Daarbij ff deze :quote:Bekijk topic
Vorige topic - Volgend topic
Totaal aantal posts: 3
Geopend door: Flappekz
Eerste post op: 07-12-2009 22:00
Laatste post op: 07-12-2009 22:01
Post-snelheid: 3 post per minuut
wat nou zeuren over spammen?quote:Top 10 Posters
1 Outpost76 - 7638
2 RealBizkit666 - 6105
3 Flappekz - 5041
4 komrad - 4919
5 maniack28 - 4516
6 The_Hives - 4137
7 Psychonikeo - 4052
8 MrMoon - 3474
9 Grumpey - 3350
10 rompompom - 2816
Dat topic heeft maar 3 posts.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:50 schreef Outpost76 het volgende:
het snelst gevulde topic:
[..]
Daarbij ff deze :
[..]
wat nou zeuren over spammen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
edit: @ alle zeikerds trouwens..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT change. Houden we het gezellig en geen spam.
Doe eens normaal Flap... je moet blijvenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef Flappekz het volgende:
Mensen, via deze post trek ik me terug uit wat ooit deze mooie fed was. Ik schrijf me hiermee uit bij alle activiteiten waaraan ik meedoe. Aan een heksenjacht heb ik geen zin, zeker niet als iemand zo kortzichtig bezig gaat.
Het gaat u goed.
Possie is nogal kinderachtig bezig als ik het zo teruglees... en jaagt daarmee mensen wegquote:
Welke divisie speel je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:25 schreef vanpers het volgende:
3-0 winst tegen een van mijn concurrenten voor promotie ondanks 42% balbezit.
Volgende week mijn grootste concurrent en dan ook nog uit.
Mijn trainee er eigenlijk voor te weinig uit gegaan maar heb nu 2.3M op de bank staan. Zit te denken om een middenvelder aan te schaffen, deze linie train ik ook, tips?
Speel 7de divisie, mijn team id is 1317095.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke divisie speel je?
En heb je die speler nodig in je A-team of als trainee?
Als je voor een leuke trainbare speler wilt gaan in dat geval, dan is een 20 jarige met briljant positiespel en uitstekend passen wel leuk spul. Die kun je makkelijk nog een paar niveauss optrainen en dan op zijn 23e verkopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel 7de divisie, mijn team id is 1317095.
Zou het liefst mijn middelste middenvelder(laatste wedstrijd) vervangen voor een speler die in de basis kan spelen.
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 280 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 393 600 ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens normaal Flap... je moet blijven
HT: FC Dinamo Assen (504765)
bij mij zijn er ook weer 3 weg.. ik had verwacht dat ze inmiddels al met 10 tegelijk zouden weglopen, maar het valt vooralsnog mee.. hopelijk kan ik daar volgende week verandering in brengen.. ik speel dan tegen een van de zwakste teams uit de competitie, dus ik ga proberen te winnen.. ik heb nog mooi een week om een taktiek te bedenken..quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Drassss het volgende:
Ah top, weer 3 ajax supporters weg bij mijn club
Bij mij vetrekken ze met 5 per update. Ook ik had verwacht dat het veel meer zou zijn, maar dit is helemaal prima.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij mij zijn er ook weer 3 weg.. ik had verwacht dat ze inmiddels al met 10 tegelijk zouden weglopen, maar het valt vooralsnog mee.. hopelijk kan ik daar volgende week verandering in brengen.. ik speel dan tegen een van de zwakste teams uit de competitie, dus ik ga proberen te winnen.. ik heb nog mooi een week om een taktiek te bedenken..
Ik zal hoogstwaarschijnlijk al mijn wedstrijden verliezen. Is het random naar welke competitie je degradeert of zit daar nog iets achter?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij mij zijn er ook weer 3 weg.. ik had verwacht dat ze inmiddels al met 10 tegelijk zouden weglopen, maar het valt vooralsnog mee.. hopelijk kan ik daar volgende week verandering in brengen.. ik speel dan tegen een van de zwakste teams uit de competitie, dus ik ga proberen te winnen.. ik heb nog mooi een week om een taktiek te bedenken..
Er zit nog wat achter. Maar hoe het nu precies zat ben ik je even verschuldigd op dit moment.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal hoogstwaarschijnlijk al mijn wedstrijden verliezen. Is het random naar welke competitie je degradeert of zit daar nog iets achter?
Sorry, maar je verzoek wordt niet gehonoreerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef Flappekz het volgende:
Mensen, via deze post trek ik me terug uit wat ooit deze mooie fed was. Ik schrijf me hiermee uit bij alle activiteiten waaraan ik meedoe. Aan een heksenjacht heb ik geen zin, zeker niet als iemand zo kortzichtig bezig gaat.
Het gaat u goed.
Dat klopt volgens mij ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zit nog wat achter. Maar hoe het nu precies zat ben ik je even verschuldigd op dit moment.
Als ik me niet vergis, dan ruilt degene met de hoogste rang uit de lagere divisie met degene met de laagste rang uit de hogere divisie.
Lekker. Ik lig 141 Hatstats achter op de zevende qua hatstats en 230 op de eerste qua hatstats.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Haha, ik speel eindelijk eens met mn A-team in de competitie, meteen 45 hatstats voor op mn competitiegenoten volgens alltid.
Ik heb al geaccepteerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, Xummon en -pekel- (die hier als het goed is niet mee leest):
Uitnodiging nieuwe jeugdcompetitie staat, woensdag 01/09 10:15u
had je toch maar moeten bieden dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Dank beide. Ik ga het wel zien waar mijn Prentjes terecht komen :p
Duimen dat die nsb manager uit Turkeije nog die keeper op de TL zet, want die heb ik toch echt HARD nodig hehe.
Een nieuw record van mijn team! 159 hatstatsquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker. Ik lig 141 Hatstats achter op de zevende qua hatstats en 230 op de eerste qua hatstats.
Eigenlijk wel, maar die 5 miljoen gunde ik die Turk gewoon echt nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je toch maar moeten bieden dus
Middenveld is belangrijker. Een sterk middenveld en aanval heeft mij tot in IV gebracht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een nieuw record van mijn team! 159 hatstats
159 54 30 75, Mijn aanval is toch behoorlijk sterk. Nu mijn middenveld + verdediging nog
Ja, en daar gaat het dus mis bij de Gekleurde Prentquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenveld is belangrijker. Een sterk middenveld en aanval heeft mij tot in IV gebracht.
en terecht natuurlijk, maar goed je zit er nu wel mee aan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar die 5 miljoen gunde ik die Turk gewoon echt niet
Ja ik wacht nog even een paar weekjes en daarna ga ik die dekhengst weer spammen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en terecht natuurlijk, maar goed je zit er nu wel mee aan...
Ja vooral rustig kijken en het liefst een Nederlanderquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef vanpers het volgende:
Heb even jullie adviezen opgevolgd, maar op dit moment staat er niks leuks op de TL, heb ook nog tot zondag dus wacht gewoon rustig op een goede speler.
Heb je fysio's?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef Drassss het volgende:
Prachtig ook dit
http://alltid.org/league/8360/topinjuries/
Ik heb er 4. En dat heeft me vorig seizoen tot 2 blessures van +2 gebracht. Dus ik zou overwegen om er toch wat meer te nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
0, al 10 seizoenen lang
Edit: Pijn in mijn hart, nu heb ik er 1.
Ik kijk het wel even aan. Dit seizoen is ook niet echt erg als er blessures vallen ( trainees lopen gelukkig nog vrolijk rond ). Volgend seizoen zal ik weer vol voor de competitie moeten gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er 4. En dat heeft me vorig seizoen tot 2 blessures van +2 gebracht. Dus ik zou overwegen om er toch wat meer te nemen.
Meer agressieve spelers kopen!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef Drassss het volgende:
Prachtig ook dit
http://alltid.org/league/8360/topinjuries/
Dan win ik wel de cup.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan staat hij daarna in het lijstje met meeste kaarten.
kom op man, leg het naast je neer. gaan we iedere keer als er een paar woordjes vallen, alles direct neerleggen wat men in de loop der jaren heeft geregeld hier.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef Flappekz het volgende:
Het gaat u goed.
Wat is erger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan staat hij daarna in het lijstje met meeste kaarten.
i'm inquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, Xummon en -pekel- (die hier als het goed is niet mee leest):
Uitnodiging nieuwe jeugdcompetitie staat, woensdag 01/09 10:15u
ik zie pekel ook ingelogd, dus hij zal ook wel accepterenquote:
Blessures is erger: een blessure duurt minimaal 1 wedstrijd (tenzij je heel veel geluk hebt) terwijl een schorsing (na drie gele kaarten) altijd maar 1 wedstrijd duurt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is erger?
Spelers met blessures of met kaarten?
Als er een Fok Cup was die aangeeft wie de meeste blessures heeft gehaald dit seizoen zal ik DIK eerste staan iigquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Blessures is erger: een blessure duurt minimaal 1 wedstrijd (tenzij je heel veel geluk hebt) terwijl een schorsing (na drie gele kaarten) altijd maar 1 wedstrijd duurt...
Uiteindelijk denk ik dus dat je meer last van blessures dan van schorsingen zult hebben...
Ik denk dat ik op dit moment een goede tweede ben! Ik heb opgeteld ook al +10 en een pleister te pakken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als er een Fok Cup was die aangeeft wie de meeste blessures heeft gehaald dit seizoen zal ik DIK eerste staan iig
Klootzzzz zal een goede derde zijn gok ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:11 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dit moment een goede tweede ben! Ik heb opgeteld ook al +10 en een pleister te pakken...
Ik ben maar lid van 3 federaties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef Drassss het volgende:
Ht Nieuws
Vandaag is het dertien jaar geleden dat Hattrick voor het eerst online kwam - gefeliciteerd! We hopen van harte dat dit jaar minder problemen met zich mee zal brengen dan het vorige: laat dertien ons geluksgetal worden.
Om onze verjaardag te vieren, geven we een cadeautje weg aan al onze Supporters: je kunt van twee extra federaties lid worden. Bovendien krijgen Supporters er vanaf nu nog eentje extra voor elk seizoen dat ze langer Supporter blijven.
Wedstrijdschema is er ook al ondertussen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
-pekel- inmiddels ook, dus nu nog een wedstrijdschema en we kunnen weer los woensdag
het zijn dan ook zo een lieve rakkers hequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En de wedstrijd was blessurevrij.
Lastige. Maar ik zou die oude speler houden totdat hij echt geen zak meer presteert, tenzij je een versterking nodig hebt in de spits vanwege de tegenstanders in je divisie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Mijn 30-jarige spits is gezakt naar bovennatuurlijk scoren.. ik zit er over te twijfelen om hem te verkopen.. vang er zo'n 2 miljoen voor denk ik... en dan met wat mijn trainees opleveren (budget circa 4 miljoen) een jongere spits kopen... wat zouden jullie doen?
Hoe zoek jij eigenlijk de spelers?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Drassss het volgende:
Hmmmmm
Ik vind nog een 7 ster middenvelder in het ht systeemHopelijk komt die ooit op de tl.
Door eerst mijn hersens uit te schakelen en vervolgens aa ab ac ad in te tikkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe zoek jij eigenlijk de spelers?
Zoiets dacht ik. Je hebt de alltid methode dus nog niet ontdekt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Door eerst mijn hersens uit te schakelen en vervolgens aa ab ac ad in te tikken
Jawel die gebruik ik ook. Probleem is dat die niet steeds geupdate wordt. Tenminste ik mis gewoon spelers in die lijst. Ik gebruik hem alleen om af en toe verrassende voornaam combo's te zoeken zoals TY Gy etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik. Je hebt de alltid methode dus nog niet ontdekt?
http://alltid.org/search/(...)searchText=prent&p=1
Gewoon eens een berichtje naar die HT sturen die daar voor verantwoordelijk is, misschien dat hij dat zo opgelost heeft en het weer goed werkt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jawel die gebruik ik ook. Probleem is dat die niet steeds geupdate wordt. Tenminste ik mis gewoon spelers in die lijst. Ik gebruik hem alleen om af en toe verrassende voornaam combo's te zoeken zoals TY Gy etc
Nou ik kijk maar even wat het met mijn aanvalsratings doet volgende week... ik maak denk ik goede kans op de titel op dit moment maar het ligt soms dicht bij elkaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lastige. Maar ik zou die oude speler houden totdat hij echt geen zak meer presteert, tenzij je een versterking nodig hebt in de spits vanwege de tegenstanders in je divisie.
De 2 miljoen kun je beter gewoon vast houden voor als er iemand geblesseerd raakt of andere trainees mee kopen.
je wordt dus blij gemaakt met een opgegeten boterham.. ik ben zelf ook maar lid van 1 federatie..quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben maar lid van 3 federaties.
Ik zelf van 5, maar weet nog wel twee waar ik graag bij wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef MrMoon het volgende:
je wordt dus blij gemaakt met een opgegeten boterham.. ik ben zelf ook maar lid van 1 federatie..
Echt heel nuttig is dat ook niet... toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Drassss het volgende:
Als ze nu eens extra supporter slots hadden gegeven.....
Klopt, maar fed slots gebruik ik iig zeker nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Echt heel nuttig is dat ook niet... toch?
Uit mijn hoofd:quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Nixx- het volgende:
Ik zelf van 5, maar weet nog wel twee waar ik graag bij wil
Ik gebruik feds ook alleen maar om te lezen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Klopt, maar fed slots gebruik ik iig zeker nietTenminste ik heb ze niet nodig, want normaal gesproken kakt mijn motivatie om bij een fed actief te zijn helemaal in na 1 maand..
Dat haal ik zonder dat forum ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Nixx- het volgende:
Passen fora geven me inzich op welke manier ik de beste trainees kan kopen. Mensen halen daar gemiddeld 50k per trainee/per week.
128kquote:28-08-2010 (3/43) TeamKoekje UltimaSperanza 568 000 ¤ 900
18-08-2010 (2/43) goosecity TeamKoekje 440 000 ¤ 740
383kquote:24-08-2010 (3/43) TeamKoekje F.C Baia Mare 1 062 000 ¤ 1 910
09-08-2010 (1/43) Sokól Mieścisko TeamKoekje 679 000 ¤ 1 480
88kquote:24-08-2010 (3/43) TeamKoekje KoosKabel '05 188 000 ¤ 820
18-08-2010 (2/43) Blauburger FC TeamKoekje 100 000 ¤ 720
Ja goed. Voor mij is het allemaal niet zo interessant meer wat spelers met training etc kunnen. Daar kies ik uiteraard zelf voor dus dat maakt me ook niet uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik gebruik feds ook alleen maar om te lezen.
U-20/NT heeft me geholpen om net niet NT speler te herkennen en te kopen en misschien ze naar net wel NT spelers te helpen.
Passen fora geven me inzich op welke manier ik de beste trainees kan kopen. Mensen halen daar gemiddeld 50k per trainee/per week.
leuke winstenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat haal ik zonder dat forum ook.
[..]
128k
[..]
383k
(Weliswaar 2 weken, maar slechts 1 week passen training.)
[..]
88k
Yup. En vanavond weer 2. Eens kijken wat die opleveren. Dan kan ik dat spelertje van jouw met gemak binnen hengelen.quote:
mja, ik ben benieuwd hoe hoog die in passen zit..quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En vanavond weer 2. Eens kijken wat die opleveren. Dan kan ik dat spelertje van jouw met gemak binnen hengelen.
Geen idee eigenlijk. Maar daar komen we vanzelf achter.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, ik ben benieuwd hoe hoog die in passen zit..
ja, het is lastig in te schatten, maar dat merken we idd vanzelf welquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar daar komen we vanzelf achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |