Das geen advies aan een beginnend hattricker vind ik. Iedereen begint met een redelijk met slecht leiderschap. Pas over een seizoen of 2 kan ie daar aan gaan beginnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eventueel een goed trainer aanschaffen en een stuk of 6 (minimaal) assistenten inhuren
Hoeveel assistenten heb je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
positiespel met 3 middenvelders en 2 vleugel. 100procent en 13procent met een redelijk trainer
Dan heb je nog niets mee gemaakt. 1 topic per dag hebben we gehad hiero.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
de tering, zo doen we maanden met een topic, en zo is het topic binnen een week vol
En dus hebben we een doel om naartoe te werkenquote:
Dat is inderdaad een eventuele mogelijkheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En dus hebben we een doel om naartoe te werken
Dat moet een keeper zijn. Kijk naar het loon van deze speler, z'n TSI, en bedenk dan dat ie al briljant/uitstekend was toen ie 18 werd:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
Netherlands 18 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 09-10-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 250
Loon: 2 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Er waren dus tijden dat de topics binnen een dag vol waren, dat ging pas echt snel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Drassss het volgende:
Nou ik vind dit toch een aardig tempo moet ik zeggen :p
Dit is mijn jonge keepers trainee:quote:Hmmmm een 18 jarig talent ontdekt met 3600 tsi en 2600 loon.. Lijkt op een keeper. Helaas wil de manager nog niet reageren op mijn vraag wat voor speler dit is
Hoe snel ging keepers trainen ook alweer. 5 weken per lvl ongeveer?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
Gewoon zo een keep kopen :quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Drassss het volgende:
Oke bedankt voor de info. Ja het is nu wachten wat de andere manager zal doen.. Ik hoop dat ik hem misschien kan kopen, zodat ik even deze keeper een lvl of 2 kan trainen. Want een redelijk keep in de 5/6 is ook niet alles
quote:1. Ziad Itani
25 jaar en 102 dagen, TSI = 96 180
goed in vorm, conditie goed
Heeft bovennatuurlijk ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: mythisch
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Drassss het volgende:
Nooit gezeik mee gehad, maar ik eis van hattrick dat ze meer bookmarks toelaten. 50 spelers is te weinig!
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.quote:Snelste gevulde topics
3.00 posts per minuut - Hattrick #386: Spelen in een kerstboomopstelling
2.57 posts per minuut - Hattrick #333: Op de helft van het beest
0.65 posts per minuut - Hattrick #303: Eindelijk niet geopend door RealBizkit666
0.64 posts per minuut - Hattrick #336: Kansberekeningen voor komend seizoen
0.50 posts per minuut - Hattrick #299: Wachten op de header
Spam-records
107 posts - RealBizkit666 - Hattrick #333: Op de helft van het beest
106 posts - Outpost76 - Hattrick #291 Waar we volledig ontopic gaan nu!
105 posts - RealBizkit666 - Hattrick #290: HeHaToIsVoMeGoAdEnHeNiToIsNuGe
104 posts - RealBizkit666 - Hattrick #296: Het is een kwestie van komen en gaan
101 posts - Outpost76 - Hattrick #403: Waar het seizoen weer ten einde is
Nondejuu das wel heel snelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij zoveel familie leden rond lopen dan in hattrick? Ik gebruik speler bookmarks eigenlijk zelden of nooit.
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat de vorige 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Dat is geen Prentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon zo een keep kopen :
[..]
Ok deze is misschien iets te maar je keeper draagt erg veel bij aan je verdedigings stats. Een wk oid zou in de 5e zeker niet misstaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
En over de snelheid van een topic check deze :
[..]
Denk er dan aan dat het vorige topic 0,05 posts per minuut had. Dat ging snel.
Olaquote:
Mwa valt wel mee toch?quote:
Daarom zei ik ook "zo een keep" ipv deze keep.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
Oh sorry ik was niet helemaal volledig tegen je Outpost. Momenteel heb ik een Wonderbaarlijke keeper met Mythish spelhervattenDie ga ik straks ( begin volgend seizoen ) verkopen. Ik ga toch proberen om in de V te komen via een P/D wedstrijd. Hopelijk lukt dat, zodat ik daarna lekker kan cashen ergens onderin om vervolgens weer in de VI te vlammen.
klopt, en idd, andere coaches zijn niet te betalen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das geen advies aan een beginnend hattricker vind ik. Iedereen begint met een redelijk met slecht leiderschap. Pas over een seizoen of 2 kan ie daar aan gaan beginnen.
[..]
Hoeveel assistenten heb je?
[..]
Dan heb je waarschijnlijk de pech dat geen van je trainees "hoog" in hun skill waren toen je ze kocht. Geduld houden, stijgers komen vanzelfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt, en idd, andere coaches zijn niet te betalen.
3 assistenten.
Speciaal voor Vullie gekocht?quote:
Klopt, je kunt maar kiezen voor 1 trainingsvorm. Jij traint positiespel, dus je keeper zal niet getraind worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je keepers eigenlijk trainen? Want aangezien ik train op positiespel blijft m'n keeper dus redelijk of hoe moet ik het zien?
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, je kunt maar kiezen voor 1 trainingsvorm. Jij traint positiespel, dus je keeper zal niet getraind worden.
Dus is het van belang dat je spelers die je niet traint (in jouw geval dus: keeper, verdedigers,aanvallers) op een niveau aankoopt waarmee je mee kan komen in je divisie
quote:23-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 14
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van redelijk naar goed.
19-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 14
Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van goed tot redelijk.
16-07-2010 Seizoen 31, Wedstrijdronde 13
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
En wanneer is het beste moment om nieuwe assistent-coaches aan te trekken? En nog een vraag trouwens (), hoe doen jullie het als jullie op vakantie gaan?
Het beste kun je een goed coach hebben, dat traint het snelst. Leiderschap heeft alleen invloed op de teamgeest, en is alleen echt belangrijk als je veel PIC/MOTS speelt. In de lagere divisies is dat nog niet echt van belang. Assistent-trainers zijn ook nog van belang voor de trainingssnelheid meen ik, ik heb er al sinds jaar en dag 9 in dienst.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)
En wanneer is het beste moment om nieuwe assistent-coaches aan te trekken? En nog een vraag trouwens (), hoe doen jullie het als jullie op vakantie gaan?
vroegâhquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Hey we doen ons best nu hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vroegâh
toen de hattrick topics nog gezellig waren![]()
Als je het geld hebt dan een redelijk coach aannemen met slecht leiderschap. Die kosten iets van76k oid ¤ 79.600,-. Goed coach is nog niet te betalen en leiderschap doet er nog niets toe op jou niveau. Verder is het hoe meer assistenten hoe sneller je spelers stijgen pas na 10 assistenten gaat het negatief werken. Let op een keepers trainer is ook een assistent trainer maar die bestaan niet meer vanaf het begin van het komende seizoen. Zelf heb ik er al tijden 10.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks! Heeft de coach ook invloed op hoeveel er getraind wordt? (Ik heb een matig coach, redelijk leider)
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:11 schreef Drassss het volgende:
Outpost jij was het toch met die gruwelijke buitenlandse keep? ( of Flap) Wat ga je ermee doen?
Jammer van zijn spelhervatten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.
Op verdedigen trainen anders kicken ze m uit het team van Irak en dat scheelt me 30 a 40% van zn salaris wat vergoed wordt.
Hoelang moet je hem op verdedigen trainen of is dat nog niet bekend?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was die keep die ik vanochtend aan het begin van de middag poste ja.
Op verdedigen trainen anders kicken ze m uit het team van Irak en dat scheelt me 30 a 40% van zn salaris wat vergoed wordt.
Ja idd, misschien dat ik dat er ook nog wel eens tussendoor gooi. Ik overleg dat all1 eerst met de scout of bondcoach.quote:
Zolang ik m heb. Ik ga m iig niet op keepen trainen want dan kan ik al mn trainies er uit gooien en dat vind ik iets te.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoelang moet je hem op verdedigen trainen of is dat nog niet bekend?
Oke heel verstandig en ach 1 plekje kwijt daaraan. Dat is allemaal nog niet zo erg. Nu maar hopen dat hij geen blessure gaat krijgen, want dat zou echt heel zonde zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd, misschien dat ik dat er ook nog wel eens tussendoor gooi. Ik overleg dat all1 eerst met de scout of bondcoach.
[..]
Zolang ik m heb. Ik ga m iig niet op keepen trainen want dan kan ik al mn trainies er uit gooien en dat vind ik iets te.
Dat hoop ik ook idd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke heel verstandig en ach 1 plekje kwijt daaraan. Dat is allemaal nog niet zo erg. Nu maar hopen dat hij geen blessure gaat krijgen, want dat zou echt heel zonde zijn.
quote:Laatste trainingsrapport (25-06-2010)
Dat zou ik ook wel gedaan hebben ware het niet dat ik nu met die keep niet 1 week training mag missen. Aangezien hij afgelopen woensdag ineens in de goal ging staan heeft ie dus al 1 week training gemist.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:41 schreef Drassss het volgende:
Ik ga straks in het tussenseizoen en in de eerste weken van het nieuwe seizoen even passen trainen. Ik hoop dat ik gem 2 lvls erbij ga krijgen ( zeker met die nieuwe update ). Jullie nog plannen / veranderingen ?
Ik ben benieuwd hoe snel dat ze het maken gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Drassss het volgende:
Ja goed ik heb ook geen idee hoe het nu gaat qua snelheid, maar voor mij is alles wel prima. Zeker voor mijn jonge spitsen ( die al positiespel hebben ) is wat extra passen ook erg welkom. Zodoende kan ik ze ook mooi verdedigend zetten.
Hetzelfde met die personeelsupdate. Dat gaat ook interessant worden gok ik zo.
15 is echt veel te weinig. Zeker met 10 assistenten en iets van 6 woordvoerders al in de VIe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Drassss het volgende:
Ja ik vind 30 nog een hoog getal. Als ze het echt boeiend hadden willen maken hadden ze juist 15 ofzo moeten pakken. Dan moet je echt gaan beslissen wat je wil gaan doen.
Ik heb er nu 18 daar niet van.
Dat is hem nu juist, dan moet je gaan beslissen wat je gaat doen hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
15 is echt veel te weinig. Zeker met 10 assistenten en iets van 6 woordvoerders al in de VIe.
Wat heb je dan in dienst?
Ok geen fisio's dus. Ik heb ook nog 6 fisio's in dienst om blessures te voorkomen. Ik zie trouwens net pas dat ik het hele seizoen 9 woordvoerders in dienst had kunnen hebben om meer geld te vangen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is hem nu juist, dan moet je gaan beslissen wat je gaat doen heAchja misschien is dat iets teveel van het goede hehe.
1 keep 9 ass en 8 woordvoerders.
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen ook nieuwe personeelsleden, dus wacht maar geduldig af of je 30 nog steeds te weinig vind.
Ik denk dat je het beste kan wachten op de updatequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat nu met mijn personeel1 keep 3 ass 1 woordvoerder, 1 fysio en 3 dokters (ik heb blessures) is dit goed genoeg voor in de IX of VIII? en is er al meer duidelijk over volgend seizoen?
Ik vind de beperking juist wel interessant. Het dwingt je keuzes te maken in je personeelsbeleid in plaats van maar alles aan te nemen wat wel enigszins nuttig zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef papillion het volgende:
[..]
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.
Assistent trainers kun je bv op vrijdag na de training ontslaan. Dan kun je vervolgens woordvoerders aannemen die tijdens de eco update werken. Je kunt zo beiden van 10 hebben terwijl het je maar 10 ipv 20 plekken kost. Voorlopig zal het zo zijn dat ontslaan niets extra's kost dan ze een week huren. Helaas zijn de HT's al op de hoogte van dit systeem en zit de kans er in dat ze hier wel iets tegen verzinnen.
Leuk spelertje. Nog een paar weekjes wachten totdat hij gepromoveerd kan worden.quote:1. Twan Hazes (E1) (76964032)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2010
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-04-2010 10:36 (89 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. goed)
Positiespel: onbekend (max. waardeloos)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: onbekend (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Voor het eerst in mn bijna 5-jarige Hattrick-carriere!quote:23-07-2010
Curtis Oduro heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 16 364 ¤ is toegekend.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je net bij mijn team gekeken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, had die speler van je even opgezocht. Maar een TSI van 100k en dan 'pas' in de VI zitten? Dat is 'maar' 3 competities van mij verwijderd.
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb alleen trainees, de rest is opvulling om wedstrijdjes te spelen. Een paar seizoenen alleen maar optimaal trainen, me af laten zakken, en dan opnieuw kunnen beginnen met miljoenen op de bank.
Die international heb ik erbij gekocht "voor de leuk", zeg maar
Was het ff zat, kwam niet verder, spelers werden te oud en mn geld was op. Verkeerd beleid gevoerd dus, maar dat krijg je als je te wispelturig bent met dit spelquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was het ff zat, kwam niet verder, spelers werden te oud en mn geld was op. Verkeerd beleid gevoerd dus, maar dat krijg je als je te wispelturig bent met dit spel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah okay, snap ik ook wel ergens dan.
Ik zit nu in dubio. Ik wil 3-5-2 gaan spelen ivm trainees, maar ik moet nog één wedstrijd spelen en als ik die win word ik 1e. Ik moet tegen een botteam, maar ik ben bang dat als ik opeens naar 3-5-2 switch ik misschien door verwarring van het systeem verlies/gelijkspeel. Misschien kan ik dan juist beter na zondag op de oefenwedstrijden beginnen met 3-5-2.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je zondag 4-4-2 speelt, en woensdag 3-5-2 train je alsnog 9 trainees. Zo nu en dan moet dat kunnen
Ik speel nu V, komend seizoen VI en ik heb teveel aan 30 personeelsleden..........quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef papillion het volgende:
[..]
Er zijn ook nog manieren om het max van 30 te omzeilen. Al vind ik de beperking behoorlijk irritant.
Assistent trainers kun je bv op vrijdag na de training ontslaan. Dan kun je vervolgens woordvoerders aannemen die tijdens de eco update werken. Je kunt zo beiden van 10 hebben terwijl het je maar 10 ipv 20 plekken kost. Voorlopig zal het zo zijn dat ontslaan niets extra's kost dan ze een week huren. Helaas zijn de HT's al op de hoogte van dit systeem en zit de kans er in dat ze hier wel iets tegen verzinnen.
Hier nog 1 al is het bij mij voor het eerst sinds mijn 4 jarige hattrick bestaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn bijna 5-jarige Hattrick-carriere!
quote:23-07-2010 (14/42) Ziad Itani heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 19 556 ¤ is toegekend.
quote:Uitgaven
Spelersloon -2 556 ¤
quote:Personeel
Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 1 1 800 ¤
Assistent-trainers 9 16 200 ¤
Sportpsychologen 0 0 ¤
Woordvoerders 4 7 200 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 1 1 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 15 27 000 ¤
Is er trouwens nog een meet gehouden? De laatste was bij Possie toch?quote:Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 10 18 000 ¤
Assistent-trainers 0 0 ¤
Sportpsychologen 2 3 600 ¤
Woordvoerders 3 5 400 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 2 3 600 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 17 30 600 ¤
Niet dat ik weet. Maar goed ik ben dan ook bijna een heel seizoen hier niet geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is er trouwens nog een meet gehouden? De laatste was bij Possie toch?
Zoals verwacht is mn loon ietsjes hoger dan gister.quote:Personeel
Positie In dienst Kosten/week
Keeperstrainers 0 0 ¤
Assistent-trainers 10 18 000 ¤
Sportpsychologen 0 0 ¤
Woordvoerders 8 14 400 ¤
Accountants 0 0 ¤
Fysiotherapeuten 6 10 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 24 43 200 ¤
quote:Spelersloon 76 148 ¤
Ja wat denkt ie nou zelf?quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Kai Woudenberg.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmzzzz zo jammer dat ie zo oud is.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Wiljo Lafeber.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ook al zo een ouwe lul.... Hmzz geen nieuw talentje dus deze week.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Andrew Boswinkel heet en 17 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen!
Geven we hem een contract, baas?
Wel een aardige training met de jeugd.quote:Driekus van der Molen: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Job Hellendoorn: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu matig is.
Jochem Verhoef blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu redelijk. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Lennaert Toorenaar blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Floris Zonne matig kan worden in Positiespel.
Ik heb mn 3e ook niet genomen. Ik heb er 14 lopen waarvan er teveel een trainings plek moeten hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:41 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jamie Reus en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja, het was mijn laatste scout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sowieso wel aardig wat verkoopbaars lopen.
Deze heb ik ook nog maar die krijgen geen training :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Outpost76 op 25-07-2010 17:08:20 ]
Ik heb je wedstrijd in mn HT Live gegooid, samen met die van GotC en neliszquote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef BrandX het volgende:
Spannende wedstrijd heb ik vanavond!
Dat ik promoveer is al zeker na de winst vorige week, maar als ik vanavond win, word ik voor het eerst in mijn hattrickloopbaan kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet vanavond tegen de nummer 6, en mijn fans zeggen dat ik licht in het voordeel ben
Vorige ontmoetingen:
FC James's - McDOS 01 8 – 0
McDOS 01 - FC James's 2 – 3
FC James's - McDOS 01 4 – 0
Vanavond speel ik uit, maar zoals je ziet moet dat kunnen!
Ik heb vorige wedstrijd gePICt, nu MOTs ik, maar wel even allemaal duimen voor me
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb je wedstrijd in mn HT Live gegooid, samen met die van GotC en nelisz
Gewoon MOTSen iddquote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Skylark. het volgende:
Kan ik nu gewoon MOTS'en? Eind seizoen is toch gewoon reset?
Ik moet tegen een botje en ik ga toch wel winnen, maar als ik niet win promoveer ik niet, als ik win gewoon 1e.
Vroeger hadden we een mooi bijgehouden site, http://www.fokhattrick.orgquote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef BrandX het volgende:
even een stomme vraag (mis vast weer iets simpels) maar waar kan ik een overzicht vinden van (actieve) FOK!hattrickers?
Ik wil de wedstrijden van GotC en Nelisz ook toevoegen, maar zou niet weten hoe hun teams heten enz.
Ik zal hem ook eens volgen. Veel spanning heb ik niet dus dan maar eens jou pot gaan bekijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef BrandX het volgende:
Spannende wedstrijd heb ik vanavond!
Dat ik promoveer is al zeker na de winst vorige week, maar als ik vanavond win, word ik voor het eerst in mijn hattrickloopbaan kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet vanavond tegen de nummer 6, en mijn fans zeggen dat ik licht in het voordeel ben
Vorige ontmoetingen:
FC James's - McDOS 01 8 – 0
McDOS 01 - FC James's 2 – 3
FC James's - McDOS 01 4 – 0
Vanavond speel ik uit, maar zoals je ziet moet dat kunnen!
Ik heb vorige wedstrijd gePICt, nu MOTs ik, maar wel even allemaal duimen voor me
oh voor de geintresseerden, het wedstrijd ID is: 280527153
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een mooi bijgehouden site, http://www.fokhattrick.org
GotC = Filleadh Mor
nelisz = Raging Bulls United
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal hem ook eens volgen. Veel spanning heb ik niet dus dan maar eens jou pot gaan bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |