Das geen advies aan een beginnend hattricker vind ik. Iedereen begint met een redelijk met slecht leiderschap. Pas over een seizoen of 2 kan ie daar aan gaan beginnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eventueel een goed trainer aanschaffen en een stuk of 6 (minimaal) assistenten inhuren
Hoeveel assistenten heb je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
positiespel met 3 middenvelders en 2 vleugel. 100procent en 13procent met een redelijk trainer
Dan heb je nog niets mee gemaakt. 1 topic per dag hebben we gehad hiero.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
de tering, zo doen we maanden met een topic, en zo is het topic binnen een week vol
En dus hebben we een doel om naartoe te werkenquote:
Dat is inderdaad een eventuele mogelijkheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En dus hebben we een doel om naartoe te werken
Dat moet een keeper zijn. Kijk naar het loon van deze speler, z'n TSI, en bedenk dan dat ie al briljant/uitstekend was toen ie 18 werd:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
Netherlands 18 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 09-10-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 250
Loon: 2 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Er waren dus tijden dat de topics binnen een dag vol waren, dat ging pas echt snel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Dit is mijn jonge keepers trainee:quote:Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
Gewoon zo een keep kopen :quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
quote:1. Ziad Itani
25 jaar en 102 dagen, TSI = 96 180
goed in vorm, conditie goed
Heeft bovennatuurlijk ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: mythisch
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Drassss het volgende:
Nooit gezeik mee gehad, maar ik eis van hattrick dat ze meer bookmarks toelaten. 50 spelers is te weinig!
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.quote:Snelste gevulde topics
3.00 posts per minuut - Hattrick #386: Spelen in een kerstboomopstelling
2.57 posts per minuut - Hattrick #333: Op de helft van het beest
0.65 posts per minuut - Hattrick #303: Eindelijk niet geopend door RealBizkit666
0.64 posts per minuut - Hattrick #336: Kansberekeningen voor komend seizoen
0.50 posts per minuut - Hattrick #299: Wachten op de header
Spam-records
107 posts - RealBizkit666 - Hattrick #333: Op de helft van het beest
106 posts - Outpost76 - Hattrick #291 Waar we volledig ontopic gaan nu!
105 posts - RealBizkit666 - Hattrick #290: HeHaToIsVoMeGoAdEnHeNiToIsNuGe
104 posts - RealBizkit666 - Hattrick #296: Het is een kwestie van komen en gaan
101 posts - Outpost76 - Hattrick #403: Waar het seizoen weer ten einde is
Nondejuu das wel heel snelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat de vorige 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Dat is geen Prentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon zo een keep kopen :
[..]
Ok deze is misschien iets te maar je keeper draagt erg veel bij aan je verdedigings stats. Een wk oid zou in de 5e zeker niet misstaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Olaquote:
Mwa valt wel mee toch?quote:
Daarom zei ik ook "zo een keep" ipv deze keep.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
Oh sorry ik was niet helemaal volledig tegen je Outpost. Momenteel heb ik een Wonderbaarlijke keeper met Mythish spelhervattenDie ga ik straks ( begin volgend seizoen ) verkopen. Ik ga toch proberen om in de V te komen via een P/D wedstrijd. Hopelijk lukt dat, zodat ik daarna lekker kan cashen ergens onderin om vervolgens weer in de VI te vlammen.
klopt, en idd, andere coaches zijn niet te betalen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das geen advies aan een beginnend hattricker vind ik. Iedereen begint met een redelijk met slecht leiderschap. Pas over een seizoen of 2 kan ie daar aan gaan beginnen.
[..]
Hoeveel assistenten heb je?
[..]
Dan heb je waarschijnlijk de pech dat geen van je trainees "hoog" in hun skill waren toen je ze kocht. Geduld houden, stijgers komen vanzelfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt, en idd, andere coaches zijn niet te betalen.
3 assistenten.
Speciaal voor Vullie gekocht?quote:
Klopt, je kunt maar kiezen voor 1 trainingsvorm. Jij traint positiespel, dus je keeper zal niet getraind worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je keepers eigenlijk trainen? Want aangezien ik train op positiespel blijft m'n keeper dus redelijk of hoe moet ik het zien?
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, je kunt maar kiezen voor 1 trainingsvorm. Jij traint positiespel, dus je keeper zal niet getraind worden.
Dus is het van belang dat je spelers die je niet traint (in jouw geval dus: keeper, verdedigers,aanvallers) op een niveau aankoopt waarmee je mee kan komen in je divisie
quote:23-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 14
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van redelijk naar goed.
19-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 14
Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van goed tot redelijk.
16-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 13
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
En wanneer is het beste moment om nieuwe assistent-coaches aan te trekken? En nog een vraag trouwens (), hoe doen jullie het als jullie op vakantie gaan?
Het beste kun je een goed coach hebben, dat traint het snelst. Leiderschap heeft alleen invloed op de teamgeest, en is alleen echt belangrijk als je veel PIC/MOTS speelt. In de lagere divisies is dat nog niet echt van belang. Assistent-trainers zijn ook nog van belang voor de trainingssnelheid meen ik, ik heb er al sinds jaar en dag 9 in dienst.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)
En wanneer is het beste moment om nieuwe assistent-coaches aan te trekken? En nog een vraag trouwens (), hoe doen jullie het als jullie op vakantie gaan?
vroegâhquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Hey we doen ons best nu hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vroegâh
toen de hattrick topics nog gezellig waren![]()
Als je het geld hebt dan een redelijk coach aannemen met slecht leiderschap. Die kosten iets van76k oid ¤ 79.600,-. Goed coach is nog niet te betalen en leiderschap doet er nog niets toe op jou niveau. Verder is het hoe meer assistenten hoe sneller je spelers stijgen pas na 10 assistenten gaat het negatief werken. Let op een keepers trainer is ook een assistent trainer maar die bestaan niet meer vanaf het begin van het komende seizoen. Zelf heb ik er al tijden 10.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:11 schreef Drassss het volgende:
Outpost jij was het toch met die gruwelijke buitenlandse keep? ( of Flap) Wat ga je ermee doen?
Jammer van zijn spelhervatten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.
Op verdedigen trainen anders kicken ze m uit het team van Irak en dat scheelt me 30 a 40% van zn salaris wat vergoed wordt.
Hoelang moet je hem op verdedigen trainen of is dat nog niet bekend?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.
Op verdedigen trainen anders kicken ze m uit het team van Irak en dat scheelt me 30 a 40% van zn salaris wat vergoed wordt.
Ja idd, misschien dat ik dat er ook nog wel eens tussendoor gooi. Ik overleg dat all1 eerst met de scout of bondcoach.quote:
Zolang ik m heb. Ik ga m iig niet op keepen trainen want dan kan ik al mn trainies er uit gooien en dat vind ik iets te.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoelang moet je hem op verdedigen trainen of is dat nog niet bekend?
Oke heel verstandig en ach 1 plekje kwijt daaraan. Dat is allemaal nog niet zo erg. Nu maar hopen dat hij geen blessure gaat krijgen, want dat zou echt heel zonde zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd, misschien dat ik dat er ook nog wel eens tussendoor gooi. Ik overleg dat all1 eerst met de scout of bondcoach.
[..]
Zolang ik m heb. Ik ga m iig niet op keepen trainen want dan kan ik al mn trainies er uit gooien en dat vind ik iets te.
Dat hoop ik ook idd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke heel verstandig en ach 1 plekje kwijt daaraan. Dat is allemaal nog niet zo erg. Nu maar hopen dat hij geen blessure gaat krijgen, want dat zou echt heel zonde zijn.
quote:Laatste trainingsrapport (25-06-2010)
Dat zou ik ook wel gedaan hebben ware het niet dat ik nu met die keep niet 1 week training mag missen. Aangezien hij afgelopen woensdag ineens in de goal ging staan heeft ie dus al 1 week training gemist.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:41 schreef Drassss het volgende:
Ik ga straks in het tussenseizoen en in de eerste weken van het nieuwe seizoen even passen trainen. Ik hoop dat ik gem 2 lvls erbij ga krijgen ( zeker met die nieuwe update ). Jullie nog plannen / veranderingen ?
Ik ben benieuwd hoe snel dat ze het maken gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Drassss het volgende:
Ja goed ik heb ook geen idee hoe het nu gaat qua snelheid, maar voor mij is alles wel prima. Zeker voor mijn jonge spitsen ( die al positiespel hebben ) is wat extra passen ook erg welkom. Zodoende kan ik ze ook mooi verdedigend zetten.
Hetzelfde met die personeelsupdate. Dat gaat ook interessant worden gok ik zo.
15 is echt veel te weinig. Zeker met 10 assistenten en iets van 6 woordvoerders al in de VIe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Drassss het volgende:
Ja ik vind 30 nog een hoog getal. Als ze het echt boeiend hadden willen maken hadden ze juist 15 ofzo moeten pakken. Dan moet je echt gaan beslissen wat je wil gaan doen.
Ik heb er nu 18 daar niet van.
Dat is hem nu juist, dan moet je gaan beslissen wat je gaat doen hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
15 is echt veel te weinig. Zeker met 10 assistenten en iets van 6 woordvoerders al in de VIe.
Wat heb je dan in dienst?
Ok geen fisio's dus. Ik heb ook nog 6 fisio's in dienst om blessures te voorkomen. Ik zie trouwens net pas dat ik het hele seizoen 9 woordvoerders in dienst had kunnen hebben om meer geld te vangen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is hem nu juist, dan moet je gaan beslissen wat je gaat doen heAchja misschien is dat iets teveel van het goede hehe.
1 keep 9 ass en 8 woordvoerders.
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen ook nieuwe personeelsleden, dus wacht maar geduldig af of je 30 nog steeds te weinig vind.
Ik denk dat je het beste kan wachten op de updatequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat nu met mijn personeel1 keep 3 ass 1 woordvoerder, 1 fysio en 3 dokters (ik heb blessures) is dit goed genoeg voor in de IX of VIII? en is er al meer duidelijk over volgend seizoen?
Ik vind de beperking juist wel interessant. Het dwingt je keuzes te maken in je personeelsbeleid in plaats van maar alles aan te nemen wat wel enigszins nuttig zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef papillion het volgende:
[..]
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.
Assistent trainers kun je bv op vrijdag na de training ontslaan. Dan kun je vervolgens woordvoerders aannemen die tijdens de eco update werken. Je kunt zo beiden van 10 hebben terwijl het je maar 10 ipv 20 plekken kost. Voorlopig zal het zo zijn dat ontslaan niets extra's kost dan ze een week huren. Helaas zijn de HT's al op de hoogte van dit systeem en zit de kans er in dat ze hier wel iets tegen verzinnen.
Leuk spelertje. Nog een paar weekjes wachten totdat hij gepromoveerd kan worden.quote:1. Twan Hazes (E1) (76964032)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2010
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-04-2010 10:36 (89 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. goed)
Positiespel: onbekend (max. waardeloos)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: onbekend (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Voor het eerst in mn bijna 5-jarige Hattrick-carriere!quote:23-07-2010
Curtis Oduro heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 16 364 ¤ is toegekend.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je net bij mijn team gekeken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, had die speler van je even opgezocht. Maar een TSI van 100k en dan 'pas' in de VI zitten? Dat is 'maar' 3 competities van mij verwijderd.
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb alleen trainees, de rest is opvulling om wedstrijdjes te spelen. Een paar seizoenen alleen maar optimaal trainen, me af laten zakken, en dan opnieuw kunnen beginnen met miljoenen op de bank.
Die international heb ik erbij gekocht "voor de leuk", zeg maar
Was het ff zat, kwam niet verder, spelers werden te oud en mn geld was op. Verkeerd beleid gevoerd dus, maar dat krijg je als je te wispelturig bent met dit spelquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was het ff zat, kwam niet verder, spelers werden te oud en mn geld was op. Verkeerd beleid gevoerd dus, maar dat krijg je als je te wispelturig bent met dit spel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah okay, snap ik ook wel ergens dan.
Ik zit nu in dubio. Ik wil 3-5-2 gaan spelen ivm trainees, maar ik moet nog één wedstrijd spelen en als ik die win word ik 1e. Ik moet tegen een botteam, maar ik ben bang dat als ik opeens naar 3-5-2 switch ik misschien door verwarring van het systeem verlies/gelijkspeel. Misschien kan ik dan juist beter na zondag op de oefenwedstrijden beginnen met 3-5-2.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je zondag 4-4-2 speelt, en woensdag 3-5-2 train je alsnog 9 trainees. Zo nu en dan moet dat kunnen
Ik speel nu V, komend seizoen VI en ik heb teveel aan 30 personeelsleden..........quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef papillion het volgende:
[..]
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.
Assistent trainers kun je bv op vrijdag na de training ontslaan. Dan kun je vervolgens woordvoerders aannemen die tijdens de eco update werken. Je kunt zo beiden van 10 hebben terwijl het je maar 10 ipv 20 plekken kost. Voorlopig zal het zo zijn dat ontslaan niets extra's kost dan ze een week huren. Helaas zijn de HT's al op de hoogte van dit systeem en zit de kans er in dat ze hier wel iets tegen verzinnen.
Hier nog 1 al is het bij mij voor het eerst sinds mijn 4 jarige hattrick bestaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn bijna 5-jarige Hattrick-carriere!
quote:23-07-2010 (14/42) Ziad Itani heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 19 556 ¤ is toegekend.
quote:Uitgaven
Spelersloon -2 556 ¤
quote:Personeel
Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 1 1 800 ¤
Assistent-trainers 9 16 200 ¤
Sportpsychologen 0 0 ¤
Woordvoerders 4 7 200 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 1 1 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 15 27 000 ¤
Is er trouwens nog een meet gehouden? De laatste was bij Possie toch?quote:Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 10 18 000 ¤
Assistent-trainers 0 0 ¤
Sportpsychologen 2 3 600 ¤
Woordvoerders 3 5 400 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 2 3 600 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 17 30 600 ¤
Niet dat ik weet. Maar goed ik ben dan ook bijna een heel seizoen hier niet geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is er trouwens nog een meet gehouden? De laatste was bij Possie toch?
Zoals verwacht is mn loon ietsjes hoger dan gister.quote:Personeel
Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 0 0 ¤
Assistent-trainers 10 18 000 ¤
Sportpsychologen 0 0 ¤
Woordvoerders 8 14 400 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 6 10 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 24 43 200 ¤
quote:Spelersloon 76 148 ¤
Ja wat denkt ie nou zelf?quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Kai Woudenberg.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmzzzz zo jammer dat ie zo oud is.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Wiljo Lafeber.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ook al zo een ouwe lul.... Hmzz geen nieuw talentje dus deze week.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Andrew Boswinkel heet en 17 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen!
Geven we hem een contract, baas?
Wel een aardige training met de jeugd.quote:Driekus van der Molen: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Job Hellendoorn: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu matig is.
Jochem Verhoef blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu redelijk. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Lennaert Toorenaar blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Floris Zonne matig kan worden in Positiespel.
Ik heb mn 3e ook niet genomen. Ik heb er 14 lopen waarvan er teveel een trainings plek moeten hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:41 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jamie Reus en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja, het was mijn laatste scout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sowieso wel aardig wat verkoopbaars lopen.
Deze heb ik ook nog maar die krijgen geen training :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Outpost76 op 25-07-2010 17:08:20 ]
Ik heb je wedstrijd in mn HT Live gegooid, samen met die van GotC en neliszquote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef BrandX het volgende:
Spannende wedstrijd heb ik vanavond!
Dat ik promoveer is al zeker na de winst vorige week, maar als ik vanavond win, word ik voor het eerst in mijn hattrickloopbaan kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet vanavond tegen de nummer 6, en mijn fans zeggen dat ik licht in het voordeel ben
Vorige ontmoetingen:
FC James's - McDOS 01 8 – 0
McDOS 01 - FC James's 2 – 3
FC James's - McDOS 01 4 – 0
Vanavond speel ik uit, maar zoals je ziet moet dat kunnen!
Ik heb vorige wedstrijd gePICt, nu MOTs ik, maar wel even allemaal duimen voor me
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb je wedstrijd in mn HT Live gegooid, samen met die van GotC en nelisz
Gewoon MOTSen iddquote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Skylark. het volgende:
Kan ik nu gewoon MOTS'en? Eind seizoen is toch gewoon reset?
Ik moet tegen een botje en ik ga toch wel winnen, maar als ik niet win promoveer ik niet, als ik win gewoon 1e.
Vroeger hadden we een mooi bijgehouden site, http://www.fokhattrick.orgquote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef BrandX het volgende:
even een stomme vraag (mis vast weer iets simpels) maar waar kan ik een overzicht vinden van (actieve) FOK!hattrickers?
Ik wil de wedstrijden van GotC en Nelisz ook toevoegen, maar zou niet weten hoe hun teams heten enz.
Ik zal hem ook eens volgen. Veel spanning heb ik niet dus dan maar eens jou pot gaan bekijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef BrandX het volgende:
Spannende wedstrijd heb ik vanavond!
Dat ik promoveer is al zeker na de winst vorige week, maar als ik vanavond win, word ik voor het eerst in mijn hattrickloopbaan kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet vanavond tegen de nummer 6, en mijn fans zeggen dat ik licht in het voordeel ben
Vorige ontmoetingen:
FC James's - McDOS 01 8 – 0
McDOS 01 - FC James's 2 – 3
FC James's - McDOS 01 4 – 0
Vanavond speel ik uit, maar zoals je ziet moet dat kunnen!
Ik heb vorige wedstrijd gePICt, nu MOTs ik, maar wel even allemaal duimen voor me
oh voor de geintresseerden, het wedstrijd ID is: 280527153
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een mooi bijgehouden site, http://www.fokhattrick.org
GotC = Filleadh Mor
nelisz = Raging Bulls United
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal hem ook eens volgen. Veel spanning heb ik niet dus dan maar eens jou pot gaan bekijken
yw, voor een stadsgenoot doe ik datquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
vroegâh
Thanks
[..]
![]()
Als jullie mij nou maar geen slecht geluk brengen
quote:
TeamKoekje Netherlands (1010694)quote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo, gelijk drie supporterslots gevuld (nog 7 over
)
nog meer die mij als supporter willen?
gooi je teamnaam of ID hier neer
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo, gelijk drie supporterslots gevuld (nog 7 over
)
nog meer die mij als supporter willen?
gooi je teamnaam of ID hier neer
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
TeamKoekje Netherlands (1010694)
Donequote:
Donequote:Op zondag 25 juli 2010 19:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Done
returning the favour wordt gewaardeerd uiteraard![]()
dat werrukt niequote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef Skylark. het volgende:
http://www82.hattrick.org(...)&BrowseIds=280685112,280685116,280685122,280685124,285707240,280685130,285770582&UpdateViewedReport=True
Mijn wedstrijdje.
Ik vind dat FC voor je team zo afgezaagd he...quote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
Oe ik kan mijn team gaan hernoemen.
FC De Gele Prent / Rode
of geen FC
Lastig lastig
Is wel zo jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind dat FC voor je team zo afgezaagd he...
quote:24-01-2005 De club kreeg een nieuwe eigenaar: KQJoos nam het roer over en veranderde de naam van de club in FC James's.
Ik heb het ook nooit veranderd. Er moest eigenlijk een spatie tussen Team en Koekje. Maar ik vind dit ook wel wat hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is wel zo ja
Ik heb mijn team FC James's genoemd bij lidmaatschap van HT en heb het nooit veranderd.
En dat is sinds:
[..]
Dat heb ik met m'n komma s ('s) iddquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit veranderd. Er moest eigenlijk een spatie tussen Team en Koekje. Maar ik vind dit ook wel wat hebben.
Bij de 4 wedstrijden uit mijn competitie is bij 2 wedstrijden nog niets bijna niets gebeurd. Een WO en 3 andere dingen in totaal...quote:
Hoe sterk is je aanval tegenover zijn verdediging?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 69% balbezit ook echt_! Hoe KAN ik dan gelijk staan
.
In de laatste wedstrijd van die bot had hij 3 halve ster verdedigers en 1 één-ster-verdediger, tegen mijn 2 aanvallers van 2 sterren.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe sterk is je aanval tegenover zijn verdediging?
Sterren zeggen niet alles, maargoed normaal gesproken zal je nog een aantal keer scorenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de laatste wedstrijd van die bot had hij 3 halve ster verdedigers en 1 één-ster-verdediger, tegen mijn 2 aanvallers van 2 sterren.
Ik gok dat je straks gewoon nog een paar keer gaat scoren.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
ik
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval slecht (heel laag
Linkeraanval slecht (hoog)
bot
Rechterverdediging waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog)
ik heb nog een leuke 3ster spits te koop staan. Kost maar 5000,- en is pas 19quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
ik
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval slecht (heel laag
Linkeraanval slecht (hoog)
bot
Rechterverdediging waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog)
Mijn verdediging zou ook zonder die speler sterk genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die rode kaart gaat je ook niet helpen...
Stats? Ik heb eigenlijk geen aanvaller nodig, maar wil wel even kijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog een leuke 3ster spits te koop staan. Kost maar 5000,- en is pas 19
(heeft nog nooit gescoord, want zelden tot nooit gespeeld, alleen friendly's)
Grote kans dat er over 2 a 3 weken een 10* spits te koop staat bij mij.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stats? Ik heb eigenlijk geen aanvaller nodig, maar wil wel even kijken.
Er zijn heel veel VIII, gewoon nu nog niet druk om maken. Hele grote kans dat je daar ook zwakke teams tegen komt.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Skylark. het volgende:
3-1.
Maar ik zie het somber in. Net in een VIII competitie gekeken en de tering, daar zijn ze sterk. Overleef ik nooit.
Fijne vakantie.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
Alle kampioenen en winnaars van de avond gefeliciteerd![]()
Ik ben op vakantie
Veel plezier Gijsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
Alle kampioenen en winnaars van de avond gefeliciteerd![]()
Ik ben op vakantie
Ik ben al minimaal 3 plaatsen gestegen. 3 teams die net onder de PD grens staan, hebben verloren.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Drassss het volgende:
Moet wel lukken dit. Promotie grens stond op 32p en 28 goals mee.
Ik heb nu 35p en 38 goals.
Promotie naar de 5
Je weet nooit in wat voor competitie je terecht gaat komen. Met 2 afzakkers in je poule ben je spekkoperquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Promotie is natuurlijk prachtig, maar wanneer de jonge mids niet op de transferlijst komen ben ik wel keihard de lul volgend seizoen
Dat kan me alleen reddenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je weet nooit in wat voor competitie je terecht gaat komen. Met 2 afzakkers in je poule ben je spekkoper
Kijk, mijn voorspelling kwam toch nog uit!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
5-1 gewonnen, en verdiend. Mooie hattrick erbij.
Nou, ik promoveer naar de 8e als nummer 1. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:
Met m'n counterhufters toch knap 2e geworden!
Series: VI.220 (17695)
Netherlands 6 out of 9
Team Pld W D L GF GA ± Pts
1. No change lvv Postduiven 14 8 1 5 36 22 14 25
2. No change Real Club de Culo 14 7 4 3 29 25 4 25
Gaat echt nergens over, heb het hele seizoen de laagste stats gehad en bijna de hele tijd 1e gestaan.quote:
Dan is het wel balen natuurlijk...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over, heb het hele seizoen de laagste stats gehad en bijna de hele tijd 1e gestaan.
Duimen, duimen, duimen dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef Flappekz het volgende:
GotC 1-1 .... nog 8 minuten nagelbijten names haar...
ze is nu op d'r werk
Hier ook met hele lage stats toch nog 1ste wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over, heb het hele seizoen de laagste stats gehad en bijna de hele tijd 1e gestaan.
Achja, heb er vrede mee. Ben trots op m'n jongens.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is het wel balen natuurlijk...
[..]
Duimen, duimen, duimen dus.
Gelukkig staat mijn rechterverdediging als een huisquote:Ondanks verwoede pogingen slaagde Caspar Boissevain er in de 54e minuut maar niet in om de rechterverdediging van de bezoekers uit te spelen.
Boh boh wat een spanningquote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn rechterverdediging als een huis
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Boh boh wat een spanningIk kijk met je mee.
Daar is de 2-0!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
een enigzins bevrijdende 2-0 zou mooi zijn
quote:De keeper van de thuisploeg beoordeelde in de 66e minuut een vrije trap van Custódio Anjos volkomen verkeerd. Terwijl hij naar links dook, zag hij de bal in de andere hoek verdwijnen: 0-2 voor de bezoekers.
Laat maarquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef BrandX het volgende:
Het mooiste zou zijn als mijn spits Vago er nog even 2 in zou schoppen, dan is hij topscorer van de competitie
ik heb echt een soort van ajax doelsaldo deze competitiequote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet te he. Dat wordt vaak afgestraft door Mats de engine
quote:Brígido Abraão, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 71e minuut voor Jamess de 0-3 te scoren.
Ik zeg nog niets, niet jinxen die HT-engine. die kan heeeeele gekke dingen doenquote:
verschilt per competitie volgens mijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef NelisZ het volgende:
25-07-2010 (14/42) Luca Lumini werd topscorer van een competitie. Je club ontving hiervoor 1 000 ¤.
Jeeej![]()
Ik dacht dat dat altijd nog wel iets meer opleverde (10.000 ofzo?)
Is een pesentatiefout binnen Hattrick. Je kijgt wel gewoon 10.000:quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef NelisZ het volgende:
25-07-2010 (14/42) Luca Lumini werd topscorer van een competitie. Je club ontving hiervoor 1 000 ¤.
Jeeej![]()
Ik dacht dat dat altijd nog wel iets meer opleverde (10.000 ofzo?)
quote:Toelichting
24-07-2010 Beloning voor topscorers te laag? Ja en nee
We hebben ontdekt dat de beloning voor de topscorers die dit weekend wordt uitbetaald te laag is: 1/10e van de correcte waarde om precies te zijn. Dit probleem is echt alleen een presentatieprobleem, en dus geen probleem van het systeem. Neem hierover dus ook geen contact op met je GM. Als alle competities afgelopen zijn, zullen we deze presentatiefout oplossen.
Ooohw, dan klopt het dus welquote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is een pesentatiefout binnen Hattrick. Je kijgt wel gewoon 10.000:
[..]
Ik vreet mijn schoen op als je deze nog verliest.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef BrandX het volgende:
Nog 10 minuutjes. Ik heb nog nooit een wedstrijd zo spannend gevondenZelfs al sta ik met 3-0 voor
pas op wat je zegtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vreet mijn schoen op als je deze nog verliest.
als die een beetje leuk passen heeft wordt dat een hele topper!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef Drassss het volgende:
Wow ik krijg van een collega ( heeft ook een familie team ) een tip van een nieuwe jeugdspeler die op de tl staat.
Redelijk scoren en matig vleugel 17j en 10 dagenMijn nieuwe top trainee Prent!
Daar zit nog een knelpuntje, zwakquote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
als die een beetje leuk passen heeft wordt dat een hele topper!
De sterkste aanval, maar zwakste verdediging en middenveld. Nu eens kijken wat een goed moment is om mijn team te verkopen...quote:
1 332 128 123 111 286.7 104.9 93.6 88.1 Thunder's Tigers IV.45
2 317 125 111 91 282.3 113 85.7 83.6 Real Masmit III.15
3 308 108 120 116 275.3 95.7 87.4 92.1 VDS United IV.45
4 298 92 111 106 261.7 81.9 87 92.8 Dassel United IV.45
5 291 94 93 117 268.6 86.6 76.9 105.1 TeamKoekje V.249
6 286 129 108 77 242.1 99.3 78.4 64.4 papsarmy V.15
7 285 128 102 94 261.1 105.9 75.2 80 F.C. Luilekkerland III.11
8 279 144 111 83 252.1 110.7 72.4 68.9 AFC Moerkapelle V.126
9 275 82 123 93 251.5 74.3 99 78.2 de magere kale kotsende.. IV.45
10 266 87 96 103 232.4 75.1 70.3 87 Schiere Zaakjes IV.45
Oja, daar moet ik ook nog eens naar kijken. Eens kijken of ik wat versterkingen ga halen, of dat ik de boel nog een seizoen laat lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zou mijn nieuwe divisie worden volgens alltid: http://alltid.org/nextseason/2260/index/
[..]
De sterkste aanval, maar zwakste verdediging en middenveld. Nu eens kijken wat een goed moment is om mijn team te verkopen...
ik loop daar te zoeken in de menu's tot ik een ons weeg, maar kan niet vinden waar ik kan zien waar ik volgend seizoen speel. Waar staat dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zou mijn nieuwe divisie worden volgens alltid: http://alltid.org/nextseason/2260/index/
[..]
De sterkste aanval, maar zwakste verdediging en middenveld. Nu eens kijken wat een goed moment is om mijn team te verkopen...
http://alltid.org/league/17515/nextseasontable/quote:Op maandag 26 juli 2010 08:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik loop daar te zoeken in de menu's tot ik een ons weeg, maar kan niet vinden waar ik kan zien waar ik volgend seizoen speel. Waar staat dat?
ik had het inmiddels gevonden idd... en het gaat heeeeeeeeeeel zwaar wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://alltid.org/league/17515/nextseasontable/
Dit is echter niet voor 100% zeker.
Ik zie dat de kans bestaat dat je bij een oude bekende Fok!ker in de poule kan komen: Bonobo11
De sterren zeggen niet alles he....maar je krijgt een mooie uitdaging iddquote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had het inmiddels gevonden idd... en het gaat heeeeeeeeeeel zwaar worden
allemaal teams met alleen maar 5+ spelers. Ik heb er een paar van 4+
Normaal gesproken zou ik me wel kunnen handhaven in de divisie waar ik terecht kom. Maar ik zie geen progressie in mijn team, dus vandaar dat mijn team de verkoop in gaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had het inmiddels gevonden idd... en het gaat heeeeeeeeeeel zwaar worden
allemaal teams met alleen maar 5+ spelers. Ik heb er een paar van 4+
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me wel kunnen handhaven in de divisie waar ik terecht kom. Maar ik zie geen progressie in mijn team, dus vandaar dat mijn team de verkoop in gaat.
De zaterdag en zondag waarop geen duels gespeeld worden (niet komend weekend maar dat erna), zou dat een goed moment zijn om alles te verkopen?
Gewoon in week 2/3 alles verpatsen. Dat scheelt je toch weer een paar miljoen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me wel kunnen handhaven in de divisie waar ik terecht kom. Maar ik zie geen progressie in mijn team, dus vandaar dat mijn team de verkoop in gaat.
De zaterdag en zondag waarop geen duels gespeeld worden (niet komend weekend maar dat erna), zou dat een goed moment zijn om alles te verkopen?
Tja dat weet ik nog niet. Ik ga 1 van de 2 tussen weken een week sh trainen en de rest gewoon normaal verdedigen. Ik wilde het hele tussen seizoen op sh trainen maar na het na gevraagd te hebben kreeg ik dit berichtje van mn keep zn scout :quote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef Drassss het volgende:
Aii das zuur Outpost. Dan maar een nieuwe trainee kopen?
2 weken sp trainen zit er dus niet in.....quote:Ciao!
Yes,
some SP Training will be ok.
It's not the better skill, but it's ok.
The priority for a NT keeper are:
keeper ---> defending --> set pieces.
Pay attention, that with too weeks of SP training Ziad will lost his pole position role in NT for Youssef Arakji ((221561094)) coming.
Regards,
Devon
Hoe kan je dat ook al weer vinden op Altid?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Drassss het volgende:
Nou in de beker moet ik tegen een botje. Ronde 2 is iig weer zeker
Mijn team --> Bij Bekerrangquote:Op maandag 26 juli 2010 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat ook al weer vinden op Altid?
Dit is zn scout maar nee dat heeft ie niet verteld. Ik hou m verlopig toch wel. Hij is op t moment de enige die een beetje salaris krijgt. Met de rest kom ik niet boven de 17k uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Drassss het volgende:
Balen balen.
Heeft die bondscoach ook aangegeven hoelang je keep nog in de NT zal zitten?
Ah das altijd leuk, ga een beetje stoken in een persberichtquote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar VII.756..best sterk! Ga nu toch maar eens wat versterking aankopen
De nr. 2 (waar ik gisteren tegen speelde) is een beetje pissed off en vind het onterecht dat ik kampioen ben op doelsaldo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah das altijd leuk, ga een beetje stoken in een persbericht
Mijn competitie is niet 1 van de makkelijkste maar de moeilijkste ook niet. Daarbij komt dat de gene met gemiddeld 248 hatstats promoveert en de rest gemiddeld rond de 200 haalt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
Hehe oke. Ja dat is nog allemaal te overzien natuurlijk.
Volgens alltid zit ik in divisie 243/256 qua sterkte, dat is nog een meevaller.
quote:Competitie plaats: 245 / 1024
Mhaw juist niet, hoe dichter zijn middenveld bij jou ligt hoe meer kansen hij gaat krijgen. Dus bij een mots zou hij nog minder middenveld hebben gekregen, wat positief uitpakt voor jou.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik kwam er trouwens vanmorgen achter dat ik geen mots had ingesteld (ja, ik schaam me!), maar dat heeft me waarschijnlijk gered. Hij speelde met counter (as usual), en dan had hij meer kansen gehad
Nou ik heb nu een hatstat van +/- 200, ik kom bij ploegen tussen 250 en 280quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn competitie is niet 1 van de makkelijkste maar de moeilijkste ook niet. Daarbij komt dat de gene met gemiddeld 248 hatstats promoveert en de rest gemiddeld rond de 200 haalt.Dus de competitie zal nog wel wat dalen.
[..]
Ah..quote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw juist niet, hoe dichter zijn middenveld bij jou ligt hoe meer kansen hij gaat krijgen. Dus bij een mots zou hij nog minder middenveld hebben gekregen, wat positief uitpakt voor jou.
Oeh das idd wel lastig dan ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou ik heb nu een hatstat van +/- 200, ik kom bij ploegen tussen 250 en 280dus ik gok dat het alsnog zwaar gaat worden voor mij....
Gister had ik zelfs maar 161 tegen een team met 219 hatstats ( ik picte wel en gaf een LV rust ).quote:
OMFG dat is ongeveer 100 verschil.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gister had ik zelfs maar 161 tegen een team met 219 hatstats ( ik picte wel en gaf een LV rust ).
Maar dus nog wel een 0-0 uitgesleept met pressievoetbal
Ik help het je hopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
Ja, daarom moet ik echt hopen dat er een CM op de markt komtLiefst ook de LM die zoals beloofd aankomend seizoen klaar was met trainen. Daardoor krijg ik 2 goede vleugelspelers wat mijn 3 mans aanval echt gruwelijk gaat maken
Heerlijk die spanning vrijdagochtend wat de vorm van je keep is dusquote:Op maandag 26 juli 2010 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Ik heb net al weer even voorzichtig gekeken op de tl wat een evt mid mid me zou gaan kosten. En ik heb ook nog een spits nodig, wil ik een beetje mee doen. Ik wil nl wel voorkomen dat ik naar de VII degradeer. Die wedstrijden worden op zo een ruk tijd gespeeld. Zou rond de 6 mil totaal moeten gaan kosten en aangezien ik nog maar 3,8 \ 4,3 mil heb wordt dat knap lastig.
Net ook even gesproken met de scout van mn keep. Hij zegt dat t nu draait om vorm. Dus als mijn keep in vorm blijft zal hij alle wedstrijden van het NT spelen. Wat ik train maakt dus eigenlijk niet uit.
Dat lukt niet, omdat alltid geen IX weergeeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan ik al zien wat de competitie van mij wordt? Team ID = 1275805
Hmm jammer! Weet jij zo wat de volgorde is van updates op Hattrick? Wanneer je je nieuwe competitie ziet, wanneer promotiebonus binnenkomt enzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat lukt niet, omdat alltid geen IX weergeeft.
Gebeurtenissenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm jammer! Weet jij zo wat de volgorde is van updates op Hattrick? Wanneer je je nieuwe competitie ziet, wanneer promotiebonus binnenkomt enzo?
Dan moet eerst zorgen dat iemand van jullie een team krijgt, en dan kun je ergens op een link klikken om iemand anders uit te nodigen. Hoe het precies werkt weet denk ik niemand hier.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef R_B het volgende:
Als ik samen met een maat hattrick wil gaan spelen, hoe kun je dan bij elkaar in de league komen?
Dat kon toch na de VIII en lager
Soort van uitnodiging ofzo?
quote:Het team promoveerde dankzij een 'bonus'-promotie.
Heb jij niet toevallig nog 2 vrije plaatsen (bot-teams) in je 'oude' competitie? Dan zou je ze meteen van dienst kunnen zijn door ze op die 2 plekken een uitnodiging te sturenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja, bij een botteam in je competitie staat een uitnodiginglink
Ik ben gepromoveerd trouwens
[..]
Mooi straks moet ik algemeen gaan trainen all1 om hem.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heerlijk die spanning vrijdagochtend wat de vorm van je keep is dus
Vervelend zijn die VII tijden van de potten ja.. Achja als ik thuis ben dan kijk ik tussendoor graag na wat hattrick wedstrijden, zeker wanneer het spannend is.
Hoe ga je dat financiële gat van een kleine 2 milj nog dichten? Of gewoon geen idee
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Kijk aan, uitverkoop bij veel teams. Nu alweer 3 oudspelers op de tl
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.
Uitnodiging staat er nu niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig nog 2 vrije plaatsen (bot-teams) in je 'oude' competitie? Dan zou je ze meteen van dienst kunnen zijn door ze op die 2 plekken een uitnodiging te sturen
Dat klopt, maar ik ben blij dat ik er al weer 3 heb.. Toch weer makkelijk een ton binnen halen is datquote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.
Ga je het halen op het middenveld of is dat het grootste probleem? Zoja, ga opzoek naar een 6 ster middenvelder. Misschien ook een 6 ster aanvaller? Ik zeg maar wat hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.
Ik train verdedigen. Heb een aantal leuke trainees (min. 4ster).
Mijn middenveld is een paar 5-5,5 sterren en mijn twee aanvallers zijn ook 5ster.
HIermee zou ik net aan mijn lijfsbehoud hebben, maar ik zou graag wat zekerder zijn. mede omdat mijn middenveld al wat ouder is, zit ik te piekeren waar ik nou wijs aan doe. In principe moet ik voor dat geld in het tussenseizoen 2 of 3 goeie aanwinsten kunnen doen, maar welke
Niet naar sterren kijken, maar naar skills.. Sterren kunnen door zoveel zaken beïnvloed worden, skills zijn zichtbaar..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je het halen op het middenveld of is dat het grootste probleem? Zoja, ga opzoek naar een 6 ster middenvelder. Misschien ook een 6 ster aanvaller? Ik zeg maar wat hoor
Dat klopt, maar het gaat over CM's en spitsen ( ik ga er gewoon vanuit dat ze daar niks geks meedoet, naar de vleugel of wat dan ook )quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet naar sterren kijken, maar naar skills.. Sterren kunnen door zoveel zaken beïnvloed worden, skills zijn zichtbaar..
Ik moest het ff checken, maar hij staat er inderdaad tussenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flappekz: Guus Coremans toevallig er ook tussen? Oud-spits van me en heb 'm zelf ook op de shortlist als backup (al zal de conditie wel een probleem worden..)
Wat heb je nu aan spelers dan? Sterren zeggen niet zo veel. Als je nou zegt wat voor mids je hebt kunnen wij wel zeggen waar je evt naar kijken moet.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.
Ik train verdedigen. Heb een aantal leuke trainees (min. 4ster).
Mijn middenveld is een paar 5-5,5 sterren en mijn twee aanvallers zijn ook 5ster.
HIermee zou ik net aan mijn lijfsbehoud hebben, maar ik zou graag wat zekerder zijn. mede omdat mijn middenveld al wat ouder is, zit ik te piekeren waar ik nou wijs aan doe. In principe moet ik voor dat geld in het tussenseizoen 2 of 3 goeie aanwinsten kunnen doen, maar welke
Jup daarom heb ik ook 2 spelers op mn hotlist staan die vandaag aflopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben blij dat ik er al weer 3 heb.. Toch weer makkelijk een ton binnen halen is dat
Dat doe ik nu ook gewoon. Bidwars, het maakt me niet uit. Ik ga door tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij ben ik het spelers kopen helemaal verleerd. Vind alles ineens te duur![]()
Voorheen kocht ik gewoon alles wat los en vast zat, ongeacht de prijs
Ik kijk dan ook eerst naar de tv en mochten ze veel meer vragen dan bied ik dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij ben ik het spelers kopen helemaal verleerd. Vind alles ineens te duur![]()
Voorheen kocht ik gewoon alles wat los en vast zat, ongeacht de prijs
Mja, maar in het geval van spelers met goed+ ervaring en goed leiderschap is dat wat lastiger...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook eerst naar de tv en mochten ze veel meer vragen dan bied ik dus gewoon niet.
Oja je was op zoek naar spelers incl fc. Die moet ik komend seizoen ook op de kop gaan tikken. Mijn huidige coach zal dan zakken naar redelijk en voor hij bij matig is wil ik m dan wel vervangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, maar in het geval van spelers met goed+ ervaring en goed leiderschap is dat wat lastiger...
Ik wil spelers waarmee ik in VII mee kan komen, en die allemaal FC's zijn, zodat ze nog een beetje waarde houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja je was op zoek naar spelers incl fc. Die moet ik komend seizoen ook op de kop gaan tikken. Mijn huidige coach zal dan zakken naar redelijk en voor hij bij matig is wil ik m dan wel vervangen.
Ja dat maakt t helemaal lastig. Zeker als je al een berg geld in die internationals hebt zitten. Ik ben nu ook op zoek naar spelers om me te handhaven in de VI maar ja zonder die 7,6 mil is dat best lastig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil spelers waarmee ik in VII mee kan komen, en die allemaal FC's zijn, zodat ze nog een beetje waarde houden
Hoeveel heb je nog dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat maakt t helemaal lastig. Zeker als je al een berg geld in die internationals hebt zitten. Ik ben nu ook op zoek naar spelers om me te handhaven in de VI maar ja zonder die 7,6 mil is dat best lastig.
Ok ik had niet hoeven bieden maar ach. Om er nou steeds weer over heen te bieden is nou niet echt logies met de hotlist optie tegenwoordig.quote:27-07-2010 11:42 200 000 ¤ Sporting Rubino
27-07-2010 11:39 102 000 ¤ RKDEO
27-07-2010 11:20 100 000 ¤ Sporting Rubino
27-07-2010 11:18 57 000 ¤ **OLİMPİK TÜRKGÜCÜ**
27-07-2010 11:17 55 000 ¤ WATB
27-07-2010 11:07 53 000 ¤ Sporting Rubino
27-07-2010 10:55 51 000 ¤ Strojaři Plzeň FC
27-07-2010 09:25 50 000 ¤ Sporting Rubino
27-07-2010 09:24 13 000 ¤ NK Venera Shop
27-07-2010 09:24 12 000 ¤ Sporting Rubino
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's meer dan ik, ik heb nog 4 miljoen
Ach ja, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou is er wel een verschilletje tussen spelers voor de VII en spelers voor de VI. Je maakt het jezelf all1 duurder door meteen FC's te willen kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 905 000quote:Vladimiro Omoretto (187997125)
Italy 27 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 10-08-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: niv999 (sinds 19-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 8 500
Loon: 2 580 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Daar is een trucje tegen: Je moet dan zelf bieden op het moment dat de hattrick klok op enkele seconden na het begin van een minuut staat. Dus bijvoorbeeld om 12h 39m 03s. Dan zal de countdown timer van de speler maar 3 seconden op '0 minuten' staan en heeft die manager dus niet meer de tijd om te bieden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een hekel aan managers die steeds op de laatste seconde nog even overbieden
Leuk spelertje hoor! 1,9 voor een snelle uitmuntend spits met vleugel en fc opties is heulemaal niet teveel imo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef Flappekz het volgende:
Nou, nummer 1 is binnen. Kost wat, maar dan heb je ook iets waarmee je vooruit kunt:
[..]
1 905 000
Zo'n 4 a 5 ton boven zn TV, incl Snel en FC. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Al heb ik meer betaald dan ik in eerste instantie wilde betalen.
Of je bied gewoon in 1x 2 ton boven zn tv.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Daar is een trucje tegen: Je moet dan zelf bieden op het moment dat de hattrick klok op enkele seconden na het begin van een minuut staat. Dus bijvoorbeeld om 12h 39m 03s. Dan zal de countdown timer van de speler maar 3 seconden op '0 minuten' staan en heeft die manager dus niet meer de tijd om te bieden!
M'n volgende doel loopt af rond half 3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk spelertje hoor! 1,9 voor een snelle uitmuntend spits met vleugel en fc opties is heulemaal niet teveel imo.
Ah dat wist ik niet. Ik vond het al raar dat sommige spelers om ,05 afliepen en andere om ,50quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Daar is een trucje tegen: Je moet dan zelf bieden op het moment dat de hattrick klok op enkele seconden na het begin van een minuut staat. Dus bijvoorbeeld om 12h 39m 03s. Dan zal de countdown timer van de speler maar 3 seconden op '0 minuten' staan en heeft die manager dus niet meer de tijd om te bieden!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zal van de week even de mids posten, thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan spelers dan? Sterren zeggen niet zo veel. Als je nou zegt wat voor mids je hebt kunnen wij wel zeggen waar je evt naar kijken moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |