quote:Goedemorgen,
Reggie van Randwijck: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
Lennaert Toorenaar: Je zult hem nooit een 'schwalbe' zien maken op het veld. Dat moet je dat joch nageven!
Adri Pelleboer: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Javier Blommers zwak kan worden in Scoren.
Nah idd. Daar zat ik nou de hele dag op te wachten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef Drassss het volgende:
Dan heb ik nog liever dat mijn coach niks zegt
Valt wel mee. Het vorige topic was slechts gevuld 0,10 posts per minuut.quote:
Die waren pas snel.quote:Snelste gevulde topics
3.00 posts per minuut - Hattrick #386: Spelen in een kerstboomopstelling
2.57 posts per minuut - Hattrick #333: Op de helft van het beest
0.65 posts per minuut - Hattrick #303: Eindelijk niet geopend door RealBizkit666
0.64 posts per minuut - Hattrick #336: Kansberekeningen voor komend seizoen
0.50 posts per minuut - Hattrick #299: Wachten op de header
Dan heb je een berg bij te lezen want er is veel veranderd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Markieeejjj het volgende:
zo... hattrick, heb ik lang geleden gespeeld zeg... ergens begonnen toen nederland in jaar 6 of 7 zat ofzo. Toen waren er ook maar 6 divisie's in nederland... uit eindelijk na paar seizoenen gestopt, later weer een nieuwe team begonnen, maar niet heel veel aangedaan...
misschien toch weer is mee beginnen...
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef Drassss het volgende:
01. 023 Drassss
Ik zal stoppen met spammen
Hehe MrMoon. Goed bezig!
Heb alleen verstand van Hattrick.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik zit dus heel erg te twijfelen tussen Hattrick en Freekick, daarom wil ik jullie om hulp vragen omdat ik toch een der masterlijke voetbal management spellen wil spelen!![]()
Zou het bij Hattrick genoeg zijn om de uitleg op de 'Regels' pagina geheel te lezen en daarna HAGonline?
Hoelang duurt het gemiddeld totdat een speler 1 niveau in vaardigheid omhoog gaat?
Als je HAGonline en de regels hebt gelezen, ben je al heel ver. De laagste divisie, de VIII, waar je in terecht komt, kan je makkelijk kampioen worden. Misschien binnen 1 seizoen al, als je wat zwakkere tegenstanders hebt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik zit dus heel erg te twijfelen tussen Hattrick en Freekick, daarom wil ik jullie om hulp vragen omdat ik toch een der masterlijke voetbal management spellen wil spelen!![]()
Zou het bij Hattrick genoeg zijn om de uitleg op de 'Regels' pagina geheel te lezen en daarna HAGonline?
Hoelang duurt het gemiddeld totdat een speler 1 niveau in vaardigheid omhoog gaat?
btw iemand die me kan overhalen door voordelen te noemen?
Dat zou meer dan genoeg zijn ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik betwijfel of iemand daar zin in heeft. We hebben pas al iemand gehad die 30.000 vragen op ons af vuurde die die ook had kunnen weten als ie goed gelezen had.quote:btw iemand die me kan overhalen door voordelen te noemen?
lol watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou meer dan genoeg zijn ja.
[..]
Ik betwijfel of iemand daar zin in heeft. We hebben pas al iemand gehad die 30.000 vragen op ons af vuurde die die ook had kunnen weten als ie goed gelezen had.
Ik heb Dagobert al een tijdje niet meer gezien. Ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen maar in zijn geval sloeg het nergens op. in 1 post tig vragen met wat als dit en wat als zus. Daar werd ik op een gegeven moment niet goed van.quote:
Ik kon me juist vermaken met een aantal grappenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb Dagobert al een tijdje niet meer gezien. Ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen maar in zijn geval sloeg het nergens op. in 1 post tig vragen met wat als dit en wat als zus. Daar werd ik op een gegeven moment niet goed van.
Ach ik heb m een paar keer behulpzaam geantwoord maar hij bleef maar bezig met rare vragen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kon me juist vermaken met een aantal grappen
Lennaert Schaars (262102250)quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat t maar een spelletje is maar.......
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb m een paar keer behulpzaam geantwoord maar hij bleef maar bezig met rare vragen.
[..]
Lennaert Schaars (262102250)
quote:
Zekers en ik wil die training afmaken door m verdedigen bij te brengen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik train ze wel mooi op natuurlijk
Dat zou echt perfect zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zekers en ik wil die training afmaken door m verdedigen bij te brengen.
Wat anders te doen met een topic?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:55 schreef DutchieBre het volgende:
Jezus, blijven jullie topics vol lullen
Zondag als vervanger van :quote:
En op woensdag in de verdediging.quote:Ruperto das Neves
18 jaar en 90 dagen, TSI = 5 610
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
Ik ben gelijk begonnen met een jeugdopleiding, zit nu in me 3de seizoen en ik heb nu (zei het met mazzel) al ongeveer 3.5 miljoen verdient. Het eerste seizoen zal de JO alleen geld kosten omdat je nog met buurtjongens zit, als je geluk hebt zit er iets bruikbaars tussen maar reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gelezen heb ik dat het op het begin niet erg slim is om direct met een jeugdopleiding te starten?
btw hoeveel spelers hebben jullie in je 'hoofdteam' en hoeveel in jullie 'jeugdteam'?
het is denk ik ook slimmer om je 'gekregen' spelers van je begin bij hattrick te ontslaan in plaats van te verkopen?
Zoals Klootzzz als zegt. Begin eerst met een goede trainingslinie. Basisspelers ( jonge gasten ) en een B team. Wanneer dat allemaal lekker staat en je maakt tweewekelijks winst is een jeugdopleiding starten geen slecht idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gelezen heb ik dat het op het begin niet erg slim is om direct met een jeugdopleiding te starten?
btw hoeveel spelers hebben jullie in je 'hoofdteam' en hoeveel in jullie 'jeugdteam'?
het is denk ik ook slimmer om je 'gekregen' spelers van je begin bij hattrick te ontslaan in plaats van te verkopen?
Ja ja, maar van een aantal vraag ik me af of het betaalbaar is..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef Drassss het volgende:
01. 023 Drassss
Ik zal stoppen met spammen
Hehe MrMoon. Goed bezig!
Hoe zit je financieel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ja, maar van een aantal vraag ik me af of het betaalbaar is..
5 miljoen op de bank en dan nog wat op het veld natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe zit je financieel?
Ik had het voordeel dat ik erg veel cash had.
Mijn advies is om de focus te leggen op een keeper en je trainingslinie. De rest komt vanzelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
5 miljoen op de bank en dan nog wat op het veld natuurlijk
ja dat wilde ik op zich ook doen idd.. alhoewel er ook wel leuke aanvallers en middenvelders zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn advies is om de focus te leggen op een keeper en je trainingslinie. De rest komt vanzelf.
Dat is waar alleen een keeper is natuurlijk minder snel voor handenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat wilde ik op zich ook doen idd.. alhoewel er ook wel leuke aanvallers en middenvelders zijn
absoluut waar.. ik heb ook een aantal keepers gevonden.. ik moet misschien idd eerst daar maar eens even naar informeren..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar alleen een keeper is natuurlijk minder snel voor handenIk heb wel een stuk of 3 keeps gezien. Die eerste die ik je stuurde was wel de beste. Waren er nog 2 met 3.5 ster ongeveer dacht ik.
Edit: Beetje zoeken op leeftijd 17 t/m 24j, dan kan je even vooruit
Je bedoelt dus jonge spelers (met talent) opstellen, in competitie en/of vriendschappelijke wedstrijden, in een bepaalde linie waarin je trainen gaat zodat hun training ontvangen en ze in vaardigheden stijgen. Waarna je ze zelf houden kunt of gaat verkopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik ben gelijk begonnen met een jeugdopleiding, zit nu in me 3de seizoen en ik heb nu (zei het met mazzel) al ongeveer 3.5 miljoen verdient. Het eerste seizoen zal de JO alleen geld kosten omdat je nog met buurtjongens zit, als je geluk hebt zit er iets bruikbaars tussen maar reken er maar niet op.
Ik heb de eerste weken van HT wel een klein verlies gedraaid maar dat is vrij snel recht getrokken, ik zou dus gewoon gelijk beginnen met een JO maar dat is een persoonlijke afweging die je moet maken.
Maar zorg eerst dat je een trainings regime op poten hebt eer je hier aan begint, dat betekent max aantal trainees voor je trainingslinie zondag en woensdag en een goed/slecht coach aanschaffen.
Succes!
Ze krijgen geen 21ste blokjes maar kunnen nog oneindig worden doorgetraind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je bedoelt dus jonge spelers (met talent) opstellen, in competitie en/of vriendschappelijke wedstrijden, in een bepaalde linie waarin je trainen gaat zodat hun training ontvangen en ze in vaardigheden stijgen. Waarna je ze zelf houden kunt of gaat verkopen?
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'.
btw. spelers kunnen in een vaardigheid maximaal 20 van de 20 (20/20) blokjes/punten behalen?
Die denkt, Skill + SH is zeker 2.7quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wtf possie, waarom biedt er iemand 2,7 miljoen op je midje?
Niet waar, dat was vroeger wel zo (herinnert iemand zich nog herman vooijs?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ze krijgen geen 21ste blokjes maar kunnen nog oneindig worden doorgetraind.
Gekke Conundrumquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die denkt, Skill + SH is zeker 2.7
Mja, het is goed bedoeld, maar hij biedt veel te hoog en hij ontslaat zn spelers ook meteen.. beetje vaag..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gekke Conundrum
Als ik Possie was zou ik die extra miljoen nog maar niet direct uitgeven. Conundrum is iets te fanatiek geld aan het uitgeven als ik z'n transferhistorie naloop
Mja, ik ben benieuwd of er wat uit gaat komen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen friendlies meer en veroorzaken walk-overs. Kennelijk gaat 'ie ermee stoppen dus. Prima dat je dan mensen wilt helpen, doe het alleen even wat minder opzichtig. Lijkt me stug dat dit niet gezien wordt en dan ben je zelf toch al gestopt, maar kan een ieder die, al dan niet in overleg, geholpen is weer wat uitleggen
Ai, vooral die transfers met die pura vida...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gekke Conundrum
Als ik Possie was zou ik die extra miljoen nog maar niet direct uitgeven. Conundrum is iets te fanatiek geld aan het uitgeven als ik z'n transferhistorie naloop
Geen idee. Wilde m zeker graag hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wtf possie, waarom biedt er iemand 2,7 miljoen op je midje?
Nee helaas ik heb geen geld meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
Gaat Possie er nou met Schaars vandoor? of een poging doen tot?
Pauperquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
4.1 miljoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij op je rekening staan?
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!quote:
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.quote:![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.
Komt goed.quote:Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.
Die instelling heb ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Ik was zo enthousiast dat ik zie dat ik rood staquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.
Tuurlijk niet. Vorige week hadden ze 1650 cheaters. Je denkt toch niet dat ze dan tussen al die cheaters weten wat de marktprijs is van mijn speler? Ze weten dat dat de maatregel is en ze zullen er daarna naar handelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Zou zomaar kunnen. Of het zelf melden, dan zie je wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
Grote kans van wel ja....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
En terecht! Suarez acties zitten we hier niet op te wachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbe
Ja helaas, ik wacht het wel af....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me dat het gewoon de TV prijs gaat worden. Iets van 1.7 ofzo?
Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nu baal ik dat ik die mid niet heb kunnen kopen![]()
oh well. nu wacht ik wel wat langer. Mn oude rot is al +2 geworden, dus zodra die terug is kan ik mn andere mid gaan vervangen voor een jonge mid en/of wellicht FC.
Als jij het nou gister even had gelaten die prijs al zo vroeg op te drijven...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.
Dat is een defquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.
Redelijk verdedigen, Uitmuntend positiespel en wereldklasse vleugel.........quote:
Ja wie gaat er nou van uit dat ze daar meer dan 5.1 miljoen voor willen betalen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als jij het nou gister even had gelaten die prijs al zo vroeg op te drijven...
hoe lang ga je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Vietnam is binnen!
Oh ik heb trouwens wel een probleem... ik ga vrijdag naar NY en kan dus de nieuwe jeugdcompetitie niet meteen accepteren. Ik hoop in het weekend nog wel achter een pc daar te kunnen kruipen, maar dan weten jullie dat
Altijd wachten bij zulke spelers, zo lang mogelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou van uit dat ze daar meer dan 5.1 miljoen voor willen betalen.Ik weet niet of ik bij de deadline kan zijn dus had ik flink veel geboden.
dat lijkt mij ook niet nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Altijd wachten bij zulke spelers, zo lang mogelijkMaar Flap zal vast niet klagen
Werken? Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
Werken jullie ook nog gewoon naast het Hattrick leven ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken? Waar heb jij het over?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken? Waar heb jij het over?
Wat?? En mijn team dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
New Yorkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Vietnam is binnen!
Oh ik heb trouwens wel een probleem... ik ga vrijdag naar NY en kan dus de nieuwe jeugdcompetitie niet meteen accepteren. Ik hoop in het weekend nog wel achter een pc daar te kunnen kruipen, maar dan weten jullie dat
Het is alleen zo jammer dat de meerwaarde van de PM op een (O)WB weer zo klein is. Met bijvoorbeeld Uitmuntend Passen was het wel weer een leuke counterWB geworden. Nu is het bijna zonde dat 'ie 1-1,5 seizoenen PM heeft gehad..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Uitmuntend positiespel en wereldklasse vleugel.........
Hmzz ja je hebt geklijk.
WZVquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Wilde m zeker graag hebben.
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...quote:
Werken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
geen enkel probleem dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...
@Possie... thanks voor het aanbod, mocht het nou niet lukken dan sms ik Yur wel even (als ik zijn goeie nummer nog heb)
Komt goed hoor ik alweer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...
@Possie... thanks voor het aanbod, mocht het nou niet lukken dan sms ik Yur wel even (als ik zijn goeie nummer nog heb)
quote:Pieter-Jan van Plateringen (302389401)
Netherlands 17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
"F*ck*ng unpredictable, F*ck*ng young, F*ck*ng winger... F*ck*ng good! The only 17,00x in transfer compare"
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: cow a bunga (sinds 10-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 810 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 13-10-2010 11:37
Vraagprijs: 2 222 222 ¤
Hoogste bod: 3 570 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Heb nu wel een heel leuk rijtje 17-jarigen en nog een heerlijke 19-jarigequote:
En hoeveel geld hebben die je tnt gekost?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu wel een heel leuk rijtje 17-jarigen en nog een heerlijke 19-jarige
SPOILER: Bieden mag maar hoeft nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:
Het is je levensader.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'?
Zonder trainees hou je het gewoon niet lang vol en gaat je team langzaam doodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'?
Momenteel puur en alleen om geld te verdienen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Bedoel je financieel of goede spelers blijven hebben? Hoeveel van de trainees houden jullie zelf?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder trainees hou je het gewoon niet lang vol en gaat je team langzaam dood
Niet helemaal.quote:
Maar je spelers worden wel ouder, dus minder waardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik maak nu namelijk wekelijks winst zonder spelers te verkopen of een wedstrijd te spelen.
Een trainee is gewoon een speler die je optraint aan de hand van de training die je hebt gekozen. Niet meer, niet minder. Maar meestal zijn het jonge spelers aangezien die sneller trainen en meer waard zijn als ze gestegen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Bedoel je financieel of goede spelers blijven hebben? Hoeveel van de trainees houden jullie zelf?
Is er btw iemand die een voorbeeld heeft van speler om te kopen als trainee?
Niet als je geen spelers hebt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar je spelers worden wel ouder, dus minder waard
Jij niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als ik geen spelers heb.
Ik draai wekelijks winst en heb 20 trainees.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik draai ook 2wekelijkse winst
Nu 10 trainees in het team
Hehhe herkenbaar, maar ik hou het bij 10 hoor. Het zou knap zijn om 20 spelers wekelijks te trainen, tenzij je 5-5-0 speelt en passen traintquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik draai wekelijks winst en heb 20 trainees.
Maar mijn team is niet te echt een goede referentie nu. Ik draaide voorheen ook 2 wekelijks winst, maar dat lukt eigenlijk alleen als ik minimaal 1 spelers per 2 weken verkocht.
Vandaar ook dat ik het over een andere boeg heb gegooid nu.
Dat doe ik dan ook op dit moment.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehhe herkenbaar, maar ik hou het bij 10 hoor. Het zou knap zijn om 20 spelers wekelijks te trainen, tenzij je 5-5-0 speelt en passen traint
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel geld hebben die je tnt gekost?
Spreek jullie laters weer ben er van tussen.Die 3 17-jarigen hebben me 10,6M gekost, in 4 dagen tijd...SPOILER: Bieden mag maar hoeft nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Ik wou dat ik dat kon betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die 3 17-jarigen hebben me 10,6M gekost, in 4 dagen tijd...
Heb nog 4,2M, maar voldoende trainees denk ik. In ieder geval 4 voor als ik wing trainquote:
0,5 mln per trainee hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nog 4,2M, maar voldoende trainees denk ik. In ieder geval 4 voor als ik wing train
Dat zal zeker werken. De truc is om tijdens je competitie wedstrijden ook jonge spelers te trainen. Deze mogen best "iets" ouder zijn. Laten we zeggen 19 t/m 22?, zodat je geen verloren training krijgt. Dit omdat oudere spelers gewoon langzamer trainen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik had een 'strategie' bedacht, nu wil ik jullie vragen om te kijken of het mogelijk is:
Op het begin 4 trainees kopen, die zet ik op vriendschappelijke wedstrijden erin. Met competitie wedstrijden zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Als de trainees gestegen zijn verkopen of eventueel zelf behouden.
Iemand die hier weet hoe het zal verlopen? Zal mijn clubje kunnen blijven bestaan of zal dit absoluut niet werken?
Er liepen toch een paar af vandaag/morgen? Of heb je die al binnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. even een aantal teams benaderd die van Groningen's in hun team hebben.. ben benieuwd..
vanavond en morgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er liepen toch een paar af vandaag/morgen? Of heb je die al binnen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vanavond en morgen
ik heb nog wat teams met verdedigende talentjes en keepers benaderd.. ik probeer mijn trainingslinie vol te krijgen en dan een keeper te hebben..
Dus ik koop bijvoorbeeld 4 'talentjes' tot 19 jaar, kies een trainingstype die ik een x aantal weken aanhoud, ik zet de trainees alleen met vriendschappelijke wedstrijden in en na een tijdje verkoop ik hen met winst zodat ik iets bij verdien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zal zeker werken. De truc is om tijdens je competitie wedstrijden ook jonge spelers te trainen. Deze mogen best "iets" ouder zijn. Laten we zeggen 19 t/m 22?, zodat je geen verloren training krijgt. Dit omdat oudere spelers gewoon langzamer trainen.
Het ideaalst is natuurlijk max aantal trainees van 17 jaar. Maar soms zullen ze gewoon iets ouder zijn.
ben benieuwd.. ik heb nu vooral ook nog teams benaderd met de talentjes..quote:
Gewoon zorgen dat je zsm je "diploma hebt. Dan kan je andere opstellingen spelen ipv 4-4-2. Vervolgens 10 trainies kopen met redelijk als train stat en zo jong mogelijk. (17 a 18) Die optrainen en dan verkopen als ze ± 22 jaar zijn. Probeer een doorschuif systeem te krijgen tussen de trainies van je A team en die van je B team. Zodat je niveau van je A team altijd ongeveer even sterk blijft en je een nieuwe trainie weer opnieuw kan gaan trainen in je B team.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik had een 'strategie' bedacht, nu wil ik jullie vragen om te kijken of het mogelijk is:
Op het begin 4 trainees kopen, die zet ik op vriendschappelijke wedstrijden erin. Met competitie wedstrijden zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Iemand die hier weet hoe het zal verlopen? Zal mijn clubje kunnen blijven bestaan of zal dit absoluut niet werken?
Even kort door de bocht hoe je het zou kunnen doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dus ik koop bijvoorbeeld 4 'talentjes' tot 19 jaar, kies een trainingstype die ik een x aantal weken aanhoud, ik zet de trainees alleen met vriendschappelijke wedstrijden in en na een tijdje verkoop ik hen met winst zodat ik iets bij verdien.
Dit moet dus lukken om een 'klein beetje' bij te verdienen voor de club?![]()
Als ik het spel na een tijdje beter onder de knie krijg zal ik wss net als jullie met meerdere trainees doen. Mijn doel is nu om het spel onder de knie te krijgen en een 'klein beetje' bij te verdienen.
Btw na hoeveel weken verkopen jullie de trainees gemiddeld?
Meestal pas als ze ± 22 zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Vuurpijl. het volgende:
Btw na hoeveel weken verkopen jullie de trainees gemiddeld?
Say what??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even kort door de bocht hoe je het zou kunnen doen.
Je koopt bijv 6 spitsen ( 17 jaar ) met redelijk scoren ( Noem ik even 1 ) Dus;
1 1 1 1 1 1
Op een gegeven moment, dus na 2 seizoenen zijn ze 19 jaar en bijvoorbeeld 4 levels gestegen ( 6 dus ).
5 5 5 5 5 5
Nu verkoop je er bijvoorbeeld 2 en koop je weer 2 nieuwe spelers van 17 met rating 1 dus;
5 5 5 5 1 1
Je traint bijvoorbeeld iedereen weer 1 seizoen en ze stijgen 2 levels. Je verkoopt er weer 1 dus;
7 7 7 3 3 1
Etc etc.. Het gaat om het idee dat je het begrijpt. Kijk niet naar de getallen, maar meer hoe het werkt
Het is natuurlijk niet altijd zo dat spelers tegelijk stijgen in skill, maar nogmaals dit is een voorbeeld.
Dat wat Drasss en Outpost zeggen.. Dus gewoon je diploma halen.. een linie kiezen waarin je wilt trainen (keepers, verdedigen, middenveld, aanvallers).. trainees kopen en dan het verhaal wat Drasss aangaf..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
gewoon elke wedstrijd.. dus als je bijv verdedigers gaat trainen, dan ga je 532 of 541 spelen.. dan zorg je dat je 10 jonge verdedigers hebt.. 5 daarvan stel je op zondag op en de andere 5 stel je op woensdag op.. dan heb je de meest optimale training..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Vuurpijl. het volgende:
Mijn dank is groot voor de goede uitleg!![]()
Maar in welke wedstrijden laten jullie de trainees mee spelen? Gewoon in elke wedstrijd of puur alleen in vriendschappelijke wedstrijden?
De besten in de competitie en de rest vriendschappelijk. Zeker op jou niveau (divisie 8 of 9) kun je met trainees van 17j en redelijk hoofdstats ratings halen die goed genoeg zijn, zeker na een half seizoen trainen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Vuurpijl. het volgende:
Mijn dank is groot voor de goede uitleg!![]()
Maar in welke wedstrijden laten jullie de trainees mee spelen? Gewoon in elke wedstrijd of puur alleen in vriendschappelijke wedstrijden?
Eet smakelijk.quote:
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het een vrij helder verhaal vind hoor..
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon elke wedstrijd.. dus als je bijv verdedigers gaat trainen, dan ga je 532 of 541 spelen.. dan zorg je dat je 10 jonge verdedigers hebt.. 5 daarvan stel je op zondag op en de andere 5 stel je op woensdag op.. dan heb je de meest optimale training..
Ik train al vanaf het begin verdedigen: 4 jaar dus nuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.
Hoelang behouden jullie gemiddeld je trainingstype?
Ik train sinds heb begin verdedigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.
Het is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.![]()
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.
ik ben Bedrijfskundig opgeleid niet economischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.
in het begin aan je training om zo geld te genereren voor de rest van je team.. dus resultaten zijn in het begin niet belangrijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Zijn er hier ook die geen trainees hebben?quote:22. Antonio Pinsino (289873529)
18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 16-01-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: HAMSEEY S.K. (sinds 28-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 13-10-2010 18:06
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 7 000 ¤ door Punto di Domanda
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Als dat een prima speler is denk ik dat ik het spel al aardig onder de knie aan het krijgen ben, alleen nog eens HAGonline goed doorlezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Drassss het volgende:
Vuurpijl, zie het als Ajax/Feyenoord doen.
Spelers als vd Wiel/Anita of Fer/Wijnaldum worden nu opgeleid in het eerste elftal. Ze zijn eigenlijk nog te jong en komen ervaring te kort. Die paar extra jaren die ze vanuit de jeugd bij je echte team zitten zijn de trainingsjaren. Na verloop van tijd komt er een moment dat ze verkocht zullen worden. Vervolgens halen Ajax/Feyenoord gewoon weer nieuwe talenten uit de jeugd
Het is dus niet alleen puur om geld te verdienen, maar ook enigszins je team te versterken tot een bepaald niveau.
Oh edit: Bovenstaande is gewoon een prima speler om mee te beginnen. Wat ga je trainen?
- Wanneer een speler te koop staat kan je rechts via de transfervergelijking een indicatie krijgen hoeveel een speler waard is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:18 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als dat een prima speler is denk ik dat ik het spel al aardig onder de knie aan het krijgen ben, alleen nog eens HAGonline goed doorlezen.
Deze speler was gewoon een voorbeeldje die ik van de transferlijst plukte.![]()
Wat zijn dergelijke spelers waard trouwens?
En welke gradatie vaardigheden moet een trainee van 17/18/19 jaar bezitten?
btw. als een speler stijgt in een vaardigheid (poppen word dit ook wel genoemd?) krijg je er geen bericht van?
Conditie zit dus wel snor bij jou de komende 2/3 seizoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:47 schreef Kirov het volgende:
Mijn nieuwe trainee heet Floris-Jan Hobbelen, epic!
Goed/Uitstekend? Of is dat overbodig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Conditie zit dus wel snor bij jou de komende 2/3 seizoenen.
Het was meer een grapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Goed/Uitstekend? Of is dat overbodig?
Voldoende of goed? Anders slinger ik hem omhoogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was meer een grap
Goed/uitstekend is voldoende
Waar staat je conditie lvl op? Ergens tussen 10/15 is voldoende.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Kirov het volgende:
[..]
Voldoende of goed? Anders slinger ik hem omhoog
Vooral van zijn belang op je middenveld natuurlijk. Heb je daar oude lui staan? Zoja even berekenen bij hagonline welk lvl je moet hebben wil het niet omlaag.quote:
Ik heb één 29 jarige, verder nog een 27 jarige, één van 24 en één van 23. Dat oudje heeft een redelijke conditiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vooral van zijn belang op je middenveld natuurlijk. Heb je daar oude lui staan? Zoja even berekenen bij hagonline welk lvl je moet hebben wil het niet omlaag.
Conditie is tegenwoordig voor elke speler belangrijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vooral van zijn belang op je middenveld natuurlijk. Heb je daar oude lui staan? Zoja even berekenen bij hagonline welk lvl je moet hebben wil het niet omlaag.
Het was al een beroerde zin van me en nu helemaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Conditie is tegenwoordig voor elke speler belangrijk.
Ik heb de zins opbouw niet eens opgemerktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was al een beroerde zin van me en nu helemaal
Zo snel zijn we helemaal niet meer..... http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
jemig wat gaan jullie snel
Kom net thuis. Ik kan de Hattrick FOK! cup topic niet vinden
Dequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snel zijn we helemaal niet meer..... http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Oe dit is de snelste sinds 10!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snel zijn we helemaal niet meer..... http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik heb de zins opbouw niet eens opgemerkt
Ik speel morgenvroeg om 03.00 pas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik speel in Portugal. Is pas om 22:00
Mja hij is nog niet vol en als je naar beneden scrolled zal je snelheden zien die we niet meer halen gaan.quote:
Sinds 15 trouwensquote:Hattrick #435: Met crapy JTU's Outpost76 12-10-2010 16:45 0.11 posts
Hattrick #434: Alweer een nieuw topic! Outpost76 10-10-2010 15:27 0.10 posts
Hattrick #433: Vlaggetjes verzamelen vanpers 07-10-2010 13:10 0.07 posts
Hattrick #432: Halverwege het seizoen MrMoon 03-10-2010 21:22 0.06 posts
Hattrick #431: Waar de OP weer is bijgewerkt.Outpost76 29-09-2010 09:35 0.05 posts
Hattrick #430: Met Noob akties.Outpost76 26-09-2010 18:01 0.08 posts
Hattrick #429: Zonder inspiratie. RealBizkit666 22-09-2010 13:25 0.05 posts
Hattrick #428: zijn er nog bekerspelers? BrandX 19-09-2010 15:06 0.07 posts
Hattrick #427: Met spanning in de beker! NelisZ 15-09-2010 17:20 0.05 posts
Hattrick #426: F5F5F5F5 Kirov 11-09-2010 12:55 0.05 posts
Hattrick #425: met inspiratieloze TT MrMoon 05-09-2010 23:10 0.04 posts
Hattrick #424: Driemaal is scheepsrecht. Dit is Fok!HT 3.0 Flappekz 02-09-2010 23:14 0.07 posts
Hattrick #423: Waar iedereen normaal doet Outpost76 30-08-2010 03:28 0.05 posts
Hattrick #422: Waar de jeugd het ook weer doet RealBizkit666 27-08-2010 11:32 0.08 posts
Hattrick #421: Eindelijk weer online FrituurVetPet 24-08-2010 20:41 0.08 posts
Hattrick #420 Kirov 22-08-2010 22:33 0.11 posts
ja ja.. het begin is er.. morgen die andere twee nog even binnen hengelen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Drassss het volgende:
Ahhhhhh 1-2 in de verlengingFeli BrandX!
Netjes Moon.
Er is een beginquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ja.. het begin is er.. morgen die andere twee nog even binnen hengelen..
Je mag mijn spelert kopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef Flappekz het volgende:
Nou weet ik niet meer waar ik de rest van mn geld aan uit moet geven
ik heb nog het e.e.a. aan kneuzen te koop staanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef Flappekz het volgende:
Nou weet ik niet meer waar ik de rest van mn geld aan uit moet geven
Daar verloor ik net vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog het e.e.a. aan kneuzen te koop staan
Maar daar heb ik nix aan...quote:
Ook daar heb ik nix aan...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog het e.e.a. aan kneuzen te koop staan
van de vijf op de tl stonden er maar twee in de basisquote:
maar ik wel als je je geld kwijt wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nix aan...
[..]
Ook daar heb ik nix aan...
Wat was je team naam ook al weer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar ik wel als je je geld kwijt wil
Ik heb nog 250.000 nodig om een fatsoenlijke nieuwe back-up keep te kopen.
Zoals Possie zou zeggen: " Gewoon die hamlappen zo snel mogelijk ontslaan"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
van de vijf op de tl stonden er maar twee in de basis
Ik heb een overschotje aan spelersLeuk hoor, zo'n jeugdopleiding, maar je moet met regelmaat of eentje ontslaan, of eentje promoten. En aangezien ik nu probeer te ontdekken hoeveel jeugdsterren is in de 'grote spelers wereld' heb ik niet de meest grote lichten in mijn team staan
En zekers maar weinig trainees.
Voorlopig zit ik compleet vol qua trainingsposities, of het nu pm of wing is....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je geen reserve verdediger nodig die je nog wat vleugelspel kan bij brengen?
Verkopen doe je ze waarschijnlijk toch niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zoals Possie zou zeggen: " Gewoon die hamwaailappen zo snel mogelijk ontslaan"
Bummer....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik compleet vol qua trainingsposities, of het nu pm of wing is....
Heb nog maar eens 3 spelers te koop gezet
Geeft nix! Voor deze vraagprijs raak ik ze vast wel kwijtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bummer....
Ja zag t net. Helaas heb ik geen verdediger nodig en je mids zijn niet goed genoeg.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geeft nix! Voor deze vraagprijs raak ik ze vast wel kwijt
Niet lullig bedoeld maar die spelers die je nu tekoop hebt staan kan je ofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar ik wel als je je geld kwijt wil
Ik heb nog 250.000 nodig om een fatsoenlijke nieuwe back-up keep te kopen.
Op naar promotie dus!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef vanpers het volgende:
Heb zonder blessures mijn Malta vlaggetje binnen gehaald.![]()
Zondag weer gewonnen voor de 9de keer op rij in de competitie, nummer 2 verloren dus sta nu 6 punten los en speel volgende week thuis tegen hem,
Nog maar 1 tegendoelpunt in de VII klasse. Als ik de volgende 2 wedstrijden win dan kan de nummer 2 alleen nog maar gelijk komen.
ze heten helaas niet van Groningenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik compleet vol qua trainingsposities, of het nu pm of wing is....
Heb nog maar eens 3 spelers te koop gezet
Ga je echt om of probeer je t en zie je wel hoever t komt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze heten helaas niet van Groningen
Ik sta op +23 en hij op +21. Maar als ik 11 wedstrijden op rij win dan win ik er echt wel een van de laatste 3 of minstens gelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op naar promotie dus!
Gelijk komen in punten maar je doelsaldo is beter?
Hey dat is mijn zinnetje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze heten helaas niet van Groningen
ik ga het echt proberen, maar ik zie wel hoe ver het komt.. er valt weinig over te zeggen, want ik ben daarvoor toch afhankelijk van anderen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je echt om of probeer je t en zie je wel hoever t komt?
Ik wist het, de ziekte is besmettelijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het echt proberen, maar ik zie wel hoe ver het komt.. er valt weinig over te zeggen, want ik ben daarvoor toch afhankelijk van anderen..
Als ze voor een weekendje komen logeren, geen probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wil jij ook spelers die van Groningen heten?
Zit wel goed dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik sta op +23 en hij op +21. Maar als ik 11 wedstrijden op rij win dan win ik er echt wel een van de laatste 3 of minstens gelijk.
Ben eigenlijk benieuwd wat jullie van mijn team vinden.
Laatste wedstrijd is id:296529784 en ik ben JvP.
(laatst trouwens stadion uitgebreid van 26 duizend naar 32 duizend, had ik zondag nog 9 plaatsen over.
Als aanvulling hierop:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wel goed dus.
Oeh je hebt een heerlijk counter team!![]()
Al hoefde je bij lange na niet te counteren tegen dat team.
Tja dan wordt t weer uitbreiden imo. Beter net niet uitverkocht en dan uitbreiden dan al weken uitverkocht en dan pas uitbreiden. Als je nl al een paar keer bent uitverkocht heb je al inkomsten misgelopen.
Daarom heb ik het niet door gezet. I|k hou er niet van om afhankelijk te zijn van anderen. Daarbij komt dat ik wel gek genoeg ben om 1 miljoen teveel te betalen als ik een speler echt wil en de andere managers kunnen daar dan te makkelijk gebruik van maken....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het echt proberen, maar ik zie wel hoe ver het komt.. er valt weinig over te zeggen, want ik ben daarvoor toch afhankelijk van anderen..
Dubbele conclusie :quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop:
Zodra je stadion een aantal keer voor 90% heeft vol gezeten moet je al uitbreiden. Vanwege een wijziging een paar seizoenen terug is het heel moeilijk om je stadion uitverkocht te krijgen. Mocht dit wel lukken, dan ben je dus gewoon veel te laat.
Dat is smerig ja, managers die inspelen op je gevoelensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het niet door gezet. I|k hou er niet van om afhankelijk te zijn van anderen. Daarbij komt dat ik wel gek genoeg ben om 1 miljoen teveel te betalen als ik een speler echt wil en de andere managers kunnen daar dan te makkelijk gebruik van maken....
Het blijkt tegenwoordig ook voor te komen bij andere managers hoor......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is smerig ja, managers die inspelen op je gevoelens![]()
in het weekend zijn ze juist nodig, dus dat word hem nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ze voor een weekendje komen logeren, geen probleem.
Vrijdag middag tot zondag middag is een normaal weekendje logeren hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in het weekend zijn ze juist nodig, dus dat word hem niet
Lijkt me niet en ik zal zeker even wachten tot morgenvroeg...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Trouwens even de vraag :
Vanmiddag hadden we het over een bod op een speler van mij die ± 1 mil boven de tv zat. Ik heb daar een berichtje over gehad van een gm dat de prijs waarschijnlijk aangepast zou worden. Nou is mijn speler verkocht zonder dat de prijs is aangepast. Kan ik er dan van uit gaan dat ik dat geld uit mag geven?
Prijs wordt achteraf bijgesteld. Daar krijg je dan een HT-mail (stafbericht) over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Trouwens even de vraag :
Vanmiddag hadden we het over een bod op een speler van mij die ± 1 mil boven de tv zat. Ik heb daar een berichtje over gehad van een gm dat de prijs waarschijnlijk aangepast zou worden. Nou is mijn speler verkocht zonder dat de prijs is aangepast. Kan ik er dan van uit gaan dat ik dat geld uit mag geven?
ofquote:Transferprijs aanpassing
quote:overpriced Transfer (adjustment)
Hmzzz zou wel klote zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me niet en ik zal zeker even wachten tot morgenvroeg...
Als je het echt zeker wil weten zal ik een gm/modje even mailen.
Ok ik ben benieuwd. Ik hoop niets te horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prijs wordt achteraf bijgesteld. Daar krijg je dan een HT-mail (stafbericht) over.
Dit kan dan de titel zijn:
[..]
of
[..]
Je speelt per 2 weken meestal een thuiswedstrijd en een uitwedstrijd. Met het geld van de thuiswedstrijd moet je het verlies van de week dat je in de uitwedstrijd hebt behaald goed maken. Als dat lukt, dan is er sprake van 2 wekelijkse winst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Wat word er bedoelt met 2 weekse winst?
Mijn hond vind het anders niet fijn als je hem wakker maakt. Zeker niet als je dan ook nog 2 mensen midden in de nacht meeneemt die blijven logeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Drassss het volgende:
Beter een slapende hond wakker maken dan een bijtende hond in je slaap hebben
Nou ehm sorry...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Drassss het volgende:
Beter een slapende hond wakker maken dan een bijtende hond in je slaap hebben
Logies 2 mensen mee nemen midden in de nacht die dan ook nog blijven "logeren" . Gek he dat ie dat niet leuk vind. Ook honden kennen jaloezie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond vind het anders niet fijn als je hem wakker maakt. Zeker niet als je dan ook nog 2 mensen midden in de nacht meeneemt die blijven logeren.
Omdat het wat later op de avond is misschien? Maar ik heb toch echt nog een serieus antwoord gegeven op een HT vraag die gesteld werd net.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Waarom gaat pagina 6 van bijna elke ht topic hier helemaal nergens meer over?
Het gaat nog steeds ergens over. Zie mn vraag hierboven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Je trainde verdedigen he? Dan zou ik in het geval dat de je niet kunt counteren voor 442 gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
Waar zouden jullie in mijn geval voor gaan?
Ik speel 4-3-3 of 5-3-2 normaal gesproken met counter. Ik heb mn hele A verdediging verkocht dus goed counteren zit er niet meer \ nog niet in. Ik speelde met 1 uitstekend vleugel\positiespel speler op de vleugel. Ik had 1 wonderbaarlijk mid en heb nu nog 1 wereldklasse mid. Wat zal ik kopen :
wk pos met uitmuntend passen, reusachtig pos met redelijk passen of daar ergens tussen in.
Als je de laatste kiest hoe ver er tussen in dan? Wat voor stats?
Ja klopt en ik kan wel counteren maar mn verdediging is zo slecht dat dat counteren onmogelijk maakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je trainde verdedigen he? Dan zou ik in het geval dat de je niet kunt counteren voor 442 gaan.
En de speler die je kunt overwegen is zoiets: Holger Sartor (185770708)
Hmzzz mij te oud....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
En de speler die je kunt overwegen is zoiets: Holger Sartor (185770708), of als je iets meer wilt besteden voor zoiets: Jørgen Kodrup (181969495)
Met 433 val je mijn inziens tussen schip en wal. Je verdediging is slecht, je mid kun je niet genoeg omhoog krikken. Het enige leuke wat je hebt is een goede aanval, maar daar heb je dan niets aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt en ik kan wel counteren maar mn verdediging is zo slecht dat dat counteren onmogelijk maakt.
Dan heb ik dus voor niets 3 spitsen gekocht de afgelopen tijd...
ik zal eens kijken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz mij te oud....![]()
Verder wel leuk qua geld en stats.
Te oud.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz mij te oud....![]()
Verder wel leuk qua geld en stats.
Dat wel maar dan moet ik gaan kiezen tussen deze 3 :quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
Mij lijkt 4-4-2 ook de beste keuze. Zeker wanneer straks je verdediging weer op peil is? Tevens heb je tactisch ook genoeg opties met de 4-4-2 opstelling.
quote:. Agim Muhaxheri
32 jaar en 55 dagen, TSI = 14 320
matig in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft formidabel ervaring en is een goed leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
10-10-2010 (Aanvaller)
10. Irineos Pantelas
23 jaar en 61 dagen, TSI = 9 270
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: magisch
10-10-2010 (Aanvaller)
11. Henk van Rijswijk
25 jaar en 85 dagen, TSI = 26 460
goed in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: rampzalig
10-10-2010 (Aanvaller)
Agim en Irineos. Rijswijk als reserve. Het is sowieso fijn als je reserves aansluiten bij je A-team.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moet ik gaan kiezen tussen deze 3 :
[..]
Jup ervaring heeft me dat geleerd de afgelopen seizoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Te oud.
Hij speelt niet op een trainingslinie, dus waarzou je dan een jongere speler aanschaffen die minder ervaring heeft, veel duurder is en waar je waarschijnlijk ook nog veel meer op afschrijft dan een 26 jarige.
Dat wel maar we verschuiven mn vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Agim en Irineos. Rijswijk als reserve. Het is sowieso fijn als je reserves aansluiten bij je A-team.
Agim verpatsen??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Drassss het volgende:
Henk en Agim verpatsen en een nieuwe spits terugkopen een optie?
Verschuiven? Je vraagt toch tussen welke van die drie je moet kiezen? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar we verschuiven mn vraag.
Het ging me om mn middenveld niet om mn spitsen.
[..]
Agim verpatsen??Das mn FC vrind.
Henk ok maar dan nog wordt mn vraag verschoven.
mwa ik had toch al geboden op Holger Sartor (185770708) en daar is niet meer overheen geboden.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verschuiven? Je vraagt toch tussen welke van die drie je moet kiezen? Of mis ik iets?
Het is toch duidelijk dat we je 442 willen laten spelen en dat je dan een mid moet kopen met de stats die ik je doorgaf.
Deze misschien wat: Léopold Descamps (223399034) ?
Je bent ook een figuur he...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa ik had toch al geboden op Holger Sartor (185770708) en daar is niet meer overheen geboden.....Dus einde discussie.
![]()
Je moet ook niet zo snel op een speler bieden. Het was nog een aantal dagen tot zondag. In het vervolg kun je beter wat spelers hotlisten, dan wikken en wegen welke de beste zijn en dan daarop gaan bieden.quote:
dan moet het topic zsm vol :pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Klopt maar met zo een tv vind ik deze aankoop niet zo erg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo snel op een speler bieden. Het was nog een aantal dagen tot zondag. In het vervolg kun je beter wat spelers hotlisten, dan wikken en wegen welke de beste zijn en dan daarop gaan bieden.
quote:Mediaangemiddelde prijs ¤ 3.073.950
Gemiddelde prijs ¤ 2.996.790
quote:13-10-2010 (10/43) Blind Bat RKDEO ¤ 2.443.000 72 970
Tja ik koop liever 22 a 24 jarige maar deze was wel erg leuk ivm zn tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent ook een figuur he...
Dat komt misschien doordat die al 99 dagen is, denk je niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar met zo een tv vind ik deze aankoop niet zo erg.
[..]
[..]
[..]
Tja ik koop liever 22 a 24 jarige maar deze was wel erg leuk ivm zn tv.
Waar, waar, waar?quote:
Dan nog kan hij een vergelijkbaar bedrag opbrengen gezien zn tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt misschien doordat die al 99 dagen is, denk je niet?
@Vullie je vriendje is weer ff online!quote:
Niet dat je het nodig hebt, maar de eerste 2 miljoen staatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geeft nix! Voor deze vraagprijs raak ik ze vast wel kwijt
Ik wil nog wel een extra IM kopen, er loopt nog een 33 jarige en een 30 jarige rond die ik graag wil vervangen. Maar zoals eerder vernoemd, die zijn te duurquote:Cash funds: 3 355 268 ¤ (6 391 973 ¤)
Wat een .... gewoon mailen dat ie hem gewoon even qua marktwaarde erop moet zetten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enrico Brouwer (287632295)
Met een manager contact opgenomen over zn statszet hij hem wel te koop zegt hij
Das wel een echt toppertje ja!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat staat ie toch!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een .... gewoon mailen dat ie hem gewoon even qua marktwaarde erop moet zetten.
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou misschien.![]()
Ik ben niet bang voor Vullie.![]()
WTFquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe wat een sneerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig heeft ie met die opmerking meer mensen dan m lief is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |