Ik zal hoogstwaarschijnlijk al mijn wedstrijden verliezen. Is het random naar welke competitie je degradeert of zit daar nog iets achter?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij mij zijn er ook weer 3 weg.. ik had verwacht dat ze inmiddels al met 10 tegelijk zouden weglopen, maar het valt vooralsnog mee.. hopelijk kan ik daar volgende week verandering in brengen.. ik speel dan tegen een van de zwakste teams uit de competitie, dus ik ga proberen te winnen.. ik heb nog mooi een week om een taktiek te bedenken..
Er zit nog wat achter. Maar hoe het nu precies zat ben ik je even verschuldigd op dit moment.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal hoogstwaarschijnlijk al mijn wedstrijden verliezen. Is het random naar welke competitie je degradeert of zit daar nog iets achter?
Sorry, maar je verzoek wordt niet gehonoreerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef Flappekz het volgende:
Mensen, via deze post trek ik me terug uit wat ooit deze mooie fed was. Ik schrijf me hiermee uit bij alle activiteiten waaraan ik meedoe. Aan een heksenjacht heb ik geen zin, zeker niet als iemand zo kortzichtig bezig gaat.
Het gaat u goed.
Dat klopt volgens mij ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zit nog wat achter. Maar hoe het nu precies zat ben ik je even verschuldigd op dit moment.
Als ik me niet vergis, dan ruilt degene met de hoogste rang uit de lagere divisie met degene met de laagste rang uit de hogere divisie.
Lekker. Ik lig 141 Hatstats achter op de zevende qua hatstats en 230 op de eerste qua hatstats.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Haha, ik speel eindelijk eens met mn A-team in de competitie, meteen 45 hatstats voor op mn competitiegenoten volgens alltid.
Ik heb al geaccepteerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, Xummon en -pekel- (die hier als het goed is niet mee leest):
Uitnodiging nieuwe jeugdcompetitie staat, woensdag 01/09 10:15u
had je toch maar moeten bieden dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Dank beide. Ik ga het wel zien waar mijn Prentjes terecht komen :p
Duimen dat die nsb manager uit Turkeije nog die keeper op de TL zet, want die heb ik toch echt HARD nodig hehe.
Een nieuw record van mijn team! 159 hatstatsquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker. Ik lig 141 Hatstats achter op de zevende qua hatstats en 230 op de eerste qua hatstats.
Eigenlijk wel, maar die 5 miljoen gunde ik die Turk gewoon echt nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je toch maar moeten bieden dus
Middenveld is belangrijker. Een sterk middenveld en aanval heeft mij tot in IV gebracht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een nieuw record van mijn team! 159 hatstats
159 54 30 75, Mijn aanval is toch behoorlijk sterk. Nu mijn middenveld + verdediging nog
Ja, en daar gaat het dus mis bij de Gekleurde Prentquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenveld is belangrijker. Een sterk middenveld en aanval heeft mij tot in IV gebracht.
en terecht natuurlijk, maar goed je zit er nu wel mee aan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar die 5 miljoen gunde ik die Turk gewoon echt niet
Ja ik wacht nog even een paar weekjes en daarna ga ik die dekhengst weer spammen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en terecht natuurlijk, maar goed je zit er nu wel mee aan...
Ja vooral rustig kijken en het liefst een Nederlanderquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef vanpers het volgende:
Heb even jullie adviezen opgevolgd, maar op dit moment staat er niks leuks op de TL, heb ook nog tot zondag dus wacht gewoon rustig op een goede speler.
Heb je fysio's?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef Drassss het volgende:
Prachtig ook dit
http://alltid.org/league/8360/topinjuries/
Ik heb er 4. En dat heeft me vorig seizoen tot 2 blessures van +2 gebracht. Dus ik zou overwegen om er toch wat meer te nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
0, al 10 seizoenen lang
Edit: Pijn in mijn hart, nu heb ik er 1.
Ik kijk het wel even aan. Dit seizoen is ook niet echt erg als er blessures vallen ( trainees lopen gelukkig nog vrolijk rond ). Volgend seizoen zal ik weer vol voor de competitie moeten gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er 4. En dat heeft me vorig seizoen tot 2 blessures van +2 gebracht. Dus ik zou overwegen om er toch wat meer te nemen.
Meer agressieve spelers kopen!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:09 schreef Drassss het volgende:
Prachtig ook dit
http://alltid.org/league/8360/topinjuries/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |