Dat lukt niet, omdat alltid geen IX weergeeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan ik al zien wat de competitie van mij wordt? Team ID = 1275805
Hmm jammer! Weet jij zo wat de volgorde is van updates op Hattrick? Wanneer je je nieuwe competitie ziet, wanneer promotiebonus binnenkomt enzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat lukt niet, omdat alltid geen IX weergeeft.
Gebeurtenissenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm jammer! Weet jij zo wat de volgorde is van updates op Hattrick? Wanneer je je nieuwe competitie ziet, wanneer promotiebonus binnenkomt enzo?
Dan moet eerst zorgen dat iemand van jullie een team krijgt, en dan kun je ergens op een link klikken om iemand anders uit te nodigen. Hoe het precies werkt weet denk ik niemand hier.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef R_B het volgende:
Als ik samen met een maat hattrick wil gaan spelen, hoe kun je dan bij elkaar in de league komen?
Dat kon toch na de VIII en lager
Soort van uitnodiging ofzo?
quote:Het team promoveerde dankzij een 'bonus'-promotie.
Heb jij niet toevallig nog 2 vrije plaatsen (bot-teams) in je 'oude' competitie? Dan zou je ze meteen van dienst kunnen zijn door ze op die 2 plekken een uitnodiging te sturenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja, bij een botteam in je competitie staat een uitnodiginglink
Ik ben gepromoveerd trouwens
[..]
Mooi straks moet ik algemeen gaan trainen all1 om hem.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heerlijk die spanning vrijdagochtend wat de vorm van je keep is dus
Vervelend zijn die VII tijden van de potten ja.. Achja als ik thuis ben dan kijk ik tussendoor graag na wat hattrick wedstrijden, zeker wanneer het spannend is.
Hoe ga je dat financiële gat van een kleine 2 milj nog dichten? Of gewoon geen idee
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Kijk aan, uitverkoop bij veel teams. Nu alweer 3 oudspelers op de tl
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.
Uitnodiging staat er nu niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig nog 2 vrije plaatsen (bot-teams) in je 'oude' competitie? Dan zou je ze meteen van dienst kunnen zijn door ze op die 2 plekken een uitnodiging te sturen
Dat klopt, maar ik ben blij dat ik er al weer 3 heb.. Toch weer makkelijk een ton binnen halen is datquote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch 9 van de 10x in het tussen seizoen. Het is nu dan ook een prima tijd om spelers te kopen. Verkopen zou ik all1 nog ff mee wachten.
Ga je het halen op het middenveld of is dat het grootste probleem? Zoja, ga opzoek naar een 6 ster middenvelder. Misschien ook een 6 ster aanvaller? Ik zeg maar wat hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.
Ik train verdedigen. Heb een aantal leuke trainees (min. 4ster).
Mijn middenveld is een paar 5-5,5 sterren en mijn twee aanvallers zijn ook 5ster.
HIermee zou ik net aan mijn lijfsbehoud hebben, maar ik zou graag wat zekerder zijn. mede omdat mijn middenveld al wat ouder is, zit ik te piekeren waar ik nou wijs aan doe. In principe moet ik voor dat geld in het tussenseizoen 2 of 3 goeie aanwinsten kunnen doen, maar welke
Niet naar sterren kijken, maar naar skills.. Sterren kunnen door zoveel zaken beïnvloed worden, skills zijn zichtbaar..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je het halen op het middenveld of is dat het grootste probleem? Zoja, ga opzoek naar een 6 ster middenvelder. Misschien ook een 6 ster aanvaller? Ik zeg maar wat hoor
Dat klopt, maar het gaat over CM's en spitsen ( ik ga er gewoon vanuit dat ze daar niks geks meedoet, naar de vleugel of wat dan ook )quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet naar sterren kijken, maar naar skills.. Sterren kunnen door zoveel zaken beïnvloed worden, skills zijn zichtbaar..
Ik moest het ff checken, maar hij staat er inderdaad tussenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flappekz: Guus Coremans toevallig er ook tussen? Oud-spits van me en heb 'm zelf ook op de shortlist als backup (al zal de conditie wel een probleem worden..)
Wat heb je nu aan spelers dan? Sterren zeggen niet zo veel. Als je nou zegt wat voor mids je hebt kunnen wij wel zeggen waar je evt naar kijken moet.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 miljoen te besteden, maar zou niet goed weten waar ik wijs aan doe.
Ik train verdedigen. Heb een aantal leuke trainees (min. 4ster).
Mijn middenveld is een paar 5-5,5 sterren en mijn twee aanvallers zijn ook 5ster.
HIermee zou ik net aan mijn lijfsbehoud hebben, maar ik zou graag wat zekerder zijn. mede omdat mijn middenveld al wat ouder is, zit ik te piekeren waar ik nou wijs aan doe. In principe moet ik voor dat geld in het tussenseizoen 2 of 3 goeie aanwinsten kunnen doen, maar welke
Jup daarom heb ik ook 2 spelers op mn hotlist staan die vandaag aflopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben blij dat ik er al weer 3 heb.. Toch weer makkelijk een ton binnen halen is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |