Hij is wel al wat oud... ga je die nog uit kunnen trainen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Xummon het volgende:
dit moet in de toekomst mijn nieuwe held op de vleugel worden
[..]
Leuke potentie, jammer van zijn leeftijd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Xummon het volgende:
dit moet in de toekomst mijn nieuwe held op de vleugel worden
[..]
Het is best wel random. Het heeft namelijk met de groeipotentie van je jeugdspeler te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
Yip is al naar redelijk passen gegaan!
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat hij op goed zit? Is daar al data van of is het random?
denk van niet, over 3 wedstrijden zit ie echter op goed vleugelspel, dan pull ik hem en ga ik hem bij de grote jongens verder trainen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is wel al wat oud... ga je die nog uit kunnen trainen?
Verdedigen/controlerend spel traint sneller dan 2x verdedigen omdat je een bonus krijgt als je 2 verschillende trainingsvormen kiest. Dit werd me aangeraden voor een mogelijke NT toppertje wat ik in me jeugdopleiding had lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef NelisZ het volgende:
Nu heb ik wel een probleem/dilemma hoe ik mijn jeugdverdediger het snelste kan trainen...
Ik heb als primaire training uiteraard verdedigen, maar is het nu verstandiger om secundair controlerend spel te trainen (wat minder snel traint) of secundair ook verdedigen (waardoor je efficiënt traint) te trainen? Iemand enig idee wat uiteindelijk sneller zal zijn? Er zijn op dit moment geen andere spelers om rekening mee te houden...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Verdedigen/controlerend spel traint sneller dan 2x verdedigen omdat je een bonus krijgt als je 2 verschillende trainingsvormen kiest. Dit werd me aangeraden voor een mogelijke NT toppertje wat ik in me jeugdopleiding had lopen.
http://hagonline.org/#manual-chapter#id=41 Hier staat het ook bij training, niet specifiek de verd/contrl vorm maar wel over de bonus op 2 verschillende trainingsvormen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
Heb op de valreep maar ff mn meisje gered met een jeugdopstelling....ze ligt nog te slapen na dr nachtdienst.
Niet doorvertellen he?
quote:
In welke vijver vist zij? Ik zoek namelijk een nieuwequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Viel me overigens nu pas op hoe debiel veel potentie ze in d'r jeugdteam heeft. Schandalig gewoon
Vanaf het moment dat 3 dagen geleden de site weer up wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef Kirov het volgende:
Vanaf wanneer komen er weer spelers op de transferlijst?
Ik weet niet meer wanneer dat wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat 3 dagen geleden de site weer up was
Snapte er echt geen bal van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
Heb op de valreep maar ff een meisje gered met mn jeugdopstelling....ze ligt nog te slapen na dr nachtdienst.
Niet doorvertellen he?
Geeft niet... mijn nieuwste pull scoort 6,5 ster als vleugelverdediger.... heeft matig verdedigen dus ik denk dat ie ook wel wat verdedigen heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ze tegen jou moest spelen. Sorry![]()
De mijne haalt 6 sterren als vleugelverdediger, met zwak verdedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet... mijn nieuwste pull scoort 6,5 ster als vleugelverdediger.... heeft matig verdedigen dus ik denk dat ie ook wel wat verdedigen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |