Ludo was op het eind verdwenen dus hij zal wel Rutger gaan pakkenquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen Ludo/Rutger scène? Morgen zal Ludo wel niet in de aflevering aanwezig zijn ben ik bang, zoals altijd.
Vindt je? Op die foto's die hierboven getoond zijn vind ik pas dat ze er op die laatste echt mooi uitziet, daarvoor vond ik het niet al te bijzonder eigenlijk. Slechts mijn mening uiteraard.quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Zehra het volgende:
[..]
Het is geen gunstige foto. Zo'n foto kun je van iedereen vinden. Ik weet nog precies hoe ze er in de begintijd uitzag en dat was zeer prttig.
Maar ik ben bang datquote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ludo was op het eind verdwenen dus hij zal wel Rutger gaan pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit ook niet in de shortie.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nu begrijp ik waarom ze zo is opgemaakt.quote:
ze zijn alleen vergeten haar haar te vervenquote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ze zo is opgemaakt.
ik nu ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet wat er gaat gebeuren vanavond,
over vanavond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoe ze daar toch aankomt. In ieder geval niet door te werken volgens mij? ( Ze kwam uit rijke familie, ofzo? Die Beaumonds??)quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Maxime en haar onuitputtelijke bron geld
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
over vanavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:51 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ziet Rik er trouwens ongezond uit!
K dacht even dat hij suicidaal was, maar wellicht wat ongepast nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het een paar jaar geleden ook al was met who shot Ludo ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarvoor Pascal idd het is drie keer hetzelfde te snel achter elkaar maar aan de andere kant heb je gelijk dit soort verhalen zijn altijd wel boeiend maar misschien gewoon iets te snel na elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik dacht dat dat de cliffhanger van gisteren zou zijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen Ludo/Rutger scène? Morgen zal Ludo wel niet in de aflevering aanwezig zijn ben ik bang, zoals altijd.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik hoop niet dat ze van Charly een alcoholiste gaan maken
Gaat ze nog dommer doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik hoop niet dat ze van Charly een alcoholiste gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |