Ja, maar dit heeft hij automatisch gepakt. Ben aan het kijken of ik het kan veranderen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Moet dit topic niet nummer 302 zijn
Hmm zit de titel ook in dat bestand van Frey? Die moet je toch zelf invoeren? Ik had overigens niet eens door dat ik de laatste post had, dus dat maakt verder niet uit hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dit heeft hij automatisch gepakt. Ben aan het kijken of ik het kan veranderen.
Ik kan niet bij de titel komen, zal het aan de modjes vragen.
Het is irritant want ik kan de url ook niet toevoegen aan de lijst.
N.B. Ik zie dat jij de laatste post had. Weet niet of je van plan was een nieuwe te maken. Had gezien dat hij dicht was, toen ik iets wilde posten, keek of er al een nieuwe was, nee, dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Als jij er al mee bezig was, sorry, want ik zie dat het nog maar iets dan 10 minuten gesloten was.
Geen idee, maar ik klikte op 'nieuw topic' en ik kreeg meteen de hele bubs meteen ingevoerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm zit de titel ook in dat bestand van Frey? Die moet je toch zelf invoeren? Ik had overigens niet eens door dat ik de laatste post had, dus dat maakt verder niet uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, dan moet het wel mogelijk zijn om die te wijzigen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Frey het volgende:
Alleen nog een andere titel voor het topic.
Morgen wordt het leuk.
Ja dat vroeg ik me ook al af.. waarschijnlijk alleen maar voor de plot dat er nog ff een trouwdag moet komen..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Rutger niet al eerder vlucht. Hij heeft het geld toch al?
Die stond er al lang in hoor.quote:
Ow. ja ik heb denk ik niet de "OP" onderaan de tekst gecopieerd, maar de inhoud van de vorige OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Die stond er al lang in hoor.
Geen idee waarom je die niet mee hebt gekopieerd. Onderaan staat "De OP" en dat linkt naar het bestand.
oh ik vond het wel een typisch Ludo moment, kon er wel om glimlachenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef James1988 het volgende:
wat een saaie verhaaltjes vandaag... met dat wijngeneuzel aan het einde met Ludo en Noud moest ik aan die Ziggo-reclame denken: Jakkiebah!
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik ook, het was een goede scene, maar ik zie Noud niet echt als een wijn-persoon. Ik zie hem eerder met bier of sterkere drank.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh ik vond het wel een typisch Ludo moment, kon er wel om glimlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk de bestaande fles opnieuw gevuld.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:13 schreef Maartel het volgende:
Lag het trouwens aan mij of was die fles wijn ineens heel snel 'terug'?
Noud wilde op internet etiketten gaan bestellen en het volgende moment staat de fles al bij Nina in huis?
Lijkt op een cliffhangerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Fucking goed weer vandaag, ben benieuwd naar morgen, het is weer bijna het gevoel dat het een *000e aflevering is zo goed
Woah heel goed, ik vond het eigenlijk wel weer voorspelbaar: Ludo die het vriendje van zijn dochter niet ziet zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Fucking goed weer vandaag, ben benieuwd naar morgen, het is weer bijna het gevoel dat het een *000e aflevering is zo goed
Hebben wij het wel over dezelfde aflevering? Die van seizoen 1 was in mijn ogen nog spannenderquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond word het heel erg spannend
Niet lezen als je het nog moet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Weg, deze schrijvers Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk zijn persoonlijk verantwoordelijk voor het geniepig en geleidelijk afschaffen van het complete zakenleven in Meerdijk. Zo een 4-5 jaar geleden bestonden er nog verschillende bedrijven in Meerdijk: A&A, Catch&Match, Stefano met PubArt/Starties, Hafworks en Sanders Art Consultancy.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar is Ludo's torenhoge kantorencomplex nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond word het heel erg spannend
Niet lezen als je het nog moet zien!Zolang het maar geen 2de rangs is waar daar houden de Sandertjes niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang het maar geen 2de rangs is waar daar houden de Sandertjes niet van.
De enige keer dat ik Ludo echt een goeie gast vond, was toen hij Daniël meenam van dat eiland en achter hem aansprong toen Daniël probeerde te vluchten door uit die helikopter te springen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.
Toch wel jammer weer dit, Ludo was altijd wel een beetje hautain en had altijd al een verfijnde smaak, maar hij keek niet overdreven neer op mensen. Ik bedoel Jessica Harmsen, Daniël en dergelijke, hij had dan wel niet altijd een goede band met, hij zag ze niet als te min in ieder geval.
Ja maar dat was meer op haar op d'r plaats te zetten, niet omdat ie haar als minder zag of iets dergelijks. Althans hij zag haar wel als zwakker, maar niet als minderwaardig.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige keer dat ik Ludo echt een goeie gast vond, was toen hij Daniël meenam van dat eiland en achter hem aansprong toen Daniël probeerde te vluchten door uit die helikopter te springen.
Maar hij had Jessica toch opgesloten in de paardenstallen oid? Had ik ergens gelezen tenminste.
Maar waarom had hij dat eigenlijk gedaan? En hij had toch ook een affaire met haar gehad?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat was meer op haar op d'r plaats te zetten, niet omdat ie haar als minder zag of iets dergelijks. Althans hij zag haar wel als zwakker, maar niet als minderwaardig.
Het zakenleven was interessant als je kijkt naar seizoen 1 en 2. Seizoen 3 lijkt me het beste seizoen, als ik het zo in spoilersvorm leest. Klanten wegkapen, bedrijven opkopen, deals dwarsbommen en oplichting. Dat soort dingen moeten gewoon terug. De serie was toen heel anders: je had meer badguys, psycopaten, criminele(Onno met zijn bende). Het leek gewoon het echte leven. Niet als nu heletijd in de koning een drankje drinken ofzo. Nee gewoon keihard werken, succes maken in het leven.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weg, deze schrijvers Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk zijn persoonlijk verantwoordelijk voor het geniepig en geleidelijk afschaffen van het complete zakenleven in Meerdijk. Zo een 4-5 jaar geleden bestonden er nog verschillende bedrijven in Meerdijk: A&A, Catch&Match, Stefano met PubArt/Starties, Hafworks en Sanders Art Consultancy.
Nadat Ludo weer terug was nam ie alles over, na een paar mislukte verhaallijntjes (waarschijnlijk door gebrek aan fantasie van de schrijvers) haakte ook Jack die zijn tegenstrever had moeten worden met Van Houten International af (de schrijvers wisten zich totaal geen raad met zakenleven). Sanders Inc. bestaat nu alleen nog in naam, je ziet Ludo nu nog weleens vertrekken en thuiskomen van zijn werk, het maken van zakelijke deals en de tal van verhaallijnen die daatuit voortvloeiden, ja schrijvers ook die liefdes of ouder-kind lijntjes waar jullie zo op geilen, zijn nu dus helaas verleden tijd.
Zeker alleen voor hem betekende het niks en was ze bedoeld om Janine te vergeten, Jessica wilde meer, ze wilde serieus de geliefde van Ludo zijn en eistte onvoorwaardelijk dat ie voor haar koos en niet voor Janine. Ludo zei dit toe waarop Jessica een foto van Janine in de prullenbak wierp, hierop verloor Ludo zijn zelfbeheersing en sloeg haar een hoofdwond, iets waar hij wel spijt van had. Jessica vetrok naar haar oom en vertelde hem niks over die klap.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar waarom had hij dat eigenlijk gedaan? En hij had toch ook een affaire met haar gehad?
Hier hadden ze dus echt wat van kunnen maken hè, niet te geloven dat ze het verpest hebben. Jack raakte meer klanten kwijt en Ludo kocht zijn bedrijf op voor een hoge prijs, einde verhaallijnquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Lucas15 het volgende:
Dit vond ik ook wel wat hebben:(Jammer dat ze het hierna zo verkloot hebben)
De schrijvers beginnen goed maar eindigen slecht. Het kon zo'n mooie strijd worden maar helaas. Er mag wel 3 nieuwe personage geintroduceerd worden: Een Frits, een Rien, Een Herman. Veel en veel leuker..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier hadden ze dus echt wat van kunnen maken hè, niet te geloven dat ze het verpest hebben. Jack raakte meer klanten kwijt en Ludo kocht zijn bedrijf op voor een hoge prijs, einde verhaallijn![]()
Dit sterkte me dus in mijn speculatie dat de makers gewoon niet wisten hoe ze die Sanders vs Van Houten-oorlog van de grond moesten krijgen. Nu Jack bij de politie zit en Ludo geen zaken meer doet onscreen, kunnen we dit wel helemaal vergeten.
Uit welke jaartal is het afkomstig ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op het huwelijk tussen Ludo en Janine, waren Jessica en Julian als goede vrienden van Janine. Toen Julian Ludo feliciteerde deed hij tweemaal net of iets in de lucht hem een klap in zijn gezicht gaf![]()
(Dat fragment probeer ik al jaren te vinden overigens)
Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Uit welke jaartal is het afkomstig ?
dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Charie het volgende:
Zometeen wordt dat janine mens natuurlijk knock out geslagen of vastgehouden oid
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.
Toch wel jammer weer dit, Ludo was altijd wel een beetje hautain en had altijd al een verfijnde smaak, maar hij keek niet overdreven neer op mensen. Ik bedoel Jessica Harmsen, Daniël en dergelijke, hij had dan wel niet altijd een goede band met, hij zag ze niet als te min in ieder geval.
Het slaat ook nergens op want Ludo heeft nooit iets tegen Noud gehad, ze konden het altijd wel redelijk met elkaar vinden zelfs.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.
Rutger kwam wel goed weg met dat ticket gedoeJanine.. Die komt er natuurlijk weer op tijd achter waardoor er wat met haar gebeurd. Het wordt nog spannend!
Niek stond voor een onmogelijke opgave toen ja. Niemand kon Wik Jongsma vervangen. Ik snap ook niet waarom ze Harmsen er toen terug in wilden, want ze hadden toch gewoon nog even op Wik kunnen wachten? En de verhaallijn was ook niet veel soeps toen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm hij zette de rol van meneer Harmsen best komisch neer eigenlijk, niemand beter dan Wik natuurlijk, maar aan hem kon je je niet ergeren. Aan Hans "B100" Beijer deed ik dat wel omdat ik hem te jong vond voor die rol.
Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat Nina haar pyjama nog aan had toen ze de kamer binnen kwam wandelen. Met zo'n ooglapje over haar hoofd
Ze zag er niet uit!
Als je niet kan wachten kan je mijn spoiler lezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
En ook Janine krijgt een broodje poep in de mond geschoven. Zal ze op tijd weten te ontsnappen om het huwelijk tegen te houden ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondheb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel héél spannend in ieder geval!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zal 'ie wel gezien hebben via RTL lounge.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb je dit zelf bedacht of gaat dit echt gebeuren?
Wel héél spannend in ieder geval!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel weer dom van Rutger.. Hij had natuurlijk allang Meerdijk moeten verlaten.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Mmm.. Ik zal eens kijken of ik dat heb. Je merkt het welquote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef Liquidist het volgende:
wahaha Ome Willem is weer goedecht een kat in het nauw. Blijft raar dat hij er niet gewoon vandoor is gegaan toen het geld binnen was. Jammer dt hij eruit gaat. Zou goed zijn als de serie eens een slecht personage kreeg dat er ook in BLEEF.
Al gooien ze de gehele Nederlandse acteer-top in de serie, het wordt niets doordat die schrijvertjes niets weten te verzinnen. Ze recycelen dat het hun lief is, iets origineels komt er jaren niet meer vandaan. En daarbij zijn de verhaallijnen veel te voorspelbaar geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kunnen de schrijvers niet meer, een vaste slechterik vorm geven, het enige wat ze nog wel aardig kunnen is een tijdelijke slechterik voor wat opschudding laten zorgen, mensen als Rene Meijer, die Marco en nou Rutger weer. Een complete verhaallijn voor een vaste slechterik opzetten, daar weten ze geen raad mee, dat is ook de reden dat het zakenleven moest verdwijnen en de Sanders vs Van Houten lijn nooit van de grond is gekomen.
meen je dat echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Miam het volgende:
OMG, ik vind die verhaallijn rondom EEPASA serieus goed en spannend,
vanavond weer kijken
serieus. geen geintjes.quote:
Jack is heel multi-functioneel. Van kleine vechtpartijtjes tot het opsporen van internationale criminelen. Hij doet het allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Jack is er meteen achteraan gegaan" Nee, Jack stond in de kerk.
Ik vind het wel bijzonder dat je dat allemaal onthouden hebt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker alleen voor hem betekende het niks en was ze bedoeld om Janine te vergeten, Jessica wilde meer, ze wilde serieus de geliefde van Ludo zijn en eistte onvoorwaardelijk dat ie voor haar koos en niet voor Janine. Ludo zei dit toe waarop Jessica een foto van Janine in de prullenbak wierp, hierop verloor Ludo zijn zelfbeheersing en sloeg haar een hoofdwond, iets waar hij wel spijt van had. Jessica vetrok naar haar oom en vertelde hem niks over die klap.
Ludo kwam excuses maken, deels omdat hij haar nodig had voor werk en representativiteit, deels omdat het hem oprecht speet. Er veranderde niet veel, Ludo sliep met haar wanneer het hem uitkwam en negeerde haar daarna als hij belangrijkere dingen te doen had. Uit onvrede wilde ze weer vertrekken, maar nu wilde Ludo haar niet meer laten gaan en hield haar gevangen en bewaken door "Willem" (voorganger van Bloemers, een mannetje van Ludo alhoewel geen detective). In een onbewaakt moment toen Ludo weg was vernielde ze een duur kunstwerk met een briefje erbij waarom ze het gedaan had en ontsnapte en kwam verwilderd aan bij Variety (waar Janine werkte) en stortte haar hard uit bij Janine.
Ludo hield Jessica een miljoenenclaim boven het hoofd en wilde verder gaan met haar het leven zuur maakte. Julian Verduyn, haar nieuwe vriendje, stormde de Rozenboom in toen Ludo met Janine zat te lunchen en greep Ludo beet en sloeg hem een bloedneus, waarop Ludo droog reageerde ''aangenaam kennis te maken". Janine eistte dat ie van de claim af zou zien. Hiervoor bezweek hij.
Op het huwelijk tussen Ludo en Janine, waren Jessica en Julian als goede vrienden van Janine. Toen Julian Ludo feliciteerde deed hij tweemaal net of iets in de lucht hem een klap in zijn gezicht gaf![]()
(Dat fragment probeer ik al jaren te vinden overigens)
In sommige kerkjes kun je ook voor de wet trouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef sherezade het volgende:
hoe is het mogelijk dat Laura alsnog in de kerk trouwt? hoevaak is ze al niet voor de kerk getrouwd??? Ik dacht dat je maar 1x voor de kerk kon trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |