Op zich ook wel goed, Martin en Ludo die elkaar kenden was sowieso al redelijk intrigerend. Daarna ging Ludo Martin chanteren, wat erin uitmondde dat hij zowel Helen als Martin ging terroriseren. (Flessen bloed voor de deur en dergelijke.)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bartolhoven wat vond jij trouwens van de verhaallijn tussen Ludo en de broer van Helen Helmink ?
Rutger heeft dit heel snel weggeveegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dattie dat nog kan is een wonderquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rutger heeft dit heel snel weggeveegd
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schepquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dattie dat nog kan is een wonder
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Janine gebruikt als schep
Ja, eigenlijk wel, maar Rutger is ook een spierbundelquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Nina-Sanders het volgende:
Je moet toch echt verdomd hard met een fles op iemands hoofd rammen om de fles kapot te kunnen krijgen in kleine scherven.
Blijft een leuke filmklassieker waarin velen geloven.
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Heeft niemand het glas opgemerkt van de fles die Rutger tegen Janine's hoofd smeet?
Ludo ziet wanneer er iemand aan een fles champagne van hem zit, maar niet wanneer er glas gevallen is op de grond.
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem nou juist van de jongeren 1 van de minst vervelende ...
Pleur dan Wiet of Lucas er uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan in de tussentijd toch schoongemaakt zijn?!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat glas lag er niet. Foutje in het script. Ik merkte het ook al op op de vorige pagina.
Jeff kwam eerst aan de deur en toen lag er ook al niets meer op de vloer.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat het niet waar isArme LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem nou juist van de jongeren 1 van de minst vervelende ...
Pleur dan Wiet of Lucas er uit.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Welke zijn het precies?quote:Op zondag 21 november 2010 11:31 schreef Hogendoorn het volgende:
Ha, geweldige vondst! Dit zijn inderdaad de Rozenboommuziekjes uit de eerste seizoenen. Ze doen me meteen aan de gesprekken tussen Herman en Rien denken. Geweldig dit! Dus een bevestiging van mijn vermoeden dat er in het begin de nodige standaard productiemzuiek werd gebruikt. Dus dan is er meer muziek uit de eerste seizoenen te vinden!
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138quote:
Ha, bedankt. Scheelt weer een hoop luisterwerk!quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138
- Growing Together (a) - debuut van Herman Hogendoorn
- Chance Meeting (a) - Herman en Menno
- Fragrance (a) - Herman en Rien (Linda blijkt zwanger)
- One to One (a) - Herman chanteert David Harkema
- In Love (a) - Herman en Linda
Dankje:)quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het zijn de deuntjes uit de link van crazydiamond: http://www1.playselecteds(...)=1920&trackId=100138
- Growing Together (a) - debuut van Herman Hogendoorn
- Chance Meeting (a) - Herman en Menno
- Fragrance (a) - Herman en Rien (Linda blijkt zwanger)
- One to One (a) - Herman chanteert David Harkema
- In Love (a) - Herman en Linda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |