geeft nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Great...door al het gedoe met mn laptop de jeugdopstelling vergeten
algemeen trainen schijnt te helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:37 schreef Kirov het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het snelste de vorm van een speler verbeteren?
Yep, HD overleden ... heb nu een nieuwe in mn laptop zitten, druk bezig met van alles opnieuw installeren. Vervolgens moet ik kijken hoe en of ik nog wat van de oude af kan peuterenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geeft niet![]()
wel zuur van je laptop overigens.. weet je al wat het is?
De intensiteit van je training fiks verlagen kan een stevige kortstondige vorm-stijging veroorzaken, die echter resulteerd in een nog stevige vorm-dip waarvan vrijwel alle manegers het ens zijn dat het nadeel vele malen negatiever is dan het zeer kortstondige voordeel ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:37 schreef Kirov het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het snelste de vorm van een speler verbeteren?
das klote.. ik hoop voor je dat je nog wat eraf kan peuteren..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, HD overleden ... heb nu een nieuwe in mn laptop zitten, druk bezig met van alles opnieuw installeren. Vervolgens moet ik kijken hoe en of ik nog wat van de oude af kan peuteren
Ik ook....moet alleen nog ff kijken hoequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das klote.. ik hoop voor je dat je nog wat eraf kan peuteren..
Heb je geen standaard opstelling dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Great...door al het gedoe met mn laptop de jeugdopstelling vergeten
Nee, ik wissel regelmatig van training enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je geen standaard opstelling dan?
Net netjes met 0-2 gewonnen van je dinnetje.![]()
![]()
mja, het eerste dat in me opkomt is dat je misschien kunt proberen hem te lussen aan je huidige.. maar of dat gaat werken vraag ik me af aangezien hij overleden is.. maar wie weet is alleen het boot deel overleden en heb je mazzel..quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook....moet alleen nog ff kijken hoe
daar heeft ie dus ook geen opstelling voor kunnen maken dit keerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
Net netjes met 0-2 gewonnen van je dinnetje.![]()
![]()
Vandaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik wissel regelmatig van training enzo
Dat snap ik maar dat hoeft ie toch niet iedere week te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef MrMoon het volgende:
daar heeft ie dus ook geen opstelling voor kunnen maken dit keer
ik zal volgende week even netjes van jou winnen
ja, ik ben echt blij met die ratings.. en ik ben ook blij dat ik enkele 5 sterren verdedigers heb op 17jr en max 20 dagen gepromoveerd kunnen worden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar.
[..]
Dat snap ik maar dat hoeft ie toch niet iedere week te doen.
Met zo een vleugel en verdediging zal me dat niet verbazen!
Meh, ik heb geen zin om mijn training daar voor op te offerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
algemeen trainen schijnt te helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee..
Ik weet hoe je je voelt. Onze ratings komen aardig overeen. Al zijn die van jou beter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, ik ben echt blij met die ratings.. en ik ben ook blij dat ik enkele 5 sterren verdedigers heb op 17jr en max 20 dagen gepromoveerd kunnen worden..
ja ik zag het.. ik had je team al even bekeken om alvast een strijdplan te makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Onze ratings komen aardig overeen. Al zijn die van jou beter.
oeh das wel nicequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Flappekz het volgende:
Nog een FC gehaald. 25jr21dgn redelijk ervaring/goed leiderschap
dat is helemaal lekker.. heeft ie ook nog overige stats of is het echt opvulling?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hij is al redelijk sinds ronde 5 van vorig seizoen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is helemaal lekker.. heeft ie ook nog overige stats of is het echt opvulling?
Opvulling dusquote:Adam Bulava (208014573)
25 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 17-12-2010
uitstekend in vorm, conditie formidabel
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 17-09-2010 (6/43), )
Total Skill Index (TSI): 3 690
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Lam Feng Choon (299046256)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 07-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Penang Club
(sinds 14-09-2010 (6/43), 3d)
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 17-09-2010 21:41
Deadline: 17-09-2010 21:41 (0m)
Vraagprijs: 25 000 ¤
Hoogste bod: 894 000 ¤ door YMFC