Ik kon me juist vermaken met een aantal grappenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb Dagobert al een tijdje niet meer gezien. Ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen maar in zijn geval sloeg het nergens op. in 1 post tig vragen met wat als dit en wat als zus. Daar werd ik op een gegeven moment niet goed van.
Ach ik heb m een paar keer behulpzaam geantwoord maar hij bleef maar bezig met rare vragen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kon me juist vermaken met een aantal grappen
Lennaert Schaars (262102250)quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat t maar een spelletje is maar.......
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb m een paar keer behulpzaam geantwoord maar hij bleef maar bezig met rare vragen.
[..]
Lennaert Schaars (262102250)
quote:
Zekers en ik wil die training afmaken door m verdedigen bij te brengen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik train ze wel mooi op natuurlijk
Dat zou echt perfect zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zekers en ik wil die training afmaken door m verdedigen bij te brengen.
Wat anders te doen met een topic?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:55 schreef DutchieBre het volgende:
Jezus, blijven jullie topics vol lullen
Zondag als vervanger van :quote:
En op woensdag in de verdediging.quote:Ruperto das Neves
18 jaar en 90 dagen, TSI = 5 610
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
Ik ben gelijk begonnen met een jeugdopleiding, zit nu in me 3de seizoen en ik heb nu (zei het met mazzel) al ongeveer 3.5 miljoen verdient. Het eerste seizoen zal de JO alleen geld kosten omdat je nog met buurtjongens zit, als je geluk hebt zit er iets bruikbaars tussen maar reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gelezen heb ik dat het op het begin niet erg slim is om direct met een jeugdopleiding te starten?
btw hoeveel spelers hebben jullie in je 'hoofdteam' en hoeveel in jullie 'jeugdteam'?
het is denk ik ook slimmer om je 'gekregen' spelers van je begin bij hattrick te ontslaan in plaats van te verkopen?
Zoals Klootzzz als zegt. Begin eerst met een goede trainingslinie. Basisspelers ( jonge gasten ) en een B team. Wanneer dat allemaal lekker staat en je maakt tweewekelijks winst is een jeugdopleiding starten geen slecht idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gelezen heb ik dat het op het begin niet erg slim is om direct met een jeugdopleiding te starten?
btw hoeveel spelers hebben jullie in je 'hoofdteam' en hoeveel in jullie 'jeugdteam'?
het is denk ik ook slimmer om je 'gekregen' spelers van je begin bij hattrick te ontslaan in plaats van te verkopen?
Ja ja, maar van een aantal vraag ik me af of het betaalbaar is..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef Drassss het volgende:
01. 023 Drassss
Ik zal stoppen met spammen
Hehe MrMoon. Goed bezig!
Hoe zit je financieel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ja, maar van een aantal vraag ik me af of het betaalbaar is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |