Ik dacht seizoen 7, dus 1996 of 1997.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Uit welke jaartal is het afkomstig ?
dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Charie het volgende:
Zometeen wordt dat janine mens natuurlijk knock out geslagen of vastgehouden oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze naar afkomst kijken of naar beroep, Milan had hij wel geaccepteerd als haar vriend en die is net zozeer een Alberts als Noud.
Toch wel jammer weer dit, Ludo was altijd wel een beetje hautain en had altijd al een verfijnde smaak, maar hij keek niet overdreven neer op mensen. Ik bedoel Jessica Harmsen, Daniël en dergelijke, hij had dan wel niet altijd een goede band met, hij zag ze niet als te min in ieder geval.
Het slaat ook nergens op want Ludo heeft nooit iets tegen Noud gehad, ze konden het altijd wel redelijk met elkaar vinden zelfs.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaast dat Ludo zich zo gedroeg.. En het is eigenlijk helemaal niet zijn ding om mee te bemoeien.
Rutger kwam wel goed weg met dat ticket gedoeJanine.. Die komt er natuurlijk weer op tijd achter waardoor er wat met haar gebeurd. Het wordt nog spannend!
Niek stond voor een onmogelijke opgave toen ja. Niemand kon Wik Jongsma vervangen. Ik snap ook niet waarom ze Harmsen er toen terug in wilden, want ze hadden toch gewoon nog even op Wik kunnen wachten? En de verhaallijn was ook niet veel soeps toen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm hij zette de rol van meneer Harmsen best komisch neer eigenlijk, niemand beter dan Wik natuurlijk, maar aan hem kon je je niet ergeren. Aan Hans "B100" Beijer deed ik dat wel omdat ik hem te jong vond voor die rol.
Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat Nina haar pyjama nog aan had toen ze de kamer binnen kwam wandelen. Met zo'n ooglapje over haar hoofd
Ze zag er niet uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |