quote:De coach van Erm koos vandaag voor de counteraanval. Dynamo vertrouwde op zijn countervaardigheid.
Wat is je teamnaam?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:26 schreef Nixx- het volgende:
Kan straks iemand bij de rust mijn beker wedstrijd weer postten?
ach ja alvast gefeliciteerd met je overwinningquote:
Mijn b-team is maar een fractie zwakker als mijn a-team, wat nog zwak isquote:Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja alvast gefeliciteerd met je overwinning
Mijn b-team stelt namelijk echt geen zak voor..
van wat ik heb gezien.. is dat nog wel sterker dan mijn b-teamquote:Op woensdag 15 september 2010 17:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mijn b-team is maar een fractie zwakker als mijn a-team, wat nog zwak is
quote:Team Thomas 4 - F.C. Wespennest 1 - 1
45:00
The forty-five minutes were dominated by Thomas, with an impressive 59 percent possession of the ball.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bedankt
Hoe hebben we beiden gescoord?
quote:33:49
Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed Wespennest's Ferruccio Scaramelli a yellow card after a mistimed challenge from behind 33 minutes into the game.
23:48
With 23 minutes having been played, Thomas's Ruslan Gaponenko made a rush down the left, leaving him free to put the 1 - 1 equaliser away.
13:11
A mistake by the home side's central defence after 13 minutes allowed Tom Aaen to score the 0 - 1 goal for Wespennest.
quote:
quote:Thomas - Wespennest (299616968)
15-09-2010 17:00
De wedstrijd is bezig, er zijn 36 minuten van de tweede helft gespeeld.
Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 43668 toeschouwers naar Thomas Arena kwamen. Thomas stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Cunha - Ghiringhelli, Melhuish, Landacaranda - Viviani, Geling, Ebbers, Harmer, Geyr - Faiz, Gaponenko.
De 3-5-2-opstelling van Wespennest zag er boeiend uit. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Sörensson - Miftakhutdinov, Baggermans, Hartzler - Krutiak, Scaramelli, Leuchtmann, Elbrecht, Helle - Aaen, Bonasio.
Door slecht verdedigend werk van de tegenstander kreeg Thomas in de 2e minuut een prima kans om op voorsprong te komen, maar de voorzet van Egon Geyr vanaf links wist geen medespeler te bereiken. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Tom Aaen in de 13e minuut de 0-1 voor Wespennest kon scoren. Na een fraaie rush over links kwam Ruslan Gaponenko van Thomas alleen voor de keeper te staan en scoorde de gelijkmaker: 1-1. Een aantal toeschouwers vond dat de scheidsrechter in de 33e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Wespennest-speler Ferruccio Scaramelli slechts met geel bestrafte. Bij rust stond er 1-1 op het scorebord. Met 59 procent balbezit was Thomas in deze helft de sterkste ploeg.
Thomas kwam in de 47e minuut bijna op voorsprong na een geweldige solo over links van Ruslan Gaponenko, maar zijn schot miste kracht. Ruslan Gaponenko van Thomas probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. Dennie Baggermans zorgde in de 80e minuut voor een 1-2 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden. Voor iedere tegengoal een slachtofferquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Kirov het volgende:
Ik sta al 3-0 voor is het nou nodig om dan nog 3 spelers van het veld af te trappen?
1 spits wel die probeer ik in vorm te krijgen -_-''quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het geen A-spelers zijn?
4-0 ik hou mijn hart vastquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden. Voor iedere tegengoal een slachtoffer
voor allemaal maarquote:
Bekerheld!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef sportfreak het volgende:
3-2 gewonnen,
dus nog steeds in de beker
die speelt helemaal niet bij jouwquote:
Had je niet beter kunnen counteren?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef NelisZ het volgende:
Bah, naar mijn idee onterecht verloren. Onderstaande wedstrijd is in 4-2 geeindigd
[ afbeelding ]
Ik vrees dat zijn verdediging daarvoor niet overheersend genoeg was. Maar misschien was dat wel het proberen waard geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen counteren?
Dan doe je het toch vandaag? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG ik geef ook echt niks meer om hattrick he!![]()
Gister vergeten![]()
om mn verdedigers op de tl te zetten.
![]()
Geeft dat gezeik datje voor de zondagavond pot heel weinig tijd hebt om nieuwe verdedigers te kopen? Want anders valt het toch wel mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG ik geef ook echt niks meer om hattrick he!![]()
Gister vergeten![]()
![]()
Ik heb gelukkig mijn spelers wel op de TL neergezet.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
Gister vergeten![]()
![]()
Ik wel. Als ze op zaterdag aflopen heb ik nog even de tijd om een nieuwe spits en verdediger te kopen. Als ik dat zondag moet doen......quote:Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan doe je het toch vandaag? Ik zie het probleem niet
Er zijn altijd mensen die je uit de brand kunnen helpen met een vroeg bodquote:Op donderdag 16 september 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel. Als ze op zaterdag aflopen heb ik nog even de tijd om een nieuwe spits en verdediger te kopen. Als ik dat zondag moet doen......![]()
Top!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn spelers wel op de TL neergezet.
Er is gisteren ook gelijk een bod geplaatst op mijn 24 jarige briljante scoorder met briljant passen en redelijk Positiespel en technische kwaliteiten.
Nu alleen kijken wat ik ervoor terug ga kopen.
Niet te dicht bij de TV neerzetten!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:59 schreef Flappekz het volgende:
Er zijn altijd mensen die je uit de brand kunnen helpen met een vroeg bod
Dat is waar. Eigenlijk zet ik ze er liever meteen op nu maar ja mn gevoel zegt dat ik nog ff moet wachten. 11u op zondag lijkt me niet het beste tijdstip voor een deadline.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die je uit de brand kunnen helpen met een vroeg bod
Dat begrijp ik. Ik kom niet geheel uit een ei.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niet te dicht bij de TV neerzetten!
Ook dat telt mee. Kijk een openingsbod van hier is leuk en dat zal ik ook wel nodig hebben maar ik weet dan zondag pas wat ik echt te besteden heb. Als ik dan nog een verdediger en een spits moet kopen (met kater want feestje zaterdag) Gaat m niet worden en het is dan erg beperkt qua aanbod.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geeft dat gezeik datje voor de zondagavond pot heel weinig tijd hebt om nieuwe verdedigers te kopen? Want anders valt het toch wel mee?
die reputatie heb je blijkbaar welquote:Op donderdag 16 september 2010 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik kom niet geheel uit een ei.![]()
I'm with stupid ^^quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je ze zondagmiddag rond 16:00 ofzo laat aflopen is toch ook nog op tijd genoeg? En als het echt problemen oplevert dan wacht je toch een weekje?
Dat weet ik ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die reputatie heb je blijkbaar wel
als je ze zondagmiddag rond 16:00 ofzo laat aflopen is toch ook nog op tijd genoeg? En als het echt problemen oplevert dan wacht je toch een weekje?
Ach, dat weekje gratis training moet je niet teveel over vallen....dat zijn kleinigheidjesquote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan dat laatste zit ik ook te denken. Mijn tegenstander van zondag heeft 2 weken terug zn A team verkocht en daar niets voor terug gehaald. Winnen moet dus wel mogelijk zijn, met of zonder nieuwe spits. All1 is het kopen zo leuk en krijgen mn 2 verdedigers dan dus een gratis training voor de nieuwe eigenaar...........
Ik kan je ook niet volgen hoor. Zo raar is het toch niet wat hij zegt?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens ben![]()
^^ zijn pijltjes omhoog enzo...
aha.. ik snapte er al niks vanquote:Op donderdag 16 september 2010 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens ben![]()
^^ zijn pijltjes omhoog enzo...
kan je een weekje later kopen, heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik ja.
Aan dat laatste zit ik ook te denken. Mijn tegenstander van zondag heeft 2 weken terug zn A team verkocht en daar niets voor terug gehaald. Winnen moet dus wel mogelijk zijn, met of zonder nieuwe spits. All1 is het kopen zo leuk en krijgen mn 2 verdedigers dan dus een gratis training voor de nieuwe eigenaar...........
Weet ik 1 van mn 2 verdedigers heeft al 1 gratis training.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, dat weekje gratis training moet je niet teveel over vallen....dat zijn kleinigheidjes
Dat is meteen het andere uiterstequote:Op donderdag 16 september 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik 1 van mn 2 verdedigers heeft al 1 gratis training.Maar als ik daar niet teveel over moet vallen had ik ook niet hoeven wachten tot ze popten om ze te willen verkopen.
Ik ook niet dus je bent niet all1.quote:
quote:kan je een weekje later kopen, heb je wat om naar uit te kijken
en die gratis training.. tsja lekker boeiend..
er is een verschil tussen 1 training voor een pop en 1 training na een pop he?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik 1 van mn 2 verdedigers heeft al 1 gratis training.Maar als ik daar niet teveel over moet vallen had ik ook niet hoeven wachten tot ze popten om ze te willen verkopen.
Ik ben nou eenmaal een zwart wit denker.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is meteen het andere uiterste
Je lijkt wel een vrouw
Jâh Flap liet al zo iets vallen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er is een verschil tussen 1 training voor een pop en 1 training na een pop he?
heel stom ideequote:Op donderdag 16 september 2010 11:40 schreef Flappekz het volgende:
Zat zo eens dat nieuwe idee op het HT-forum door te nemen, en toen kwam ik op een ander idee:
Salarycaps per divisie
Dat wil dus zeggen dat een team een max aan salaris uit kan geven. Dit maximum zal per divisie moeten verschillen.
Dit zal er voor zorgen dat de kansen gelijker worden, het spel (imo) leuker, en het kopen cq verkopen van spelers meer een puzzeltje wordt.
Of heb ik nou een heel stom idee? Zal ook niet voor het eerst zijn overigens
Nouja, dit helpt natuurlijk enorm in het stimuleren van multiskillers enzo. En dat is volgens mij precies wat ze willenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel stom idee![]()
op zich wel een leuk idee, maar of het haalbaar is dat is weer wat anders natuurlijk.. en of ze er wat mee doen dat is helemaal weer wat anders..
dat is waar.. ik zou het gewoon insturen, maar niet al te veel er op hopen dat er wat meegedaan wordt..quote:Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, dit helpt natuurlijk enorm in het stimuleren van multiskillers enzo. En dat is volgens mij precies wat ze willen
Slecht idee.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:40 schreef Flappekz het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Slecht idee.
Hiermee bestraf je teams die het goed voor elkaar hebben en daardoor meer salaris kunnen betalen.
Ook wordt het voor sommige teams onmogelijk om hun geld weg te branden aan een NT-speler(s).
Het is al een zelf regulerend systeem. Als je meer uitgeeft dan je binnen krijgt, dan ga je vanzelf wel failliet.
Wat gebeurd er dan als toevallig twee zeer goede spelers poppen net voordat ze jarig zijn en je zo door de loon grens heen gaat?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:40 schreef Flappekz het volgende:
stats zouden dan wel handig zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
Ok als de mensen met geld even willen melden voor hoeveel ik de volgende 2 spelers kan listen voor een max vroeg bod ben ik jullie erg erkentelijk.![]()
Joakim Veltman (245840294)
Sylvester Hennola (273145158)
Ojaquote:Op donderdag 16 september 2010 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stats zouden dan wel handig zijn
en wat zeggen de tv van beide heren? je kunt ze er overigens ook voor 0 opzetten natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja
[ afbeelding ]
Het plaatje is van vorige week en ze staan dus niet meer op de tl.
quote:
Suriname heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar die lui accepteren nooit..quote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek een friendly in Suriname. Ik had all1 niet verwacht dat hattrick daar zo klein is.....
Dat kan ook idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en wat zeggen de tv van beide heren? je kunt ze er overigens ook voor 0 opzetten natuurlijk
Nâh zijn ze te lui ofzow!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Suriname heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar die lui accepteren nooit..
quote:Van de 168 teams en 25 actieve gebruikers, zijn er 2 ingelogd.
Zet Veltman er maar op voor 1.750.000quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ook idd.
tv :
Joakim Veltman (245840294)
Mediaangemiddelde prijs 2 122 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 130 700 ¤
Sylvester Hennola (273145158)
Mediaangemiddelde prijs 1 200 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 274 450 ¤
Al zit ik te twijfelen of ik Sylvester niet nog even zou houden. Dan hoef ik niet nog een uitstekend verdedigen trainie te kopen en kan ik die 2 miljoen van Joakim uitgeven aan een spits. Maar goed kampioen ga ik toch niet worden en kan ik net zo goed een B trainie met redelijk verdedigen op zondag in de basis zetten. Oh crap waarom is het ook zo lastig om keuzes te maken.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zet Veltman er maar op voor 1.750.000
Ik ga Sylvester er toch ook op zetten. Voor ± 2 mil kan ik geen leuke spits kopen.....quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 19-09-2010 12:16 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 750 000 ¤
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 19-09-2010 12:18 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 900 000 ¤
Voor Sylvester heb ik op dit moment geen geld, maar als je een bod op Edikas Bobičas (204057208) kan doen welquote:Op donderdag 16 september 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga Sylvester er toch ook op zetten. Voor ± 2 mil kan ik geen leuke spits kopen.....
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Voor Sylvester heb ik op dit moment geen geld, maar als je een bod op Edikas Bobičas (204057208) kan doen wel
quote:Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door Dynamo Groningen
het is (nog) niet eens een speler van mijquote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Heeft dat nut dan?Dan bied ik met jou geboden geld op een speler van jou zodat jij weer kan bieden op een speler van mij.
Dat zag ik maar als ik dat doe heb ik niets aan je openings bod op Joakim.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is (nog) niet eens een speler van mij![]()
Zo ver was ik nog nietquote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan als toevallig twee zeer goede spelers poppen net voordat ze jarig zijn en je zo door de loon grens heen gaat?
Omdat ze nu het erg goed doen binnen Hattrick!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom zijn spitsen zo duur.......
Mja dan hoeven ze nog niet zo duur te zijn als ik een spits kopen wil.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omdat ze nu het erg goed doen binnen Hattrick!
Als ik naar de toppers binnen mijn competitie kijk zijn het bijna allemaal aanvallers.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Kirov het volgende:
Hoe laat vannacht? Ik heb ook nog wat geld vrij voor een keeper
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Kirov het volgende:
Hoe laat vannacht? Ik heb ook nog wat geld vrij voor een keeper
Hehequote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kan je dat geld niet beter steken in een spits en of een middenvelder?
Ik speel desnoods met 11 verdedigers !quote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kan je dat geld niet beter steken in een spits en of een middenvelder?
Als je Drassss zn toekomst keep maar kopen kan zeker.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik speel desnoods met 11 verdedigers !
4e keeper!quote:
Top!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
Tijdstip voor transfers is blijkbaar ook niet zo spannend als wordt voorgedaan.. een bidwar kun je altijd hebben... zoals nu op mijn bejaarde winger/spits
Ik heb mezelf als 2e keeper. Ik kan zo goed keepen!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Nixx- het volgende:
Ik hoop dat mijn eerste keeper verkocht wordt, want dan kan ikop zoek naar een jonge vervanger.
Wie weet als dat goed gaat ruil ik mijn tweede keeper ook wel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een oorlog wil moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je Drassss zn toekomst keep maar kopen kan zeker.
Zolang je maar van Irineos Pantelas (232839575) afblijft.
Ikke niet!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je een oorlog wil moet je dat vooral doen![]()
![]()
Nee, hopelijk krijg ik die van mij gewoon voor 4.4 vannacht. Dan eventjes sparen en nog een nieuwe mid mid en ik ben klaar voor VI !
Gewoon je B team vol proppen met prentjes die zo jong mogelijk zijn en dat trainen in passen oid. Daar word je A team ook beter van.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
Drama eigenlijk dat ik amper geld kan verdienen. Want wanneer ik een trainee verpats kan ik nooit een nieuwe halen hehe... toch iets op verzinnen.
Jep, passen is de beste optie heb ik tot nu toe gemerkt. Ik zal straks weer even switchen naar scoren, zodat mij 18/19 jarige spitsen binnen 2 seizoen uitmuntend zijn in scoren ( hebben dan ook formi passen en uitstekend positiespel ). Vervolgens, maar mijn selectie trainen in passing en wat tactieken erin gooien.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon je B team vol proppen met prentjes die zo jong mogelijk zijn en dat trainen in passen oid. Daar word je A team ook beter van.
Je kan ook zelf een team op trainen. Verdedigers , middenvelders enz enz. Dan hoef je niet veel geld uit te geven om spelers te kopen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, passen is de beste optie heb ik tot nu toe gemerkt. Ik zal straks weer even switchen naar scoren, zodat mij 18/19 jarige spitsen binnen 2 seizoen uitmuntend zijn in scoren ( hebben dan ook formi passen en uitstekend positiespel ). Vervolgens, maar mijn selectie trainen in passing en wat tactieken erin gooien.
Dat doe ik nu eigenlijk alquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een team op trainen. Verdedigers , middenvelders enz enz. Dan hoef je niet veel geld uit te geven om spelers te kopen.
Ik blijf wel gewoon verdedigers trainen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doe ik nu eigenlijk alHet is dat mijn 2 Cm's te oud zijn dus dat is zinloos, maar mijn 2 vleugelspelers krijgen training en tevens krijgen mijn B-team spelers op het middenveld ook wat training. Het is niet heelveel, maar elk tonnetje winst is mooi meegenomen.
Natuurlijk heb ik wel hoop, want er zijn zeker 20 spelers die tussen de 17 en 21 jaar zitten dus trainingsmogelijkheden genoeg! Nu moeten die verrekte zak hooien nog op de tl komen
Nee, heb helaas niks bruikbaars in mijn selectie..Ik ben allang blij dat ik voor elke linie wel 1 of 2 goede vervangers heb.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon verdedigers trainen.Nog een leuke trainie die ik voor je moet optrainen?
Mooi mensen meet mijn achternaam zijn er ook zat. Maarja als die pokke trainers ze niet listen.Al hoewel er staat 1 uitmuntend scoren op de tl maar die is pas 19 en dat vind ik zonde. Die moet gewoon verder getraint worden. Er is nog steeds niet op geboden trouwens. En dat terwijl ie 1 ton onder de tv als vraagprijs heeft.
Jamme ik had het wel leuk gevonden om je zo te kunnen helpen. Scheelt jou weer. Matig verdedigen wil ik ook op trainen hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, heb helaas niks bruikbaars in mijn selectie..Ik ben allang blij dat ik voor elke linie wel 1 of 2 goede vervangers heb.
Wanneer loopt die af? Ochja ik wacht vaak ook heel lang tot het laatste uurtje voordat ik echt ga bieden. Oke de keeper die ik vannacht ga kopen kon ik gewoon niet meer wachten
Ohhh ik dacht dat je echt serieuze trainees wilde. Wacht even ik kijk nog eensquote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jamme ik had het wel leuk gevonden om je zo te kunnen helpen. Scheelt jou weer. Matig verdedigen wil ik ook op trainen hoor.
Barend van den Bosch (278386117) over een minuut of 8 loopt ie af.
Voor mn B team kan dat wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je echt serieuze trainees wilde. Wacht even ik kijk nog eens
Stephan kan ik niet betalen maar de andere 2 wil ik best wat levels verdedigen er bij geven voor je.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Stephan Prent
20 jaar en 33 dagen, TSI = 5 840
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 10/20 uitmuntend
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 5/20 matig
Dicky Prent
20 jaar en 64 dagen, TSI = 1 610
redelijk in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Adriaan Prent
19 jaar en 57 dagen, TSI = 730
zwak in vorm, conditie goed
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 5/20 matig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Tja.....
Ik heb m woensdag waarschijnlijk al wel nodig ja. Maakt mij niet uit ik bied er gewoon meteen teveel op zodat niemand anders m kopen wil.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:00 schreef Drassss het volgende:
HmmDicky misschien een optie voor je? Adriaan mag nu op de woensdag af en toe tegen een bal aan trappen dus die is voorzien
![]()
Heb je hem voor woensdag nodig. Moet je maar even zeggen op welk tijdstip je hem op de tl wil hebben.
Oke prima. Hij staat op de TL.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m woensdag waarschijnlijk al wel nodig ja. Maakt mij niet uit ik bied er gewoon meteen teveel op zodat niemand anders m kopen wil.Van mij mag je m er nu al op zetten.
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke prima. Hij staat op de TL.
Ik heb eigenlijk altijd wel geld dus het terugkopen moet geen probleem zijn. Gewoon eventje een weekje van te voren melden, zodat ik er rekening mee kan houden. Voor het geval dat
Ik heb hem voor 50k gehaald dus ga er maar vanuit dat hij dat ongeveer zal kosten. Heel misschien kan dat popje in passen nog iets schelen, maar veel kan het niet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie het ja.Wat een rare tv heeft hij zeg......
60k gemiddeld en 280 als max.
Tja wat zou ik nou bieden..... Nouja eerst maar even wachten tot de deadline (nog 19 minuten) van mn spits verlopen is.
Oh ik wilde al meteen veel meer bieden!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 50k gehaald dus ga er maar vanuit dat hij dat ongeveer zal kosten. Heel misschien kan dat popje in passen nog iets schelen, maar veel kan het niet zijn lijkt me.
Daarom rustig aan. Dicky zal echt niet weglopenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik wilde al meteen veel meer bieden!Daarom ook even wachten op de deadline van mn spits. Stel dat er nog iemand over me heen bied (wat prompt gebeurde tijdens dat ik dat typ.
) moet ik nog geld hebben om er weer overheen te bieden.
Dat snap ik. Zondag krijg ik meer geld binnen dus als ik het nu niet meer bieden kan komt dat zondag wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom rustig aan. Dicky zal echt niet weglopen
Mijn dank is groot! Ik probeer altijd alle Prentjes in beetje in de gaten te houden dus dat komt goed ( ziekelijke verslaving ik weet hetquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zondag krijg ik meer geld binnen dus als ik het nu niet meer bieden kan komt dat zondag wel.
Ik zal hier ook netjes posten als ie gestegen is dus kan je m zelf ook in de gaten houden.
Geen dank. Liever tonnen als ie flink gestegen is.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Ik probeer altijd alle Prentjes in beetje in de gaten te houden dus dat komt goed ( ziekelijke verslaving ik weet het)
Dat hoop ik niet!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
Hehe zal wel lukken. Zul je zien dat hij woensdag een +4 op zijn bakkus krijgt
Nog lekker jong en kan dus nog seizoenen mee. Verder meteen een prima SH hoer erbij nu mn coach geblesseerd is. Wel iets van 8 ton boven zn tv maar goed dat heb ik wel over voor deze speler.quote:Irineos Pantelas (232839575)
23 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Energie BK
(sinds 03-01-2010 (1/41), 2s 4w 4d)
Total Skill Index (TSI): 9 220
Loon: 1 716 ¤/week inclusief 20% bonus
27 456 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Deadline: 16-09-2010 19:27 (0m)
Vraagprijs: 2 499 500 ¤
Hoogste bod: 2 708 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: utopisch
Daar is helemaal nix mis mee hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
Mn nieuwe spits :
[..]
Nog lekker jong en kan dus nog seizoenen mee. Verder meteen een prima SH hoer erbij nu mn coach geblesseerd is.
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar is helemaal nix mis mee hoor
Die 8 ton is logisch, gezien zijn spec en shquote:Op donderdag 16 september 2010 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!Ook al was het 8 ton boven zn tv.
Nogmaals dank voor het mede mogelijk maken van het aankopen van hem!
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank.![]()
Zit ik weer in een bidwar voor jou prent.![]()
![]()
Daarom had ik het er ook voor over. Ik heb ooit al eens zo een spits gehad en die maakte er (ik dacht 28 in 1 seizoen en daar ben ik dan ook sinds ik hem verkocht heb naar op zoek geweest. Maar ik heb m gevonden.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die 8 ton is logisch, gezien zijn spec en sh
Nou maar eens kijken wie er nog overheen wil. Je hebt iig al weer wat verdient aan hem.quote:
Geen idee. Ik train spelers meestal tot ze een jaartje of 22 zijn. Maar als jij ooit denkt hem wel weer terug te willen dan hoef je dat maar even aan te geven. Ik train m wel voor je maar het blijft jou speler.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
Tot hoever wil je hem eigenlijk doortrainen?
Spreken we gewoon even af tot 22j. Koop ik hem daarna gewoon terug en heb ik een jonge reserve voor mijn A selectie denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik train spelers meestal tot ze een jaartje of 22 zijn. Maar als jij ooit denkt hem wel weer terug te willen dan hoef je dat maar even aan te geven. Ik train m wel voor je maar het blijft jou speler.
Prima, mocht je je bedenken kan je t altijd even aangeven.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spreken we gewoon even af tot 22j. Koop ik hem daarna gewoon terug en heb ik een jonge reserve voor mijn A selectie denk ik.
Ik heb echt geen idee. Misschien zit ie al op hoog redelijk. We zullen het volgende week of 1 van de weken daarna vanzelf zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef Drassss het volgende:
Ik eigenlijk ook wel. Weekje of 5 gok ik zo?
Ik verwacht eigenlijk vannacht ook weer wat poppers.. en volgende week helemaal ( bijna heel mijn voorhoede ).
quote:Kapitaal: 613 840 ¤ (* -1 904 839 ¤)
Ik zit nu all1 zo in de min door mn aankoop aan t begin van de avond. Ik zal als ik zondag inlog ook wel een melding krijgen dat ik failliet ga als het zo blijft. Normaal zit ik ook in de plus. Ik maak winst 2 wekelijks dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:33 schreef Drassss het volgende:
Met dat Kapitaal tussen haakjes etc snap ik ook nooit geen kloot van. Gelukkig zit ik al seizoenen lang in de plus dus heb ik daar ook geen last van hehe.
Tegenwoordig heb ik geen moeite om naar die getallen te kijken:quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien zit ie al op hoog redelijk. We zullen het volgende week of 1 van de weken daarna vanzelf zien.
Ik hoop op poppers verwachten doe ik ze niet meer. Ik zit er toch meestal naast.
Dit is altijd zo vaag om te zien :
[..]
quote:Kapitaal: 13 955 101 ¤ (17 139 099 ¤)
Gefeliciflapsteerd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Drassss het volgende:
Vraagprijs: 4 400 000 ¤
Hoogste bod: 4 400 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
quote:Laatste trainingsrapport (17-09-2010)
Koen Bosma (mn keeper)
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Zacharias van der Meer
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant. (Weer een A trainie voor op de tl.)
Jochem Verhoef
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Gaat de TL op.quote:József Józsi (222881369)
23 years and 50 days, Next birthday: 18-11-2010
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: inadequate
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Possies spelers! Laatste gaat op de lijst denk ik, heb namelijk een trainee teveelquote:Marcus Ketting Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Gamal El-Adnan Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:Alejandro Moral Perez (VL) (254397665)
20 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 03-10-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 16-08-2009 (13/39), 3s 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 15 780
Loon: 3 348 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hmmz, nog eens nagekeken, maar zo dichtbij een pop op de vleugel zit ie niet. Gaat deze week dus mooi de TL op!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef Flappekz het volgende:
Is gestegen op pm, en zit ook tegen een pop op wing aan:
[..]
Mja ik heb trainies genoeg. Misschien volgende week als Zacharias van der Meer verkocht is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possies spelers! Laatste gaat op de lijst denk ik, heb namelijk een trainee teveel
Ik ken het. Ik ben ook weer 4.4 lichterquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Nixx- het volgende:
Damn, wat zijn keepers prijzig.
Ik moet wel erg veel extra geld erbij pompen wil ik mijn 30 jarige keeper inwisselen voor een jonkie.
Spitsen zijn ook niet goedkoop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Nixx- het volgende:
Mijn huidige wereldklasse keeper staat voor 2,8 op de TL.
Als ik ook 4,4 moet betalen, dan kost het me dat 1,6 van mijn reserve.
Tevens wil ik mijn briljante/briljante spits inwisselen voor een wereldklasse met specialiteit.
die eerste is 3 weken geleden gepopt naar matig.. dus van matig naar redelijk duurt ongeveer 3 weekjesquote:Narcizas Dorochovas: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Vladimir Shabardin: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Ok.. dan zouden die matige van mij volgende week toch ook wel eens mogen poppen naar redelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef MrMoon het volgende:2 poppers hier
[..]
die eerste is 3 weken geleden gepopt naar matig.. dus van matig naar redelijk duurt ongeveer 3 weekjes
die laatste gaat op de TL vanavond..
Ik heb je duidelijk niet goed begrepen. Ik dacht dat je een geldpotje had als reserve.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef Nixx- het volgende:
Mijn reserves (uit mijn hoofd):
21 jarige bovennatuurlijke koppende aanvaller met redelijk passen
22+10 dagen? wereldklasse onvoorspelbare aanvaller met uitmuntend passen
21+5 dagen? wonderbaarlijke snelle aanvaller met uitmuntend passen
Wat is er zonde aan die reserve?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
Wel zonde als je 3 van zulke spelers hebt als reserve........
Die spelen in je B team? Ik vind de waarde die ze vertegenwoordigen zonde om in je B team te laten spelen. Daar kan je imo dan beter je A team van versterken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is er zonde aan die reserve?
Mijn potje is nu iets van 2 miljoen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef MrMoon het volgende:
2 poppers hier
[..]
die eerste is 3 weken geleden gepopt naar matig.. dus van matig naar redelijk duurt ongeveer 3 weekjes
die laatste gaat op de TL vanavond..
Mijn team kent geen reserves. De beste spelers spelen altijd in mijn competitiewedstrijd. Ik heb maar 4 aanvallers in mijn team.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
Die spelen in je B team? Ik vind de waarde die ze vertegenwoordigen zonde om in je B team te laten spelen. Daar kan je imo dan beter je A team van versterken.
denk het wel.. want die speler was in wedstrijdronde 3 naar matig gestegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan zou mijn matige volgende week moeten stijgen. Die is in wedstrijd ronde 3 naar matig gestegen.
Waarom noem je ze net je reserves dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn team kent geen reserves. De beste spelers spelen altijd in mijn competitiewedstrijd. Ik heb maar 4 aanvallers in mijn team.
Ik heb bijv. ook 6 middenvelders, 3x bovennatuurlijk en 3x wereldklasse. Diegene in vorm worden opgesteld.
Oh dan had ie vandaag dus eigenlijk al 'moeten' stijgen....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
denk het wel.. want die speler was in wedstrijdronde 3 naar matig gestegen
Dat lukt nog wel in 2 weken denk ik. We hadden het hier dan ook niet over passen maar over verdedigen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
Zelfs een 25 jarige stijgt binnen 3 weken van matig naar redelijk passen.. boh boh
Is dat zo? Ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef TheVulture het volgende:
het stijgen gaat toch ook afhankelijk van het potentieel?.. dus er kan wel een afwijking inzitten natuurlijk van een week ofzo
Oh het was ook niet echt bedoeld voor de discussiequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel in 2 weken denk ik. We hadden het hier dan ook niet over passen maar over verdedigen.
Ah in dat geval dank daar voor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh het was ook niet echt bedoeld voor de discussiemeer extra info.
hoeft niet.. die van mij had al hoger op matig kunnen zitten nadat hij naar matig gestegen was dan die van jou en dat ie nu net over de grens zit om redelijk te worden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom noem je ze net je reserves dan?![]()
Nou snap ik je helemaal niet meer.
[..]
Oh dan had ie vandaag dus eigenlijk al 'moeten' stijgen....
Zit wat in. Nouja dan er maar van uit gaan dat hij komende vrijdag stijgt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoeft niet.. die van mij had al hoger op matig kunnen zitten nadat hij naar matig gestegen was dan die van jou en dat ie nu net over de grens zit om redelijk te worden..
wat is trouwens in hemelsnaam de reden dat je 50k geboden op je eigen baggerspeler?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Nouja dan er maar van uit gaan dat hij komende vrijdag stijgt.
Ik heb me bedacht. Ik wil hem zelf verder gaan trainen met verdedigen zodat hij meer waard wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is trouwens in hemelsnaam de reden dat je 50k geboden op je eigen baggerspeler?
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan ook met de baggerspeler van een ander die goedkoper is
Iemand anders traint jouw prutser op (= meer moederclubgeld bij verkoop). Jij maakt meer rendement op je nieuwe trainee (immers goedkoper gekocht..)
Voor een beginnende coach toch best interessant als b-speler? die trainen hem vaak ook lang door!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.
Net als alle andere elektrische apparaten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
Waarom gaan computers altijd op het verkeerde moment stuk?
Ja nou ja ik had niet veel geld meer en dacht dat dit wel een goede oplossing was. Die 50k zorgt er voor dat niemand anders m koopt en ik betaal all1 een beetje aan de spelersmakelaar (1000 eu). Dus is dit voor 1k een goedkope oplossing imo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor een beginnende coach toch best interessant als b-speler? die trainen hem vaak ook lang door!
Waarom bied je er dan zelf 50k voor? Als er toch niemand is die 'm wil kopen, kun je ook gewoon de deadline laten verlopen. En als er wel een bod komt, dan zal dat vast zijn van iemand die 'm wel wil trainenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Net als alle andere elektrische apparaten...
Je bent ook nog makelaarsgeld, etc., kwijt. Al met al kost het je dus wel iets meer dan die 1k (kijk maar in het gedetailleerde overzicht onder transfers). Afijn, keuzes die je maaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nou ja ik had niet veel geld meer en dacht dat dit wel een goede oplossing was. Die 50k zorgt er voor dat niemand anders m koopt en ik betaal all1 een beetje aan de spelersmakelaar (1000 eu). Dus is dit voor 1k een goedkope oplossing imo.
Dat voelen ze aan en doen ze expres om te etteren. Net alsof het stuk gaan niet rot genoeg is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
Waarom gaan computers altijd op het verkeerde moment stuk?
Back-ups, back-ups..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je bent ook nog makelaarsgeld, etc., kwijt. Al met al kost het je dus wel iets meer dan die 1k (kijk maar in het gedetailleerde overzicht onder transfers). Afijn, keuzes die je maakt
All1 die 1e gaat niet naar mezelf toe dus kost hij me maar 1k.quote:18-09-2010 12:19 (6/43) Dino Beckers
Vergoeding spelersmakelaar (2 %) (-1 000 ¤)
Moederclubvergoeding (2 %) (-1 000 ¤)
Vorige-clubvergoeding (3 %) (-1 500 ¤)
Auch...... Is ie helemaal niet meer te redden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...
Vrees het niet. Zo maar ff nieuwe halen en daarna hopelijk wat vinden om er nog wat af te krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch...... Is ie helemaal niet meer te redden?
Enig idee waardoor hij het niet meer doet? Misschien doet de hd het nog gewoon en kan je je data overzetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrees het niet. Zo maar ff nieuwe halen en daarna hopelijk wat vinden om er nog wat af te krijgen
Ik weet t....is zelfs mn werk nog geweest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Back-ups, back-ups..
* Proud2beDiepfries meteen ook even afklopt..
Geen idee, maar hij tikt ook ineens....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Enig idee waardoor hij het niet meer doet? Misschien doet de hd het nog gewoon en kan je je data overzetten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij tikt ook ineens....
Lijkt echt het schijfje te zijn. Gelukkig heeft mycom hier in de stad er nog eentje liggen, die ga ik zo maar halenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]zit er een bom in?
Nee alle gekheid op een stokje. Dat kan natuurlijk ook gewoon een fan zijn die kapot is waardoor ie niet goed meer koelen kan en er daardoor mee kapt.
Hmmzz zwaar klote dus.... Misschien dat ze bij een goed compu bedrijf nog wat data er af kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt echt het schijfje te zijn. Gelukkig heeft mycom hier in de stad er nog eentje liggen, die ga ik zo maar halen
+ 1k voor het op de transferlijst zetten (dacht dat je daar met je 1k op doelde). Nouja, beetje moeilijk gaan lopen doen over 1k.. Waar ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
All1 die 1e gaat niet naar mezelf toe dus kost hij me maar 1k.
Ja idd ik maak zo vaak rare keuzes. Daar zouden jullie nou toch wel aan gewent moeten zijn.
Je doet niet moeilijk. Je was all1 niet volledig geïnformeerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
+ 1k voor het op de transferlijst zetten (dacht dat je daar met je 1k op doelde). Nouja, beetje moeilijk gaan lopen doen over 1k.. Waar ben ik mee bezig
geeft nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Great...door al het gedoe met mn laptop de jeugdopstelling vergeten
algemeen trainen schijnt te helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:37 schreef Kirov het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het snelste de vorm van een speler verbeteren?
Yep, HD overleden ... heb nu een nieuwe in mn laptop zitten, druk bezig met van alles opnieuw installeren. Vervolgens moet ik kijken hoe en of ik nog wat van de oude af kan peuterenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geeft niet![]()
wel zuur van je laptop overigens.. weet je al wat het is?
De intensiteit van je training fiks verlagen kan een stevige kortstondige vorm-stijging veroorzaken, die echter resulteerd in een nog stevige vorm-dip waarvan vrijwel alle manegers het ens zijn dat het nadeel vele malen negatiever is dan het zeer kortstondige voordeel ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:37 schreef Kirov het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het snelste de vorm van een speler verbeteren?
das klote.. ik hoop voor je dat je nog wat eraf kan peuteren..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, HD overleden ... heb nu een nieuwe in mn laptop zitten, druk bezig met van alles opnieuw installeren. Vervolgens moet ik kijken hoe en of ik nog wat van de oude af kan peuteren
Ik ook....moet alleen nog ff kijken hoequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das klote.. ik hoop voor je dat je nog wat eraf kan peuteren..
Heb je geen standaard opstelling dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Great...door al het gedoe met mn laptop de jeugdopstelling vergeten
Nee, ik wissel regelmatig van training enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je geen standaard opstelling dan?
Net netjes met 0-2 gewonnen van je dinnetje.![]()
![]()
mja, het eerste dat in me opkomt is dat je misschien kunt proberen hem te lussen aan je huidige.. maar of dat gaat werken vraag ik me af aangezien hij overleden is.. maar wie weet is alleen het boot deel overleden en heb je mazzel..quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook....moet alleen nog ff kijken hoe
daar heeft ie dus ook geen opstelling voor kunnen maken dit keerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
Net netjes met 0-2 gewonnen van je dinnetje.![]()
![]()
Vandaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik wissel regelmatig van training enzo
Dat snap ik maar dat hoeft ie toch niet iedere week te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef MrMoon het volgende:
daar heeft ie dus ook geen opstelling voor kunnen maken dit keer
ik zal volgende week even netjes van jou winnen
ja, ik ben echt blij met die ratings.. en ik ben ook blij dat ik enkele 5 sterren verdedigers heb op 17jr en max 20 dagen gepromoveerd kunnen worden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar.
[..]
Dat snap ik maar dat hoeft ie toch niet iedere week te doen.
Met zo een vleugel en verdediging zal me dat niet verbazen!
Meh, ik heb geen zin om mijn training daar voor op te offerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
algemeen trainen schijnt te helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee..
Ik weet hoe je je voelt. Onze ratings komen aardig overeen. Al zijn die van jou beter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, ik ben echt blij met die ratings.. en ik ben ook blij dat ik enkele 5 sterren verdedigers heb op 17jr en max 20 dagen gepromoveerd kunnen worden..
ja ik zag het.. ik had je team al even bekeken om alvast een strijdplan te makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Onze ratings komen aardig overeen. Al zijn die van jou beter.
oeh das wel nicequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Flappekz het volgende:
Nog een FC gehaald. 25jr21dgn redelijk ervaring/goed leiderschap
dat is helemaal lekker.. heeft ie ook nog overige stats of is het echt opvulling?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hij is al redelijk sinds ronde 5 van vorig seizoen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is helemaal lekker.. heeft ie ook nog overige stats of is het echt opvulling?
Opvulling dusquote:Adam Bulava (208014573)
25 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 17-12-2010
uitstekend in vorm, conditie formidabel
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 17-09-2010 (6/43), )
Total Skill Index (TSI): 3 690
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 2
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Lam Feng Choon (299046256)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 07-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Penang Club
(sinds 14-09-2010 (6/43), 3d)
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 17-09-2010 21:41
Deadline: 17-09-2010 21:41 (0m)
Vraagprijs: 25 000 ¤
Hoogste bod: 894 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
die laatste is wel echt heel erg leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Opvulling dus
Maar omdat ik toch al gefrustreerd geld uit zit te geven:
[..]
voor 268.700 kun je een externe goed trainer met slecht leiderschap aantrekken. Of heb je spelers met minimaal goed ervaring die je kunt omturnen tot trainer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Armageddon het volgende:
mensen, help eens. Ik wil een andere trainer. Welke kan ik het beste nemen met mijn huidige status? Ik heb nu nog de begintrainer van 70.000 euro uit het begin van de hattrick tutorial.
Heb er een trainer uit hun eredivisie voor af moeten troevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die laatste is wel echt heel erg leuk
Nee, heb geen spelers met goed ervaring. Mijn huidige trainer heeft dit:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
voor 268.700 kun je een externe goed trainer met slecht leiderschap aantrekken. Of heb je spelers met minimaal goed ervaring die je kunt omturnen tot trainer?
En het is een redelijk trainer, zie ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, heb geen spelers met goed ervaring. Mijn huidige trainer heeft dit:
Heeft uitmuntend ervaring en is een waardeloos leider
hehe.. dat is wel lekker.. was het ook een flinke bidwar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een trainer uit hun eredivisie voor af moeten troeven
Nee, viel eigenlijk best meequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. dat is wel lekker.. was het ook een flinke bidwar?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En het is een redelijk trainer, zie ik.
Dan zou ik idd een externe trainer aannemen. Goed trainer met slecht leiderschap
Nah, dat denk ik eerlijk gezegd niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is helemaal mooi.. zou hij enig u20 potentie hebben denk je?
ach, dat was een leuke bijkomstigheid geweest... Maar het is wel een erg leuke traineequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik eerlijk gezegd niet...
Zeker weten! Heb er nou eentje te koop staan die ook met goed/goed begonquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach, dat was een leuke bijkomstigheid geweest... Maar het is wel een erg leuke trainee
die heb je dan lekker getraind..quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb er nou eentje te koop staan die ook met goed/goed begon
Supporter..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:35 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Hoe kan het dat ik nooit een bericht krijg van de training? Ik heb trouwens de manager license (nog) niet afgemaakt?
Maar kan ik op de een of andere manier toch trainingsresulaten teweten krijgen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Supporter..
(overigens heb je daar ook de gebruikelijke FAQ's voor.. en het leuke is, als je daarin op zoek bent naar dit soort antwoorden kom je meestal nog allerlei andere interessante en nuttige informatie over het spel tegen)
Ik vind tomattrick wel fijn werken. www.tomattrick.orgquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Maar kan ik op de een of andere manier toch trainingsresulaten teweten krijgen?
Lubberding ga je voor dat geld nooit kwijtraken natuurlijk he, ongeacht de zaterdagmiddag...Daar ga je hooguit een ton voor krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:11 schreef Armageddon het volgende:
Ben benieuwd of jullie tips gaan werken voor de zaterdagmiddag op de TL.
Die heb ik er per ongeluk opgezetquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lubberding ga je voor dat geld nooit kwijtraken natuurlijk he, ongeacht de zaterdagmiddag...Daar ga je hooguit een ton voor krijgen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heb ik er per ongeluk opgezet![]()
Dat verklaart wel watquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht dat ik die Blume had aangeklikt
Best kans dat het nog wat meer gaat wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik hou van jullie!
Urgencio Blume (geschiedenis van biedingen) 400 000 ¤ - tt35
Deadline: 18-09-2010 14:42
Ja hij is één keer gepopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel wat opgetraind denk ik?
Ah, nice. Dit zijn mooie trainingsopbrengsten, zo kun je wel meer geld gaan verdienenquote:
Je moet het geld tijdens de financiële update op je rekening hebben staan. Dus niet het (saldo tussenn haakjes), maar dat ervoor telt. M.a.w. morgen kan het wel (tenzij je het vandaag alsnog ergens anders aan uitgeeft)quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef Armageddon het volgende:
Nu heb ik die 4 ton binnen kan ik die trainer niet halen.
Hmzzz dat kan een leuke wedstrijd worden dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag het.. ik had je team al even bekeken om alvast een strijdplan te maken
Niet gelukt zo te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:55 schreef Drassss het volgende:
Nogmaals Dank! Ik ga kijken of ik hem binnen kan halen.
Zal ook wel wat meevallen, TSI is erg vertekend door de waardeloos conditie. Voor 105k een FC met al matig ervaring en de juiste naam op de kop tikken, had moeten kunnen lijkt me. Of desnoods dat een van ons hier 'm binnen had gevist in afwachting van plaats/geld bij de Prentjes.. Nouja, hij zal nu vast in de bookmarks staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet gelukt zo te zien.Voor zo een klein bedrag had je m toch wel binnen kunnen halen? Waren ze stats zo slecht?
quote:Gied Stoker
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
15j111d, woensdag kom ik er normaal gesproken achter hoe hoog hij al richting redelijk Passen zit en wat z'n potentieel Verdedigen is.quote:Okee, de kandidaat fan dizze wike is 15 jier âld en syn namme is Gait-Jan Crezee.
Sûnder fjirdere trening, sil dizze spiler stekken bliuwe op matich Ferdigenjen. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei aardich Oerspyljen foardat der by it earste team foege wurd.
Wat fynst do, sille we him in kâns jaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |