Ik heb van seizoen 1 zowel de schoenendoos als de schatkist, omdat bij de schoenendoos de meeste afleverinegn het niet deden en 1 disc het zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb van seizoen 1 dezelfde schatkist versie van seizoen 2, niet de schoenendoos.
Ik vind die schatkist echt heel erg mooi, jammer dat seizoen 3 er niet zo uitziet
Alleen raar dat je personages op de doos ziet die pas in seizoen 2 komt (althans in de schatkist versie)
Waarschijnlijk van die klappertjes erin ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
5 hoesjes in 1 doos is niet erg, elk 4 discs, maar 2 hoesjes, hoe dan? :S
Ik heb de schatkist, alleen vind het een beetje raar dat mijn laatste disc groen is, en 2 foto ipv van 1 foto heeft en er staat geen 10 boven in maar 20, is dit van de schoenendoos versie?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb van seizoen 1 zowel de schoenendoos als de schatkist, omdat bij de schoenendoos de meeste afleverinegn het niet deden en 1 disc het zelfs helemaal niet.
Met die foto's is ook bij de schoenendoosversie, je ziet daar ook een foto van bijvoorbeeld Simon en Annette bij (?) Jos Brink.
Dat is dus een schoenendoos-disc.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb de schatkist, alleen vind het een beetje raar dat mijn laatste disc groen is, en 2 foto ipv van 1 foto heeft en er staat geen 10 boven in maar 20, is dit van de schoenendoos versie?
Want ik heb hem gewoon in de mediamarkt geseald gekocht, en dit is best vaag
Zo raar, het ziet er zo raar uit nuquote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is dus een schoenendoos-disc.
Kijk, en daar gaat het om: de inhoud!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zo raar, het ziet er zo raar uit nualle discs zijn mooie paren met dezelfde kleuren maar dan 1 paar kleurverschil:(
Maar goed.. de inhoud is wel hetzelfde..
lol, maar toch.. je schrikt wel ffquote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het om: de inhoud!
Volgens mij gebruiken ze die felgroene kotskleur nu voor seizoen 3!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
lol, maar toch.. je schrikt wel ff
kijk je alle dozen in, alles tiptop in orde opeens een felgroene kotskleur fout erin gestopt. maar ja je hebt gelijk het is de inhoud.
hopelijk komt seizoen 4 ook snel eraan. ik heb trek in 4,5 en 6.
Nee dit van seizoen 3 is een mooiere groen dan disc 20..quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze die felgroene kotskleur nu voor seizoen 3!
Maar inderdaad: hopelijk snel 4, 5 en 6.
Overigens kon ik seizoen 3 niet eens bestellen bij FRS, kutwinkel
Heb het gezien. Ik ben pas bij aflevering 240; seizoen 2 :$quote:Op maandag 6 december 2010 10:40 schreef PeterKelder het volgende:
NOG 1 DAG!!!!
Heb hem gisteren bij bol.com besteld voor maar 34,99 (komt wel 1,95 verzendkosten bij, maar vorige week kostte die nog 39,99)
Foto's van de box? Kan wel denk ik. Als het goed is krijg ik hem morgen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Heb het gezien. Ik ben pas bij aflevering 240; seizoen 2 :$
Kun je, als je hem hebt, foto's maken ervan, ik ben echt benieuwd:)
Kun je ook van het design/hoesjes/discs doen? Niet gedetaileerd ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Foto's van de box? Kan wel denk ik. Als het goed is krijg ik hem morgen.
Ja kan wel.quote:Op maandag 6 december 2010 16:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kun je ook van het design/hoesjes/discs doen? Niet gedetaileerd ofzo
Toch nog heel erg bedanktIk ben benieuwd echt waar. Ben nu trouwens bij 250
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedanktquote:
Ik vond die woonboot niet echt lijken ofzo. veels te nepquote:Op maandag 6 december 2010 17:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt
Ja heel snel :$
Ik heb de box al een tijdje en ben snel aan kijken voor seizoen 3 :p maar seizoen 2 is ook erg leuk maar vind die verhaalijn met Simon helemaal niets. Jokes woonboot laat mij ook clausterfobisch voelen.; zo krap. Voor de rest toppie
Ja, meest schokende vind ik dat Frits Suzanne verkracht.. alleen toen Mickey in elkaar geslagen werd lag ik in een deukquote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond die woonboot niet echt lijken ofzo. veels te nep
Sorry voor het vragen maar alsje de dvd kijkt kun je ook eeen shot maken van de leader op je tv en de menuquote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond die woonboot niet echt lijken ofzo. veels te nep
nee, geeft nietsquote:Op maandag 6 december 2010 17:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sorry voor het vragen maar alsje de dvd kijkt kun je ook eeen shot maken van de leader op je tv en de menu
Sorry voor het zoveel vragen en bedankt
Frits was echt hard. Ik vind seizoen 2 erg leuk om te zien.quote:Op maandag 6 december 2010 17:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, meest schokende vind ik dat Frits Suzanne verkracht.. alleen toen Mickey in elkaar geslagen werd lag ik in een deukDat was zo nep
Ja, leuk personage. Jack heeft wel iets van hem, maar badguy? neee..quote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frits was echt hard. Ik vind seizoen 2 erg leuk om te zien.
Het leuke was dat ze toendertijd met langere gastrollen werkten, zoals Tim, of Emma Driessen.quote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, leuk personage. Jack heeft wel iets van hem, maar badguy? neee..
Die personages waren toen echt veel leuker Arnie Peter Annette Linda Myriam Rien Mickey Jef Karin Frits Suzanne John Dian Daniël Tim ik irriteer me aan geen een, tegenwoordig wil ik sommige echt gwn kapothard slaan :p
Nou ja, ik irriteer me alleen aan Myriam. Vind ik gewoon een kutpersonage.quote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, leuk personage. Jack heeft wel iets van hem, maar badguy? neee..
Die personages waren toen echt veel leuker Arnie Peter Annette Linda Myriam Rien Mickey Jef Karin Frits Suzanne John Dian Daniël Tim ik irriteer me aan geen een, tegenwoordig wil ik sommige echt gwn kapothard slaan :p
Ik vind haar geweldigquote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ik irriteer me alleen aan Myriam. Vind ik gewoon een kutpersonage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |