Nou op zich is drukte online voor mij ook niet zo heel belangrijk aangezien ik ze toch rond de TV list... wacht nog een paar uur en dan knal ik ze erop!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel ook over het listen van spelers...
Zit wat in..... hmzz misschien dan toch woensdag maar op de tl zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon ook verkopen.
Als je de A-trainee verkoopt, dan koop je gewoon een nieuwe A-trainee terug, je hoeft die toch niet persé te vervangen met iemand uit je eigen team...
Door dat hij goed passen heeft? Want passen hebben bijna al mijn trainies wel doordat ik in t tussen seizoen altijd passen train. Pressie speel ik eigenlijk nooit. Komende zondag voor het eerst omdat mn tegenstander ook countert, zijn mid slechter is dan dat van mij en onze aanvallen slechter zijn dan onze verdediging. Of is dat een verkeerde keuze?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:19 schreef Nixx- het volgende:
Het is wel een perfecte speler om eventueel pressie mee te kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar irri is dat he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef NelisZ het volgende:
Doh! Komt mijn jeugdtrainer er nu achter dat een van mijn spelers goed verdedigen kan halen. Hij heeft al een eeuwigheid redelijk scoren, en had dus niks extra's meer verwacht. Gelukkig heb ik nog 45 dagen voor hij 17 wordt, en is hij al matig
Eindelijk weer een speler in mijn jeugd die wat geld op gaat brengen bij verkoop
ps. het topic staat niet in onlineHopen dat ie het haalt.
idd dat valt me tegen van Koek.
![]()
Gewoon er op knallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou op zich is drukte online voor mij ook niet zo heel belangrijk aangezien ik ze toch rond de TV list... wacht nog een paar uur en dan knal ik ze erop!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door dat hij goed passen heeft? Want passen hebben bijna al mijn trainies wel doordat ik in t tussen seizoen altijd passen train. Pressie speel ik eigenlijk nooit. Komende zondag voor het eerst omdat mn tegenstander ook countert, zijn mid slechter is dan dat van mij en onze aanvallen slechter zijn dan onze verdediging. Of is dat een verkeerde keuze?Pressie ivm krachtig en verdedigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Ahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pressie ivm krachtig en verdedigen!
Hij heeft door zn gebrek aan andere kwaliteiten nooit echt training gehad. Het is wel een leuke opvulling in de jeugd..... Nou maar hopen dat ik snel een leuke vervanger heb voor hem.quote:
Mijn spits wat doe je!!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
Door dat hij goed passen heeft? Want passen hebben bijna al mijn trainies wel doordat ik in t tussen seizoen altijd passen train. Pressie speel ik eigenlijk nooit. Komende zondag voor het eerst omdat mn tegenstander ook countert, zijn mid slechter is dan dat van mij en onze aanvallen slechter zijn dan onze verdediging. Of is dat een verkeerde keuze?Nee, doordat hij een verdediger heeft en krachtig als specialiteit heeft. Kijk maar in de regels van HT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je middenveld beter is, dan moet je geen pressie spelen.
Je krijgt de meeste kansen dan en dan moet je hopen dat je aanval door de verdediging komt.
Wanneer komt een aanval bijna niet door de verdediging? Grofweg als die ongeveer 1,5 keer beter is dan de aanval wordt het al heel erg moeilijk, maar niet onmogelijk.
Ja Gijs_ zei het net.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, doordat hij een verdediger heeft en krachtig als specialiteit heeft. Kijk maar in de regels van HT.
Ok dus geen pressie, geen counter...... Centrum aanval met mn mid mid op aanvallend misschien?quote:Als je middenveld beter is, dan moet je geen pressie spelen.
Je krijgt de meeste kansen dan en dan moet je hopen dat je aanval door de verdediging komt.
Wanneer komt een aanval bijna niet door de verdediging? Grofweg als die ongeveer 1,5 keer beter is dan de aanval wordt het al heel erg moeilijk, maar niet onmogelijk.
Ik denk 2x verdedigen. Dat ie secundair iets minder traint dan primair is altijd nog sneller dan secundair controlerend spel waar je meer spelers mee traint en dus sowieso al langzamer is dan verdedigen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef NelisZ het volgende:
Nu heb ik wel een probleem/dilemma hoe ik mijn jeugdverdediger het snelste kan trainen...
Ik heb als primaire training uiteraard verdedigen, maar is het nu verstandiger om secundair controlerend spel te trainen (wat minder snel traint) of secundair ook verdedigen (waardoor je efficiënt traint) te trainen? Iemand enig idee wat uiteindelijk sneller zal zijn? Er zijn op dit moment geen andere spelers om rekening mee te houden...
Dat is inderdaad mijn afwegingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk 2x verdedigen. Dat ie secundair iets minder traint dan primair is altijd nog sneller dan secundair controlerend spel waar je meer spelers mee traint en dus sowieso al langzamer is dan verdedigen.
Gokken? Controlerend spel is al langzamer dan verdedigen dus ook als secundaire training.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn afwegingHet is alleen de vraag wat sterker weegt... Ik hoop dat iemand met harde cijfers/percentages komt, anders zal ik moeten gokken...
Cijfers zullen er niet zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn afwegingHet is alleen de vraag wat sterker weegt... Ik hoop dat iemand met harde cijfers/percentages komt, anders zal ik moeten gokken...
Dat is zo, maar twee keer het zelfde trainen kost je ook training (een soort boete ofzo) waardoor dat niet snel een goede optie is....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gokken? Controlerend spel is al langzamer dan verdedigen dus ook als secundaire training.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar twee keer het zelfde trainen kost je ook training (een soort boete ofzo) waardoor dat niet snel een goede optie is....
Zie ook wat Koekje zei
Hoe lang duurt het nog voordat hij op goed zit? Is daar al data van of is het random?quote:Keeper: unknown
Defending: weak (max unknown)
Playmaking: unknown (max weak)
Winger: solid (max solid)
Passing: passable (max solid)
Scoring: unknown (max poor)
Set pieces: unknown (max poor)
quote:Segismundo Silva [playerid=296557919]
19 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 19-11-2010
Geboren in: Portugal
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 17-08-2010 (2/43), 1w 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 800
Loon: 3 180 ¤ (2 650 ¤) /week inclusief 20% bonus 50 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Deadline: 30-08-2010 13:10
(2 dagen 23u 58m)
Vraagprijs: 175 000 ¤
quote:Janno Boll [playerid=258386027]
20 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 17-09-2010
Geboren in: Netherlands
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 02-09-2009 (16/39), 3s 3w 2d)
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 410 ¤/week 6 560 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 30-08-2010 13:09
(2 dagen 23u 57m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
quote:Sylvain Rijper [playerid=129434207]
31 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 20-10-2010
Geboren in: Netherlands
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 27-07-2007 (2/33), 10s 1w)
Total Skill Index (TSI): 6 860
Loon: 1 430 ¤/week 22 880 ¤ / seizoen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: formidabel
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 30-08-2010 13:08
(2 dagen 23u 55m)
Vraagprijs: 250 000 ¤
quote:13. Freddy Silvis (VL)
17 jaar en 44 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: redelijk (max. uitstekend)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Hij is wel al wat oud... ga je die nog uit kunnen trainen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Xummon het volgende:
dit moet in de toekomst mijn nieuwe held op de vleugel worden
[..]
Leuke potentie, jammer van zijn leeftijd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Xummon het volgende:
dit moet in de toekomst mijn nieuwe held op de vleugel worden
[..]
Het is best wel random. Het heeft namelijk met de groeipotentie van je jeugdspeler te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
Yip is al naar redelijk passen gegaan!
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat hij op goed zit? Is daar al data van of is het random?
denk van niet, over 3 wedstrijden zit ie echter op goed vleugelspel, dan pull ik hem en ga ik hem bij de grote jongens verder trainen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is wel al wat oud... ga je die nog uit kunnen trainen?
Verdedigen/controlerend spel traint sneller dan 2x verdedigen omdat je een bonus krijgt als je 2 verschillende trainingsvormen kiest. Dit werd me aangeraden voor een mogelijke NT toppertje wat ik in me jeugdopleiding had lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef NelisZ het volgende:
Nu heb ik wel een probleem/dilemma hoe ik mijn jeugdverdediger het snelste kan trainen...
Ik heb als primaire training uiteraard verdedigen, maar is het nu verstandiger om secundair controlerend spel te trainen (wat minder snel traint) of secundair ook verdedigen (waardoor je efficiënt traint) te trainen? Iemand enig idee wat uiteindelijk sneller zal zijn? Er zijn op dit moment geen andere spelers om rekening mee te houden...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Verdedigen/controlerend spel traint sneller dan 2x verdedigen omdat je een bonus krijgt als je 2 verschillende trainingsvormen kiest. Dit werd me aangeraden voor een mogelijke NT toppertje wat ik in me jeugdopleiding had lopen.
http://hagonline.org/#manual-chapter#id=41 Hier staat het ook bij training, niet specifiek de verd/contrl vorm maar wel over de bonus op 2 verschillende trainingsvormen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
Heb op de valreep maar ff mn meisje gered met een jeugdopstelling....ze ligt nog te slapen na dr nachtdienst.
Niet doorvertellen he?
quote:
In welke vijver vist zij? Ik zoek namelijk een nieuwequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Viel me overigens nu pas op hoe debiel veel potentie ze in d'r jeugdteam heeft. Schandalig gewoon
Vanaf het moment dat 3 dagen geleden de site weer up wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef Kirov het volgende:
Vanaf wanneer komen er weer spelers op de transferlijst?
Ik weet niet meer wanneer dat wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat 3 dagen geleden de site weer up was
Snapte er echt geen bal van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
Heb op de valreep maar ff een meisje gered met mn jeugdopstelling....ze ligt nog te slapen na dr nachtdienst.
Niet doorvertellen he?
Geeft niet... mijn nieuwste pull scoort 6,5 ster als vleugelverdediger.... heeft matig verdedigen dus ik denk dat ie ook wel wat verdedigen heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ze tegen jou moest spelen. Sorry![]()
De mijne haalt 6 sterren als vleugelverdediger, met zwak verdedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet... mijn nieuwste pull scoort 6,5 ster als vleugelverdediger.... heeft matig verdedigen dus ik denk dat ie ook wel wat verdedigen heeft
Ik bedoelde matig vleugel... max onbekend... en over zijn verdedigen weet ik nog helemaal niksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mijne haalt 6 sterren als vleugelverdediger, met zwak verdedigen![]()
* Flappekz neemt aan dat vullie een keertje "verdedigen" teveel heeft getiept
Ja, ik denk matig verdedigen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet... mijn nieuwste pull scoort 6,5 ster als vleugelverdediger.... heeft matig verdedigen dus ik denk dat ie ook wel wat verdedigen heeft
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, ik denk matig verdedigen.
Moet hij zelf weten toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop trouwens dat Nico zn jeugd binnen kort nog eens onder handen neemt. Hij heeft maar 9 spelers en daar zijn er 2 boven de 19.....
Op zich wel.quote:
Tuurlijk moet ie dat zelf weten. Het zou all1 jammer zijn als hij er mee stopt. We hebben een leuke competitie zo als ie nu is.quote:
hehehehehe Tja dat is dan toch echt onkunde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel.
Het frustrerende hiervan is dat mijn jeugdteam evenveel punten heeft als dat van hem
jep, geen walkovers in de jeugd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie dat zelf weten. Het zou all1 jammer zijn als hij er mee stopt. We hebben een leuke competitie zo als ie nu is.
[..]
hehehehehe Tja dat is dan toch echt onkunde.
Hij heeft maar 7 speelgerechtigde spelers maar er stonden er wel 11 op het veld en hij had zelfs wissels.![]()
Worden er spelers "uit de buurt" opgesteld door hattrick als je er te weinig heb oid?
Ok vandaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
jep, geen walkovers in de jeugd.
Ik train nu vleugelspel en verdedigen. Ik heb all1 niet veel vleugel talent wat nog niet is uit getraind. Ik wilde dus weer overstappen naar passen. Dat is imo altijd een waardevolle sub skill voor trainies. Zal ik speciaal voor Lennaert als 2e training scoren gaan trainen of zal ik m gewoon zn tijd laten vol maken, in de jeugd, op plekken waar hij geen training krijgt en toch voor verdedigen en passen gaan? Ik weet nl niet of goed verdedigen en goed scoren nou zo een winst gevende combi is.quote:Speler kan pas gepromoveerd worden over 58 dagen.
Primair voor mn andere verdedigen talentjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom primair verdedigen? Daar is hij op uitgetraind.
Verwoord het dan duidelijkerquote:Zal ik speciaal voor Lennaert als 2e training scoren gaan trainen en primair verdedigen
Ja idd. Dat had ik anders moeten verwoorden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Verwoord het dan duidelijker.
Ik zou primair trainen wat het beste is voor de rest van je trainees. Daarnaast zou ik even kijken of je nog andere spitsen talentjes, al is het niet direct rendabel is een goed/goed 17j 3 d altijd mooi om te hebben voortgebracht twee soorten trainers aan in een eventuele bidwar en mss is er een gek die niet doorheeft waar hij op biedt.
Ok van Olger weet ik niets qua verdedigen en Matthias kan maar matig worden maar het is voor mij wel duidelijk dat verdedigen primair gaat dan.quote:2. Job Hellendoorn (16 jaar en 31 dagen)
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/86/7 redelijk (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: 4/83/4 slecht (max. zwak)
Laatste wedstrijd: 27-08-2010 ***** (Vleugelverdediger)
3. Olger Brunott (15 jaar en 39 dagen)
Verdedigen: onbekend
Passen: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk)
Scoren: 4/? zwak (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 27-08-2010 **** (Centrale verdediger)
4. Javier Blommers (16 jaar en 46 dagen) [Technisch]
Verdedigen: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend
Scoren: 3/? slecht (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 27-08-2010 ****+ (Centrale verdediger)
17. Matthias van Slooten (15 jaar en 96 dagen)
Verdedigen: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Vleugelspel: 4/? zwak (max. onbekend)
Passen: 5/? matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Laatste wedstrijd: 20-08-2010 *****+ (Vleugelverdediger)
ik heb mijn popper gewoon op de lijst gezet.. dicht tegen de TV aan.. zodat ik er zeker wat voor krijg als hij eruit gaat..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel ook over het listen van spelers...
positiespel en spelhervatten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok vandaar.
Waar doe ik trouwens verstandig aan met Lennaert?
[ afbeelding ]
Dat goed Scoren heb je helaas niks aan bij verkoop. Totaal nutteloze 'bijstat' (TSI-popper), scheelt je max 2 ton op de transfer waarschijnlijk. Dan kun je die trainingsplekken beter in andere spelers stoppen die het nodig hebben. Wel jammer, 2x goed is natuurlijk erg tof.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zou jij bv doen met die trainie dF??
Aub niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Kan dat Hattrick niet een tikkie sneller? Gewoon 4 wedstrijden per week ofzo?
Zow roep jij weer ff heul wat anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
positiespel en spelhervatten?
scoren heeft ie niet zo heel veel aan als verdediger..
Heb je ook gekeken naar de spelers (hier voor gepost) ? Ik snap je beredernatie en eigenlijk dacht ik dat al maar ik denk wel vaker wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat goed Scoren heb je helaas niks aan bij verkoop. Totaal nutteloze 'bijstat' (TSI-popper), scheelt je max 2 ton op de transfer waarschijnlijk. Dan kun je die trainingsplekken beter in andere spelers stoppen die het nodig hebben. Wel jammer, 2x goed is natuurlijk erg tof.
Heb zelf ook zo eentje, dan met goed PM/goed Scoren en niet Technisch i.c.m. waardeloos Passen. Grote kans dat ik dat goed Scoren laat lopen (heeft nl. wel ook matig Verdedigen), tenzij ik nog wat ander Scoren-potentieel onder m'n hoede krijg de komende weken
Ik zou gewoon bier pakken Outpostquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie zeggen allemaal wat anders..... Als of het nu makkelijker is geworden.
quote:Jan van der Duin [296700603]
17 jaar en 25 dagen, volgende verjaardag: 23-11-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 15-08-2010 (1/32), 1w 6d)
Total Skill Index (TSI): 2 670
Loon: 590 ¤/week 9 440 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 30-08-2010 20:08
(2 dagen 9u 2m)
Vraagprijs: 2 223 500 ¤
nee...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow roep jij weer ff heul wat anders.Ik ga iig voor verdedigen als primair(denk ik
). Ik vraag all1 of t t waard is om Lennaert het waard is om scoren te gaan trainen.
Cash funds: -82 001 ¤ (380 246 ¤)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Mijn verdedigers staan erop... als er iemand een openingsbod heeft... mijn dank is weer groot
Misschien kan ik dan nog een leuke versterking op de kop tikken voor morgen
Dat zal nog niet meevallen op zaterdag... wat een drukte bij het biedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen probleem.. succes met shoppen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bier pakken Outpost
Juist. Tja lezen is soms wat lastig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens mij zeggen we allemaal dat het vrij nutteloos is om nu full-pull Scoren te gaan trainen. MrMoon reageert alleen maar op wat voor Lennart de nuttige vervolg training zou zijn, 'de rest' geeft aan dat je naar het potentieel van je andere talenten moet kijken. Daarnaast lijkt Job je grootste talent, dus dan idd primair Verdedigen en wat spelen met je secundaire training om potentie in andere skills te ontdekken.
En op zich kan het geen kwaad om een keertje primair Scoren te doen om Lennarts huidige niveau te achterhalen. Kan bij een nieuw talentje de keuze gemakkelijker maken
Geen dank.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Viel t zo op?
[..]
Juist. Tja lezen is soms wat lastig.Ik zal in mn friendly van morgen m eens als spits opstellen met scoren als primaire.
![]()
* Bedankt allen voor de adviezen.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe moest zelf 2x kijken of ik per ongeluk zelf die briljante tikfout had gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe moest zelf 2x kijken of ik per ongeluk zelf die briljante tikfout had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |