rimpels. Ze heeft best wel een oude kop gekregen, wat ze met veel make-up proberen weg te werken. In het begin van gtst was ze veel mooier.quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt zeker, zij is echter vooral aantrekkelijk geworden naarmate de jaren vorderden. Wel grappig, iemand vroeg zich af hoe knap ze wel niet moest zijn geweest in de eerdere gtst-jaren, toen was ze namelijk nog jonger, toen liet ik deze foto zien:
[ afbeelding ]
Man wat vond ik haar toen een manwijf. Duidelijk een voorbeeld van: mooier door de tijd
ik zie liever Caroline dan bijvoorbeeld zo'n opgelapt lijk zoals Connie breukhoven...die wat er na tig facelifts en botox behandelingen nog steeds niet uitzietquote:Op zondag 21 november 2010 23:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
T'is maar net wat je smaak is. Ik vind haar nu niets meer. Veel te veel rimpels. Ze heeft best wel een oude kop gekregen, wat ze met veel make-up proberen weg te werken. In het begin van gtst was ze veel mooier.
Ze is 48 inderdaad.
Dat zeker ja.quote:Op maandag 22 november 2010 00:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zie liever Caroline dan bijvoorbeeld zo'n opgelapt lijk zoals Connie breukhoven...die wat er na tig facelifts en botox behandelingen nog steeds niet uitziet
Maar je vond haar wel wat op die foto die ik postte?quote:Op zondag 21 november 2010 23:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
T'is maar net wat je smaak is. Ik vind haar nu niets meer. Veel te veel rimpels. Ze heeft best wel een oude kop gekregen, wat ze met veel make-up proberen weg te werken. In het begin van gtst was ze veel mooier.
Ze is 48 inderdaad.
Nina heeft meer wallen dan haar soapmoeder, inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 01:49 schreef Wittekonijn het volgende:
Nina mag haar anti-wallen creme ook weleens lenen trouwens!
klopt maar connie ken ik niet anders dan dat ze al jaren plamuur op dr gezicht heeft en operaties achter dee rug heeft...ik weet niet eens hoe ze vroeger uitzag van naturequote:Op maandag 22 november 2010 00:51 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat zeker ja.
(Hoewel Connie wel bijna 60 is, dus ook even wat ouder)
Ik denk dat het komt door het haar/kapsel, dat ze er zo butcherig uitziet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt zeker, zij is echter vooral aantrekkelijk geworden naarmate de jaren vorderden. Wel grappig, iemand vroeg zich af hoe knap ze wel niet moest zijn geweest in de eerdere gtst-jaren, toen was ze namelijk nog jonger, toen liet ik deze foto zien:
[ afbeelding ]
Man wat vond ik haar toen een manwijf. Duidelijk een voorbeeld van: mooier door de tijd
Oude kop gekregen? Tsja het is dan ook a zoveel jaar dat ze meedraait.quote:Op zondag 21 november 2010 23:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze is 48 inderdaad.
Het is geen gunstige foto. Zo'n foto kun je van iedereen vinden. Ik weet nog precies hoe ze er in de begintijd uitzag en dat was zeer prttig.quote:Op maandag 22 november 2010 02:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar je vond haar wel wat op die foto die ik postte?
Januari 2011.quote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Wanneer komt het hele Suriname ding dan?
Heb ik iets gemist, of gewoon verkeerd begrepen?
Da's niet eerlijk, want ze speelde Janine pas na de geboorte van Nina dus ze moest er wel "moe" uitzien.quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar doet heel veel voor de vrouw. Men zegt niet voor niets, het haar is het sieraad van de vrouw.quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, want ze speelde Janine pas na de geboorte van Nina dus ze moest er wel "moe" uitzien.
Ik heb hier een betere shot uit mei 1998, dus ook rond die tijd:
[ afbeelding ]
En hier nog een shot uit januari 1993, dus 5 jaar eerder:
[ afbeelding ]
Maar ik geef toe ze ziet er tegenwoordig het beste uit:
[ afbeelding ]
Ludo was op het eind verdwenen dus hij zal wel Rutger gaan pakkenquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen Ludo/Rutger scène? Morgen zal Ludo wel niet in de aflevering aanwezig zijn ben ik bang, zoals altijd.
Vindt je? Op die foto's die hierboven getoond zijn vind ik pas dat ze er op die laatste echt mooi uitziet, daarvoor vond ik het niet al te bijzonder eigenlijk. Slechts mijn mening uiteraard.quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Zehra het volgende:
[..]
Het is geen gunstige foto. Zo'n foto kun je van iedereen vinden. Ik weet nog precies hoe ze er in de begintijd uitzag en dat was zeer prttig.
Maar ik ben bang datquote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ludo was op het eind verdwenen dus hij zal wel Rutger gaan pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit ook niet in de shortie.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nu begrijp ik waarom ze zo is opgemaakt.quote:
ze zijn alleen vergeten haar haar te vervenquote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ze zo is opgemaakt.
ik nu ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet wat er gaat gebeuren vanavond,
over vanavond!quote:
Ja, hoe ze daar toch aankomt. In ieder geval niet door te werken volgens mij? ( Ze kwam uit rijke familie, ofzo? Die Beaumonds??)quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Maxime en haar onuitputtelijke bron geld
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
over vanavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:51 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ziet Rik er trouwens ongezond uit!
K dacht even dat hij suicidaal was, maar wellicht wat ongepast nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het een paar jaar geleden ook al was met who shot Ludo ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarvoor Pascal idd het is drie keer hetzelfde te snel achter elkaar maar aan de andere kant heb je gelijk dit soort verhalen zijn altijd wel boeiend maar misschien gewoon iets te snel na elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik dacht dat dat de cliffhanger van gisteren zou zijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen Ludo/Rutger scène? Morgen zal Ludo wel niet in de aflevering aanwezig zijn ben ik bang, zoals altijd.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik hoop niet dat ze van Charly een alcoholiste gaan maken
Gaat ze nog dommer doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik hoop niet dat ze van Charly een alcoholiste gaan maken
Nee, die is een dronken bui naar zijn huis gegaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
(charlie was knock out in de rosenboom, dus laura heeft haar daarheen gebracht)
Ludo ging ook naar hem toe toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef MissJ het volgende:
nou ze laten nu wel iedereen verdacht lijken!
Laura, Charlie, Sil, Noud.. wie volgt nog meer?
Leuke theorie, maar zo lomp zal Laura ook wel weer niet wezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Voorspelbaar
laura killde rutger, charlie krijgt de schuld (charlie was knock out in de rosenboom, dus laura heeft haar daarheen gebracht) en laura krijgt schuldgevoel.
Ik denk het niet, want ze zeiden dat Laura niks van hoefde te weten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Rutgers lijk is wel eng :S
Maar volgensmij hebben Lucas en Noud gewoon Laura geholpen met het brengen van charlie naar de scene of the crime. Best erg als je er over nadenkt
Ach, voor hetzelfde geld hebben zij gewoon wat rotzooi geschopt terwijl ze dronken waren, of een steen door zijn ruit gegooid ofzo..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
Super vaag allemaal! Wat zouden Lucas en Noud te verbergen hebben? Ze hebben Rutger huis niet vermoord.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Die twee nieuwe jongens zijn ook verdacht? Beiden thuis om 12 uur.
Overigens, misschien is het de handlanger van Rutger wel.
Moet er nog iemand anders uit de serie misschien?
ik ga nog steeds voor een ongeluk/natuurlijke doodsoorzaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Laura is het niet, Charlie is het niet, Noud & Lucas zijn het niet.
Verder heb ik nog geen theorie bedacht
Dat zou ook nog kunnen, hij was wel een keer onwel geworden. Hij is wel de oom van Martijn Huygens, ik vraag me af of die Rutger altijd zo is geweest of dat er nog wat groters achter zit wat hem dwong dit te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ga nog steeds voor een ongeluk/natuurlijke doodsoorzaak
omdat hij al een paar keer onwel is geworden denk ik het ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, hij was wel een keer onwel geworden. Hij is wel de oom van Martijn Huygens, ik vraag me af of die Rutger altijd zo is geweest of dat er nog wat groters achter zit wat hem dwong dit te doen.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man wat vond ik haar toen een manwijf. Duidelijk een voorbeeld van: mooier door de tijdHaha ja, ik vond haar er toen zelfs saai en duf uit zien, terwijl ze juist nooit echt saai is geweest
Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
omdat hij al een paar keer onwel is geworden denk ik het ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat worden.
de jongens hebben waarschijnlijk uit baldadigheid een steen naar binnen gegooid.
lol!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.
Toen zij teruggooiden, raakten ze hem.
Charlie is eigenlijk zijn dochter.
Ja klopt, gewoon dat ze het voor zich moeten houden dat ze even langs gegaan zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol!
Ik denk dat Noud & Lucas wel iets gezien hebben hoe, wat, waar, wanneer.
Misschien dood zien liggen en zwijgen om niet verdacht te zijn.
Ik vind 't zo'n jankwijf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
Hoezo zou Laura niet kunnen werken als ze een moord heeft gepleegd? Dat doet ze al jaren.
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 't zo'n jankwijf.
Dramaqueen.
Maar geen idee ik verdenk Sil gewoon.
Omdat schrijvers het altijd op zo'n manier schrijven dat je de verkeerde mensen verdenkt en dat de oplossing verrassend is. Kijk je nu pas tv ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet waarom niemand Laura verdenkt, ze had notebene die steen in haar handen, welke jack blijkbaar de volgende aflevering gaat vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Viel mij gisteren ook op, wat een vreselijke muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Ik vind haar hooguit medeplichtig aan die moord op Mary Verstraete, Laura had dan wel geholpen met het verdoven met choroform, maar Cleo had het lichaam ergens ingewikkeld en het in water gedumpt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.
Net zoals dat ze een drugs-paradijs in haar huis had
Ik weet niet van onder welke steen jij nou weer tevoorschijn bent gekropen, maar reageer normaal en wees welkom of blijf anders weg.quote:
De muziek was juist verbluffend goed gekozenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Feitelijk kan het dus iedereen zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
Even duidelijkheid scheppen in de suggesties:
Laura was bij Rutger. Zij had een steen in haar hand.
Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.
Ludo was op zoek naar Rutger. Hij heeft het adres gekregen van Sil.
Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
Lucas en Noud toch? "Vertel niemand erover.."quote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Als de schrijvers een beetje verrassend uit de hoek willen komen, dan is Rosa Gonzalez de dader.
Motief:
-Ze had haar zuurverdiende spaargeld in EEPASA gestoken.
-Rutger heeft haar dochter Lorena bedreigd.
-Rutger heeft de vrouw van meneer Sanders neergeslagen met een wijnfles.
-Nobody fucks with Rosa!
Vanuit dramatisch oogpunt denk ik dat Lorena de dader is. Jack komt er natuurlijk op een gegeven moment achter dat Lorena het gedaan heeft. Wat zal ie doen: z'n liefje erbij lappen of het onderzoek in een andere richting sturen? Helemaal sappig wordt het natuurlijk als ook Sjors, tegenwoordig werkzaam bij het OM, bij de zaak betrokken raakt.
Ik ga nog steeds voor Sil..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.
Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef roos85 het volgende:
Spoilers komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl (), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.
[ Bericht 45% gewijzigd door Maartel op 24-11-2010 18:02:37 ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:
dat dagboek is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl (), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:
Wat een MS PAINT gehalte zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl (), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti
Ik denk eigenlijk dat Noud en Lucas, Sil in het huis van Rutger hebben gezien. Of Ludo daarvoor of erna heen is geweest is me nog een raadsel..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Maartel het volgende:Charlie valt dus af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nu overigens een dagboek van de moordenaar op gtst.nl (), weinig zinnigs in te lezen, maar een natuurlijke dood mogen we dus ws uitsluiten.
Simpel, iedereen moet onder de indruk zijn van Jack's rechercheur-kunsten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze die Rem niet gewoon deze zaak laten doen.
Vergeet niet dat we Jantien en Rohan hebben hè, die snappen nog net dat Nina geen Elschot van haar achternaam heet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef Frey het volgende:
Het mooiste zou ik vinden als blijkt dat het dit keer echt één groot complot is.
Iddquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
AAAAH ALWEER DAT LIJK MET DE OGEN OPEN, DONDER OP!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |