Ik vind het persoonlijk wel een goede reden. Voor iedere tegengoal een slachtofferquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Kirov het volgende:
Ik sta al 3-0 voor is het nou nodig om dan nog 3 spelers van het veld af te trappen?
1 spits wel die probeer ik in vorm te krijgen -_-''quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het geen A-spelers zijn?
4-0 ik hou mijn hart vastquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel een goede reden. Voor iedere tegengoal een slachtoffer
voor allemaal maarquote:
Bekerheld!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef sportfreak het volgende:
3-2 gewonnen,
dus nog steeds in de beker
die speelt helemaal niet bij jouwquote:
Had je niet beter kunnen counteren?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef NelisZ het volgende:
Bah, naar mijn idee onterecht verloren. Onderstaande wedstrijd is in 4-2 geeindigd
[ afbeelding ]
Ik vrees dat zijn verdediging daarvoor niet overheersend genoeg was. Maar misschien was dat wel het proberen waard geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen counteren?
Dan doe je het toch vandaag? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG ik geef ook echt niks meer om hattrick he!![]()
Gister vergeten![]()
om mn verdedigers op de tl te zetten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |